Поки ще на знайшов часу аби перебрати щиток приборів, мабуть буду їздити так до відпустки.
Свою проблему зі спідометром вирішив таким чином. Купив б/у щиток приборів за 100 грн., витягнув звідти окремо спідометр і піхнув його у свій щиток приборів. Тепер гіби швидкіст показує непогано.
Маю ще таку проблему з машино, що щось ззаді з правої сторони сильно стукотить навіть при їзді по незначних невіностях.
А ця проблема вирішилась шляхом заміни цілої задньої балки на іншу б/у, але гідну, бо у моїй було розбите одне гніздо під сайленблоки. Зрозуміло, що паралельно поміняв всі задні сайленблоки. Ще + замінив два ліві підшипника (передній і задній)
Хотілось би поварити пороги на своїй машині, бо там такі дири, шо кулаки пролазять.
Пороги поварив у одного майстра в Підгірках. Робота (вирізав, поварив, підшпаклював і перейшов баранніком) та матеріали витягли мені 1200 грн.
Ще недавно замінив задній баняк вихлопної, але машина і надалі реве на високих оборотах.
Чи може таке бути, що передній баняк вихлопної прогорів в середині і дає такий звук?
Бо зовнішній детальний огляд всієї вихлопної показав відсутність будь яких дирок.
Ще би мені навести лад з карбюратором у своїй автівці (це щоб в холодну пору року нормально заводилась) і тодіб не було б їй ціни. Думаю
може б то поставити собі карбюратор від Восьмої Жигульки. Правда є сумніви чи не додасть такий апгрейд ще більшого геморою?