по порядку:
1. супроти бувають з двома тормозними поршнями і з одним. якшо з двома, то велика ймовірність шо один з них (як правило внутрішній) міг закиснути і гальмує лише один. на однопоршневому якшо поршень закис, то гальмування немає взагалі. але тоді це легко було б побачити, диск покриється корозією, або постійно, тоді супорт буде грітись. тому й спитав про знос на дисках, чи блищать вони обоє з обох сторін. якшо блиск рівномірний на всіх дисках, то супорти мабуть виключаєм.
2. також на супортах є направляючі, які також могли закиснути і втратити рухливість. це треба подивитись.
3. диски. їх мабуть треба міняти якшо їхня мінімальна товщина вже надто мала або поверхня нерівна. також при будь-яких тріщинах. тому якщо диски у тебе мають рівномірний знос і не труть буртами до металічної основи колодки - вони ще мають право на життя (имхо).
4. писк в парі диск-колодка результат лише колодки. тому заміною дисків писку не позбудешся.
5. якщо колодки пищать не лише при гальмуванні, але й на ходу, то це або не розторможується супорт, або не рухаються направляючі. також биття руля свідчить про те, шо гальмування не однакове на обох колесах, і знову ж таки в силу або постійного заторможення якогось із супортів або закисання його ж і відсутності на ньому гальмування.
тобто якшо хочеш позбутись писку-це колодки, а биття руля, це вже й диски. і це вже більш небезпечно, так як гальмування тут нерівномірне. я б спробував на дозвіллі акуратно перебрати супорти і направляючі, перевірити "тормозимість" супротів і рухливість і відсутність люфту в направляючих. а далі, якшо не пропаде биття руля, брався би до дисків.