ха-ха, ні, не клон
Мене радує, що ще когось ця тема в Калуші серйозно зачепила.
До сьогодні гомосексуалісти собі жили і мене це не цікавило, але коли почали висувати заяви на усиновлення здорових дітей (яких треба забрати з нормальних сімей), штрафувати або садити в тюрму всіх, хто на них косо подивиться за дискримінацію і головне - узаконити педофелію!!!!! я просто не можу тихо на це дивись.
http://stopgender.files.wordpress.com/2012/01/genderne-vihovannja.pdfось що пропихають на законному рівні в садіки і школи України!!!!!! Наприклад кусочок:" Цю так звану казку – пародію на українського «Ко-
лобка» дала нам одна вчителька, що відвідала гендерний
тренінг від Елли Ламах. Ця відома ґендеристка, яка була
директором Департаменту сімейної, ґендерної політики
та демографічного розвитку Міністерства у справах
сім’ї, молоді та спорту України, проводить так звані
інтерактивні заняття для дітей у дитячих садочках і
школах. На практиці це означає повне перекручення
казки та травмування психіки маленьких дітей. Адже
головний герой казки – так званий Ґендеробок, тоб-
то збочений Колобок. Елла Ламах цю казку презентує
як еталон і вже декілька років навчає її маленьких діток у
садочках Харківщини, Рівненщини, Львівщини, Київщини, Хер-
сонщини та міста Тернопіль. А щоб дитина повністю забула старого
доброго «Колобка», вона ще й заставляє дітей брати активну участь
у псевдоказці-виставі. Кожного разу, коли Елла Ламах згадує сло-
во «ґендеробок», дітки мають встати і бігати навколо стільчика.
Пропонуємо вам самим прочитати цей збочений сюжет, що має
вбити в голівки маленьким діткам слово «ґендер» назавжди. Отож:
«Сидів якось дід біля столичного радіо-брехунця і по-
слухав інтерв’ю пана Ігорка Гуцуляка про ґендерну рівність…
Та й каже бабуні: «А чи не пошкребла би ти бабуня по коробу
і не спекла би ти нам за рецептом столичних пройдисвітів
отого Ґендеробока?» До речі, слово «пройдисвіт» тут влучно
характеризує діяльність ґендеристів. Та продовжуємо далі. І бабуня
спекла отого Ґендеробока і поставила його охолоджувати. Але він хотів не просто
лежати, а нести всім ґендерні ідеї, тому зіскочив з підвіконника і «покотився шукати
пригод». Зустрічає Ґендеробок зайчика. Зайчик його питає: «А хто ти такий і що з тобою
робити? Можна, я тебе з’їм?»
- Не їж мене, зайчику, - відповідає Ґендеробок, - я тобі краще все розповім
та пісеньку заспіваю: «Почули про мене дід та бабуня по радіо, пошкребла бабуня по
коробу та спекла мене для діда. Не смів я мовчати та просто лежати, помандрував я в
світ. Зустрів я тебе, зайчику, все розкажу та й далі помандрую».
Покотився Ґендеробок по доріженьці асфальтованій та й зустрічає вовчика.
Вовчик питає: «А хто ти такий і що з тобою робити? Можна, я тебе з’їм?»- Не їж мене, вовчику, - відповідає Ґендеробок, - я тобі краще все розповім та
пісеньку заспіваю. Я про ґендер дідуньові, бабуні та зайчику розказав. Тобі розкажу та
й далі поскачу. Помандрував Ґендеробок по доріженьці асфальтованій та й зустрічає
ведмедика. Питає його ведмедик: «А хто ти такий і що з тобою робити? Можна, я тебе
з’їм?»
- Не їж мене, ведмедику, - відповідає Ґендеробок, - я тобі краще все розповім
та пісеньку заспіваю. Я про ґендер всім розповідав і тебе зроблю ґендерно-чуйним
(тобто байдужим до проблеми гомосексуалізації української нації).
Та й покотився далі Ґендеробок по доріженьці асфальтованій. І зустрічає
лисичку-сестричку. Лисичка питає: «А хто ти такий і що з тобою робити? Можна, я тебе
з’їм?»
-Не їж мене, лисичко, - відповідає Ґендеробок, - я тобі краще гендерну
пісеньку заспіваю: Я ґендер поніс бабуні та дідуньові, зайчику та вовчику, ведмедику та
тебе лисичко із темряви лісової виведу.
Під «темрявою лісовою» ґендеристи розуміють природній поділ суспільства
на чоловіків і жінок.
На закінчення Елла Ламах усміхнено дивиться на дітей та цинічно підсумовує:
«Казка ще досі живе і в народі нашому серед нас можна знайти Ґендер-бабуню, Ґендер-
дідуню, Ґендер-зайчуню, Ґендер-вовчуню, Ґендер-ведмедуню та Ґендер-лисичку. Ось і
казочці кінець – а хто слухав - ґендерні молодці».
От і таким чином з ваших дітей роблять «ґендерних молодців», тобто повністю
перевертають дитині уявлення про добро і зло, про позитивних персонажів і негатив-
них, замінюючи казки, висміюючи все моральне та духовне надбання України.
Відповідь від: 25 Квітня 2012, 13:54:24
На жаль не лише за кордоном, але і в Україні вже існують перші
дитячі дошкільні заклади, де починає вводитися протиприродне ґендерне
виховання, тобто з дівчаток роблять хлопчиків, а з хлопчиків - дівчаток.
Поки що це проявляється так, що дівчаткам дають робити хлопчачі завдання,
а хлопчикам – дівчачі та штучно це підтримується. Також жінок та чоловіків
передусім подають у нетипових для них ролях. Одного із таких чоловіків ви
можете бачити на малюнку із гендерного підручника для дітей.
Дитсадків, що впроваджують ґендерний підхід є вже декілька. Ми
розглянемо, зокрема дошкільні заклади №36 та №25, що розташовані в місті
Тернопіль. Адже саме там при Педагогічному університеті на чолі з
пані Оксаною Кікінеджі є великий ґендерний осередок, що заполоняє
своїми гомосексуальними ідеями не лише тернопільські школи та дитячих
садочків. Нещодавно до нас звернулася стурбована мама хлопчика, ви-
пускника одного з цих дошкільних закладів. Те, що її Андрійка (ім’я з етич-
них міркувань змінено) вчили ліпити вареники, бавитися з ляльками,
спочатку подобалося мамі. Ще б пак, адже це буде гарний помічник.
Та пізніше, коли вона дізналася, що це не просто гра, а психологічний
підхід ламання стереотипів, це її неабияк стурбувало. А наслідки про-
явилися аж у школі, де Андрійко ніяк не міг ввійти у колектив хлопчиків,
тому що протестував проти будь яких проявів мужності.
Відповідь від: 25 Квітня 2012, 13:55:10
Вже сьогодні ґендеристи активно працюють над тим, щоб змінити програми
дошкільного виховання згідно своїх збочених уявлень. Зокрема ґендерний «педа-
гог» Оксана Кікінеджі та інші у книзі «Ґендерні стан-
дарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина
1» подають цілий ряд ґендерних пропозицій, згідно
яких хлопчики мають стати дівчатками, а дівчатка -
хлопчиками. Деякі з цих зауважень були вже внесені
у нову дошкільну програму «Я у Світі», що була вве-
дена у 2010 році. На даний час розробляється цілий
цикл з занять з ґендерного виховання, який плану-
ють (знову ж таки обманом) включити у «Базовий
компонент дошкільної освіти».
Насамперед українські ґендеристи рекомен-
дують виховувати дитину без будь-якого огляду на
стать.
46
Тобто не «нав’язувати» дівчинці, що вона
є дівчинкою, а хлопчикові, що він – хлопчик. Уявіть
собі, які психологічні травми одержать бідні діти в
результаті таких експериментів.
Також ґендеристи планують змінити
уявлення про сім’ю. Про це
свідчить ряд цитат, зокрема:
«подавати чоловіків/жінок,
мам/татів…у нетрадиційних ролях», «ознайомити з різними
типами сімей» - під цим очевидно мається на увазі «сім’ї»
гомосексуалістів.
Також ґендеристи рекомендують, щоб члени
сім’ї не мали спільного прізвища, а навпаки - мами хай
залишають своє дівоче прізвище і «тато може взяти ма-
мине дівоче прізвище».
47
А те, що «сім’я необхідна людині
для щасливого життя», «члени сім’ї мають, як правило,
спільне прізвище», «кожен член сім’ї повинен берегти і
підтримувати її честь» - це, на думку ґендеристів, треба ви-
креслити з дошкільної програми. Абсурд чи не так?
Відповідь від: 25 Квітня 2012, 13:56:37
дочитали до цього місця?????
Ну тоді йдемо далі (джерела інформації вказані по ссилці вище)
Тверда пропаганда педофілії розпочалася в Німеччині ще у 2007 році.
Тоді за підтримки німецького федерального центру охорони здоров’я
(Bundeszentrale für gesundheitliche Aufklärung - BZgA) були видані
спеціальні педофільні буклети, що заохочують батьків до масажу-
вання інтимних частин тіла своїх дітей від 1 до 3 років і від 4 років
до 6. Дітей також заохочують до необмеженої мастурбації. Буклети
були обов’язковим до використання у дев'яти німецьких
регіонах, зокрема для підготовки вихователів ясельної
групи, дитячих дошкільних закладів та вчителів початкової
школи.
Відповідь від: 25 Квітня 2012, 13:58:15
14 лютого 2011 році на парламентській сесії у Канаді канадські психологи зая-
вили, що педофілія являється «такою ж сексуальною орієнтацією як гомосексуалізм чи
гетеросексуалізм». Тобто, що зловживання дітьми – це норма. На цій сесії розглядавсязаконодавчий акт С-54 що стосується сексуальних злочинів проти дітей. Вражає, що
всі, за винятком одного депутата, підтримали твердження, що педофілія – це всього
навсього «сексуальна орієнтація».
Доктор Вернон Куїнзі і доктор Хуберт Ван Гіджсегхем, що були покликані як
експерти з цього питання, сказали, що ми не повинні дивитися на педофілів як на лю-
дей, що чинять злочини. «Справжні педофіли прагнуть сексуальних відносин лише з
дітьми, а це те саме, що сексуальна орієнтація», - сказав Ван Гіджсегхем
Педофілію просувають зверху. У 1973 році в довіднику Американської
асоціації психіатрів (АРА) під тиском гомосексуального лобі була змінена
дефініція гомосексуалізму. Раніше це вважалося порушенням психіки, зараз
– це просто стан. У 1994 році ця ж асоціація також забрала педофілію та інші
сексуальні хвороби зі сфери патології. Виявляється, що педофілію вони
вважають відхиленням лише тоді, коли педофіл сам соромиться своїх
злочинів і вважає це проблемою. В іншому випадку, очевидно,
ґвалтування дітей дозволено!?!
Так, так!!!!! То чи всеодно має бути мені і вам впровадження гендерної політики і допоміжного їй інструменту - ювенальної юстиції????? АУУУУУУУУУУУУ ЛЮДИ!!!!!!