Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

17 років 4 місяці 20 днів

Автор Тема: як боротися з ЖКГ  (Прочитано 66403 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #40 : 27 Жовтня 2010, 07:28:39 »

Ну то врешті..вони відремонтували тобі дах? Тобто не тобі, звісно,  Стидно а в будинку  Підморгую

Тенді, маю стійке переконання, що то ЯЯ ЇМ ДАХ РЕМОНТУЄ, а от з ремонтом крівлі даху - ЩЕ НЕ ЗАВЕРШЕНО - а відповідно до пори року - то вже буде з наступного року-сезону.
Ну а ти писала щось на їх відповідь і вказала, що вони не дали відповіді на інші поставлені тобою питання?

Так от - сиджу-"СЛАГАЮ" - ось "ЗАЦЕНИ" - то такий собі чорновичок - потім виставлю вже завірену копію

Цитувати (вибране)
В наслідок бюрократичної помилки мені була надіслана відповідь від 19,10,2010 № М-663, яка за змістом не відповідає поданій мною заяві від 20,09,2010 № М-663.

Адже, жодних документів для мого ознайомлення датованих 2006 роком я не просила, отже у відповідності до номенклатури справ ті документи котрі я вимагаю для ознайомлення повинні зберігатися у Вас на даний час.

У заяві від 20,09,2010 № М-663 я вела мову про порушення закону ПРО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ з боку працівників ЖЕО та УЖКГ (ігнорування посадових обов’язків , недодержання норм закону та надання інформації, що не відповідає дійсності ). Таким чином зажадаю : пояснень ( - низку) , належних рішень ( - перелік) та переліку мір, що застосовані до працівників (які діяли в супереч закону) обґрунтованих відповідними статтями законів ПРО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ, Наказу Держкомітету з питань житлово-комунального господарства, ЗАКОНУ ПРО ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ та ТРУДОВЕ ЗАКОНОДАВСТВО.

Гадаю, на виправлення такої прикрої бюрократичної помилки Вам вистачить часу відведеного ЗАКОНОМ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН. 

« Останнє редагування: 27 Жовтня 2010, 07:39:26 від ЯЯ »
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #41 : 28 Жовтня 2010, 04:57:39 »

Цитувати (вибране)
:) тільки потрібно посилатися на самі статті, про строки і т.і

Тенді, перелік законів - то є типу перелік прочитаної літератури  :) - мені довелося витратити свії час - то тепер - нехай вони сідають і читають. Їм це буде на користь. А те, що вони нарешті ознайомляться з "Наказом Держкомітету з питань житлово-комунального господарства" то можливо буде користь і для всіх нас.
Я звисно знаю які їх дії під які статті законів підпадають - а вони, як на мене - того НЕ знають. Бо якби знали, то бодай не надавали б мені письмових підтверджень своїм протизаконним діям.
Відповідь від: 28 Жовтня 2010, 04:24:21
давай розглянемо ну хоть щось елементарне

що вони "повідомляють" - що у моїх сусідів заборгованість? - та то є їх проблеми, яка мені до того справа - і я точно не знаю - але по моєму то є конфідеційна інформація. Про таке - прошу дуже - повідомляйте кожного з жильців зокрема - не сплачують - то подавайте до суду.
АЛЕ - НАВІЩО ВОНО МЕНІ - я ж то СПЛАЧУЮ. То до чого тут я.

Відповідно до Наказу Держкомітету з питань житлово-комунального господарства
Цитувати (вибране)
Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій
Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства

від 17 травня 2005 року N 76
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
25 серпня 2005 р. за N 927/11207
...
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПРОФІЛАКТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИЛИХ БУДИНКІВ
Найменування елементів жилих будинків : Покрівлі - Періодичність технічного обслуговування (місяців) : 3 - 6
...
ГРАНИЧНІ СТРОКИ НЕВІДКЛАДНОЇ ЛІКВІДАЦІЇ ВИЯВЛЕНИХ НЕСПРАВНОСТЕЙ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИЛИХ БУДИНКІВ
Найменування елементів жилих будинків і несправностей : Покрівля (Протікання:  руберойд, толь) - Граничні строки ліквідації несправностей (з моменту їх виявлення), 5 діб

тобто - от виявили жильці (хоча то мають бути й НЕ жильці) - що крівля протікаю - повідомили в ЖЕО (написали заяву)
дії працівників - прийшли, оглянули - прийняли міри, щоб дощові чи талі води не заподіяли шкоди житлу: або залатали, або хоч миску поклали для стікання тієї води й регулярно ходять з тієї миски воду виливати.
Бо в решті решт - є періоди, коли ті ремонтні роботи НЕ виконуються - зима: сніги, за низька темперетура для виконання тих робіт, період дощів в літку чи в осени.
« Останнє редагування: 28 Жовтня 2010, 05:28:01 від ЯЯ »
Записаний

Люся

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +408/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1149
  • Останні відвідини:
    01 Березня 2019, 15:47:14

    Звідки: Хотінь
Записаний
"Готовность индивидуума в любой момент превратиться в вооруженную оппозицию определяет степень его социальной полноценности. Чего можно ожидать от нации, когда в мужчинах воспитывают комплекс вины за естественное желание потрогать парабеллум? Ничего, кроме покорности тупого стада." Г.Водичка

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #43 : 06 Грудня 2010, 22:33:44 »

А ЯЯ так і не дочекалася , навіть не знаю, чи то просто йти до прокуратури чи як?
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #44 : 07 Грудня 2010, 03:48:16 »

Автору рецензії до моєї заяви – "ЦЕ НАБІР ФРАЗ"

З А К О Н  У К Р А Ї Н И  Про звернення громадян

Р о з д і л I : ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 3. Основні терміни, що вживаються в цьому Законі

     Заява (клопотання)  -  звернення  громадян  із  проханням про
сприяння   реалізації   закріплених   Конституцією    та    чинним
законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення
чинного  законодавства  чи  недоліки  в  діяльності   підприємств,
установ,   організацій  незалежно  від  форм  власності,  народних
депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також
висловлення  думки  щодо  поліпшення  їх діяльності.  Клопотання -
письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного
статусу, прав чи свобод тощо.


Стаття 5. Вимоги до звернення

     Звернення адресуються  органам  державної  влади  і місцевого
самоврядування, підприємствам, установам,  організаціям  незалежно
від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам,  до
повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

     У зверненні має бути зазначено прізвище,  ім'я,  по батькові,
місце  проживання громадянина,  викладено суть порушеного питання,
зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

     Звернення може   бути   усним   (викладеним   громадянином  і
записаним посадовою особою на особистому  прийомі)  чи  письмовим,
надісланим  поштою  або  переданим  громадянином  до  відповідного
органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці
повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
     Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне),
так і групою осіб (колективне).
     Письмове звернення   повинно   бути    підписано    заявником
(заявниками) із зазначенням дати.

     Звернення, оформлене без дотримання цих  вимог,  повертається
заявникові  з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять
днів  від  дня  його  надходження,  крім  випадків,   передбачених
частиною першою статті 7 цього Закону.


Стаття 7. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення

     Звернення, оформлені належним чином і подані у  встановленому
порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

     Забороняється відмова в прийнятті  та  розгляді  звернення  з
посиланням на політичні погляди,  партійну належність, стать, вік,
віросповідання,   національність   громадянина,   незнання    мови
звернення.
     Якщо питання,  порушені в одержаному органом державної влади,
місцевого     самоврядування,     підприємствами,      установами,
організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями  громадян
або посадовими особами зверненні, не входять  до  їх  повноважень,
воно  в  термін  не  більше  п'яти  днів  пересилається  ними   за
належністю  відповідному  органу  чи  посадовій  особі,   про   що
повідомляється громадянину, який  подав  звернення.
  У  разі  якщо
звернення   не   містить   даних,   необхідних    для    прийняття
обгрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той  же
термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.

     Забороняється направляти скарги  громадян  для  розгляду  тим
органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.

Стаття 8. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню

     Письмове звернення   без   зазначення  місця  проживання,  не
підписане автором (авторами),  а також  таке,  з  якого  неможливо
встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
     Не розглядаються повторні звернення одним і  тим  же  органом
від  одного  і того ж громадянина з одного і того ж питання,  якщо
перше вирішено по суті,  а також ті  звернення,  терміни  розгляду
яких  передбачено  статтею  17  цього  Закону,  та звернення осіб,
визнаних судом недієздатними.
     Рішення про  припинення  розгляду  такого  звернення  приймає
керівник  органу,  про  що  повідомляється   особі,   яка   подала
звернення.


Відповідно до чого - моя ЗАЯВА була прийнята та зареєстрована й не була мені повернута у десятиденний термін – означає, що складена вона була у відповідній (визначеній законом) формі, коректно та суть викладеної у ній вимоги - зрозумілою.
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #45 : 09 Грудня 2010, 19:10:36 »

Ось, нарешті, ЯЯ одержала відповідь - оцініть словоблудство Матвійчука.


Відповідь від: 09 Грудня 2010, 18:21:28
Як ЯЯ розумію, пану Матвійчуку було не зрозумілим які ЯЯ вимагаю пояснення, рішення та на яких прийнятих мірах наполягаю.
Пане Ігорю Володимировичу, у цьому випадку Вам, відповідно до закону про звернення громадян (Стаття 5. Вимоги до звернення), необхідно було повернути мені ту заяву у 10-ти денний термін з проханням про роз’яснення. На Вашій же відповіді поштовий штемпель за 06,12,2010.

то є перше.
Відповідь від: 09 Грудня 2010, 18:50:15
Отже, те що ЯЯ хочу:

1) відповідно до відповіді № Ко-1167 від 29,12,2006 - у ІІ кварталі 2007 року повинен був відбутися ремонт покрівля даху за адресою Незалежності 6, 6 під’їзд (виконання якого було перенесено з ІV кварталу 2006 року, відповідно № Б-538 від 23,08,2006). Відповідно до фактів (а прямими фактами того є: скарга на ім’я міського голови датована 25,12,2007, акти огляду житлових приміщень за адресами Незалежності 6 кв. 197, 198, 199, 200 (6 під’їзд) датовані 20,03,2008 та 23,04,2008 у кожному з яких визначено необхідним виконати ремонт покрівлі та актів загального, профілактичного й позачергового оглядів, що повинні були бути виконані відповідно до пунктів 2.1.2, 2.1.3, 2.2.1 Наказу Держкомітету з питань житлово-комунального господарства (17.05.2005 N 76) зареєстрований Міністерство юстиції України 25 серпня 2005 р. за N 927/11207) – той ремонт виконаним не був.
Відповідно до цього повинні були бути складені документи де б зазначався факт невиконаних робіт на крівлі даху за відповідною адресою. За логікою речей такий документ повинен був бути складеним у ІІІ кварталі 2007 року.

Отже, я прошу надати мені саме цей документ – де б зазначався факт невиконаних ремонтних робіт запланованих на ІІ квартал 2007 року за адресою Незалежності 6, 6 під’їзд.

Відсутність такого документу свідчить про те, що виділені кошти на ті ремонтні роботи були освоєні та факт невиконаних робіт говорить про те, що освоєні кошти були не за призначенням.
Простіше кажучи – відсутність акту про невиконані роботи є доказом факту розкрадання бюджетних коштів.

Відповідь від: 09 Грудня 2010, 19:01:01
2) відповідно до ПРАВИЛ утримання жилих будинків та прибудинкових територій викладених в Наказі державного комітету України з питань житлово-комунального господарства (17.05.2005 N 76) «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій».
А саме
Приховано: Показати
2. Технічне обслуговування жилих будинків
Технічне обслуговування жилих будинків - комплекс робіт, спрямованих на підтримку справності елементів будівель чи заданих параметрів та режимів роботи технічного обладнання.
Система технічного обслуговування жилих будинків повинна забезпечувати безпечне та безперебійне функціонування будинків, інженерних мереж та обладнання протягом установленого терміну служби будинку.
Технічне обслуговування жилих будинків включає роботи з контролю за його станом, забезпечення справності, працездатності, наладки і регулювання інженерних систем тощо.
Контроль за технічним станом здійснюється шляхом впровадження системи технічного огляду жилих будинків.
2.1. Система технічного огляду жилих будинків
Система технічного огляду жилих будинків включає проведення планових та позапланових оглядів.
2.1.1. Планові огляди жилих будинків
Планові огляди житлових будинків розподіляються на загальні та профілактичні.
2.1.2. Основними завданнями загального огляду будинків є:
- визначення обсягу робіт з підготовки жилих будинків до експлуатації у весняно-літній і осінньо-зимовий періоди;
- встановлення технічного стану жилих будинків, що підлягають відповідно до плану капітальному або поточному ремонту в наступному році;
- уточнення обсягів робіт щодо поточного ремонту будинків, що включені в план на поточний рік;
- перевірка готовності жилих будинків, комунікацій, обладнання і елементів благоустрою до експлуатації в осінньо-зимовий період;
- визначення обсягів та видів ремонтних робіт щодо кожного будинку для врахування під час формування плану на наступний рік або уточнення відповідних планів поточного року.
2.1.3. Загальний огляд здійснюється комісією, до складу якої входять відповідні спеціалісти виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та представники громадських організацій, правління ЖБК та ОСББ. У разі необхідності до складу комісій можуть включатися спеціалісти - експерти проектних інститутів та спеціалізованих організацій.
2.1.4. Профілактичні огляди жилих будинків та їх конструктивних елементів здійснюються відповідними спеціалістами виконавця послуг відповідно до встановленої періодичності.
2.1.5. При профілактичних оглядах потрібно здійснювати контроль за виконанням власниками, наймачами (орендарями) умов договору. У разі необхідності власникам, наймачам (орендарям) рекомендується виконати роботи з ремонту жилих приміщень чи обладнання, які згідно з договором входять в їх обов'язки.
Профілактичне обслуговування будинків є складовою технічного обслуговування і полягає в усуненні дрібних несправностей елементів будинків з метою забезпечення їх безперебійної роботи, а також попередження порушень санітарно-гігієнічних вимог до приміщень будинків, налагодження та регулювання окремих видів технічних пристроїв.
Періодичність проведення профілактичного обслуговування елементів жилих будинків та граничні строки невідкладної ліквідації виявлених несправностей елементів жилих будинків наведена відповідно у додатках 2 та 3.
Графіки профілактичного обслуговування елементів жилих будинків та їх результати записуються в відповідних журналах.
2.2. Позаплановий огляд жилих будинків
2.2.1. Позапланові огляди передбачають огляд окремих елементів будинку або приміщень після злив, ураганних вітрів, сильних снігопадів, повеней та інших явищ стихійного характеру, що викликають ушкодження окремих елементів будинків, а також у разі аварій на зовнішніх комунікаціях чи при виявленні деформації конструкцій і несправності інженерного обладнання, що порушують умови нормальної експлуатації.
Позапланові огляди проводяться комісією або окремими працівниками виконавця послуг у залежності від обсягу та характеру пошкоджень, що виникли.
2.2.2. Виявлені у процесі загального та позапланового огляду несправності та причини, що їх викликали, а також технічний стан елементів жилого будинку записуються в журналі обліку результатів огляду.
Журнал обліку результатів огляду жилих будинків заводиться виконавцем послуг на будинок чи групу будинків, залежно від кількості поверхів, рівня благоустрою та інших характеристик.
Відомості, що заносяться до журналу, є вихідними даними для визначення технічного стану елементів будинку та його обладнання.
Відповідальність за ведення і збереження журналу обліку результатів огляду будинків покладається на майстра (техніка) технічної дільниці.
Узагальнені відомості про технічний стан жилого будинку та про проведені ремонти відображаються щорічно в технічному паспорті будинку.
Виявлені під час оглядів дефекти, деформації конструкцій або обладнання будинків, що можуть призвести до зниження несучої спроможності й стійкості конструкцій або будинків, обвалів чи порушення нормальної роботи обладнання, усуваються виконавцем послуг із залученням, у разі необхідності, спеціалізованої організації.
Виконавець послуг повинен уживати термінових заходів для забезпечення безпеки людей, попередження подальшого розвитку деформацій, а також негайно інформувати про те, що трапилося, власника будинку чи уповноважену ним особу.
2.2.3. На підставі актів оглядів необхідно в місячний термін:
а) скласти перелік (за результатами весняного огляду) заходів і встановити обсяги робіт, необхідних для підготовки будинку і його інженерного обладнання до експлуатації в наступний осінньо-зимовий період;
б) уточнити обсяги робіт із поточного ремонту (за результатами весняного огляду на поточний рік і осіннього огляду - на наступний рік), а також виявити несправності й ушкодження, усунення яких потребує капітального ремонту;
в) перевірити готовність (за результатами осіннього огляду) кожного будинку до експлуатації в осінньо-зимових умовах.

Додаток 2
до пункту 2.1.5 Правил
ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПРОФІЛАКТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИЛИХ БУДИНКІВ
Найменування елементів жилих будинків – Покрівлі
Періодичність технічного обслуговування (місяців) - 3-6*
примітка  * Конкретна періодичність оглядів у межах встановленого інтервалу встановлюється експлуатаційними організаціями, виходячи із технічного стану будівлі та місцевих умов.

Додаток 3
до пункту 2.1.5 Правил
ГРАНИЧНІ СТРОКИ НЕВІДКЛАДНОЇ ЛІКВІДАЦІЇ ВИЯВЛЕНИХ НЕСПРАВНОСТЕЙ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИЛИХ БУДИНКІВ
Найменування елементів жилих будинків і несправностей – ПОКРІВЛЯ, Протікання: руберойд, толь
Граничні строки ліквідації несправностей (з моменту їх виявлення) – 5 діб.


Є визначена періодичність профілактичного обслуговування елементів жилих будинків, до яких відносять ПОКРІВЛЮ з визначеною періодичністю профілактичного технічного обслуговування не рідше як раз на півроку та позапланового передбаченого як огляд окремих елементів будинку після явищ стихійного характеру. Під час таких оглядів повинен складатися акт профілактичного чи позапланового огляду в якому зазначають: встановлений технічний стан елементів (у даному випадку ПОКРВЛІ даху), встановлений обсяг та вид ремонтних робіт, що є необхідним для забезпечення безперебійної роботи елементів жилих будинків. Граничними строками ліквідації виявлених несправностей, у даному випадку ПОКРІВЛІ (руберойд, толь), вид несправності – протікання є визначено термін у 5 діб.

Отож, я зажадаю – пояснень, чому дана норма була цілковито проігнорована. З боку ЖЕО не було зроблено жодних дій, не проведено жодних заходів, у напрямі ліквідувати несправності, для запобігання погіршення ситуації чи для опанування даної ситуації.
« Останнє редагування: 09 Грудня 2010, 19:25:17 від ЯЯ »
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #46 : 30 Грудня 2010, 17:29:24 »

СМІЄМОСЯ РАЗОМ - відповідь на мою скаргу у прокуратуру на несвоєчасні відпоіді з УЖКГ


тут вказана дата, що, начебто, мені надана відповідь - 01.12.2010  :=) а поштовий штемпель мовить про іншу дату


та кого такі дрібниці цікавлять  :=)

Ще й повідомляють, що Матвійчук у відпустку ходив - гг - в нього в місті по дорогам стільки снігу й ожеледи, що він то й до весни не розгребе  :=)  :D а він у відпустку ...
Записаний

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #47 : 30 Грудня 2010, 21:40:47 »

ЯЯ молодець!   :good
Веде боротьбу  з ЖКГ.
Розумію яка то тяжка справа, мали таке щастя, в нашому випадку був підвал. Така  доля жителів перших і останніх поверхів.  :hot
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #48 : 31 Грудня 2010, 00:04:10 »

ню, ще таке сюди "закину" - трохи не до теми, тим не менш.

Хто про що, а ЯЯ про ПЕНЮ…

З моменту написання попередньої публікації для мене залишилися відкритими багато питань відносно «славнозвісної» зміни до Закону "Про внесення змін до статті 2 Закону "Про тимчасову заборону стягнення з громадян України пені за несвоєчасне внесення плати за житлово-комунальні послуги" (щодо дії цього Закону)" від 17 грудня. А саме – МЕХАНІЗМ НАРАХУВАННЯ тієї пені – документ, де б відображався, зокрема: розмір пені та порядок, за яким неоплачений чек, за спожиті послуги, буде визнаватися боргом – з якого моменту? Якщо для рахунків за послуги ЖЕО чи тепловодопостачання ще можна вибудовувати якісь припущення, то для рахунку з РЕМу – які нараховують платню на планований показник, а не реальний – здогадатися й справді складно.

Отож, шукала я саме таку інформацію й викладену в офіційному документі.

Що ж знаходила – масу критики на запровадження скасування тимчасової заборони стягнення пені за несвоєчасне внесення платні. Обґрунтовували як тим, що запроваджена така заборона була через невиконання державою зобов’язань по грошовим виплатам населенню у 1996 році (заборгованості по зарплатні, пенсіям та іншим виплатам тоді були кількамісячними, а то й річними), що унеможливлювало здійснювати оплати за житлово-комунальні послуги своєчасно, а на сьогоднішній день зазначена проблема так і залишилася актуальною. Так і тим, що згідно з статистичними даними останній часом жителі України проводять оплату за житлово-комунальні послуги на достатньо високому рівні, зазначаються навіть понад 100% показники таких оплат (це зумовлено поверненням заборгованості за попередні місяці) і це в кризові роки – отже, запровадження нарахування пені на заборгованість для населення є малокорисним у вирішенні проблеми на державному рівні. Все ж, проблема існує – а втім причиною її здебільшого є не заборгованість мешканців багатоповерхівок, а несплата за комунальні послуги приватними підприємствами, що готуються до банкрутства та бюджетних організацій, які дотуються з місцевих бюджетів. Саме це твердять офіційні статистичні дані.
Про більш реальну причину внесення зміни до статті 2 Закону України "Про тимчасову заборону стягнення з громадян України пені за несвоєчасне внесення плати за житлово-комунальні послуги" – я писала у попередній публікації.

Однак, я шукала інформацію про механізми нарахування тієї пені – і… по суті цього питання нічого не знаходила. Продовжуючи пошук, натрапила на статтю «ЩОДО СТЯГНЕННЯ ПЕНІ ЗА НЕСПЛАТУ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ З 1 СІЧНЯ 2011 РОКУ» Миколи Шияна
http://dumka.lviv.ua/spage-news/detail-296.html
де він, посилаючись на Висновок до проекту Закону №7013 Головного науково-експертного управління Верховної Ради України від 20.08.2010,
(він розміщений на сайті парламенту - http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_2?id=&pf3516=7013&skl=7 )
повідомляє про те, що - цитую:
як вірно зазначає Головне науково-експертне управління ВРУ у висновку на проект Закону №7013, само по собі викладення статті 2 Закону України «Про тимчасову заборону стягнення з громадян України пені за несвоєчасне внесення плати за житлово-комунальні послуги» у запропонованій проектом редакції не призведе до реального запровадження пені за несвоєчасну оплату вказаних послуг.
Це пояснюється тим, що у ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» встановлено, що споживач зобов'язаний сплачувати пеню у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги у встановлених законом чи договором розмірах. Тому для створення механізму стягнення пені одночасно із прийняттям рішення про скасування заборони стягнення пені необхідно внести відповідні зміни до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», а у разі необхідності, і до інших законів, які регулюють надання окремих видів таких послуг (Законів України «Про теплопостачання», «Про питну воду та питне водопостачання» тощо), визначивши в них розмір пені та її максимальну величину. Такий підхід був відображений у п. 17 Правил користування приміщеннями житлових будинків, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 1992 року №572, яка діяла до прийняття Закону України «Про тимчасову заборону стягнення з громадян України пені за несвоєчасне внесення плати за житлово-комунальні послуги».
Отож, споживачам слід бути уважними при укладанні договорів з надавачами комунальних послуг, з метою недопущення встановлення в них розміру пені за несвоєчасну оплату.
У такому разі до внесення відповідних зміни до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» в частині встановлення розміру пені, чи інших законів, які регулюють надання окремих видів таких послуг штрафних санкцій з вас не стягнуть.


Спершу я було втішилася але й засумнівалася, адже в мене виникло питання, то навіщо ж було взагалі приймати таке рішення – невже лиш задля того, щоб де-юре виконати умови меморандуму, підписаного з Міжнародним валютним фондом, що де-факто не матиме реальних механізмів для втілення. Та не вірю я в доброту народних обранців до народу, що віддав за них свої голоси, вже надто давно. Отож – продовжила свої досліди цього питання та вже не шляхом пошуку готового документу де б була відображена цікава мені інформація, а покладаючись на власне «вміння читати».

Отож, в Законі України «Про житлово-комунальні послуги» мовиться про те, що розміри пені за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги регулюються законом або договором. Як зазначено у Висновку Головного науково-експертного управління 20.08.2010 на проект Закону України «Про внесення зміни до статті 2 Закону України «Про тимчасову заборону стягнення з громадян України пені за несвоєчасне внесення плати за житлово-комунальні послуги» - наразі, законів, що б регулювали розмір пені немає, а нині діючі Закони потребують доопрацювання і відповідних змін. Щодо договору, то у Законі «Про житлово-комунальні послуги» є зазначеним те, що споживач зобов’язаний укладати договір на надання житлово-комунальних послуг підготовлений виконавцем на основі типового договору. Конкретніше про договір між виконавцем та споживачем прописано у Статті 26 Розділу VI ПОРЯДОК УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ У СФЕРІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ того ж Закону. Про пеню тут зазначено наступне – цитую:
     1. Істотними умовами договору на надання  житлово-комунальних
послуг є: …
     13) відповідальність сторін та штрафні санкції за невиконання
умов договору;

тобто, про конкретний розмір та порядок нарахування штрафних санкцій – катма. Проте, як зазначено у Статті 20 – пропонований споживачу договір готується на основі типового договору.

А такий є:
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=529-2009-%EF#224
   КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ - П О С Т А Н О В А (від 20 травня 2009 р. N 529)
           Про затвердження Порядку формування тарифів
             на послуги з утримання будинків і споруд
          та прибудинкових територій і Типового договору
             про надання послуг з утримання будинків
               і споруд та прибудинкових територій
а саме – цитую:
                      Оплата спожитих послуг
     5. Розрахунковим періодом є календарний місяць.
     У разі застосування щомісячної системи оплати послуг  платежі
вносяться  не  пізніше  ніж  до  _____ числа місяця,  що настає за
розрахунковим.
     У разі застосування авансової системи оплати  послуг  платежі
вносяться за __________ місяців у розмірі _______________ гривень.
     6. Послуги оплачуються _____________________________________.
                           (в готівковій або  безготівковій формі)
     7. Плата вноситься на розрахунковий рахунок _________________
                                                    (банківські
__________________________________________________________________
      реквізити єдиного розрахункового центру або виконавця)

через ___________________________________________________________.
           (найменування банківської установи або виконавця)
     8. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня
в установленому законом розмірі, _____ відсотків.
     9. У  разі  ненадання  послуг  або  надання  їх  не в повному
обсязі,  відхилення  їх  кількісних  і  якісних   показників   від
нормативних виконавець проводить перерахунок розміру плати.

Як можна переконатися – у пункті 8 знову ж таки зазначається, що розмір пені повинен бути встановлений в ЗАКОНІ, а про те, що такого в нині діючих законах не передбачається – я вже говорила.

Отож висновок ЯЯ, з 1 січня 2011 року споживачам житлово-комунальних послуг жодні штрафні санкції чи пеня за несвоєчасне проведення платежів за спожиті послуги нараховуватися не може, тому як розмір пені повинен бути визначений у законі, а в нині діючих законах такого визначення немає. У разі пропонування споживачам укладати договір з надавачами комунальних послуг – необхідно пильно читати наданий на підписання проект. В разі виявлення в ньому пункту про нарахування пені в випадку несвоєчасної оплати у визначеному розмірі (!!!) – відмовлятися від підписання такого договору, обґрунтовуючи свою відмову тим, що розмір пені чи то штрафної санкції повинен бути встановлений Законом, а не будь яким іншим органом.

Та тішитися з цього не варто, тому як у прийнятому в першому читанні проекті Житлового кодексу, статтею 112 передбачається нарахування пені за несвоєчасне внесення плати за послуги ЖКГ у розмірі 0,1% від суми заборгованості за кожен день прострочення. Для порівняння, у нормі існуючій до 1996 року, пеня нараховувалася в розмірі 0,01% за кожен день прострочення, але не більше, ніж сама заборгованість, яка кожні три роки скасовувалася. А в прийнятому проекті Житлового кодексу обмеження строку дії та розміру пені немає.

« Останнє редагування: 31 Грудня 2010, 00:20:15 від ЯЯ »
Записаний

DVania

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +963/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4231
  • Останні відвідини:
    14 Вересня 2016, 23:52:58

як боротися з ЖКГ
« Прочитано #49 : 03 Лютого 2011, 21:08:51 »

Вибори закінчилися: квартплата дорожчає на 53%, опалення — на 30%. І це — ще не межа


Автор: Тетяна Кіндюх, журналіст
Опубліковано: 28 січня, 2011
Переглядів: 107

Кілька тижнів тому, знайомлячи з проектом бюджету на 2011 рік, міський голова Ігор Насалик пообіцяв: місто більше не дотуватиме різницю у тарифах на комунальні послуги; тарифи на квартплату й опалення будуть доведені до економічно обгрунтованого рівня. Цього тижня виконавчий комітет Калуської міської ради нові тарифи затвердив. Утім, комунальники вже попереджають: подальше зростання вартості їхніх послуг — неминуче.


Як повідомив начальник управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради Юрій Рекунов, ЖЕО №1 та №4 по кожному окремо взятому будинку провело розрахунок оплати комунальних послуг. Далі — для мешканців кожного будинку також були проведені окремі громадські слухання, після яких протягом 30 днів калушани мали змогу подати до ЖЕО свої зауваження та пропозиції щодо нарахування квартплати. Відтак, усі зауваження, які надійшли письмово, були враховані та здійснено перерахунок. Кінцевий документ — винесли на розгляд виконкому.

Свої розрахунки ЖЕО проводило, виходячи із переліку обов’язкових послуг, які вони мають надавати. Зокрема, щоденне прибирання прибудинкових територій (0,156 грн./кв. м); прибирання сходових кліток перших поверхів двічі на тиждень (0,015 грн./кв. м); вивезення побутових відходів (0,219 грн./кв. м); прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівель двічі на рік (0,001 грн./кв. м); технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем: холодного водопостачання, водовідведення, зливної каналізації, теплопостачання (0,236 грн./кв. м); обслуговування димовентиляційних каналів (0,020 грн./кв. м); поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і технічних пристроїв та елементів зовнішнього упорядкування, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території, у тому числі — спортивних, дитячих та інших майданчиків (0,173 грн./кв. м); прибирання снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами у зимовий період (0,020 грн./кв. м), освітлення місць загального користування (0,052 грн./кв. м); технічне обслуговування ліфтів (0,145 грн./кв. м) та енергопостачання ліфтів (0,045 грн./кв. м).

Таким чином, фактично, мешканці будинків без ліфтів з 1 березня за кожен метр площі своєї квартири платитимуть 1,07 гривні із урахуванням ПДВ. Мешканці будинків із ліфтами — 1,3 гривні (досі тариф становив, відповідно, 0,7 грн. та 0,85 грн. — Авт.).

Юрій Рекунов стверджує: попри те, що тариф зріс у середньому на 53%, на сьогодні він уже не покриває витрат ЖЕО, оскільки на даний момент відбулося підвищення заробітних плат й енергоносіїв.

Не покриває витрат підприємства, запевняє директор КП "Водотеплрсервіс" Ігор Яковина, і тариф на опалення, який Національна комісія регулювання енергетики затвердила у грудні. Попри пропозиції комунальників, комісія вирішила підняти тариф для всього населення до 30%. Отож, із 1 лютого опалення обходитиметься у 6,05 грн./кв. м. Утім, по завершенні опалювального сезону комунальники знову звертатимуться до НКРЕ з проханням підвищити тарифи.

Нагадаємо, що наприкінці грудня виконавчий комітет Калуської міської ради суттєво підвищив також тарифи на водопостачання та водовідведення. Тепер за постачання кубометра води калушани платять 5,2 грн., а за відведення — 3,1 грн. Окрім того, з 1 лютого зросте і вартість електроенергії.

Тетяна Кіндюх, журналіст
Записаний

Ігор_О

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +282/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1943
  • Останні відвідини:
    06 Жовтня 2016, 16:39:01

як боротися з ЖКГ
« Прочитано #50 : 04 Лютого 2011, 09:30:48 »

Повтор мого коментаря до статті на сайті Вікон

Отже, тариф і структура послуг по даному будинку (Богдана Хмельницького,66):

-прибирання прибудинкової території - 0,156
-прибирання сходових кліток(1,2 пов.) - 0,015
-вивезення побутових відходів - 0,219
-прибирання підвалу, техповерхів і покрівель - 0,001
-техобслуговування мереж водопостачання, водовідведення, каналізації, теплопостачання - 0,236
-обслуговування димовентиляційних каналів - 0,020
-поточний ремонт конструктивних систем, елементів зовн.упорядкування, систем водопостачання, водовідведення, каналізації, теплопостачання, спортивних та дитячих майданчиків – 0,173
-прибирання снігу, посипання території протиожеледними сумішами – 0,020
-освітлення місць загального користування – 0,052
-техобслуговування ліфтів – 0,145 (не входить для даного будинку)
-енергопостачання ліфтів – 0,045 (не входить для даного будинку)

Всього тариф без ПДВ: 0,892 грн/м.кв.
         тариф з ПДВ: 1,07 грн/м.кв.

Інших послуг по місту не передбачено. Тариф для різних будинків варіюється від 0,29  до 1,30 грн/м.кв. з ПДВ в залежності від тих послуг, що надаються.
Записаний

Tandylight

  • Глобальний модератор
  • *
  • Карма +1051/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3130
  • Останні відвідини:
    08 Травня 2019, 21:01:31

    Звідки: Київ
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #51 : 22 Лютого 2011, 00:42:00 »

Не зовсім про боротьбу з ЖКГ, але про боротьбу ЖКГ з ...

Мешканці, що отримують  субсидію і не сплачують свою обов♥язкову частку, можуть бути позбавлені такої.
Корисний репортаж КМТ ;)
KATRIN респект ;)

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=jD-L8iVu4Zc" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=jD-L8iVu4Zc</a>
Записаний

Люся

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +408/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1149
  • Останні відвідини:
    01 Березня 2019, 15:47:14

    Звідки: Хотінь
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #52 : 12 Квітня 2011, 12:14:05 »

ТАРИФНАЯ ГЕОГРАФИЯ: СКАНДАЛЬНЫЕ ТАРИФЫ ЖКХ
http://censor.net.ua/ru/resonance/view/164775/tarifnaya_geografiya_skandalnye_tarify_jkh
Записаний
"Готовность индивидуума в любой момент превратиться в вооруженную оппозицию определяет степень его социальной полноценности. Чего можно ожидать от нации, когда в мужчинах воспитывают комплекс вины за естественное желание потрогать парабеллум? Ничего, кроме покорности тупого стада." Г.Водичка

kac

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +106/-0
  • Online Online
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1223
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 11:39:50

    Звідки: Калуш
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #53 : 12 Квітня 2011, 13:48:20 »

моя бабушка живе на послідньому поверсі!
і відклои я себе пам'ятаю там вічно тік дах і всюди потьоки! ремонт в квартирі робився ще до мого народження.
бабушка ходила в жек писала заяви і т.д.! вічна відмазка в ЖКГ нема грошей і т.д.
назбирала моя бабуля папку в розміром книжки "Війна і мир" . понесла в суд!
то за пів години до неї подзвонили сказали що вже починають ремонті роботи криші заберайте заяву з суду! бабушка не забрала!
тоді вони навіть ремонт в квартирі зробили! =))
Записаний
While (!Life.EOF) {
You.Money+ ;
You.Girls.Add(new Girl(90,60,90));
BeHappy();
}

derevynka

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +99/-4
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 797
  • Останні відвідини:
    15 Жовтня 2011, 03:36:30

    Звідки: українки
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #54 : 04 Травня 2011, 23:20:32 »

чи можливо таке у нас ???


"Китайский гражданин по имени Мао Ли целый год прожил в бетонной трубе длиной почти два метра.Внутри он сделал деревянный «пол» и дверь. Из домашнего скарба лишь подушка да покрывало.Год он так прожил, пока власти обратили на него внимание. «У нас не должно быть людей, живущих в трубах» сказали они и пообещали выдать ему квартиру.



Записаний
Людина взагалі не може нічого зрозуміти , доки не випробує це на власній шкірі .  http://vimeo.com/12698818  -- Радянська історія

derevynka

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +99/-4
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 797
  • Останні відвідини:
    15 Жовтня 2011, 03:36:30

    Звідки: українки
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #55 : 18 Травня 2011, 22:10:41 »

ось надибав в інтернеті . не знаю чи варто вашої уваги але можливо комусь знадобиться :

http://fritzmorgen.livejournal.com/344419.html

http://fritzmorgen.livejournal.com/395213.html

http://fritzmorgen.livejournal.com/396042.html
Записаний
Людина взагалі не може нічого зрозуміти , доки не випробує це на власній шкірі .  http://vimeo.com/12698818  -- Радянська історія

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #56 : 20 Червня 2011, 23:09:30 »

нарешті ЯЯ знайшла смайл, що в повній мірі відображає відповідь на запитання винесене у заголовку теми, отож ЯК БОРОТИСЯ ІЗ ЖКГ
 
нальше у смайлику мені подобається "томний погляд" дівчинки й те, як вона при цьому зашарілася.  :D
Записаний

yaro my

  • Гаряча голова
  • *****
  • Карма +244/-109
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1636
  • Останні відвідини:
    03 Лютого 2014, 23:34:40

    Звідки: "АттУда"
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #57 : 21 Червня 2011, 19:11:49 »

Одиннадцать способов обмануть жильца.
Цитувати (вибране)
Зона ЖКХ — это зона сумрака. Как формируются тарифы и куда тратятся деньги жильцов — выяснить невозможно
http://nnm.ru/blogs/samovar1/odinnadcat_sposobov_obmanut_zhilca/#cut
Записаний
Следи за контекстами!

DVania

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +963/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4231
  • Останні відвідини:
    14 Вересня 2016, 23:52:58

як боротися з ЖКГ
« Прочитано #58 : 29 Серпня 2011, 18:21:46 »

Донецька тепломережа виламуватиме двері в квартирах боржників  http://www.unian.net/ukr/news/news-453617.html
Записаний

ksenya

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +303/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1102
  • Останні відвідини:
    12 Лютого 2020, 21:00:36

    Звідки: Калуш
як боротися з ЖКГ
« Прочитано #59 : 15 Вересня 2011, 15:08:04 »

нарешті ЯЯ знайшла смайл,
справді, гарний і влучний смайл :D
Сьогодні, як ішла на роботу, зранку спостерігала такий анекдот з життя-гірка правда: вийшов з жеку один майстер, трохи відійшов, за ним виходить інший і кричить тому вслід: "ей! куда ти так погнав?! Ти шо в ударники претендуєш?! Не спіши! не зробимо сьогодні-зробимо завтра..." (майже цитата)
Отак і живемо...
Записаний