Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

17 років 4 місяці 22 дні

Автор Тема: Ремонт автомобіля  (Прочитано 149700 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Ремонт автомобіля
« Прочитано #40 : 01 Лютого 2008, 16:48:00 »

Маю одну проблемку - десь останні два місяці в мене пищать передні ліві тормозні колодки (можливо праві також пищать  :pardon просто лівий бік ближчий).
Я перевірив - тормозні колодки в мене ще мають солідний запас зносу. При мінімумі в 7мм мої мають товщину 14 мм. А от тормозні диски в мене вже перетнули межу зносу - вони мають 9,5 мм про допустимому мінімумі 10 мм.
Нові дешеві диски коштують 85 грн. Мене от цікавить чи була в когось така проблема. Чи варто міняти ті диски і чи зникне пищання? :unknow
А ще в мене трохи бє рулем при тормозінні. :(
Записаний

serg

  • Новачoк
  • Карма +5/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 22
  • Останні відвідини:
    21 Вересня 2009, 00:27:16

    Звідки: Івано-Франківськ
Ремонт автомобіля
« Прочитано #41 : 01 Лютого 2008, 21:20:13 »

Яка машина? Які супорти? Які диски (вентильовані чи ні)? Чи рівномірний знос на дисках? Чи рівномірний знос колодок? До цього колодки не пищали?
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Ремонт автомобіля
« Прочитано #42 : 02 Лютого 2008, 12:52:58 »

Во завалив питаннями.  :o
Ти serg чуть неуважний, адже я перед цим зазначав яка в мене машина. Та менеше з тим в мене VW Santana 1983 р.в. :) До речі, бабуся твоєї машини. :-D

Які супорти?
 А фіг його знає.  :unknow А які ті супорти бувають? :(

Які диски (вентильовані чи ні)?
Гадаю в тих роках ще про вентильовані диски не знал. :)

Чи рівномірний знос на дисках?
На око ніби так, хоча по ривках при тормозінні догадуюсь, що якраз в нерівності дисків і є проблема. :(

Чи рівномірний знос колодок?
Знову ж таки на око все виглядає кульком. Колодки я міняв десь півтора роки назад і від тоді проїхав десь 25 тис. км.

До цього колодки не пищали?
Та вже десь зо пів року тому почали попискувати, але то було не постійно і на малих швидкостях, а тепер пищать без перестанку і навіть на швидкості до 80 км/год.
Лиш чуть нажимаю педаль тормоза то пискіт пропадає. :unknow
 :help
Записаний

serg

  • Новачoк
  • Карма +5/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 22
  • Останні відвідини:
    21 Вересня 2009, 00:27:16

    Звідки: Івано-Франківськ
Ремонт автомобіля
« Прочитано #43 : 02 Лютого 2008, 17:41:54 »

по порядку:
1. супроти бувають з двома тормозними поршнями і з одним. якшо з двома, то велика ймовірність шо один з них (як правило внутрішній) міг закиснути і гальмує лише один. на однопоршневому якшо поршень закис, то гальмування немає взагалі. але тоді це легко було б побачити, диск покриється корозією, або постійно, тоді супорт буде грітись. тому й спитав про знос на дисках, чи блищать вони обоє з обох сторін. якшо блиск рівномірний на всіх дисках, то супорти мабуть виключаєм.
2. також на супортах є направляючі, які також могли закиснути і втратити рухливість. це треба подивитись.
3. диски. їх мабуть треба міняти якшо їхня мінімальна товщина вже надто мала або поверхня нерівна. також при будь-яких тріщинах. тому якщо диски у тебе мають рівномірний знос і не труть буртами до металічної основи колодки - вони ще мають право на життя (имхо).
4. писк в парі диск-колодка результат лише колодки. тому заміною дисків писку не позбудешся.
5. якщо колодки пищать не лише при гальмуванні, але й на ходу, то це або не розторможується супорт, або не рухаються направляючі. також биття руля свідчить про те, шо гальмування не однакове на обох колесах, і знову ж таки в силу або постійного заторможення якогось із супортів або закисання його ж і відсутності на ньому гальмування.
тобто якшо хочеш позбутись писку-це колодки, а биття руля, це вже й диски. і це вже більш небезпечно, так як гальмування тут нерівномірне. я б спробував на дозвіллі акуратно перебрати супорти і направляючі, перевірити "тормозимість" супротів і рухливість і відсутність люфту в направляючих. а далі, якшо не пропаде биття руля, брався би до дисків.
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Ремонт автомобіля
« Прочитано #44 : 03 Лютого 2008, 22:54:24 »

Я все таки почав з дисків. Нарив один беушний і чуть підржавілий диск. Хоч він і тонший за той що стояв на машині, але я вирішив поміняти. Результат мене втішив - писк і дьоргання зникли. :)
Записаний

serg

  • Новачoк
  • Карма +5/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 22
  • Останні відвідини:
    21 Вересня 2009, 00:27:16

    Звідки: Івано-Франківськ
Ремонт автомобіля
« Прочитано #45 : 03 Лютого 2008, 23:00:17 »

Про дьргання не спорю, диск міг бути кривий або мати тріщину. а от про писк, чесно кажучи дивно.... Але добре шо все добре.
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Ремонт автомобіля
« Прочитано #46 : 04 Лютого 2008, 10:20:58 »

Може хто ще мені порадить якогось толкового майстар по карбюраторах. :)

Про Зенка в Підгірках можете не писати - то пародія на майстра. :fool

В мене мотор 1,6 карбюратор 1В3. Ще мене цікавить де можна купити запчасті (ремкомплект) до такого карбюратора, бо кажуть що то зараз рідкість. :( :unknow
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Ремонт автомобіля
« Прочитано #47 : 27 Лютого 2008, 13:06:51 »

   На днях я поставив на свою Сантану задні прокачані гольфовські стойки. Оскільки вони були чуть зависокі, то довелось підставляти щось під пружини щоб підняти зад машини. У ролі додаткових підставок послужили підставки для пружин від жигулі, правда чуть підрізані. А ще довелось укоротити відбійники на задніх стойках, щоб вивільнилось більше місця для ходу штоку. :)

   Ще так трохи і моя машини перетвориться на збірну всіх марок і моделей. :-D
Записаний

WikTor

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +161/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 931
  • Останні відвідини:
    27 Лютого 2016, 15:01:32

    Звідки: Одеса - Калуш, Калуш - Одеса
Ремонт автомобіля
« Прочитано #48 : 22 Квітня 2008, 09:24:36 »

Втулки стабилизатора уже так скрипят простот ужас, и жаба давит 330 грн. отдать!

Володя, кстати, по поводу розвала схожждения, что ты решил? У меня тоже возникла такая потребность, так как мне меняли подшипник ступецы и что то тронули и машинку тоже начало тянуть правда вправо! Обыдно, новая резина нужно срочто нелать так как пожуёт ведь, да и мастера проблема на самом деле найти хорошего по геометрии, ездил на солидную СТО такого наворотили, 3 раза потом ездил голову морочил так как ужасно делают!
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Ремонт автомобіля
« Прочитано #49 : 22 Квітня 2008, 11:30:23 »

Ой, WikTor, мене питати за машину, то як останнього песиміста питати як справи. :(

Зараз в мене головна проблема з тим, що мотор сильно піджирає масла. Я стою перед дилемою: чи робити капремонт мотору чи долити при заміні масла якусь дорогу присадку? :unknow Звичайно другий варіант дешевший, але ефект не той, тай раз додавши присадку, моя машина стане "наркоманом" і прийдеться кожен раз додавати тої присадки. :(

Володя, кстати, по поводу розвала схожждения, что ты решил? ... и мастера проблема на самом деле найти хорошего по геометрии, ездил на солидную СТО такого наворотили, 3 раза потом ездил голову морочил так как ужасно делают!
Дійсно майстрів добрих мало. :'( Я раніше робив розвал в одного нормального дяді у Франіку, а потім поскупився і поїхав до татового знайомого, який зробив мені розвал за дурно. :fool Вчора говорив з тим добрим майстром з Франківська, в нього розвал-сходження вже коштує 60 грн. та бачу тут не варто бути жмотом.
Поки ще чекаю на інфу від sergа. Він має сказати мені як звазятись з одними хорошими майстрами у Франіку, які за 10 грн. роблять хорошу діагностику ходової, :good а як нема потреби шось міняти то одразу і за доступну ціну поправляють геометрію. :)
Записаний

WikTor

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +161/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 931
  • Останні відвідини:
    27 Лютого 2016, 15:01:32

    Звідки: Одеса - Калуш, Калуш - Одеса
Ремонт автомобіля
« Прочитано #50 : 22 Квітня 2008, 11:37:32 »

У нас за меньше чем за 100 грн. не подходи и не факт что качественно сделают!  :agressive
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Ремонт автомобіля
« Прочитано #51 : 22 Квітня 2008, 12:55:52 »

Івано-Франківськ, вул. Сорохтея, 33а (ГБК-24) 77-50-96 - ось такі дані дав мені serg. Каже шо там добре роблять геометріою коліс. Каже, шо сама мінімальні ціна у Франіку це 60 грн. Як бачимо ціна залежить від величини міста:
Калуш - 40 грн.
Івано-Франківськ - 60-80 грн.
Київ - 100 грн.
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Ремонт автомобіля
« Прочитано #52 : 01 Червня 2008, 13:18:53 »

Зараз в мене головна проблема з тим, що мотор сильно піджирає масла. Я стою перед дилемою: чи робити капремонт мотору чи долити при заміні масла якусь дорогу присадку?  Звичайно другий варіант дешевший, але ефект не той, тай раз додавши присадку, моя машина стане "наркоманом" і прийдеться кожен раз додавати тої присадки.
  Нарешті я вирішив дану дилему. У звязку з тим, шо в мене на носі весілля і часу вільного в обріз, а масло треба було міняти обовязково, бо вже накатав 11 тис. км. від останньої заміни, то я вирішив все таки при заміні масла додати присадки "РЕМЕТАЛ". Поїжджу поки так, а за рік два може і зроблю капіталку мотора.
  Чергова заміна масла мені облійшлась не дешово:
- 5 л. масла напівсинтетики "Ельф" - 115 грн.
- промивочне масло - 38 грн.
- фільтр масляний - 25 грн.
- фільтр повітряний - 20 грн.
- фільт паливний - 7 грн.
- присадка "РЕМЕТАЛ" (2 шт.) - 50 грн.
- робота - 0 грн., бо міняв сам, ну хіба шо використав і викинув рукавиці за 5 грн.

  Єдине що я забув, а варто було поміняти, так це мідну шайбу болта зливу масла. :( Та стара вже непридатна до використання і мабуть через неї буде чучуть просочуватись масло на картері мотору.
« Останнє редагування: 02 Червня 2008, 09:50:06 від tywkanchuk »
Записаний

Zubik

  • Старожил
  • ****
  • Карма +54/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 318
  • Останні відвідини:
    22 Грудня 2015, 22:58:17

    Звідки: Kalush, IF, UA , "посьолок"
Ремонт автомобіля
« Прочитано #53 : 02 Червня 2008, 08:20:52 »

tywkanchuk , а хто тобі порадив лити в 20-ти річний мотор напівсинтетику?  :unknow
Записаний
Чим більше пізнаю людей, тим більше мені подобаються собаки...

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Ремонт автомобіля
« Прочитано #54 : 02 Червня 2008, 09:56:06 »

Ніхто не радив, там до мене таке масло було і я вирішив не переходити на якесь інше. :pardon

Та мені казли щоб я перейшов на мінералку, але раз вже мотор привик до напівсинтетики, то най і далі на такому їздить. Може на літо воно чуть і зарідке, зато зимою легше на такому маслі завестись. ;)

А Ти, Zubik, що порадиш? Які недоліки при заливанні напівсинтетики у старий мотор? :unknow
Записаний

serg

  • Новачoк
  • Карма +5/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 22
  • Останні відвідини:
    21 Вересня 2009, 00:27:16

    Звідки: Івано-Франківськ
Ремонт автомобіля
« Прочитано #55 : 02 Червня 2008, 13:32:08 »

Недоліки заливання півсинтетики в старий мотор - ужор масла. Як він проявляється: масло може піти через різного роду щілини. А якщо ніде не тече, то значить воно просто згорає в циліндрах, значить поршневу на заміну. І основний недолік, це може не бути нормального тиску масла і моторець може підклинити. :(
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Ремонт автомобіля
« Прочитано #56 : 03 Червня 2008, 00:11:57 »

Да, озадачили ви мене. :o То шо при наступній заміні масла, а це при моїй їзді буде десь за 6-8 місяців, заливати мінералку?

Якщо так, то поділіться хто якої марки мастило використовує?
Записаний

Ігор_О

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +282/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1943
  • Останні відвідини:
    06 Жовтня 2016, 16:39:01

Ремонт автомобіля
« Прочитано #57 : 03 Червня 2008, 13:20:06 »

Якщо бути точнішим, то важливим є не вік двигуна, а пробіг  :) Хоча, за 20 років малих пробігів точно не буває.
Записаний

Zubik

  • Старожил
  • ****
  • Карма +54/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 318
  • Останні відвідини:
    22 Грудня 2015, 22:58:17

    Звідки: Kalush, IF, UA , "посьолок"
Ремонт автомобіля
« Прочитано #58 : 04 Червня 2008, 15:59:46 »

tywkanchuk, колєга serg тобі все достеменно описав, ще думаю, що в напівсинтетики більші миючі властивості і вимиє більше відкладень з мотора, що може призвести до пошкодження масляної помпи. На мінералку можна переходити без негативних наслідків, а навпаки - проблематично.
Я скоро буду міняти, візьму на станції - магазині "Автоплюс", за базаром, перед газовою заправкою, там розливне по 15-20 грн. за літру,  ще рекомендували магазин запчастин ззаду 3 школи  (біля сто).
Записаний
Чим більше пізнаю людей, тим більше мені подобаються собаки...

serg

  • Новачoк
  • Карма +5/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 22
  • Останні відвідини:
    21 Вересня 2009, 00:27:16

    Звідки: Івано-Франківськ
Ремонт автомобіля
« Прочитано #59 : 06 Червня 2008, 23:53:18 »

Да, озадачили ви мене.  То шо при наступній заміні масла, а це при моїй їзді буде десь за 6-8 місяців, заливати мінералку?

Якщо так, то поділіться хто якої марки мастило використовує?

Просто мені дивний твій хід думок. Присадки до мотора заливають лише перед вигоном авта на базар. Хай уже новий власник ремонтує. А в твоєму випадку (коли моторець під"їдає масло) я б особисто залив густіше масло (мінералку), що би й вийшло дешевше і мабуть було б не гірше, а не півсинтетику та ще й присадку. В принципі, подивишся, як себе мотор поведе на цій твоїй "гремучій суміші", але я підозрюю що чуда не станеться. Нормальний хід твоїх думок і поступків мав би бути такий: ремонт мотора і заливання масла такого, як передбачено для цього мотора виробником. А можна і їздити на такому моторі, поки не прийдеться масло доливати частіше ніж бензин.  :) А потім авто продати і купити собі Пассата В4 в каравані, возити свою сімейку з купою діток, які у вас передбачаються в близькому майбутньому. :kulturno
Записаний