Через те, що на форумі POLO мене (після реєстрації) адміністратор схвалює вже 4-й місяць - мушу писати прямо тут, бо інформація може виявитися корисною.
Отже, маємо POLO IV 1,4 бензин з АКПП.
Брав у змішаному циклі (при дуже акуратній їзді! Їжджу як пенсіонер. Тахометр вище 2,5 тисяч рідко буває
) 11,5 л бензину/100км
Питав думки. Були різні.
Перевірили на діагностиці у двох різних СТО і обидві перевірки показали неправність лямбда зонда.
Він був, був підключений, навіть щось там показував, але не то, що є насправді.
На одному СТО заспівали за заміну 4000 (бо вартість зонда біля 100 євро).
Поїхали до своїх постійних ремонтників на СУ-37 і обійшлося все з заміною в 2750 (чи 2850, вже не пригадую).
Треба було лиш почекати 2 дні щоб приїхав і 20 хв щоб поміняти.
Результат. Проти 11,5 на бензині - зараз виходить
8,6 л/100 на газі.
На бензині не міряв, бо шкода грошей
Ну нехай я 3/4 по трасі наїздив і то не зовсім змішаний цикл. Нехай навіть 9 л газу. То в принципі для автомата, та ще й не першої свіжості - ґуд!
З.І.
Після заміни зонда почув дивне цоркання під капотом. З салона не чутно.
Запитав.
Виявилося, що там є клапан що гонить частину вихлопних газів назад на доспалювання. (якщо електроніка каже, що в даний момент завеликий викид СО).
Раніше він не працював, бо зонд показував що все в ажурі.
А я вже сі був перепудив