Так, справді. То було здивування.
Маркетинг... Америка...
Ну, та що зробиш. то вже всюди. Хочеш продати каку - гарно заверни і заберуть з руками.
Мені це не подобається, але то інше питання.
Відкрив, налив.
Піни мало і не стійка.
Смак з присмаком. Не то там є пшениця, не то ячмінь якийсь не такий.
Смак (якщо без присмаку, чи то аромату) нічого, але післясмак гіркоти такий як у простому калуському, лише трохи легший.
Етикетка доволі цікава. щодо написів, то незрозуміло, чого це до Львова і експортове? Чого Browar раз через "w" а раз через "v".
Та й взагалі, незрозуміло якою мовою написано. Якщо польською - то з купою помилок, якщо просто латинськими літерами по українськи то по перше навіщо, а по друге з помилками знову. Ну і для пива яке є продовжувачем старої традиції, не конче бути у сучасній пляшці, навіть навпаки, щось під раритет було б доцільніше. Але то найменший недолік.
При теперішньому смаку, я краще питиму Старопрамен. Навіть якби Калуське і було дешевшим.
Але раз можуть робити трохи краще, значить можуть і ще краще зробити.
Але копати треба не в бік етикетки і кришки-закрутки, а у бік смаку!