А особливо наглої продавчині цього магазину Кікен Л.І.Купив у них мобільний телефон.Він виявився бракований.Брак виявився в процесі користування,що не можливо було виявити при покупці.Зразу на слідуючий день хотів повернути товар,але продавчиня сказала що то вже товар бувший у вжитку і я його маю здати в ремонт.Це якою треба бути наглою і не компетентною у своїй справі,щоб заявляти такі речі.
Я так зрозуміла, що Люба і є описана Віталієм Кікен Л.І.?
Чому ж тоді привітна і компетентна продавець не поміняла покупцю товар(який, згідно Закону Споживача можна повернути протягом 2 тижднів з дня покупки)?
Я особисто також стикнулась з тим, що магазин ваш був закритий на 40хв раніше написаного на дверях графіку. Коли постукали - нам відкрили, звичайно...Але і справді, кому сподобається стояти під дверима в робочий для магазину час, а потім задихатись у закуреному приміщенні чи те, що йому відповідають непривітно, ще й без знання Закону відмовили у заміні мобільного? Раз чоловік виграв суд, значить він усе-таки був правий?
А ваша манера наїжджати (у чаті) і вішати ярлики дуже схожа на невитриману і непривітну поведінку продавщиці. Хоча, може мені це лише здається
і я всього лише одна із тих,
яка нічим не задоволена
І тим не менше, кожна людина має право на виправлення своїх професійних навичок і вихованості чи свого емоційного стану (я про вічно нічим незадоволених). Треба старатись бути кращими, сприймати критику конструктивно і все буде добре
. Думаю, що все уже і так добре, раз
багато людей задоволені іх обслуговуванням.