Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

17 років 4 місяці 21 день

Автор Тема: Міський транспорт. Розклад руху автобусів  (Прочитано 116136 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vover

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +200/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4881
  • Останні відвідини:
    20 Листопада 2024, 15:06:38

    Звідки: Українська

В когось є розклад руху автобусів №2?

Розклад руху автобусів з зупинки по вул. Підвальна. (рух в бік Карпатської кераміки)


 




Розклад руху автобусів з зупинки по вул. Пушкіна. (рух в бік на Підгірки, Височанку)


 



« Останнє редагування: 17 Вересня 2016, 21:42:39 від yurko »
Записаний
Перше повідомлення / Продовження теми 

Helgi

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +48/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1119
  • Фанурбан
  • Останні відвідини:
    23 Червня 2024, 08:37:22

    Звідки: Калуш
Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #140 : 28 Серпня 2016, 12:30:57 »

Яким кольором позначаються на карті nadoloni.com маршрути на села (якщо вони наносяться)? (я так зрозумів - чорний - міжміський колір, а синій - внутрішньоміський)
Записаний

TRITONOS

  • Вісник благих новин
  • *
  • Карма +600/-8
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 944
  • Останні відвідини:
    14 Жовтня 2023, 16:46:45

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #141 : 29 Серпня 2016, 13:26:59 »

Наш форумець Тритон запустив петицію:
Я пустив петицію з надією що мене почують і створять в місті щось реально важливе що стосується майже всіх жителів. Схожа система запущена в Мінську. І так по пунктам:
1. Ведення квиткової і електронної системи оплати проїзду і виробництвом квитків з високим рівнем захисту;
Це означає що в місті пора переходити на оплату проїзду одноразовими квитками з різними ступенями захисту і безконтактну оплату проїзду (пластикові багаторазові проїзні квитки) з різними тарифними поясами для школярів, студентів, пільговиків, пенсіонерів, трудящихся. Головне щоб за проїзд почали платити всі а далі я розповім як це буде виглядати.
Загальний вигляд квиточка


2. Безпекою руху при перевезенні пасажирів і страхуванням при проїзді;
Щомісячні інструктажі для водіїв щодо безпеки руху при перевезенні пасажирів і страхування пасажира при наявності квитка після ДТП. Квиток це ваш страховий поліс який ви купуєте перед тим як зайти в автобус і безпечно доїхати до потрібної зупинки.

3. Диспетчеризацією пасажирських перевезень;
Ця служба зможе перебудувати графіки руху автобусів під потреби довгомірних автобусів в плані наповнення пасажирами і може вести варіант "гнучких" графіків - автобус приїде тоді коли треба і місця вистачить для всіх :) Може вести загалом контроль за витратою паливно-мастильних матеріалів, електронікою автобуса, станом водія.

4. Врегульовувала б відносини між перевізниками;
Приміські перевізники душать міських через те що перші забирають пасажирів з міста і скидають в місті а міський перевізник вже не має кого везти і виходять збитки. Система зможе компенсувати приміському перевізнику виключно половину розміру квитка або виключно вартість палива для перевезення пасажира. Решта суми повернеться міському перевізнику що їхав позаду. Дана служба в процесі роботи зможе вирішити багато питань повязаних з перевезеннями і перевізниками.

5. Виключила б з потоку пасажирів "фіктивних" пільговиків;
Не приховую що в пасажиропотоці присутні такі індивіди. При виробництві пільгового електронного квитка оператор робитиме запит в Пенсійний Фонд з номером посвідчення і бачитиме чи є таке посвідчення чи нема. Все робитиметься на протязі хвилин. Всі решта - платіть повну вартість.

6. Розробляла систему монетизації пільг для проїзду в громадському транспорті для пільгових категорій населення;
Живі гроші поступатимуть на проїзні квитки пільговиків і через системи тарифних поясів всі будуть проплачувати проїзд. Рентабельність АТП буде на висоті так само і якість перевезень.

7. Стимулювала перевізників до випуску кращого рухомого складу на лінію;
В мене є бажання розробити можливість отримання на лізингових умовах отримати рухомий склад Львівського автобусного заводу практично по собівартості з повністю метановими двигунами. ЛАЗ їх віддає на таких умовах задля популяризації автобусів з екологічними і економічними метановими двигунами.

Ця служба зможе їх взяти і розподілити між перевізниками. Низька вартість літра метану в перевезеннях пришвидшить окупність парку комфортабельних автобусів.

8. Проводила контроль за якістю перевезень, рухомим складом, водіями і оплатою проїзду громадянами;
Мобільні бригади контролерів (по 2 людини) проводитимуть контроль за всіма складовими процесу перевезення пасажирів. Матимуть по одному терміналу для перевірки квитків і матимуть повноваження затримувати людей з подальшою передачею органам правопорядку для складення адмінпротоколу злосних порушників.

9. Здійснювала заходи щодо популяризації міського транспорту з точки зору економії і екології;
Автобуси ЛАЗу говорять самі за себе. Якщо забезпечити високу якість перевезень то можна переманити на свій бік навіть автомобілістів  :=)

10. Займалась пошуком потенційних інвесторів разом з міською владою задля покращення транспортної інфраструктури;
Дизайнерська розробка зупинок, зручні підходи і підїзди інвалідів-колясочників, системи "розумни зупинок", встановлення табличок з назвами зупинок і графіками руху автобусів - все можна встановити за рахунок інвестиційного капіталу і зробити так щоб навіть інфраструктура змогла заробляти.

11. Займалась розробкою практичних рекламних матеріалів що не заважатимуть проїзду в транспорті і матимуть приємний зовнішній вигляд;
Маю декілька ідей але то поки секрет  ;) Якщо все вийде найкраще то можна побачити мої труди і паралельно вивчати історію нашого маленького міста  :)

12. Вела всі зупинки міського транспорту з реконструкцією і розробкою нових зупинок;
Див.п. 10

13. Проводила адаптацію транспортної системи і оплати проїзду до потреб туристів-іноземців;
Калуш в майбутньому я бачу як місто яке кишить туристами. Всі будуть перти в Карпати через Калуш або навіть в рекреаційну зону Домбровського кар"єру щоб скупатись в солених водах. Інфраструктуру треба готувати завчасно  :prapor:

14. Займалась веденням Авто Станцій і Авто Вокзалів.
Розробка конфортних станцій і зупинок, підвищення якості обслуговування пасажирів та інше - все можна розробляти навіть з допомогою наших жителів зробивши Калуш привабливим в транспортному плані і навіть туристичному.

Ще буду мати час то допишу а загалом так. Є побажання то пишіть нижче. Юурка попрошу дати можливість редагувати повідомлення.   
Записаний

Tad

  • фашик
  • *****
  • Карма +0/-10
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 15070
  • Останні відвідини:
    16 Листопада 2024, 09:47:40

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #142 : 29 Серпня 2016, 20:21:03 »

щось нині всі заклопотані і ніхто ніц не каже про таку пропозицію . Ну я вискажу свою думку . Усе там написано вірно і правильно , з точки зору споживача , а тепер повернемося до представника надання послуг .
п.1 Ведення квиткової і електронної системи оплати проїзду і виробництвом квитків з високим рівнем захисту; хто за це буде платити ? - пасажири , здорожчання проїзду мінімум 10%
п.2  Безпекою руху при перевезенні пасажирів і страхуванням при проїзді; люба страхівка накладає здорожчання послуги + ще 10% , а може й більше
п.3 Диспетчеризацією пасажирських перевезень;потрібна штука , 5 цьоток в добовому режимі , які пьють чай і їдять цукерки . + зарплата цих 5ти цьоток . Але як я зрозумів , тут пропонується повний АСУ контроль за автобусами їх рухом  , білетами і т.д. Такі системи є , але у великих містах (Мінську , Москві , Брюсселі) бо система дорога і ставити на 50 автобусів то буде дорого на одиницю транспорту, знову здорожання квитка + 30% . А от на пару тисяч , саме то .
п.4  Врегульовувала б відносини між перевізниками; то вже внутрішні розборки , туди не варто лізти , бо пику начистять . Я на автобусах за кермом інтелектуалів не зустрічав .
п.7 Стимулювала перевізників до випуску кращого рухомого складу на лінію; любий новий автобус має максимальну амортизаційну вартість , яка також лягає на ціну квитка . Чим новіший автобус , тим дорожче проїзд .
В мене є бажання розробити можливість отримання на лізингових умовах отримати рухомий склад Львівського автобусного заводу практично по собівартості з повністю метановими двигунами. ЛАЗ їх віддає на таких умовах задля популяризації автобусів з екологічними і економічними метановими двигунами. то дуже вірно , і то можна починати хоч завтра , перехід на метан здешевить квитки , але у більшості дизельові бусики .
10 Займалась пошуком потенційних інвесторів разом з міською владою задля покращення транспортної інфраструктури; От я або ти потенційний інвестор , який прибуток мені особисто принесе файно обладнана автобусна зупинка ? Як об"єкт реклами , так щит поставити дешевше і не треба постійно ремонтувати після наших бахорів . Усі зупинки , то справа сугубо міської влади , звісно можна на кождій зупинці відкрити магазин з пивом , але ми ж не про такий шлях мріємо .
Розробка конфортних станцій і зупинок, підвищення якості обслуговування пасажирів та інше - все можна розробляти навіть з допомогою наших жителів зробивши Калуш привабливим в транспортному плані і навіть туристичному. це все лозунг про наше майбутнє .
Так от не хочу бути скептиком , але більшість пропозицій веде до подорожання проїзду в загальному мінімум в 2 рази , в сьогоднішніх умовах люди нас заклюють . За якість треба платити , наші люди вдавляться , особливо сьогодні .
 Юурка попрошу дати можливість редагувати повідомлення.
ну а це я не пойняв , нащо воно тобі ?  ;)
Записаний
Життя це не те , що з вами вiдбуваеться , а те як ви до цього вiдноситесь

Helgi

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +48/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1119
  • Фанурбан
  • Останні відвідини:
    23 Червня 2024, 08:37:22

    Звідки: Калуш
Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #143 : 29 Серпня 2016, 22:29:24 »

А як щодо тролейбусів - екологічного, безшумного, великогабаритного виду транспорту? Жаль що все впреться в будівництво електроопор вздовж вулиць. Але хороша альтернатива жовтим катафалкам з ефектом фінської сауни. В місті зникне транспортне питання після впровадження тролейбусного руху на основних міських транспортних артеріях. Комунальні тролейбуси на 3 головних маршрутах (теперішні 1,6,8) витіснять приватних перевізників з продубльованих маршрутів, ставши монопольним видом громадського транспорту, залишивши останнім лише 2, 4 та 5 маршрути. Раціонально оцінюючи вічну проблему з тотальною нестачею грошей  ну і звичайно ''ситуацію в країні'' (якою всі відхрещуються), усвідомлюю, що це ніколи не втілять в життя (а може якраз...) але така ідея теж має право на існування.
Записаний

Tad

  • фашик
  • *****
  • Карма +0/-10
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 15070
  • Останні відвідини:
    16 Листопада 2024, 09:47:40

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #144 : 29 Серпня 2016, 23:10:38 »

А як щодо тролейбусів - екологічного, безшумного, великогабаритного виду транспорту?
Звісно ідея файна , але любий проект повинен мати певний термін окуповуваності , ну максимум 5 років . А цей сфактор залежить від того яка кількість людей буде суватись на тому транспорті . От якби запустили і розширили виробництво на хімії , то мож було б зробити під тролейбус (на пробу ) один маршрут від Винниченка до заводоуправління . А так , в селах тролейбуси не пускають  ;)
Записаний
Життя це не те , що з вами вiдбуваеться , а те як ви до цього вiдноситесь

TRITONOS

  • Вісник благих новин
  • *
  • Карма +600/-8
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 944
  • Останні відвідини:
    14 Жовтня 2023, 16:46:45

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #145 : 30 Серпня 2016, 01:15:37 »

Ну тепер я попишу:
п.1 Ведення квиткової і електронної системи оплати проїзду і виробництвом квитків з високим рівнем захисту; хто за це буде платити ? - пасажири , здорожчання проїзду мінімум 10%
Звичайно подорожчає. Десь на 50 коп. Це буде плата за роботу служби і виробництво квитка. При створенні служби будуть прийняті оптимальні рішення на зборах перевізників і міської влади щодо вартості квитка. При здешевленні палива вартість проїзду або буде сталою або навіть впаде.
п.2  Безпекою руху при перевезенні пасажирів і страхуванням при проїзді; люба страхівка накладає здорожчання послуги + ще 10% , а може й більше
При правильній організації роботи служби з частини цих 50 коп. буде формуватись страховий фонд. А пасажирів в нас у Калуші перевозиться близько 12 млн. в рік і йде до збільшення + хімія починає по-легки вставати + є варіант туристичного розвитку міста а це все пасажири.
п.3 Диспетчеризацією пасажирських перевезень;потрібна штука , 5 цьоток в добовому режимі , які пьють чай і їдять цукерки . + зарплата цих 5ти цьоток . Але як я зрозумів , тут пропонується повний АСУ контроль за автобусами їх рухом  , білетами і т.д. Такі системи є , але у великих містах (Мінську , Москві , Брюсселі) бо система дорога і ставити на 50 автобусів то буде дорого на одиницю транспорту, знову здорожання квитка + 30% . А от на пару тисяч , саме то .
Ця служба буде розширятись до району а потім завяжеться з іншими районами і облцентрами. Там вже буде не одна сотня автобусів. Цьотки там ходити не будуть а нормальні здорові мужики які будуть бити по шапці за неоплачений проїзд і наказувати гривнею.
п.4  Врегульовувала б відносини між перевізниками; то вже внутрішні розборки , туди не варто лізти , бо пику начистять . Я на автобусах за кермом інтелектуалів не зустрічав .
Я говорив за рівень директорів АТП і відшкодування між ними. Малий перевізник житиме тєжко але житиме (там і паливо, ремонт, запчастини і т.д сам купує)
п.7 Стимулювала перевізників до випуску кращого рухомого складу на лінію; любий новий автобус має максимальну амортизаційну вартість , яка також лягає на ціну квитка . Чим новіший автобус , тим дорожче проїзд .
ЗА рахунок різниці між вартістю палива і місткістю автобуса різниця майже не відчутна. Газ в ДВЗ горить з мінімальною шкодою для двигуна. Термін експлуатації мастил розширюється і відстань між ТО і ПР відповідно розширюється.
10 Займалась пошуком потенційних інвесторів разом з міською владою задля покращення транспортної інфраструктури; От я або ти потенційний інвестор , який прибуток мені особисто принесе файно обладнана автобусна зупинка ? Як об"єкт реклами , так щит поставити дешевше і не треба постійно ремонтувати після наших бахорів . Усі зупинки , то справа сугубо міської влади , звісно можна на кождій зупинці відкрити магазин з пивом , але ми ж не про такий шлях мріємо .
У мене є в запасі багато прийомів як можна убезпечити наші зупинки і встановлене обладнання від вандалів. Хіба би вони з кувалдами ходили але таким досить оперативно можна дати по кабіні. Не розкриватиму фішки що можуть бути встановленні. Перед інвесторами проведуться краш-тести обладнання зупинок і будуть прораховані всі нюанси роботи.

 
Так от не хочу бути скептиком , але більшість пропозицій веде до подорожання проїзду в загальному мінімум в 2 рази , в сьогоднішніх умовах люди нас заклюють . За якість треба платити , наші люди вдавляться , особливо сьогодні .

Люди платитимуть і вартість проїзду не буде такою космічною. Головне що можна досить цікаво все звязати до купи і запустити. Я хочу їздити літом в автобусі з кондюком а взимку з пічкою і не тиснутись як шпроти в банці. Графіки гнучкі, місця вистачить всім, проїзд стане в рази конфортнішим.
Записаний

TRITONOS

  • Вісник благих новин
  • *
  • Карма +600/-8
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 944
  • Останні відвідини:
    14 Жовтня 2023, 16:46:45

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #146 : 30 Серпня 2016, 01:20:12 »

А як щодо тролейбусів - екологічного, безшумного, великогабаритного виду транспорту?
Економічно не вигідно. Я вже про це писав. В нас на перевезення 1 пасажира вийде більше кВт-год ніж літрів дизеля а тим більше газу. Собівартість цих перевезень зависока і ніхто не платитиме по 7-8 грн. Нам мали віддати австрійські трохи потаскані тролейбуси, лінії і так далі але порахувавши що то гнила ідея бо треба вже мати прокладені лінії аби був ефект. Австріяки повністю відмовились від електротранспорту і перейшли на дизель а в подальшому майбутньому перейдуть на газ бо реально дешевше.
Записаний

ББА

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +306/-11
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 18252
  • Останні відвідини:
    20 Листопада 2024, 16:38:46

    Звідки: Льондон
Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #147 : 30 Серпня 2016, 02:03:32 »

подальшому майбутньому перейдуть на газ бо реально дешевше

можливо що перейдуть навіть на електротранспорт

Tad

  • фашик
  • *****
  • Карма +0/-10
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 15070
  • Останні відвідини:
    16 Листопада 2024, 09:47:40

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #148 : 30 Серпня 2016, 09:12:28 »

Ми так можемо до кiнця свiту прирiкатись , поки чотко не порахуемо в що тото обiйдеться i який в кiнцi буде результат . I саме смiшне , що аби то вiрно порахувати грамотний економiст також грошi запросить . http://unitad.ru/analiz-dannih/rascheta-po-formule-roi-koeffitsient/ тiльки тодi ми прийдемо до единого рiшення . А так можемо тiльки помрiяти . ;)
Записаний
Життя це не те , що з вами вiдбуваеться , а те як ви до цього вiдноситесь

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 16:30:04

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #149 : 30 Серпня 2016, 16:10:03 »

Ну Тритон ніби вже розраховував  ;)
Саме тому я і підтримав ідею. Але навіть з підрахунками то все впирається у міську владу, яка має бути готова протистояти бунту перевізників попервах і готова довести проект до кінця
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


Tad

  • фашик
  • *****
  • Карма +0/-10
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 15070
  • Останні відвідини:
    16 Листопада 2024, 09:47:40

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #150 : 30 Серпня 2016, 16:39:39 »

Ну Тритон ніби вже розраховував
то дуже добре , і який результат , за який час тося окупить і яка кінцева ціна квитка в його розрахунках ?  :unknow
Записаний
Життя це не те , що з вами вiдбуваеться , а те як ви до цього вiдноситесь

TRITONOS

  • Вісник благих новин
  • *
  • Карма +600/-8
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 944
  • Останні відвідини:
    14 Жовтня 2023, 16:46:45

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #151 : 30 Серпня 2016, 23:42:33 »

то дуже добре , і який результат , за який час тося окупить і яка кінцева ціна квитка в його розрахунках ?  :unknow
Кажу ж маю ідею, є певні розрахунки і я гарантую що ціна квитка буде відповідно до теперішньої вартості проїзду або максимум на 50 коп дорожче
Записаний

Tad

  • фашик
  • *****
  • Карма +0/-10
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 15070
  • Останні відвідини:
    16 Листопада 2024, 09:47:40

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #152 : 31 Серпня 2016, 09:34:41 »

я гарантую
то не серйозно , давай говорити цифрами .
А пасажирів в нас у Калуші перевозиться близько 12 млн. в рік
Ти таке писав , множимо на 50 коп , маемо 6 млн гривнiв . Тепер все залежить вiд того що ти там
Кажу ж маю ідею,
напридумав , тобто яку АСУ систему ти вибрав , дорогу чи подешевше , сам монтаж системи i блокiв на всi автобуси, аренда радiоканалу або плата оператору , тепер сама фiрма яка буде займатись диспечеризацiею - кiлькiсть людей (не забувай що АСУ систему треба перiодично обслуговувати), електроенергiя для роботи обладнання (там своi кiловати )   , зарплата , офiс, машини обслуговування директора i майстрiв  , податки , вартiсть виготовлення самого одноразового квитка , ну i не забувай про iнфляцiю .
Ну а тепер бавимося , рахуемо сумму затрат на рiк , наприклад 18 млн грив , дiлимо на прибуток 6 маемо 3 , тобто окупиться за три роки - то буде дуже файно . А якщо бiльше , то вже ризиковано , в таке нiхто грошi вкладати не буде .
А розмова на словах "Я гарантую" це для початку 90х , тепер люди все рахують до копiйки  ;)
Записаний
Життя це не те , що з вами вiдбуваеться , а те як ви до цього вiдноситесь

TRITONOS

  • Вісник благих новин
  • *
  • Карма +600/-8
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 944
  • Останні відвідини:
    14 Жовтня 2023, 16:46:45

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #153 : 31 Серпня 2016, 09:55:03 »

то не серйозно , давай говорити цифрами
А на кой мені розкривати цифри роботи служби якшо її ще навіть не існує а всякому першому встрєчному-поперечному хочеться говорити цифрами? Коли буде добро на службу то можна вже говорити. Я показав саму ідею для споживача а ось її втілення і функціонування беру на себе. Канали звязку GSM або через Інтернет благо вже фунциклірує 3Г
Записаний

Tad

  • фашик
  • *****
  • Карма +0/-10
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 15070
  • Останні відвідини:
    16 Листопада 2024, 09:47:40

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #154 : 31 Серпня 2016, 10:09:28 »

А на кой мені розкривати цифри роботи служби якшо її ще навіть не існує а всякому першому встрєчному-поперечному хочеться говорити цифрами? Коли буде добро на службу то можна вже говорити.
Ну якщо так , то твоя особиста справа , судячи з твоiх iдей ти досить доросла людина , i якщо я для тебе встречний-поперечний , то ти сам упораешся i без цифр . Але зрозумiй одне , якщо ти збираешся вкладати в свою iдею своi власнi грошi , то твое право , але якщо чужi то бeз цифр з тобою нiхто  не буде говорити , навiть встречний- поперечний .
Не , поговорити можна , але толку з того  :=)
Записаний
Життя це не те , що з вами вiдбуваеться , а те як ви до цього вiдноситесь

TRITONOS

  • Вісник благих новин
  • *
  • Карма +600/-8
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 944
  • Останні відвідини:
    14 Жовтня 2023, 16:46:45

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #155 : 31 Серпня 2016, 12:16:40 »

i якщо я для тебе встречний-поперечний , то ти сам упораешся i без цифр
Ви представляєте якісь органи влади чи являєтесь потенційним інвестором який шукає цікавий інвестпроект з власним рахунком в кілька мільйонів доларів? Якщо ні те ні інше то про що говорити? Я зараз говорив за ідею а не за цифри. Ваше діло підтримати чи не підтримати. Підтримали то йдем далі і рахуємо а як ні то навіщо трясти повітря і жувати нецікавий проект?
Записаний

Tad

  • фашик
  • *****
  • Карма +0/-10
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 15070
  • Останні відвідини:
    16 Листопада 2024, 09:47:40

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #156 : 31 Серпня 2016, 12:17:57 »

аби ви не думали , що я чiпляюсi , але е така штука https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D1%91%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C
, так от кожен серйозний бiзнесмен , менеджер мае рахувати своi проекти через цей NPV
Записаний
Життя це не те , що з вами вiдбуваеться , а те як ви до цього вiдноситесь

Tad

  • фашик
  • *****
  • Карма +0/-10
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 15070
  • Останні відвідини:
    16 Листопада 2024, 09:47:40

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #157 : 31 Серпня 2016, 12:28:11 »

Ваше діло підтримати чи не підтримати.
То так смiшно виглядае - файних iдей в свiтi море i бiльшисть iх пiдтримуе , наприклад хто в Калушi не пiдтримае iдею безкоштовного проiзду на всiх видах транспорту , чи зниження комунальних платежiв в 10 раз , та всi будуть обома руками ЗА . I що дали ? Всi проекти , iдеi треба прораховувати через призму NPV , тодi стае зрозумiло , що це реальний проект , яким можна займатись чи то просто мрiя . Ви поки що пропонуете просто красиву мрiю , не бiльше .
Записаний
Життя це не те , що з вами вiдбуваеться , а те як ви до цього вiдноситесь

TRITONOS

  • Вісник благих новин
  • *
  • Карма +600/-8
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 944
  • Останні відвідини:
    14 Жовтня 2023, 16:46:45

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #158 : 31 Серпня 2016, 12:48:24 »

Ви поки що пропонуете просто красиву мрiю , не бiльше .
Ем... Я говорю а мене не чують. Пробуємо ще раз. Я пропоную важливу реальну справу - службу яка збере наші перевезення до купи в кулак і буде раціонально їх випускати та керувати автобусами на лінії. Перевізнику лиш залишається зремонтувати, заправити і помити буса та рахувати дєнюжку або забити болт і увійти в акціонерне товариство і жити припєваючи на дивіденти. Подобається - підтримали петицію і внесли якись поправки в задумку, не подобається - йдем боком й срем на ту службу ібо є діла поважніше типу якогось памятника чи мурала на стіні 9-поверхівки. Я не прошу тут розписувати мені тиради який я хєровий і не маю розрахунку "через призму NPV" бо нахєра мені напрягатись якщо це місту і району не потрібно? Якщо людям пох.. можновладцям тоже пох.. Хоча ця служба приноситиме непогані податки а люди зможуть їздити в хороших автобусах. Якщо так то будьмо здорові і я нікого не буду діставати "мріями"
Записаний

Tad

  • фашик
  • *****
  • Карма +0/-10
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 15070
  • Останні відвідини:
    16 Листопада 2024, 09:47:40

Міський транспорт. Розклад руху автобусів
« Прочитано #159 : 31 Серпня 2016, 13:26:17 »

Якщо так то будьмо здорові і я нікого не буду діставати "мріями"
Не треба сi злостити , ми ж обговорюемо , а не ставимо галочки хто "ЗА" , хто "Проти"  ;)
Просто якщо iдея пiдтведжена розрахунками , легше поставити "ЗА" i легше переконати ту саму нашу недолугу владу , що це треба зробити .
не маю розрахунку "через призму NPV" бо нахєра мені напрягатись
В нашiй мiськiй радi саме так i мислять , навiщо iм напрягатись i так у них усе "НОРМАЛЬНО"  :=)
Записаний
Життя це не те , що з вами вiдбуваеться , а те як ви до цього вiдноситесь