Після парумісячних чекань доброго мотора з Дойчлянда або Чехії вирішив відновити мотор тут на місці.
По пораді доброго знайомого відтягнув на СТО "Автогарант" до Валєри (як пізніше виявилось доброго майстра і взагалі людини). По знятті ГБЦ виявилась тріщина, яку успішно заварили в Білоуса. Потім ще поміняли корінні вкладиші, які я "зализав", їздячи на аццкій суміші тосола з маслом. Коротше весь ремонт вийшов 200 лопухів. Аж після того мені запропонували мотор за 300 баків, але, як говорить тойво - "дарага ложка к абєду".
Настав момент, що і я задумався над ремонтом свого мотора. Відкинув мрії про нове авто в сторону і сів підраховувати витрати на ремонт. Обговорювавсся варіант з нормальним Б/У мотором із закордону, але то довго чекати тай вартість самого мотору вийде не менше 400 у.о. + заміна.
Щодо ремонту, то один нормальний майстер каже шо за
800 грн. замінить кольца (їх вартість прибл.
400грн.), прокладку головки (
120 грн.), шатунні вкладиші (
130 грн.) і сальники клапанів (
50 грн.) В магазині знайомі ще радили по ходу замінити корінні вкладиші (
250 грн.) і сальники разпредвала (1 шт. -
25 грн.). Ще я раніше купив ремінь приводу і прокладку кришки клапанів, гадаю це по ходу заміниться без збільшення ціни за роботу. Чи варто ще щось міняти при ремонті бензинового двигуна 1,6 на
VOLKSWAGEN Santana? Чи дасть такий ремонт відчутний і довготривалий результат?
Бо один знайомий каже, шо без розточки циліндрів і заміни поршнів сама заміна колець мало що дасть.
Ще би хотів по ходу поставити на машину пятиступку, але ніде на шротах нема КПП до такої машини як моя. Може хтось щось підкаже з цього приводу.