В Калуші є ще пару будинків з номерацією зправа-наліво
Упс, не знала. А де саме? Значить правду кажуть, що Калуш єврейське(а не європейське) місто.
кажу: " Хіміків 24, четверний підїзд ззліва на право"
Тобто, сам під"їзд
по номеру може бути 2им? Бачте, тут також виникають нюанси. Зліва на право для мене може не співпадати із зліва-направо з водієм. Дивимося ми з різних боків
я можу рахувати, стоячи спиною до будинку, а він стоячи лицем. Тоді повна адреса мала б бути така "Хіміків 24 зліва на право, якщо стояти до будинку лицем". Не легше просто називати
фактичний НОМЕР під"їзду, а не номер його саме зліва-направо?я наприклад взнав що нумерація йде з ліва на право тільки в 25 років
От-от. Що зліва направо взнав у 25 років аж, я приблизно також десь так. Але те, що Ви живете у 1 чи 2 під"їзді Ви знали з молодших класів. І, як на те пішло, саме зліва чи справа людина яка поспішає може і не зорієнтуватись відразу. Мене, наприклад, таке питання вперше вибило з колії, у мене по житті дезорієнтація у сторонах світу
. І я відповіла "перший стандартно". А, якщо такі будинки (із нестандартною нумерацією) існують то у таксі про них мусять знати. Це ж їх робота.
В принципі, мені не важко сказати: "перший зліва"
. Але по вухам ріже.
Та краще б вони навчились називати яка саме машина буде (колір, модель і номер). А то часто, особливо при замовленні під громадські місця(лікарня, наприклад) люди сперечаються на рівному місці і забирають чужі виклики. У всіх цивілізованих містах як не смс, то усно кажуть яка саме модель\колір\номер буде.От це варто було б уточнювати їм. Я взагалі привикла, що у нормально організованих таксі вказується
чітко час коли вони приїдуть хвилина у хвилину крім самої машини. Наприклад, синій Ланос із номером 21-33 Км час подачі 7.55. Це дуже зручно для обох сторін. А якщо машина спізнялась на 2-5хв диспетчер телефонувала і попереджувала. У Києві справді уточнюють
повну адресу - тобто номер будинку і номер квартири (щоб не було непорозумінь з правом на ліво). Може і нам запровадити вищенаписане? А то вже не раз бачила як відразу кілька людей біжать з хворими дітьми до однієї і тієї ж машини, щоб дізнатись чи то не їх замовлення. Що за лототрон такий? У нас є, наприклад, "Еліт таксі". Раз еліт, то думаю потрібно підтверджувати свою назву. А то мінімалка дорожча, а обслуга стандартна і аж ніяк на елітну не тягне. І таксістів не навчають вулицям. Я згідна, є плутаниця у нас з перейменуваннями. Але, повторюю - це їх робота, їх компетенція знати саме вулиці і номерації. Погодьтесь, було б дивно, якби лікар нас спитав - у вас типове чи атипове запалення? Для того він і лікар - то його компетенція визначати діагноз і знати як і чим лікувати, а не питати розгубленого пацієнта. Я за те, щоб у ЛЮБІЙ професії були як не професіонали, то ті, які стараються знати ту професію.
Хоч мені телефоністки не подобаються, але на самих водіїв поки що нарікань немає. Лише прохання - новичкам вивчити карту міста. Бо деколи люди знають лише адресу, а де саме той будинок не завжди уявляють. Для того і таксі береться.