Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

17 років 4 місяці 22 дні

Автор Тема: Акції, концерти, фестивалі, оголошення  (Прочитано 228902 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 15:06:32

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #360 : 19 Травня 2010, 12:05:35 »

Я ФІГЄЮ С ЕТІХ РУСКИХ!

Ну ладно старпери жмотять (хоча теж дивно, що їм в житті ще залишилося крім пігулок і болячок, а вони всі говорять, що підуть на концерт, а як чують, що білет АЖ 30 грн. то відразу кажуть, що не треба), але МОЛОДЬ ?!

Де наша прогресивна молодь?
А потім хтось ще дивується, чому у Калуші мало гуртів, чого музика не розвивається. А для кого грати?
Нікому нічого не треба (в музиці я маю на увазі, бо побухати в кабаку чи на природі - то ще в пачьотє).
 :ganba
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


vover

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +200/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4881
  • Останні відвідини:
    20 Листопада 2024, 15:06:38

    Звідки: Українська
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #361 : 19 Травня 2010, 12:18:03 »

 :ganba
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #362 : 19 Травня 2010, 20:48:17 »

Я ФІГЄЮ С ЕТІХ РУСКИХ!
Юрко, перепрошую - та до чого тут росіяни???
Записаний

Alexander

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +670/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3342
  • Останні відвідини:
    24 Травня 2023, 20:00:52

    Звідки: kalush
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #363 : 19 Травня 2010, 20:57:22 »

Юрко,вміли би грати і я б прийшов :),
ато все понті молодецкіе
Записаний
поверь малыш, не в пирогах счастье..

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 15:06:32

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #364 : 19 Травня 2010, 21:29:52 »

Юрко, перепрошую - та до чого тут росіяни???
То такий усталений мовний зворот. Ну типу крилатого вислову Вєркі Сєрдючки  ;)
вміли би грати і я б прийшов
А це кого стосується? Попадюка? Чи може Батоша? :duvno
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


Alexander

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +670/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3342
  • Останні відвідини:
    24 Травня 2023, 20:00:52

    Звідки: kalush
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #365 : 19 Травня 2010, 21:34:47 »

шо за люди :unknow
Записаний
поверь малыш, не в пирогах счастье..

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 15:06:32

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #366 : 19 Травня 2010, 21:55:04 »

Бачу читаємо форум вибірково  ;)
Відповідь від: 19 Травня 2010, 21:37:22
Ну хоча б це гляньте, чи що...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=0noWeeTVM20" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=0noWeeTVM20</a>
Відповідь від: 19 Травня 2010, 21:43:52
Цитувати (вибране)
Золота скрипка Канади
Опублікувано: 2009-07-30 18:31:31

Золота скрипка Канади

Біографія музиканта  найчастіше починається з батьків, з родини. Так сталося і у знаного скрипаля-віртуоза  Василя Попадюка, названого у себе на Батьківщині “ золотою скрипкою України”.

На американський фасон Василя потрібно називати Василь Попадюк-молодший, бо він має таке ж імя як і батько-Василь Попадюк,  знаний на Україні композитор та виконавець музичних творів на “флейті пана”- cопілці. Разом з мамою Світланою-хореографом в родині визначили долю музично обдарованого сина-віддали його на навчання до Київської музичної школи ім. Миколи Лисенка.

Потім було навчання в Київський консерваторії, де талановитий скрипаль на останньому курсі поєднував навчання з успішними виступами в концертах. Концертні виступи забирали багато часу, тому молодий Скрипаль перевівся на заочне відділення і закінчив вже Львівську музичну академію.

Як водилося в ті часи, Василь був вимушений після закінчення  відслужити в радянській армії, тому два роки він грав у військовому ансамблі.

Важко навіть перелічити всі жанри музики, в яких спробував себе талановитий скрипаль. Класика та джаз, народна музика  та циганські мотиви, латино-американські мелодії  та європейські оперети-всі твори в його виконанні  викликають захоплення та емоційне  піднесення.

Досить важким був шлях Василя Попадюка  в канадійській іміграції - як багато із талантів-він теж пройшов вишкіл роботи в ресторанах.  Його талант був помічений та визнаний  шанувальниками. Почалося схождення на музичний Олімп,  але  Василь Попадюк  дуже скромно поводиться на численних інтерв’ю і завжди відмічає.що с самого початку свого перебування в Канаді його оточували добрі люди, які допомагали в усьому-організувати побут, провести концерти та рекламні акції.

Скрипаль–віртуоз  із України прийшовся до смаку слухачам різних музичних вподобань, бо він вміло і самобутньо виконує класичні твори, творче поєднує мелодії джазу та класики, насолоджує слухачів віртуозним виконанням циганських романсів та танців. Майстерність та шалена енергетика  Василя на концертах нікого не залишає байдужим, тому Василь має багато шанувальників свого таланту та друзів. За роки іміграції Василь Попадюк добився  великого успіху не тільки на етнічних фестивалях та благодійних вечорах і, безумовно, імя Василя на афішах допомагає зібрати публіку на таких заходах. Концерти збирають численних шанувальників його таланту, музику в його виконанні можна почути на радіо, на телебаченні.

З концертними турами тепер вже відомий скрипаль Василь Попадюк виступав в багатьої країнах.

Василь Попадюк    грав для іспанської королеви Софії та короля Іорданії Хусейна. Знайомством з Василем  горді  відомі скрипалі світу такі, як Том Кокрейн, Дон Уос, Іцхак Перельман. Соліст групи “Deep Purple” Ієн Гілен, почувши   віртуозну гру Василя, запросив його на запис свого сольного альбому.

Василь Попадюк не тільки віртуоз-скрипаль, він має талант аранжувальника і тому для виконання своїх задумів зібрав самобутніх виконавців в музичний ансамбль з назвою  “PAPA DUKE”. На слух ця  назва сприймається як лігвістично стилізоване прізвище Василя. В такому сенсі  шанувальникам Північної Америки легше вимовляти  прізвище Василя. Музичний смак, віртуозність, артистизм-так можна характеризувати гру цього колективу, всі члени якого талановиті та самобутні.

Концерти  Василя Попадюка та  його ансамблю в Торонто та інших містах Канади та Америки збирають численних друзів та шанувальників його таланту.

В 2004 році Василь записав свій перший  альбом в Канаді, а через два роки випустив повний альбом своєї групи. На міжнародному джазовому фестивалі в Монреалі виступ Василя та його ансамблю мав шалений успіх. Концерт був записаний і виданий на диску. В цей альбом ввійшли такі твори:”  Гуцульські фантазії”, ”Очі чорні”, ”Cонечко”, ”Десь на Буковині”, ”Журавлі’, ”Справжній циган”, угорський чардаш Монті, ”Елєгія”, ’ Колись в Америці”, ”Карпатські танці’  та інші  відомі твори. Цей альбом був тепло прийнятий шанувальниками і привернув увагу  продюсерів на щорічному ярмарку в Тусоні (штат Арізона, Америка), де збираються представники всіх світових телемереж для закупу  самих цікавих концертів. Концерт Василя Попадюка, записаний в Монреалі, був закуплений  американськими телемережами, в тому числі телестанцією РВS WNED-TV, яка в червні 2009 року транслювала концерт із Buffalo на Торонто . Завдяки цій трансляції могли подивитись  та послухати віртуозну гру Василя біля 100 000 глядачів. Цікавим є те, що цей  концерт закупила також телемережа Китаю CCTV, що підтверджує  міжнародне визнання таланту Василя Попадюка та  його ансамблю “ PAPA DUKE”.



Відповідь від: 19 Травня 2010, 21:51:06
І ще статейка
Приховано: Показати
Василь Попадюк: «Я – українець в душі, але коли мова йде про роботу, то для мене існує одна національність – музикант»
11/19/2009   автор:   Світлана Іванишин-Угрина, Чикаго
номер #2009-46   

"Золота скрипка", "Сучасний Паганіні", "Живий нерв", "Маестро скрипка" - так його називають у пресі різних країн. Тому що географія його гастролей вже давно не обмежується північно-американським континентом. Однак, на наше щастя, Василь Попадюк із задоволенням приїжджає до Чикаго за будь-якої нагоди. Його останній виступ на Фестинах, котрий глядачів довів до екстатичного шалу, відбувся абсолютно випадково. Як сказав сам музикант, він з гуртом заїхав до Чикаго з міста Waukegan випадково, по дорозі. Отаким він і є - непередбачуваним у своїх рішеннях та імпровізаціях і завжди точним та пунктуальним у домовленостях, фантастично енергетичним на сцені і дуже м'яким і спокійним у спілкуванні. А 7 листопада ми знову побачили цього надзвичайного музиканта на сцені у Чикаго. Йдеться про перший сольний концерт Романа Сидорука, на якому Василь Попадюк був спеціально запрошеним гостем. Після концерту до скрипаля підходили і підходили люди, дякували безкінечно. А він усміхався, терпляче позував для численних групових фото і дякував навзаєм за любов та шанування.

Нашій газеті пощастило двічі. Ми не тільки черговий раз насолодилися грою українського генія, але й мали нагоду протягом трьох з половиною годин спілкуватися напередодні концерту. Василя запросили до редакції, і він прийшов без зайвих умовлянь. На звертання «пан Василь» скривився, бо, вочевидь, не любить величань і вшанувань у спілкуванні. А за годину, за його пропозицією, мусили перейти на «ти», бо відчуття, що знаєш цю людину багато років з'явилося ще на початку розмови.

Василю, дякую за те, що ти знову приїхав до нас у Чикаго. Завтра ти братимеш участь у першому «сольнику» Романа Сидорука. Я знаю, що ти часто виступаєш у якості гостя в концертах багатьох виконавців, в тому числі - відомих на весь світ. Але, загалом, ти граєш зі своїм бендом під назвою «Papa Duke». Розкажи детальніше, будь-ласка, про свій колектив.

До складу цього гурту входять 6 музикантів, часами більше, часами менше. Кількість учасників залежить від формату виступу, від того, що саме граємо, яка програма. Тобто, є в нас тріо, є квінтет, деколи з нами виступають танцюристи, інколи ми граємо з симфонічним оркестром.

А хто зробив підбір музикантів?

Можна сказати, що я підбирав, хоча деколи одні музиканти приводять інших. Наприклад, на ударних інструментах в нас грають 4 різні людини, тому що розклади, трапляється, не співпадають. Або формат концерту вимагає одного музиканта, а не іншого.

Коли ти підбираєш склад учасників концерту, ти покладаєшся на свою інтуїцію, тобто оцінюєш кандидатів з точки зору емоційної сумісності, чи виходиш виключно з рівня професіоналізму?

Ні, я оцінюю не тільки професіоналізм. Досвід показує, що в першу чергу треба враховувати людські якості. Це дуже важливо, особливо, коли ми в турі і живемо в одному готелі, їдемо одним автобусом. Є чимало таких прикладів, коли чудовий, навіть, геніальний музикант є важкою у спілкуванні людиною.

Справді, є таке уявлення про обдарованих людей, що з ними дуже важко мати якісь стосунки.

Це й правда, і неправда. До кожної людини повинен бути особливий підхід. Якщо ти знаєш вади і чесноти людини, то ти можеш або миритися з недоліками і співпрацювати, або не сприймати цю людину взагалі.

Ким є Василь Попадюк у роботі з музикантами - тираном, вчителем, дипломатом?

Дипломатом. Справа у тому, що я працюю з унікальними музикантами, кожен з них може бути солістом. Деякі навіть мають свої проекти. Тому, звичайно, слід мати дипломатичний підхід, адже йдеться не тільки про характери, а й про професійне бачення, підхід до роботи. Я, скажімо, маю власну думку, своє бачення з приводу того, як грати ту чи іншу річ, як виконувати мою програму. Я відстоюю свою позицію дуже акуратно, щоб нікого не образити. От, наприклад, в мене є піаніст - Стен Фомін, який має свій проект. Сам Фомін, до речі, за походженням з України. Зараз він співпрацює з відомим саксофоністом Дімо Кейтсом і їхній спільний проект називається «Дімо Кейтс/Стен Фомін Проджект». Крім того, Стен увійшов у трійку найкращих виконавців джазу Канади, має численні нагороди. Він є композитором, писав музику для голівудських фільмів. Так що сама розумієш, з такою людиною треба бути дуже обережним, делікатним. І хоча наші думки часами не збігаються, ми знаходимо спільну мову. Так само і з іншими музикантами. Взяти до прикладу мого основного гітариста Девіда Веста, який за походженням еквадорець. Він музикант високого класу, навіть гітару йому виготовляли за спеціальним замовленням, яка має 18 струн. Якось ми грали щось латиноамериканське, і він одразу почав переконувати в тому, що ми граємо неправильно. Європейське вухо не чує нюансів різниці у виконанні, скажімо, самби чи меренге. А він одразу нам указує, як і що має виконуватися вірно, навіть якщо нам подобається інакше. Однак, це робочі ситуації.

Розкажи про твори, які виконує ваш музичний колектив. Хто є їхнім автором?

Є й мої власні композиції, але, здебільшого, граємо те, що нам підбирає агентство, з яким ми працюємо за контрактом. Останнім часом наша робота базується на підборі найбільш відомих широкому загалу композицій, які ми переробляємо під своє баченння та свій стиль. Поряд з тим, близько 30 % творів ми виконуємо за власним вибором. На українських концертах ми граємо те, що хочемо. Коли ж публіка в нас американська, мусимо грати те, що найбільш цікаве слухачам, йти за вимогами ринку. Ситуація така, що ти можеш бути супермузикантом, але грати повинен те, що подобається публіці. Тому ми йдемо на такий компроміс - граємо щось популярне у своїй манері і якусь частку репертуару залишаємо на свій смак. Аранжування, обробку творів робимо самостійно.

Чи робив ти якісь обробки пісень, що виконуватиме Роман Сидорук?

Ні, обробок не робив. Просто подумав, які пісні могли б «вписатися» в концепцію концерта. На мою думку, Роман - талановитий хлопець, в нього чудовий голос. Роман нагадує мені молодого Василя Зінкевича. Ця музика нагадує мені моє дитинство, хоча, відверто кажучи, я не є фанатом цього стилю.

А якою є твоя музика?

«Моєю» музикою є джаз-рок, хард-рок, звичайно ж, класика. Я, до речі, граю хард-рок. У 2006 році я брав участь у записі альбому Яна Гілана (фронтмен гурту «Deep Purple»), який називається "Gillan's Inn", зокрема шостої композиції під назвою - "When a Blind Man Cries".

Я, загалом, до музики ставлюся з повагою, якщо вона виконується професійно. Просто є щось, що відповідає моєму смакові, а є музичні жанри, виконавці, яких я поважаю, але люблю щось інше.

До речі, ти, навіть виконуючи класичну музику, виглядаєш як рок-музикант.

Це правда. Навіть мій менеджер часто мені каже:"Are you sure that you are not rock-musician?" (сміється).

Загалом, музичний смак формується із самого дитинства....

Так, мені було 12 років, а я вже грав рок-музику у своїй групі, яка називалася дуже смішно - «Опришки». Смішно, тому що я жив і вчився у Києві, і для місцевих така назва була дуже незвичною, вони називали нас - «отрижкі» (сміється).

Розкажи, будь-ласка, детальніше про те, де ти вчився.

Я народився у Львові, зростав і вчився у Києві, але коріння моє із Західної України. Мій батько родом з міста Коломия, там тепер є вулиця, названа на його честь. Його звали так само, як і мене - Василь Попадюк. Він першим з коломиян став Народним артистом УРСР. Він працював у Державному академічному хорі ім. Верьовки, пізніше був керівником знаменитих «Троїстих музик». А я з семи років навчався у Київській середній спеціальній музичній школі ім.Лисенка при Київській державній консерваторії.

Це там ти намалював тризуба на стіні?

Так, саме там, це було у 1981 році. Після цього мій тато став на кілька років «невиїзним».

А хто був музичним героєм учня школи Лисенка Василя Попадюка?

Я слухав «Deep Purple», "Chicago", "Earth, Wind & Fire". Я, можна сказати, зростав на цій музиці. Записи мені привозив батько з-за кордону. Наша школа була особливою. Її свого часу закінчили радянський композитор Володимир Шаїнський та радянський актор Леонід Бронєвой. З обидвох не вийшли добрі музиканти, тільки один став «бірюльки писати» (зневажливо), які двома пальцями виконував, а другий став геніальним актором. (Леонід Бронєвой зіграв роль Мюллера у фільмі «Сімнадцять миттєвостей весни»). Коли Бронєвой приїжджав до нашої школи, там всі «на вухах стояли», бо фільм «про Штірліца» всі обожнювали, казали: «Дядя Мюллєр прийшов!». Цю школу також співак Тарас Петриненко закінчив, композитор Кирило Стеценко. В нашому приміщенні знаходилося три спецшколи - наша, хореографічне училище і художня школа. А навколо яру, де знаходилися школи, проходила дитяча залізниця. Ми ще жартували, що наша школа є «срєднєй строїтєльно-монтажной школой прі желєзной дорогє» (сміється).

Загалом, якщо так поглянути на твоє дитинство, то, незважаючи на «застійні» роки та розквіт пропаганди соціалістичної ідеології, ти був вихований у доволі націоналістичному дусі.

Мій батько все своє життя розмовляв не російською, а українською. І не тому, що він не хотів, він просто інакше не вмів. Щоправда, на вулиці ми намагалися розмовляти російською, а вдома -виключно українською. І мого батька, до речі, нормально сприймали, незважаючи на українську. Я, хоча і виростав у Києві, але кожні свята їздив з батьком до Коломиї, як казала моя баба - «на вакації». Тому я бачив, наскільки по-різному живуть люди. Я до цих пір пам'ятаю, як приїхав до Коломиї, а моя баба стоїть із сапою на городі і до тата каже: «Василю, ти світами їздиш, ти не знаєш, скільки «вони» тут ще будуть?» («вони» - це радянська влада).

Мій батько мені навіть нічого не пояснював. Не заважав самому все оцінювати. Тому я не мав полуди на очах, бачив з дитинства, що відбувається. Мені більше баба, тета щось розказували. Тому я повертався до школи і дозволяв собі робити різні націоналістичні коментарі на уроках української літератури. Одного разу мене викликали до кабінету директора, якого не було на робочому місці, зате там були два «дядєнькі» у сірих костюмах. Це були працівники КДБ, які одразу попередили, щоб я мовчав про їхній прихід. На щастя, я про цей «візит» розповів мамі. В неї був дитячий колектив, вона ж - хореограф, і там навчалася дитина якогось високого начальника з КДБ. Це, мабуть, нас і врятувало. А то невідомо, як би закінчилися мої виступи, тризуб на стіні тощо. А так обійшлося, тільки тата не випускали за кордон якийсь час.

Тато - музикант, мама - хореограф, у тебе інакшого вибору професії не могло бути.

Це однозначно. Мій молодший брат Ярослав також скрипаль, зараз живе і працює у Києві. Він теж закінчив нашу школу, ще й встиг у кіно знятися. Поруч нашої школи була ще й кіностудія ім. Довженко, і якщо їм треба було дітей у фільм, то вони зверталися до нас. Я також знімався, але Славко зіграв навіть молодого Тараса Шевченка. Це був 6-серійний фільм, за участю Богдана Ступки. Так от, моя мама попросила брата прийти до своєї подруги, яка викладає українську літературу, на урок і виступити перед дітьми. А тоді якраз цей фільм йшов по телевізору. Славко не хотів, віднєкувався, мама його впросила. Брат нарешті прийшов і каже до учнів: «Оце я в тролейбусі їхав до вас і написав вірша». І як почне декламувати: «Як умру, то поховайте.... ». Більше його не запрошували виступати (усміхається). Такі от учні в нашій школі були. Там же вчилися діти з усіх куточків Української республіки, киян було зовсім небагато. Це ж, по суті, школа-інтернат, де вчилися і жили діти зі Львова, Ужгорода. Я, проживаючи у Києві, ясна річ, щодня повертався додому після уроків. Крім того, така особлива атмосфера у нашій школі обумовлювалася також тим, що школа підпорядковувалася Міністерству культури, а не Міністерству освіти, тому не було такого «ідеологічного» контролю. Я всі роки навчання носив довге волосся і ніхто не робив мені зауважень.

Навчання було тяжким. Скажімо, 4-й і 8-й класи були конкурсними. Після четвертого класу відсіювалася купа народу, потім - після 8-го. До 11-го довчалися одиниці. Навчання було специфічним. Ми ж мусили також пройти й загальноосвітню програму. Наприклад, сиджу я на хімії, заходить мій старий професор по класу скрипки і каже: «Попадюк, ти що, хімік?! Бігом за скрипкою, в тебе концерт за два дні». А вчитель хімії стоїть - слова не скаже, його думки навіть не питали. Через таке «навчання» були кумедні випадки. Як я вже казав, ми організували гурт «Опришки» і грали по селах, на весіллях. Нам було по 13 років і робили ми це, звичайно, таємно. Нам заплатили за виступи гроші, які ми не могли розділити, бо ніхто рахувати не міг! Тепер я вже вмію лічити, Канада «навчила» (сміється).

Що було після школи?

Консерваторія, звичайно. Наша школа відносилася до консерваторії, всі вчителі були звідти, тобто не вступити було неможливо. 80 % студентів - випускники нашої школи, і тільки 20 % - з інших шкіл. Я провчився 4 роки у консерваторії, а з 3 курсу вже працював у Москві, навчаючись стаціонарно (сміється). На екзамени я прилітав літаком.

Що ж це була за робота?

Я працював у «Театрі музики народів світу СССР», і ми були культурною програмою візитів Горбачова. Це був знаменитий театр Володимира Назарова, який знав мого тата, виконував його речі. Звичайно, я пройшов конкурс, щоби потрапити у цей театр. Назаров і раніше казав татові, щоб я приїжджав працювати до нього в театр, однак батько був проти, я ще з ним тоді працював. Але після аварії у Чорнобилі, куди я приїжджав підчас служби в армії, мені порекомендували якомога менше знаходитися у Києві. Тому батько відпустив мене до Москви.

То ти встиг і в армії послужити?

О, так, я дуже «щаслива» людина. Коли я був на першому курсі, вийшов якраз закон про те, що студентів можна забирати до армії. Отже, я успішно «підпав» під дію цього закону. Коли я відслужив 2 роки, закон відмінили. Отакий я «везучий»(усміхається). Служив я в «Ансамблі пєсні і пляскі».

Виглядає, що твою службу важкою і не назвеш.

Багато людей, до речі, так думають, і вони неправі. У нас була досить небезпечна служба. В Києві ми практично не бували. Призначення нашого колективу було яке? Розважати солдатів на передовій, піднімати їхній бойовий дух. Тому і направляли такі колективи в «гарячі точки». Наш ансамбль бував і в Афганістані, і в Чорнобилі, і в Тунісі. Тобто, ми служили на фронті, а не в тилу. Йде рота воювати, а після бою вертаються ті, хто лишився в живих, і ми перед ними виступаємо. Павло Зібров також служив у цьому ансамблі свого часу. Він написав книжку, де описав ті роки. Я читав і сміявся, бо всі ті бувальщини абсолютно вірно відображали те солдатське життя. Павло розповів одну історію, що, коли їх направили до Афганістану, музиканти залишилися одні на базі. Про це стало відомо душманам і вони почали наступати. Музикантам роздали автомати і наказали стріляти в повітря, бо ніхто з ансамблю толком стріляти не вмів. Так вони відлякали ворога.

Але яким чином ти опинився в Тунісі, адже там не було радянських військ?

Так, вважалося, що їх там не було. Але по Середземному морі в той час курсували два військових кораблі - радянський та американський. Ми туди були направлені з концертом, то з американського човна дивилися наш виступ, так близько один від одного вони ходили (усміхається). Ми їхали, вдягнені у цивільний одяг, на місці нас поселили в готелі і дали перевдягнутися. Тобто, офіційно нас за кордоном не могло бути, адже ми все ж таки перебували на строковій службі. Для всіх ми були просто артистами, але, по суті, це були військовослужбовці Радянського Союзу на території капіталістичної держави.

Розкажи більше, будь-ласка, про роботу у делегації Горбачова.

Ну, наприклад, ми їздили до Іспанії, де Раїса Горбачова відкривала університет в Мадриді. Тобто, у Горбачова - візит, а в нас - гастролі в тій країні, але під егідою візита керівника радянської держави. Тут я хочу детальніше розповісти про наш колектив, щоб було чітке уявлення. Назаров нас відбирав по характерам. Кожен з музикантів повинен був грати на 10 інструментах. Нас так і представляли - 35 музикантів, 150 інструментів. Я, крім фортепіано, гітари і скрипки грав на численних вірменських, азербайджанських струнних та духових інструментах, таких як кіманча, гіджак, камуз, дудук. Ми перевдягалися у національні костюми і грали музику певного народу. Матеріалу було готового на 40 хвилин по кожній національності. Наприклад, коли наш хор слухали грузини, то впевнено стверджували, що то співають їхні земляки. Виконували українські пісні - неможливо було почути жодного акценту, хоча співаки української могли і не знати. Нас два роки цьому навчали, «дресирували». Мені це дуже допомогло згодом тут, в Канаді. Адже таким речам в консерваторії не вчать. Для мене зараз немає жодних проблем заграти іспанську, єврейську, арабську музику. Дуже було цікаво і весело. Для мене це була чудова школа. Крім того, я працював у привілейованому колективі, щось на кшталт «придворного театру». Нас не торкалося майже нічого, що відбувалося в країні, оскільки ми весь час гастролювали за кордоном. У нас взагалі був свій світ, свої справи, які нас цікавили. Нас не дуже й хвилювало, що ми при можновладцях працювали. Це в мене ще зі школи закладене - скептичне ставлення до титулів.

На момент розвалу Радянського Союзу ти де знаходився?

Я був у Москві і став свідком ПУТЧу, введенню військ до столиці. Я, власне, на танки вилазив. Це була доволі кумедна історія, яка могла некумедно закінчитися. В мене був товариш з Алма-Ати Юрій Ткаченко і він був схожим на індіанця, в нього навіть прізвисько було «вождь». Він був дуже своєрідним чоловіком. Ми якраз десь там «халтурили» і почули за переворот. «Вождь» подзвонив додому. В нього там жінка, діти, а він каже: «Пака в странє рєволюція нє закончітца - я домой нє прієду». Поїхали ми на барикади, грали в наметах на гітарі, на скрипці, ну і випивали трохи. На ранок мене вже «несли» додому, а позаду - мою скрипку. А бабусі у дворі побачили і зашепотіли: «О-о, етава танком задавіло» (сміється). Був там прапор жовто-блакитний на одному із танків, я виліз на нього і почав стукати, а звідти узбек виліз! До речі, і Ростропович, і Назаров теж були на барикадах. І коли ми з «вождьом» спізнилися на репетицію, Назаров нам нічого не сказав, бо знав, що ми були на «революції».

І що далі відбувалося у твоєму житті?

Мій тато помер у 1991 році, за два місяці до того, як Україна стала незалежною. Йому був лише 51 рік, і він хворів на рак. Я повернувся до Києва і почався не найкращий період мого життя. Я бачив, що в Києві, порівняно з Москвою, все досить провінційне, «совкове». Почалося зовсім інше життя. Коли я працював у театрі Назарова, я навіть не відчував, що живу у Радянському Союзі. Ми увесь час гастролювали за кордоном, я дуже багато заробляв. У «київський» період я також виїжджав за межі країни, але це все було інакше. Нашу делегацію розбивали на «п'ятірки». Справа у тому, що тоді формували людей у групи по 5 чоловік, призначали головного цієї п'ятірки. Одним словом, «совок». У Назарова головне було, щоб ти був вчасно на концерті. Ми були дуже вільні, навіть за кордоном нас «не пасли». Взагалі, в мистецтві в Москві працювалося легше.

Тато тоді пішов з життя, заощадження знецінилися. В Україні я працював з циганським ансамблем; робота була нормальна, але все це не можна було порівняти із роботою у Назарова. Крім того, у Києві стався дуже неприємний випадок, і я вирішив, що пора їхати геть. Я в Канаді неодноразово був раніше, але лишатися тоді не хотів. Але, коли я зрозумів, хто нами в Україні керує, і як керує, і коли артист може дуже легко втратити життя, вирішив емігрувати. Причому, я особливих зусиль не докладав. Мене запросили на роботу. Власне, запрошення поступали і раніше, там вже половина ансамбля Вірського в Торонто осіла. Вони мене давно кликали.

Ким ти працював у Канаді?

Мені там дуже пощастило, бо я мови не знав. Моя перша робота була - піаністом у Національному балеті Канади. Мене в Канаді багато знають як піаніста. Це була цікава і, одночасно, смішна для мене робота. Там акомпаніатори приносять 5 кілограмів нот, але 50 років поспіль грають на репетиціях одного «Лускунчика» Чайковського (усміхається). Танцюристи мене дуже любили, бо я імпровізував, а то цей «Лускунчик» всім вже набрид. До мене мама приїжджала і була присутня на репетиціях. Вона ж хореограф, так що їй було цікаво. Так от, добре, що я її попередив, бо зірки канадійського балету в мене по діагоналі під пісню «Трі танкіста, трі вєсьолих друга» стрибали (усміхається). Я їм грав все, що тільки могло на думку спасти - джаз, «блу-блу-блу канарі», «Вставай, страна огромная». Вони ж не розуміли, що то за пісні (сміється). Моя мама ледве стримувалася, коли чула мій акомпанімент. А в сусідніх залах працювало багато росіян, в тому числі, з Кіровського балету. Якось я почав імпровізувати і заграв «А Лєнін всєгда живой», бо мені було дуже нудно, прибігла акомпаніаторка з іншого залу і каже: «Я ледве не подавилася бутербродом, як почула, що ти граєш». Я цю пісню, правда, під адажіо Чайковського грав, так що ніхто нічого не запідозрив (сміється). Це була хороша робота. Але висидіти 5 годин і на одному «Лускунчикові» дуже тяжко. Отак люблю я деколи похуліганити (усміхається). Навіть на YouTube під відео з моєю участю хтось написав коментар: «Я знаю Попадюка зі школи, він ще той хуліган!».

Коли ж почалася історія з бендом "Papa Duke"?

Коли я працював у балеті, все одно подумував про свій проект. Одночасно виступав соло, зокрема, на одному із фестивалів у Канаді я познайомився з Павло (наголос на перший склад). Це грецький гітарист, дуже відомий в Америці і в Канаді. Особливо він прославився після судового процесу із R Kelly з Чикаго, який використав із пісні Павло семпл - чотири ноти. Він вставив цей семпл у виконанні Павло у пісню під назвою «Фієста», де він повторювався 24 разів. Павло подав у суд і виграв по $100 000 за кожну ноту. Отже, суд визнав, що R Kelly використав цей семпл без дозволу Павло, і той мав привід знову звернутися до суду і тепер має 25 відсотків доходу від кожної трансляції цієї пісні. А це дуже добрі гроші. Отже, я з ним виступав протягом 7-и років у якості спеціально запрошеного гостя - скрипаля. Ми мали по 100 концертів на рік. Внаслідок цієї співпраці в Канаді і в Америці мене почали впізнавати, бо ми їздили від узбережжя до узбережжя. Від Павло я навчився тому, як треба працювати у шоубізнесі. Бо більшість музикантів консерваторію закінчують, а Павло закінчив Music Business School. Він вмів продавати музичний продукт, і я його за це дуже поважаю. Одного разу я йому показав щось з техніки гри на гітарі, то він мене зупинив і сказав, що він тільки на 10 % - музикант, а на 90 % - бізнесмен. Я оцінив цю чесність, і ми стали друзями. Ми обидвоє любимо день розпочати з кави. Він п'є капуччіно, а я - еспрессо. В нас був смішний випадок у Ньюфаундленді, де люди п'ють пиво, а не каву. Ми зранку встали і почали в готелі шукати місця, де можна покавувати. Нам сказали, що є таке кафе, але далеко і треба їхати на таксі. Ми взяли машину і поїхали бозна куди, десь годину їхали, а на місці дізналися, що кавоварка зламалася. Так ми з ним кави попили (сміється).

Я також працював як студійний музикант. Скажімо, треба для запису якогось альбому скрипку, от мене і запрошували. Те, що я в Гілана записувався, до речі, сталося випадково. Я писався на студії з Джессі Куком, теж відомим у Канаді музикантом, а там працював Ян Гілан. Ми познайомилися, і я розповів йому, що, коли мені було 12 років, я грав «Smoke on the Water» на гітарі, навіть не знаючи слів. Ми поспілкувалися, і він мені запропонував пограти. Йому сподобалося моє виконання, і так я взяв участь у запису однієї композиції.

Крім того, коли я ще працював з Павло, я записав і продавав свій перший диск, що називався «Ablaze», 1999 р. Потім почав підбирати музикантів, менеджера і створив власний проект. Я взагалі все життя намагався мати свої гурти, навіть працюючи у Назарова і у циган. І це було питання не заробітку, а смаку. Я завжди хотів грати те, що люблю.

Офіційним роком створення бенду можна вважати 2001 рік. В нас є менеджери, ми працюємо з агентством. Це є дуже непростий бізнес.

 

Title

 

Виходячи із твоєї біографії та професійного досвіду, тебе можна назвати космополітом?

Так, я - українець в душі, мене так виховали, але коли мова йде про роботу, то для мене існує одна національність - музикант. Однак, де б я не виступав, я завжди представляюсь як українець. Тим не менше, у мене гарні стосунки з росіянами, поляками, індусами. З українськими громадами в мене також чудові відносини. Я одразу стояв на позиції, що у музиці не повинно бути поділу на національності, я можу спокійно перед українцями виконувати російські твори.

А над чим ти працюєш зараз?

Зараз ми готуємо новий проект - спільний концерт нашого бенду та співачки Лесі П'ясти. Концерт відбудеться у суботу, 14 листопада, у Торонто і програма називається «Ностальджі». Це буде дуже серйозний проект, дуже витратний. Там будуть великі екрани, демонструватиметься фільм, лід для танцюристів на ковзанах, тобто, я реалізую декілька своїх ідей.

Крім того, на виході новий диск, він уже записаний. Отже, роботи вистачає.

Дуже мало інформації стосовно твого особистого життя...

Я своє особисте життя не афішую. Коли мене питають, чи я одружений, то відповідаю: «Я - ні, а моя дружина заміжня» (усміхається). До дітей ставлюся поблажливо, даю їм розвиватися природньо. Хоча вірю в дисципліну, але не можу її застосовувати. При цьому, сам дуже дисциплінований, ніколи не підводжу в роботі, не спізнююся.

Зараз дуже модно питатися, чи позначилася на твоєму житті криза, що ти можеш з цього приводу сказати..

Я не дуже відчув. Так, якоїсь роботи стало менше, зате побільшало іншої. Я не дуже хвилююся, напружуюся, все приходить само собою.

Наша розмова із музикантом на цьому не закінчилася, ми ще почули чимало бувальщин і цікавих історій. Настільки цікавих, що одразу висунули пропозицію зробити книжку спогадів Василя Попадюка. Скрипаль обіцяв подумати... Зокрема, ми розмовляли про характери відомих людей, наприклад, тієї ж Крістіни Агілєри, яка відносно недавно мала гастролі у Києві. Василь Попадюк був запрошеним гостем. Про вередливість та надзвичайно прикрий характер співачки тепер, як то кажуть, ходять легенди. Що не можна сказати про самого Василя, який настільки відкритий і простий у спілкуванні з людьми, що враження від його гри доповнюється особливо теплою і привітною манерою у поводженні. Хочеться побажати йому творчих успіхів та якнайскорішого візиту до Чикаго із бендом «Papa Duke». Повні збори йому гарантовані!
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 15:06:32

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #367 : 20 Травня 2010, 09:46:42 »

Після концерту викладу своє фото і відео. От тоді зрозумієте, що таки треба було йти, але буде вже пізно...
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


Alexander

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +670/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3342
  • Останні відвідини:
    24 Травня 2023, 20:00:52

    Звідки: kalush
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #368 : 20 Травня 2010, 09:56:28 »

Юрко,дякую за інфу,мені можешь ТИ :)кати
Записаний
поверь малыш, не в пирогах счастье..

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 15:06:32

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #369 : 20 Травня 2010, 10:17:37 »

 :)
Я звертався в основному до молоді міста, про що писав кількома постами вище.
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 15:06:32

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #370 : 21 Травня 2010, 09:17:16 »

Білетів за 40 грн залишилося десь 10-15 штук.  За 30 - 4 штуки
То добре, спізняльські будуть сидіти у ВІП зоні  :=)
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 15:06:32

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #371 : 21 Травня 2010, 15:00:52 »

Все. Залишилися лише по 60 і вище. Хто нє успєл...
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


Mr.Loba-Loba

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +38/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 209
  • Пес"Децик"
  • Останні відвідини:
    09 Серпня 2019, 07:00:15

    Звідки: Демократична Автономна Республіка Калуш
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #372 : 22 Травня 2010, 08:21:27 »

мы успел )))))
Записаний
ПРИШЁЛ,УВИДЕЛ,ПОДЕБИЛ!!!!!     :agressive

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 15:06:32

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #373 : 25 Травня 2010, 13:20:30 »

Вау! Є один білет на Попадюка!!! 15 місце, сама серединка!!! Вартість 50 грн  8)
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


РЕАЛ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +242/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 644
  • Останні відвідини:
    31 Січня 2015, 20:22:03

Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #374 : 25 Травня 2010, 20:52:13 »

Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 15:06:32

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #375 : 28 Травня 2010, 09:23:23 »

Ну що ж, повернемося до Попадюка ;)

Концерт вдався. Зал аплодував стоячи вже у першому відділенні. Друге вийшло десь на 15 хвилин довшим, бо музиканти бачили, що їх гарно приймають і зіграли 2 додаткові номери.
Через штучний дим на сцені якісних фото зробити було майже неможливо, ну принаймні непрофесійним фотоапаратом. Тому своїх фото буде мінімум. Викладу зо 2 своїх відео. Вони і більш інформативні і трошки краще видно.
Склад гурту ПапаДюк можна прочитати у моєму пості викладеному вище.
Всі музиканти справжні профі і вийшло так, що мабуть кожен глядач уподобав собі когось більше за інших. Мені наприклад піаніст сподобався, Рибці барабанщик, а Ростиславові і Зубікові гітарист. Ще б пак, справжній перуанський індіанець, який грає не так як навчили у школі, а так як грають у них і як підказує серце. А ще він співав, так жалісно, що сльози наверталися.
Відмічу, що більшість номерів музиканти не просто виконували а імпровізували (я мав можливість порівняти виступ у Калуші і запис з Торонто чи Монреаля, де вони грали без імпровізації). Особливо багато імпровізував сам Попадюк. Іноді досить навіть сміливо. Але то і не дивно, не цікаво ж просто грати той самий твір по сто разів на рік і все так само.
Ой до тепер у носі запах диму  :D
Напустили його вчора на всі гроші...
Єдине що мене гризе - це думка про те, що організувати кращий і цікавіший концерт тепер буде дуже важко.
Одним словом всі молодці!





видно скільки диму було...


Роберт Ботош


Девід Вест, не плутати з Вест_УА  :-D


Френк Ботош

Віктор Хоменко ну і звичайно сам Василь Попадюк





« Останнє редагування: 29 Травня 2010, 12:44:47 від yurko »
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


vover

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +200/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4881
  • Останні відвідини:
    20 Листопада 2024, 15:06:38

    Звідки: Українська
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #376 : 28 Травня 2010, 12:17:35 »

І я там був, було супер :hot
Записаний

РЕАЛ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +242/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 644
  • Останні відвідини:
    31 Січня 2015, 20:22:03

Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #377 : 28 Травня 2010, 14:27:16 »

ЦЕ ТЕ,ЩО НАМ БРАКУВАЛО !!!  :good :good :good Джазові живі імпровізації - рівень професійних музикантів,які вкладають душу в свою музику. Яскраво! Навіть незважаючи на якість звуку в стінах ДК "Юність" - цей концерт залишиться в памяті на роки....  :)
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 15:06:32

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #378 : 28 Травня 2010, 14:34:09 »

Як на мене то і звук був пів біди. Нам правда пощастило сидіти не з краю  ;)
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


Люся

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +408/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1149
  • Останні відвідини:
    01 Березня 2019, 15:47:14

    Звідки: Хотінь
Акції, концерти, фестивалі, оголошення
« Прочитано #379 : 28 Травня 2010, 15:29:10 »

 Так, підтверджую - це була подія не Калуського мастабу. Тобто таке нам нечасто доводиться бачити. Я в захваті.
Записаний
"Готовность индивидуума в любой момент превратиться в вооруженную оппозицию определяет степень его социальной полноценности. Чего можно ожидать от нации, когда в мужчинах воспитывают комплекс вины за естественное желание потрогать парабеллум? Ничего, кроме покорности тупого стада." Г.Водичка