Вікторе, Ви писали ЗАЯВУ у ЖЕО стосовно Вашого даху???
перш за все Ван необхідно написати та ЗАРЕЄСТРУВАТИ заяву в ЖЕО - за місяць (то най довше) на Вашу адресу (що Ви вкажете у заяві) повинна надійти відповідь.
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про звернення громадян
Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше
одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують
додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти
днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити
порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного
органу, підприємства, установи, організації або його заступник
встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що
повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний
термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може
перевищувати сорока п'яти днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду
може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством
пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=393%2F96-%E2%F0Та, вона не прийде (то 99%) - не розстроюйтеся, потім в разі чого Ви зможете довести факт того, що така відповідь не надійшла через довідку котру візьмете на пошті про кореспонденцію на вашу адресу.(Така довідка навіть для суду згодиться).
Потім пишете звернення в УЖКГ та прохання прислати комісію на одстеження житлового приміщення. (я писала на ім"я Матвійчука, на третьому поверсі інженерного)
Та комісія, доволі нагло себе поводить, бо по перше - Вам про її прихід повідомлять вже по восьмій ранку в день її приходу - тобто жодних завчасних попереджень у них не існує, а якщо у Вас є інші плани на той день то працівники ЖЕО Вам запропонують їх відмінити
, потім як прийде - то - в мене навіть стелю мацала на те, щоб переконатися, що з неї тече - наче й так не видно, а представниця з санстанції сказала було, що вода у баняку на полиці вішака стояти не повинна -
і то фігня, що в той баняк стікала вода з горища ), у моєї ссідки ота комісія "давала рекомендації" щодо виховання дитини
,
проте жоден з членів комісії на горище не підійметься. Тому, раджу Вам самостійно й бажано з знайомим спеціалістом обстежити власний дах нате, що Ви знали які висновки комісії потрібно буде вписати у АКТ огляду.
Відповідь від: 12 Липня 2010, 23:45:25
Якщо у АКТІ огляду не має переліку усіх необхідних робіт - то Ви пишете заяву на проведення повторного огляду тією ж комісією, на підставі незгоди з висновками комісії.
Відповідь від: 12 Липня 2010, 23:49:14
Бажано усі заями та звернення подавати у двох екземплярах - на те, щоб у Вас залишалася копія з датою та номером реєстрації
та у любому випадку Вам необхідні усі дати та номери реєстрацій ваших заяв знати чи мати десь записаними, а варіант з копією- то найзручніше.
Відповідь від: 12 Липня 2010, 23:51:21
Далі, після складених актів огляду де буде визначений перелік необхідних робіт - Вам потрібно написати заяву (запит) з питанням, коли власне відбуватимуться усі ті роботи.
Відповідь від: 12 Липня 2010, 23:57:04
І на цьому , нажаль, усе це не закінчується, адже в мому випадку, то мені довелося витратити ще два роки на те, щод ЖЕО, нарешті виконав роботи відносно вентиляції горища - що були прописані у АКТі огляду тією комісією.
Уся проблема полягала в тому, що пані майстрова нашого ЖЕО та пані заступник начальника ЖЕО№1 не могли добалакатися - хто ж і кому повинен нести рефрежератора
- отак два роки мені голову морочили, що наче оті вентеляційні отвори повинна я робити собі сама власним коштом.
А дах балкону мені так і не накрили понині день - та то й не дивно, адже фактичним власником ПП "Лейрол" є Кохан - знайоме прізвище???
Відповідь від: 13 Липня 2010, 00:07:33
Мої сусіди (але з іншого під"їзду - ми частенько бачимося на балконі) оповіли мені, що вже рік не сплачують квартплату, тому як їм під час ремонту м"якої крівлі даху НЕ ЗРОБИЛИ РЕМОНТ крівлі даху балкону - їх віранду заливає під час кожного дощу. Коли ще робили отой ремонт - то вони просили навіть самих майстрів про той ремонт, та ті відповідали, що не будуть займатися ремонтом крівлі даху балкону тому, що то ОПАСНО
Зате в ЖЕО пану Михайлу (жильця тієї квартири) було відмовлено у довідці через заборгованість по квартплаті - та він не розгубився, прийшов до дому та зателефонував до знайомого адвоката ... - коли повернувся до ЖЕО по довідку, то та вже на нього чекала - але на пана Михайла "вийшов подивитися" увесь ЖЕк.
Відповідь від: 13 Липня 2010, 15:06:44
і ще разок повторюся - бо вже виставляла оте тут на форумі
Відповідь від: 13 Липня 2010, 15:19:07
Закликаю усіх - УВАЖНО ЧИТАЙТЕ
ДОГОВІР про участь у витратах на утримання будинку та прибудинковій триторіїВідповідь від: 13 Липня 2010, 15:31:37
там є такий пункт
3,2,2 - ПРИ НЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ВИКОНАННЯ ВИМОГ П.2,1,1 І НЕПРИЙНЯТТІ НЕОБХІДНИХ ЗОХОДІВ ДО ПІДПРИЄМСТВ, ЩО ОБСЛУГОВУЮТЬ БУДИНОК, ПРИПИНИТИ ВНЕСЕННЯ ПЛАТЕЖІВ ЗА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ БУДИНКІВ ДО УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕДОЛІКІВ.
П.2,1,1 "Власник будинку" (у договорі зазначений у особі директора КП ЖЕО) зобов"язується забезпечувати ВИКОНАННЯВЬОГО КОМПЛЕКСУ РОБІТ ПО УТРИМАННІ БУДИНКУ, ПРИБУДИНКОВОЇ ТЕРИТОРІЇ ТА СТВОРЕННЮ НЕОБХІДНИХ УМОВ МЕШКАННЯ В БУДИНКУ, В ТОМУ ЧИСЛІ І "Співласнику" ТА МЕШКАЮЧИМ З НИМ ОСОБАМ ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПРАВИЛ КОРИСТУВАННЯ ПРИМІЩЕННЯ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ ТА ПРИБУДИНКОВИХ ТЕРИТОРІЙ.