наприклад, причастя мають проводити саме священники у церкві....Апостол Павло пояснював, що то відбувається у серці християнина. Чи я не так розумію? Є з цього приводу цитати з Нового Заповіту?
Ну по-перше, таїнство Євхаристії чи ламання Хліба заповів Христос своїм Апостолам. Не десь наприклад, на горі Єлеонській чи в синагозі, при великому скупченні народу, а в тісному колі Апостолів і для Апостолів які мали стати будівничими Церкви. І заповів це їм щоб це творили на спомин про Нього. Отже таїнство ламання Хліба чи Причастя це є священнодія яку здійснюють священнослужителі. Це таїнство не обовязково може здіснюватися в храмі, воно творилося і в будинках перших християн і в катакомбній церкві в Римі під час гонінь християн. Але коли немає небезпеки і християнська община вільно і відкрито сповідує Христа то природньо, що такі великі таїнства Церква здійснює в храмі Божому.
Відповідь від: 15 Січня 2013, 20:40:23
.Апостол Павло пояснював, що то відбувається у серці християнина.
"Прийміть, споживайте: це є тіло Моє, що за вас ламається"
"Пийте з неї всі: це є кров Моя Нового Завіту, що за вас і за багатьох проливається на відпущення гріхів"
"Це чиніть на спомин про Мене" (див. Мф.26.26-28;Лк22.19;1Кор11.24)
"Я є хліб життя. Батьки ваші їли манну в пустелі - й померли.
Це ж є хліб, який сходить з небес, той, хто його їсть, не помре.
Я - хліб живий, який зійшов з небес; хто їсть цей хліб, житиме вічно;
хліб же, який Я дам, є Плоть Моя, яку Я віддам за життя світу.
"Ісус же сказав їм: істинно, істинно кажу вам: якщо не будете
споживати Плоті Сина Людського і не питимете Його Крові, то не
будете мати життя в собі.
Хто їсть Мою Плоть і пє Мою Кров, має життя вічне, і Я воскрешу його
в останній день.
Бо Плоть Моя є істинногю їжею, і Кров МОя є істинним питтям.
Хто їсть Мою Плоть і пє Мою Кров, в Мені перебуває, і Я в ньому.
Як послав Мене Живий Отець, - і Я живу Отцем, - так і той, хто
їсть Мене, житиме через Мене.
Цей і є хліб, який зійшов з небес. Не так, як батьки ваші їли манну
і померли; хто їсть хліб цей, житиме повік" (Ін.6.49-58)Після цих слів Христа чітко видно, що Він саме говорив про фізичне споживання Його Тіла і Крові тобто жертви за весь світ.
Відповідь від: 15 Січня 2013, 20:53:50
Процес покаяння повинен супроводжувати християнина від початку його свідомого духовного життя і аж до смерті. Без перестанку. Людина все життя повинна знаходитися в стані покаяння, каятися за гріхи, постійно пильнувати себе, свої поступки, свій язик. Це спосіб життя, який веде до очищення до святості. Покаяння -як процес - Сповідь, Таїнство, як константація факту визнання своїх гріхів перед Богом, як завершальний акт покаяння, в якому Господь через молитву священника прощає нам наші гріхи. І Святе Причастя Тіла і Крові Господа нашого Ісуса Христа, Таїнство, - без якого нема життя вічного в Царстві Небесному. Людина сама спастися неможе. Тому самого покаяння мало. Як частіше необхідно іти до Сповіді і Причастя - це св. Таїнства через які Бог дає людині силу боротися з гріхом, протистояти злу, дає благодать Свою, в котру ми одягаємся і "... і вже не я живу а Христос у мені живе"..., і стаємо направду храмом Духа Святого.
Відповідь від: 15 Січня 2013, 21:04:36
Пишу "символи", бо справжнє причастя, як писав Павло відбувається у нерукотворному храмі.
20Далее, вы собираетесь, [так, что это] не значит вкушать вечерю Господню;
21ибо всякий поспешает прежде [других] есть свою пищу, [так] [что] иной бывает голоден, а иной упивается.
22Разве у вас нет домов на то, чтобы есть и пить? Или пренебрегаете церковь Божию и унижаете неимущих? Что сказать вам? похвалить ли вас за это? Не похвалю.
23Ибо я от [Самого] Господа принял то, что и вам передал, что Господь Иисус в ту ночь, в которую предан был, взял хлеб
24и, возблагодарив, преломил и сказал: приимите, ядите, сие есть Тело Мое, за вас ломимое; сие творите в Мое воспоминание.
25Также и чашу после вечери, и сказал: сия чаша есть новый завет в Моей Крови; сие творите, когда только будете пить, в Мое воспоминание.
26Ибо всякий раз, когда вы едите хлеб сей и пьете чашу сию, смерть Господню возвещаете, доколе Он придет.
27Посему, кто будет есть хлеб сей или пить чашу Господню недостойно, виновен будет против Тела и Крови Господней.
28Да испытывает же себя человек, и таким образом пусть ест от хлеба сего и пьет из чаши сей.
1Кор.11.27Отже, Причастя не символ, а реальна безкровна жертва, яку творили апостоли.