Я зараз напишу прописну iстину , але може тим дибiлам при калуськiй владi то допоможе .
1, Рахуемо , в середньому собiвартiсь поiздки самого буса , наприклад , з лiкарнi на вокзал . Розхiд пального + амортизацiя того ридвана , котрий називаеться "бус" + зарплата водiя за 2 години , мабуть стiльки вiн подорожуе до вокзалу . Дiлимо тото на вiдстань мiж лiкарнею i вокзалом , маемо таку величину як гривньо/кiлометр. Маючи довжини всiх маршрутив i кiлькiсть рейсив в день можна порахувати всi прямi затрати перевiзникiв .
2. Тепер треба порахувати виручку . Таемно садите своих iнспекторiв i вони тупо рахують пасажирiв . За мiсяць таких пiдрахункiв будемо мати середнiй пасажиро-потiк .
3. Маючи прямi затрати перевiзника i його виручку , рахуемо його прибуток. Мiнус податки i тогди дивимось може вiн працювати при таких цiнах чи справдi вiн в мiнусах . Доречi в Европi норма прибутку 5% . Ну в Калушi най буде 15% .
Це все говориться для тих дибiлiв при владi , котрi на камеру створюють базар , а не конструктивну розмову . Тiльки маючи реальнi показники можна говорити про цiни на квиток .
Наступного разу коли зберетесь обговорювати цiни на квиток , вимагайте вiд представникiв влади всi тотi розрахунки . Ну а тепер , що вiдбуваеться реально . Це для всiх реально зацiкавлених жителiв Калуша . Кожен водiй бусика пiсля змiни мае вiддати господарю
певну суммну готiвки. I господаря не цiкавить скiльки i хто на цему бусi iздив . Господaр зiбравши з усiх бусiв грошi вiддае пену сумму готiвки пану Ференцу , той певну сумму готiвки вiддае панi Вайдi , та пану Матвiйчуку , ну а голова вже раз в пiвроку дякуе пану Насалику за отриману посаду . От так воно працюе , i нiхто нiчого не хоче рахувати . У всiх все добре , тiльки у вас все зле