Привіт!Славко Мельник (Фукс) на Височанці. Постійно до нього звертався і не жалію.
Форумчани, давайте сюда писати, хто має проблеми з ремонтом, або має що підсказати по ремонту своїх автомобілів.
Особисто мене зараз нагально цікавить поварка задніх арок та порогів на своїй Асконі, хто що знає про майстрів: якість та ціни?
Славко Мельник (Фукс) на Височанці. Постійно до нього звертався і не жалію.А конкретні дані: координати і телефон?
тел.80505256689 СлавікСлавко Мельник (Фукс) на Височанці. Постійно до нього звертався і не жалію.А конкретні дані: координати і телефон?
...хто що знає про майстрів: якість та ціни?
Про Василя Гоголя в Підмихайли знаете? Відмінний майстер по всьому! Особливо після ДТП! Якщо зацікавить можу розізнати номер телефону! Мій батько тільки в нього обслуговує авто!
Форумчани, давайте сюда писати, хто має проблеми з ремонтом...Останнім часом в мене проблема з ремонтом машини, а саме мотору - пропускає задній сальник. :( Сам сальник коштує не дорого - 50 грн., але дуже дорого його замінити. Хто що може порадити з майсрами, які можуть оперативно і відносно не дорого замінити сальник? ;)
та заїдь до моїх сусідів вони роблять все і не дорого або навпроти колишньої бази вибір. там є чувак карбюраторщик один з найкращих в калуші. ти що не знаєш місцевих кудєсніків :)Форумчани, давайте сюда писати, хто має проблеми з ремонтом...Останнім часом в мене проблема з ремонтом машини, а саме мотору - пропускає задній сальник. :( Сам сальник коштує не дорого - 50 грн., але дуже дорого його замінити. Хто що може порадити з майсрами, які можуть оперативно і відносно не дорого замінити сальник? ;)
взагалі, якщо терміново необхідно, то варта поїхати на станцію до Мирона, в Підгірки біля стадіону, вони ніби і гарантію дають на роботу.Туди дійсно треба їхати коли терміново, бо останнім часом там трохи загинають з цінами. А ще там набрали на роботу кучу "грамотєїв", які ходять один поза одного і ніфіга не хочуть робити. Я там вчора був, вартість сальника 50 грн., а робота аж 200 грн. Зараз покатаюсь по Франіку, пошукаю де мож дешевше поміняти той грьобаний сальник. :(
Сказали мені, що в нього (Мирона) поставити нові передні стойки буде коштувати 500 грн.- то вартість амортів (KAYABA) та роботи, не знаю, багато, чи мало, і яка альтернатива?То я так розумію 100-120 грн. вартість роботи, а решта припадає на самі стойки.
tywkanchuk , вибачай, але ти стаєш подібний до PUVO щодо граматики... :(Якісь проблеми Zubik? Можемо поговорити про мою граматику в мусорнику! :agressive Зверни увагу в якій годині я це писав. В мене очі злипались - так я хотів спати, а Ти ше якусь граматику вимагаєш. :(
Сьогодні мене запевнили специ, що то вартість не цілком амортів, а лиш вставок нових :o,Шо я і мав на увазі. :) просто привик так висловлюватись. :pardon
З.С. Щось я сумніваюсь, що ти би зміг то зробити в домашніх умовах..., пружини чим би знімав, наприклад?Не памятаю хто саме, але хтось із філософів сказав - "Я суніваюсь - значить я живу". То твоє право, Zubik, сумніватись. Але якщо я написав
Маю маже всі необхіндні інструменти, не маю лиш сйомніка наконечників рульових тяг.то значить, всі решта інструменти в мене є, в тому числі і стяжки для пружин :P
tywkanchuk ,раджу в повідомленнях взяти "на полутона ниже", навіть якщо ти юрист.Розумію, Zubik, як би Ти написав, що я модератор і забагато собі позволяю, але навіщо чіпати ту тему шо я юрист. :unknow Раз вже так пішло, то напиши хто Ти по професії, абис я знав з ким маю честь вести спір. :)
tywkanchuk, тим майстрам, що тобі загнули таку ціну за встановлення ЦЗ напевно дуже треба були гроші :D ... За чуть меншу ціну ставлять і настроюють сигналізацію з тим самим ЦЗ.Та мені якраз таку ціну (а саме 70 грн. за дверку) загнув Андрій про якого написав Гаваєць. Я так зрозумів, що то ціна лиш за центральний замок, а може то він якраз мав на увазі разом із сигналкою. :unknow
взагалі-то варта було і сигналку поставити, чи вже є в наявності ?Ні сигналки не маю, але дуже хочу поставити. Zubik, може просвітиш мене яку краще сигналку взяти (звичайно не дорогу) і де можуть її подешевше поставити (враховуючи, що центральні замки вже стоять) ;) По ходу питання - чи то потрібно буде знову знімати обшивку дверей?
Якщо в кого буде проблема з стартером,генератором, чи взагалі з електрикою рекомендую станцію "Автостарт" що на Загірї коло сауни, де колись була хімчистка. Там два співвласники Андрій і Юра. Андрій добрий спеціаліст по електриці...Знаю я цю станцію. Великим негативом там є підїзд до самої станції - суцільне болото і ями. Андрій дійсно добрий спєц, але відповідно постійно зайнятий. :(
Андрій добрий спеціаліст по електриці в т.ч. встановлення сигналізацій, цз, автоакустики і т.д. Бере відносно недорого (як для кого)...Дійсно як для кого, бо як бачиш за встановлення центрального замка загнув мені добрячу ціну. :offense
Або ж чи знаєте хтось шроти, де розбирають VW?Щодо шротів то до Твоєї, serg, машинки варто цікавитись у Чернієві (за Франіком в сторону Надвірни) тел. 8-050-583-72-07, 8-050-617-73-90 (номери можуть бути застарілими, бо давно туди не дзвонив), шрот в Княжолуці (Долинський прайон) 8-050-508-73-69; шрот в Тисмениці тел. 8-050-914-03-03, питати Юру; автошрот у Франіку на Набережній тел. 8-0342-77-60-14 (правда там в більшость до Гольфів); ще є шрот у Франіку біля радіозавоуд, але там здається суто мерси і Пасати Б-5. :unknow
мені заспівали 400 грн. за все разомЯ би точно подавився, як би мені прийшлось заплатити за таку роботу такі гроші. :o
Які супорти?А фіг його знає. :unknow А які ті супорти бувають? :(
Які диски (вентильовані чи ні)?Гадаю в тих роках ще про вентильовані диски не знал. :)
Чи рівномірний знос на дисках?На око ніби так, хоча по ривках при тормозінні догадуюсь, що якраз в нерівності дисків і є проблема. :(
Чи рівномірний знос колодок?Знову ж таки на око все виглядає кульком. Колодки я міняв десь півтора роки назад і від тоді проїхав десь 25 тис. км.
До цього колодки не пищали?Та вже десь зо пів року тому почали попискувати, але то було не постійно і на малих швидкостях, а тепер пищать без перестанку і навіть на швидкості до 80 км/год.
Володя, кстати, по поводу розвала схожждения, что ты решил? ... и мастера проблема на самом деле найти хорошего по геометрии, ездил на солидную СТО такого наворотили, 3 раза потом ездил голову морочил так как ужасно делают!Дійсно майстрів добрих мало. :'( Я раніше робив розвал в одного нормального дяді у Франіку, а потім поскупився і поїхав до татового знайомого, який зробив мені розвал за дурно. :fool Вчора говорив з тим добрим майстром з Франківська, в нього розвал-сходження вже коштує 60 грн. та бачу тут не варто бути жмотом.
Зараз в мене головна проблема з тим, що мотор сильно піджирає масла. Я стою перед дилемою: чи робити капремонт мотору чи долити при заміні масла якусь дорогу присадку? Звичайно другий варіант дешевший, але ефект не той, тай раз додавши присадку, моя машина стане "наркоманом" і прийдеться кожен раз додавати тої присадки.Нарешті я вирішив дану дилему. У звязку з тим, шо в мене на носі весілля і часу вільного в обріз, а масло треба було міняти обовязково, бо вже накатав 11 тис. км. від останньої заміни, то я вирішив все таки при заміні масла додати присадки "РЕМЕТАЛ". Поїжджу поки так, а за рік два може і зроблю капіталку мотора.
Да, озадачили ви мене. То шо при наступній заміні масла, а це при моїй їзді буде десь за 6-8 місяців, заливати мінералку?
Якщо так, то поділіться хто якої марки мастило використовує?
Івано-Франківськ, вул. Сорохтея, 33а (ГБК-24) 77-50-96 - ось такі дані дав мені serg. Каже шо там добре роблять геометріою коліс. Каже, шо сама мінімальні ціна у Франіку це 60 грн. Як бачимо ціна залежить від величини міста:Був я в цих майстрів. Їхній підхід мені сподобався. Спершу вони все провіряють, рекомендують що замінити, а вже опісля ремонту роблять розвал.
Калуш - 40 грн.
Івано-Франківськ - 60-80 грн.
Київ - 100 грн.
Єдине, що мене продовжує турбувати, так це стукіт на ямах справа ззаді...Не зникла в мене ця турбота, як моя улюблена машинка підкинула ще зайвого клопоту.
Просто-напросто майстру по ремонту машин вигідніше купити авто в такому стані та самому замінити головку блоку та їздити або продати дорожче.А тобі що вигідніше? Продати і що далі?
В мене був розбитий підшипник так він не стучить, він гудить!Це точно, шо гудить то гудить, таке неможливо не відчути, але Ти, WikTor, ведеш мову не про опорний, а про підшипник на полуосі (в ступіці). А от в мене зараз так гіби метел по металу стукає, або тверда резина по металу. :(
Я на Ауді-бочці їх міняв кожних 20тис.км.Так от і я здається відїздив приблизно 20 тис.км. від того часу як замінив два опорні. Ліпше би я залишив ті старі, вони були майже цілі от тільки сам підшиник туго крутився. Просто я міняв дві передні стойки + 2 передні тормозні шланги тай заодно поміняв і опорні. :fool
ле йду нині куплю новий опорний підшипник,Їх добре би парами міняти...
де якісно ішвидко:(, думаю, що не получиться - до майстрів, що якісно роблять, черга мінімум на 2 тижні...
Ше би хотілось замінити хоча б праву задню стойку.
просто якщо поміняеш тільки одну потім попадеш в більше бобло.100%
Якщо в твоїй машині є компютер,Компютера нема.
Взагалі треба визначитьсь чи ти хочеш повний професійний ремонт за надзвичайно короткий час, чи хочеш їздити по "умільцях" і слухати їхні здогадки з приводу несправностей твоєї машини.Хочу професійну діагностику по розумній ціні, а не за ціною половини авта (турбіна 1200 у.о правда не знаю скільки в Мамаївці ...)
В першому варіанті рекомендую Бош-сервіс що в с.Мамаївці Чернівецької обл. Там попередній запис як на діагностику, так і на ремонт. Всі чернівецькі спринтера, що їздять на Італію-Іспанію обслуговуються там, або ще на одній станції в Чернівцях. Без попереднього запису попасти до них практично нереально. Єдиний недолік, що запчастини на складі в них трохи дорощі ніж на Калинівському ринку в Чернівцях. Вартість робіт не є велика. Як альтернатива є станція в Голині власник - Петро, він же має магазин по запчастинах до бусів Форд-Мерседес в приміщенні де колись була швидка. Зараз там ЖЕО№1. Тел 8-050-5361950.Дякую за інформацію :good.
До речі сам досить часто буваю в Чернівцях на Калинівському базарі. Якщо треба якісь запчастини - можу привезти.Буду мати наувазі.
А компресію як він хотів визначити? Компресометром? Та це не жигуль.Так компресометром, а як ще можна, навіть якщо би й був компютер хіба в циліндрах стоять датчики тиску :o :unknow.
А я чув що у французів хороші дизелі.... допоки не починають ламатись! :help
Так, я теж чув про цей автосервіс в Мамаївцях...Незнаю навіть що робити...чи буде коштувати "шкіра за виправу"... .
Питав майстра за Віто ТДІ без компютера.Дякую за таку інформацію. Віто зараз заробляє гроші :). Як приїде з "заробітків" то може поїдем і підлікуємся :).
Після парумісячних чекань доброго мотора з Дойчлянда або Чехії вирішив відновити мотор тут на місці.Настав момент, що і я задумався над ремонтом свого мотора. Відкинув мрії про нове авто в сторону і сів підраховувати витрати на ремонт. Обговорювавсся варіант з нормальним Б/У мотором із закордону, але то довго чекати тай вартість самого мотору вийде не менше 400 у.о. + заміна.
По пораді доброго знайомого відтягнув на СТО "Автогарант" до Валєри (як пізніше виявилось доброго майстра і взагалі людини). По знятті ГБЦ виявилась тріщина, яку успішно заварили в Білоуса. Потім ще поміняли корінні вкладиші, які я "зализав", їздячи на аццкій суміші тосола з маслом. Коротше весь ремонт вийшов 200 лопухів. Аж після того мені запропонували мотор за 300 баків, але, як говорить тойво - "дарага ложка к абєду".
Як би перемололо шестерні, то гадаю спідометр взагалі би швидкість не показував, а так стабільно стрілка дьоргається і приблизно прибріхує на +20 км/год. :) Поки ще на знайшов часу аби перебрати щиток приборів, мабуть буду їздити так до відпустки.щиток перебирати не треба поки бо геморойна справа,перевірте пластикову "морковку" на кінці тросика в коробці передач,можливо пожувало або тріснуло кріплення між ними,обережно виймати морковку"щоб не впала в коробку.і перед тим як купити нову порахуйте зуби на ній.
Маю трабли зі спідометром. Він при їзді сильно шумить і показує завищену швидкість.Тому, вважаю, що проблеми однозначно криються в щитку приборів. Коли були морози, то шум особливо з ранку був більшим і спідометр при реальній швидкості 60 км/год міг показувати цілих 200 км/год. Зараз потепліло і шум виходить рівномірний в будь який час доби і стрілка дьоргається менше, але всерівно прибріхує. :(
LEB, зверни увагу на такі мої слована гольфі2 також шурхотіло в торпеді-поміняв тросік-виявилось що цілком добрий,поліз до морковки- так зуби позгрижені були,порахував-купив за 20грн. До торпеди можна подивитись але не раджу розбирати її саму.Можливо шо сам вивід на тросік вже спрацьований.Маю трабли зі спідометром. Він при їзді сильно шумить і показує завищену швидкість.Тому, вважаю, що проблеми однозначно криються в щитку приборів. Коли були морози, то шум особливо з ранку був більшим і спідометр при реальній швидкості 60 км/год міг показувати цілих 200 км/год. Зараз потепліло і шум виходить рівномірний в будь який час доби і стрілка дьоргається менше, але всерівно прибріхує. :(
Маю ще таку проблему з машино, що щось ззаді з правої сторони сильно стукотить навіть при їзді по незначних невіностях. :( Стойка тримає нормально, в багажнику все перемацав щоб не болталось, навіть дверку підтягнув, але стукіт і надалі присутній. Лишається варіант, що то сайленблоки задньої балки. Кажуть, що не достатньо купити нові і дорогі, а ще треба правильно під нагрузкою їх поміняти щоб довго ходили. Хтось щось чув про таке?. :unknow
Маю ще таку проблему з машино, що щось ззаді з правої сторони сильно стукотить навіть при їзді по незначних невіностях. Стойка тримає нормально, в багажнику все перемацав щоб не болталось, навіть дверку підтягнув, але стукіт і надалі присутній. Лишається варіант, що то сайленблоки задньої балки. Кажуть, що не достатньо купити нові і дорогі, а ще треба правильно під нагрузкою їх поміняти щоб довго ходили. Хтось щось чув про такесалінблок один згруба 130грн.але купляти так пару для рівномірності нагрузки. Для детальнішої провірки ліпше на ТО ВІД 30-80грн В Маруся,,,, моїй жоні болти на колесі недокрутили ш довший час не могли второпати яко могло статися,і хто то не доробив))))
В Маруся,,,,То де таке є? :unknow
Поки ще на знайшов часу аби перебрати щиток приборів, мабуть буду їздити так до відпустки.Свою проблему зі спідометром вирішив таким чином. Купив б/у щиток приборів за 100 грн., витягнув звідти окремо спідометр і піхнув його у свій щиток приборів. Тепер гіби швидкіст показує непогано. :)
Маю ще таку проблему з машино, що щось ззаді з правої сторони сильно стукотить навіть при їзді по незначних невіностях.А ця проблема вирішилась шляхом заміни цілої задньої балки на іншу б/у, але гідну, бо у моїй було розбите одне гніздо під сайленблоки. Зрозуміло, що паралельно поміняв всі задні сайленблоки. Ще + замінив два ліві підшипника (передній і задній)
Хотілось би поварити пороги на своїй машині, бо там такі дири, шо кулаки пролазять.Пороги поварив у одного майстра в Підгірках. Робота (вирізав, поварив, підшпаклював і перейшов баранніком) та матеріали витягли мені 1200 грн.
У моєму старенькому фольці...
карбюратор - надзвичайно проста річ нагадує мясорубку , скачай інфу в неті і сам зможеш його відремонтувати
050-555-29-14 - карбюраторщик Микола. Працює на станції у Франківську біля кольца як на Богородчани їхати (десь по середині між станцією шиномонтажу Сергенюксервіс і автобазаром). Принаймні пару років назад я до нього там звертався, але нічим особливо він мені не зарадив, загалом як і всі інші карбюратощики у Калуші та області.
Оскільки я їздив на пропан-бутані, то я сам підрегулював собі карбюратор і газовий редуктор так, що в теплу пору року машина заводилась і їхала на газі, а в холоду заводив її на на бензі і поки не прогрілась то працювала на підвищених обертах, а потім переходив на газ, бо прогрітий мотор холості на бензі не тримав. :(
Як варіант була в мене мисля поставити собі робочий Б/У карбюратор від експортного варіанту ВАЗу "вісім" чи "девятки". Але то треба мати доброго майстра, який би виготовив перехідник і добре налаштував. Знав я такого одного, але він вже упокоївся в Бозі. :(
Дякую за пораду, але я уже знайшов майстра у Підгірках. Звати Зіновій Павлович. Його всі мені дуже рекомендували тепер рекомендую і я: швидко, якісно і не дорого він вирішив мої проблеми з карбюратором.. Якщо комусь будуть потрібні координати - пишіть.Це біля сільгосптехніки на початку Підгірок тупиковий поворотік на ліво? Якшо так, то особисто ніц добро про нього сказати не можу, бо мені він не зарадив з карбюратором.
Дякую за пораду, але я уже знайшов майстра у Підгірках. Звати Зіновій Павлович. Його всі мені дуже рекомендували тепер рекомендую і я: швидко, якісно і не дорого він вирішив мої проблеми з карбюратором.. Якщо комусь будуть потрібні координати - пишіть.Це біля сільгосптехніки на початку Підгірок тупиковий поворотік на ліво? Якшо так, то особисто ніц добро про нього сказати не можу, бо мені він не зарадив з карбюратором.
залити дистильовану водуправильніше буде - долити.
Де у Калуші хороший шиномонтаж?Єдиний хороший шиномонтаж у калуші знаходиться на проспекті , позаду Еліте. Решту-ацтой
Особисто я користуюсь послугами Шиномонтажу ззаді "Побуту", шо біля "Фуршету" - нарікань не маю.аналогічно
а поміряти плотність?Я купив собі на базарі простий аерометр десь за 30 грн. і сам вимірюю ним плотність електроліту. Також маю недороге китайське зарядне, яке купив в МЕТРО десь за 200 грн.
Єдиний хороший шиномонтаж у калуші знаходиться на проспекті , позаду Еліте. Решту-ацтойНу і от чого Ти так пишеш???
Той шиномонтаж, що ззаді Еліте добрий тим, що працює до пізна і у вихідні дніНа Бобинського бачив у суботу хлопці сиділи десь до 19 00
Ну і от чого Ти так пишеш???бо я троль
контрактний мотор - кіт у мішкупоміряти компресію - кіт вилізе з мішка. Є міліон методів перевірити якість бу мотора
Зробив кап ремонт мотора,але блимав тиск масла,поїхав до нього (мотор робив спочатку в іншого майстра)Спочатку треба було їхати до того майстра, що робив мотор першим. Причини блимання лампочки тиску масла
але лампа тиску продовжувала мигатиВона мигала і до першого ремонту?
Він же сам сказав причину спрацювання лампочкиІ яка?
Колінвал знімався два рази,але ніхто нам нічого не казав про те що з ним щось не так.Швидше за все колінвал тут ні при чому.
через відсутність тиска на холостих пицарапало вкладишіЯк він це визначав? Знімав вкладиш 5-ой шийки вала?
поміряти компресію - кіт вилізе з мішка. Є міліон методів перевірити якість бу мотораЯ скажу, як я брав мотор для джетти. Ми домовились з чуваком на шроті, що я заплачу йому 300 баксів за добрий мотор. Він кинув гайку в свічний отвір і сказав майстру шо двигун дав клина, тіпа мотор беруть на розбор. Я моторчик був ляля, поршня блистіли, 0 нагара ( було видно, коли міняли всі прокладки і сальники). Хоча тепер я особисто нікому не вірю в таких питаннях. Кіт в мішку одн.сл.
Там за Колибою.Там зараз появилась ціла купа СТО по ліву і по праву сторону. Конкретно знаєш де саме заправляють кондюки?
То називається Автоцентр Тест. http://ekopal.if.ua/stoБув я нинька на тому СТО. Дійсно є апаратура для заправки і діагностики кондюків. + також є шнур для діагностики автокомпа.
Там і діагностику роблять.
Народ, порадьте хтось толкового майстра по зварці авто. А то зараз порозводилось шарлатанів-алкоголіків, то ціни космічні ставлять, то за якість не відповідають, то черги, то терміни. Потрібна поварка дна і заміна порогів.Найперше - яка у вас машина і який ремонт потрібний?
Хто знає в яких межах це може вартувати?
І взагалі як на мене робити капремонт жигулів то утопія, запчастини + вартість роботи + косметика + все решта = інші жигулі які поки що не потрібно ремонтувати...Дійсно , краще ту девятку продати комусь іншому , а ті гроші що планувалось вкласти в ремонт доложити і купити таку саму автівку але в кращому стані
важливим аспектом є не ціни майстрів, а їхня якість роботи і терміни, і репутаціяВ такому разі рекомендую відправити ваш транспортний засіб до американських майстрів , їх іноді по Діскавері показують. Там поварять , 600 коней під капот запхають , одним словом прокачають
Всім привіт!Яб не радив.
Шановні форумці, що можете сказати про СТО ззаді 3-ї школи? Збираюсь там підремонтувати свою машинку.
Чи хтось там робив машину, як зробили? Цікавлять ваші відгуки.
Буду дуже вдячний за любий відгук.
що можете сказати про СТО ззаді 3-ї школи?Співробітник там ремонтував машинку (ходову). Зробили добре (майстер Ігор).
Підкажіть ще, будь-ласка, де можна в Калуші попаяти мідний радіатор?Попробуйте в майстрів, що ставлять системи опалення з мідних труб.
хто підкаже, яка ціна заміни передніх і задніх стойок автомобіль daewoo lanos? може підкажете толкового майстра?Поміняємо без проблем. Буде не дорого :-[
Порадьте де можна вкорототи кардан з подальшим його балансуванням (або без)?Не радив би таким займатись. Краще підшукати інший кардан.
Масло Car1 виробництва Німеччини. Особисто привожу.Ади. А я от пропустив це повідомлення. Цікаво чи ще актуальне?
Якість гарантована. Заміну теж проводжу сам.
Прорекламую їх безкоштовно ;)а в мене з ними одні проблеми, :( та й не дуже дешево у них
Коли треба робити щось планове - завжди до них
то треба хоч коротко написати, чим саме. Щоб інші розуміли.ну якщо коротко, то після ремонту стало гірше ніж було, а вони кажуть що все в них нормально, а ставлення власника таке "якого хера ти сюди приїхав"
А про таке чув ?хуъта
автобаферы позволяют улучшить жесткость "уставшей" подвески