ха-ха, ні, не клон  

Мене радує, що ще когось ця тема в Калуші серйозно зачепила.
До сьогодні гомосексуалісти собі жили і мене це не цікавило, але коли почали висувати заяви на усиновлення здорових дітей (яких треба забрати з нормальних  сімей), штрафувати або садити в тюрму всіх, хто на них косо подивиться за дискримінацію і головне -  узаконити педофелію!!!!! я просто не можу тихо на це дивись. 
http://stopgender.files.wordpress.com/2012/01/genderne-vihovannja.pdfось що пропихають на законному рівні в садіки і школи України!!!!!! Наприклад кусочок:" Цю так звану казку – пародію на українського «Ко-
лобка» дала нам одна вчителька, що відвідала гендерний 
тренінг від Елли Ламах. Ця відома ґендеристка, яка була 
директором Департаменту сімейної, ґендерної політики 
та демографічного розвитку Міністерства у справах 
сім’ї, молоді та спорту України, проводить так звані 
інтерактивні заняття для дітей у дитячих садочках і 
школах. На практиці це означає повне перекручення 
казки та  травмування психіки маленьких дітей. Адже 
головний герой казки – так званий Ґендеробок, тоб-
то збочений Колобок. Елла Ламах цю казку презентує 
як еталон і вже декілька років навчає її маленьких діток у 
садочках Харківщини, Рівненщини, Львівщини, Київщини, Хер-
сонщини та міста Тернопіль. А щоб дитина повністю забула старого 
доброго «Колобка», вона ще й заставляє дітей брати активну участь 
у псевдоказці-виставі. Кожного разу, коли Елла Ламах згадує сло-
во «ґендеробок», дітки мають встати і бігати навколо стільчика. 
Пропонуємо вам самим прочитати цей збочений сюжет, що має 
вбити в голівки маленьким діткам слово «ґендер» назавжди. Отож: 
«Сидів якось дід біля столичного радіо-брехунця і по-
слухав інтерв’ю пана Ігорка Гуцуляка про ґендерну рівність… 
Та й каже бабуні: «А чи не пошкребла би ти бабуня по коробу 
і не спекла би ти нам за рецептом столичних пройдисвітів 
отого Ґендеробока?» До речі, слово «пройдисвіт» тут влучно 
характеризує діяльність ґендеристів. Та продовжуємо далі. І бабуня 
спекла отого Ґендеробока і поставила його охолоджувати. Але він хотів не просто 
лежати, а нести всім ґендерні ідеї, тому зіскочив з підвіконника і «покотився шукати 
пригод». Зустрічає Ґендеробок зайчика. Зайчик його питає: «А хто ти такий і що з тобою 
робити? Можна, я тебе з’їм?»
- Не їж мене, зайчику, - відповідає Ґендеробок, - я тобі краще все розповім 
та пісеньку заспіваю: «Почули про мене дід та бабуня по радіо, пошкребла бабуня по 
коробу та спекла мене для діда. Не смів я мовчати та просто лежати, помандрував я в 
світ. Зустрів я тебе, зайчику, все розкажу та й далі помандрую». 
Покотився Ґендеробок по доріженьці асфальтованій та й зустрічає вовчика. 
Вовчик питає: «А хто ти такий і що з тобою робити? Можна, я тебе з’їм?»- Не їж мене, вовчику, - відповідає Ґендеробок, - я тобі краще все розповім та 
пісеньку заспіваю. Я про ґендер дідуньові, бабуні та зайчику розказав. Тобі розкажу та 
й далі поскачу. Помандрував Ґендеробок по доріженьці асфальтованій та й зустрічає 
ведмедика. Питає його ведмедик: «А хто ти такий і що з тобою робити? Можна, я тебе 
з’їм?» 
- Не їж мене, ведмедику, - відповідає Ґендеробок, - я тобі краще все розповім 
та пісеньку заспіваю. Я про ґендер всім розповідав і тебе зроблю ґендерно-чуйним 
(тобто байдужим до проблеми гомосексуалізації української нації). 
Та й покотився далі Ґендеробок по доріженьці асфальтованій. І зустрічає 
лисичку-сестричку. Лисичка питає: «А хто ти такий і що з тобою робити? Можна, я тебе 
з’їм?»
-Не їж мене, лисичко, - відповідає Ґендеробок, - я тобі краще гендерну 
пісеньку заспіваю: Я ґендер поніс бабуні та дідуньові, зайчику та вовчику, ведмедику та 
тебе лисичко із темряви лісової виведу.
Під «темрявою лісовою» ґендеристи розуміють природній поділ суспільства 
на чоловіків і жінок. 
На закінчення Елла Ламах усміхнено дивиться на дітей та цинічно підсумовує: 
«Казка ще досі живе і в народі нашому серед нас можна знайти Ґендер-бабуню, Ґендер-
дідуню, Ґендер-зайчуню, Ґендер-вовчуню, Ґендер-ведмедуню та Ґендер-лисичку. Ось і 
казочці кінець – а хто слухав - ґендерні молодці».
От і таким чином з ваших дітей роблять «ґендерних молодців», тобто повністю 
перевертають дитині уявлення про добро і зло, про позитивних персонажів і негатив-
них, замінюючи казки, висміюючи все моральне та духовне надбання України.
Відповідь від: 25 Квітня 2012, 13:54:24
На жаль не лише за кордоном, але і в Україні вже існують перші 
дитячі дошкільні заклади, де починає вводитися протиприродне ґендерне 
виховання, тобто з дівчаток роблять хлопчиків, а з хлопчиків - дівчаток. 
Поки що це проявляється так, що дівчаткам дають робити хлопчачі завдання, 
а хлопчикам – дівчачі та штучно це підтримується. Також жінок та чоловіків 
передусім подають у нетипових для них ролях. Одного із таких чоловіків ви 
можете бачити на малюнку із гендерного підручника для дітей.  
   Дитсадків, що впроваджують ґендерний підхід є вже декілька. Ми 
розглянемо, зокрема дошкільні заклади №36 та №25, що розташовані в місті 
Тернопіль. Адже саме там при Педагогічному університеті на чолі з 
пані Оксаною Кікінеджі є великий ґендерний осередок, що заполоняє 
своїми гомосексуальними ідеями не лише тернопільські школи та дитячих 
садочків. Нещодавно до нас звернулася стурбована мама хлопчика, ви-
пускника одного з цих дошкільних закладів. Те, що її Андрійка (ім’я з етич-
них міркувань змінено) вчили ліпити вареники, бавитися з ляльками, 
спочатку подобалося мамі. Ще б пак, адже це буде гарний помічник. 
Та пізніше, коли вона дізналася, що це не просто гра, а психологічний 
підхід ламання стереотипів, це її неабияк стурбувало. А наслідки про-
явилися аж у школі, де Андрійко ніяк не міг ввійти у колектив хлопчиків, 
тому що протестував проти будь яких проявів мужності.
Відповідь від: 25 Квітня 2012, 13:55:10
Вже сьогодні ґендеристи активно працюють над тим, щоб змінити програми 
дошкільного виховання згідно своїх збочених уявлень. Зокрема ґендерний «педа-
гог» Оксана Кікінеджі та інші у книзі «Ґендерні стан-
дарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 
1» подають цілий ряд ґендерних пропозицій, згідно 
яких хлопчики мають стати дівчатками, а дівчатка - 
хлопчиками. Деякі з цих зауважень були вже внесені 
у нову дошкільну програму «Я у Світі», що була вве-
дена у 2010 році. На даний час розробляється цілий 
цикл з занять з ґендерного виховання, який плану-
ють (знову ж таки обманом) включити у «Базовий 
компонент дошкільної освіти». 
Насамперед українські ґендеристи рекомен-
дують виховувати дитину без будь-якого огляду на 
стать.
46
  Тобто не «нав’язувати» дівчинці, що вона 
є дівчинкою, а хлопчикові, що він – хлопчик. Уявіть 
собі, які психологічні травми одержать бідні діти в 
результаті таких експериментів.  
Також ґендеристи планують змінити 
уявлення про сім’ю. Про це 
свідчить ряд цитат, зокрема: 
«подавати чоловіків/жінок, 
мам/татів…у нетрадиційних ролях», «ознайомити з різними 
типами сімей» - під цим очевидно мається на увазі «сім’ї» 
гомосексуалістів. 
Також ґендеристи рекомендують, щоб члени 
сім’ї  не мали спільного прізвища, а навпаки - мами хай 
залишають своє дівоче прізвище і «тато може взяти ма-
мине дівоче прізвище».
47
  А те, що «сім’я необхідна людині 
для щасливого життя», «члени сім’ї мають, як правило, 
спільне прізвище», «кожен член сім’ї повинен берегти і 
підтримувати її честь» - це, на думку ґендеристів, треба ви-
креслити з дошкільної програми. Абсурд чи не так?
Відповідь від: 25 Квітня 2012, 13:56:37
дочитали до цього місця?????
Ну тоді йдемо далі (джерела інформації вказані по ссилці вище)
Тверда пропаганда педофілії розпочалася в Німеччині ще у 2007 році. 
Тоді за  підтримки німецького федерального центру охорони здоров’я 
(Bundeszentrale für gesundheitliche Aufklärung - BZgA) були видані 
спеціальні педофільні буклети, що заохочують батьків до масажу-
вання інтимних частин тіла своїх  дітей від 1 до 3 років і від 4 років 
до 6. Дітей також заохочують до необмеженої мастурбації. Буклети 
були обов’язковим до використання у дев'яти німецьких 
регіонах, зокрема для підготовки вихователів ясельної 
групи, дитячих дошкільних закладів та вчителів початкової 
школи.
Відповідь від: 25 Квітня 2012, 13:58:15
14 лютого 2011 році на парламентській сесії у Канаді канадські психологи зая-
вили, що педофілія являється «такою ж сексуальною орієнтацією як гомосексуалізм чи 
гетеросексуалізм». Тобто, що зловживання дітьми – це норма. На цій сесії розглядавсязаконодавчий акт С-54 що стосується сексуальних злочинів проти дітей. Вражає, що 
всі, за винятком одного депутата, підтримали твердження, що педофілія – це всього 
навсього «сексуальна орієнтація».  
Доктор Вернон Куїнзі і доктор Хуберт Ван Гіджсегхем, що були покликані як 
експерти з цього питання, сказали, що ми не повинні дивитися на педофілів як на лю-
дей, що чинять злочини. «Справжні педофіли прагнуть сексуальних відносин лише з 
дітьми, а це те саме, що сексуальна орієнтація», - сказав Ван Гіджсегхем
Педофілію просувають зверху. У 1973 році в довіднику Американської 
асоціації психіатрів (АРА) під тиском гомосексуального лобі була змінена 
дефініція гомосексуалізму. Раніше це вважалося порушенням психіки, зараз 
– це просто стан. У 1994 році ця ж асоціація також забрала педофілію та інші 
сексуальні хвороби зі сфери патології. Виявляється, що педофілію вони 
вважають відхиленням лише тоді, коли педофіл сам соромиться своїх 
злочинів і вважає це проблемою. В іншому випадку, очевидно, 
ґвалтування дітей дозволено!?!
Так, так!!!!!   То чи всеодно має бути мені і вам впровадження гендерної політики і допоміжного їй інструменту - ювенальної юстиції?????     АУУУУУУУУУУУУ ЛЮДИ!!!!!!