Наш форумець Тритон запустив петицію:
Я пустив петицію з надією що мене почують і створять в місті щось реально важливе що стосується майже всіх жителів. Схожа система запущена в Мінську. І так по пунктам:
1. Ведення квиткової і електронної системи оплати проїзду і виробництвом квитків з високим рівнем захисту;
Це означає що в місті пора переходити на оплату проїзду одноразовими квитками з різними ступенями захисту і безконтактну оплату проїзду (пластикові багаторазові проїзні квитки) з різними тарифними поясами для школярів, студентів, пільговиків, пенсіонерів, трудящихся. Головне щоб за проїзд почали платити всі а далі я розповім як це буде виглядати.
Загальний вигляд квиточка
2. Безпекою руху при перевезенні пасажирів і страхуванням при проїзді;
Щомісячні інструктажі для водіїв щодо безпеки руху при перевезенні пасажирів і страхування пасажира при наявності квитка після ДТП. Квиток це ваш страховий поліс який ви купуєте перед тим як зайти в автобус і безпечно доїхати до потрібної зупинки.
3. Диспетчеризацією пасажирських перевезень;
Ця служба зможе перебудувати графіки руху автобусів під потреби довгомірних автобусів в плані наповнення пасажирами і може вести варіант "гнучких" графіків - автобус приїде тоді коли треба і місця вистачить для всіх
Може вести загалом контроль за витратою паливно-мастильних матеріалів, електронікою автобуса, станом водія.
4. Врегульовувала б відносини між перевізниками;
Приміські перевізники душать міських через те що перші забирають пасажирів з міста і скидають в місті а міський перевізник вже не має кого везти і виходять збитки. Система зможе компенсувати приміському перевізнику виключно половину розміру квитка або виключно вартість палива для перевезення пасажира. Решта суми повернеться міському перевізнику що їхав позаду. Дана служба в процесі роботи зможе вирішити багато питань повязаних з перевезеннями і перевізниками.
5. Виключила б з потоку пасажирів "фіктивних" пільговиків;
Не приховую що в пасажиропотоці присутні такі індивіди. При виробництві пільгового електронного квитка оператор робитиме запит в Пенсійний Фонд з номером посвідчення і бачитиме чи є таке посвідчення чи нема. Все робитиметься на протязі хвилин. Всі решта - платіть повну вартість.
6. Розробляла систему монетизації пільг для проїзду в громадському транспорті для пільгових категорій населення;
Живі гроші поступатимуть на проїзні квитки пільговиків і через системи тарифних поясів всі будуть проплачувати проїзд. Рентабельність АТП буде на висоті так само і якість перевезень.
7. Стимулювала перевізників до випуску кращого рухомого складу на лінію;
В мене є бажання розробити можливість отримання на лізингових умовах отримати рухомий склад Львівського автобусного заводу практично по собівартості з повністю метановими двигунами. ЛАЗ їх віддає на таких умовах задля популяризації автобусів з екологічними і економічними метановими двигунами.
Ця служба зможе їх взяти і розподілити між перевізниками. Низька вартість літра метану в перевезеннях пришвидшить окупність парку комфортабельних автобусів.
8. Проводила контроль за якістю перевезень, рухомим складом, водіями і оплатою проїзду громадянами;
Мобільні бригади контролерів (по 2 людини) проводитимуть контроль за всіма складовими процесу перевезення пасажирів. Матимуть по одному терміналу для перевірки квитків і матимуть повноваження затримувати людей з подальшою передачею органам правопорядку для складення адмінпротоколу злосних порушників.
9. Здійснювала заходи щодо популяризації міського транспорту з точки зору економії і екології;
Автобуси ЛАЗу говорять самі за себе. Якщо забезпечити високу якість перевезень то можна переманити на свій бік навіть автомобілістів
10. Займалась пошуком потенційних інвесторів разом з міською владою задля покращення транспортної інфраструктури;
Дизайнерська розробка зупинок, зручні підходи і підїзди інвалідів-колясочників, системи "розумни зупинок", встановлення табличок з назвами зупинок і графіками руху автобусів - все можна встановити за рахунок інвестиційного капіталу і зробити так щоб навіть інфраструктура змогла заробляти.
11. Займалась розробкою практичних рекламних матеріалів що не заважатимуть проїзду в транспорті і матимуть приємний зовнішній вигляд;
Маю декілька ідей але то поки секрет
Якщо все вийде найкраще то можна побачити мої труди і паралельно вивчати історію нашого маленького міста
12. Вела всі зупинки міського транспорту з реконструкцією і розробкою нових зупинок;
Див.п. 10
13. Проводила адаптацію транспортної системи і оплати проїзду до потреб туристів-іноземців;
Калуш в майбутньому я бачу як місто яке кишить туристами. Всі будуть перти в Карпати через Калуш або навіть в рекреаційну зону Домбровського кар"єру щоб скупатись в солених водах. Інфраструктуру треба готувати завчасно
14. Займалась веденням Авто Станцій і Авто Вокзалів.
Розробка конфортних станцій і зупинок, підвищення якості обслуговування пасажирів та інше - все можна розробляти навіть з допомогою наших жителів зробивши Калуш привабливим в транспортному плані і навіть туристичному.
Ще буду мати час то допишу а загалом так. Є побажання то пишіть нижче. Юурка попрошу дати можливість редагувати повідомлення.