Щодо питання взаємовідносин міської ради і КМТ.
Особисто я, як керівник, майже не маю претензій до міської ради в цілому. Ну, майже.
Так, конфлікт на телебаченні виник на початку 2007 року, зразу ж після незаконного розпорядження міського голови про Попа.дюк. Були страйки, були пікети, були звернення журналістів до депутатів різного рівня.
На первинному рівні ні міська рада, ні тим більше Крохта (яким біля ТБ і не пахло) взагалі не були стороною конфлікту. Конфлікт був: колектив - Попа.дюк (Нас.алик). Ну не може неграмотна (це насправлі так) бандуристка з училища керувати журналістами з багаторічним стажем. І методи її управління перенеслися з училища: накази, догани, вказівки і т.п., що можна, а що не можна. Хіба з журналістами можна так поводитись?
Їх треба гладити і леліяти
В кінці кінців, міська рада після славнозвісного "конкурсу" на керівника КМТ накінець-то дочиталась щодо своїх ВИКЛЮЧНИХ повноважень. Тоді ж почались консультації щодо керівника. Ніхто не наважувався вступати в конфлікт з міським головою. Аж тут волею долі не підписали контракт з Крохтою по МІЦу.
Так, я знав, на що йшов. Але пішов на це тільки з умовою чітких законних кроків.
Так, колектив мене сприйняв неоднозначно і не зразу. Але конфлікт з Попа.дюк настільки уже всіх дістав, що змирились з моєю кандидатурою.
Потім пішла рутинна праця.
Організована структура роботи КМТ.
Директор займається організацією робочого процесу, напряму керує рекламним відділом та технічними працівниками (інженер і т.п.), та погоджує роботу з головним редактором.
Усім творчим процесом керує головний редактор. Він організовує роботу журналістів, операторів та режисерів.
Це елементарна структура, яка дозволяє відсікти будь-які намагання щодо тиску на думку творчих працівників.
Крім того, створено Редакційну Раду, в яку входять 3 представники засновника (міської ради) та 3 представники творчого колективу (не технічних працівників). Дана рада контролює творчий процес щодо недопущень порушень чинного законодавства.
Міська рада приймала і відстоювала (а також часто долала вето .мера) усі необхідні рішення, які потрібні були для нормального функціонування КМТ. Прийнято нову редакцію Статуту, Редакційний статут, затверджено вперше штатний розклад КМТ, кошторис. Все це раніше затверджували міські голови, які через ці методи напряму впливали на керівника і колектив.
Міська рада внесла і прийняла необхідні дотації для забезпечення робочого процесу КМТ.
Усі, буквально усі, необхідні документи міською радою затверджено.
Мало того, міська рада приймала рішення на підтримку колективу КМТ, де негативно оцінювала роботу виконавчих структур міської ради щодо фінансування КМТ, вказувала міському голові на необхідність звільнення Попа.дюк і тому подібне.
Ну, не дав законодавець міській раді практично ніякого механізму впливу на міського голову. Крім одного - недовіра міському голові. Але цей процес занадто складний і не піде міська рада на такий крок, оскільки дуже багато депутатів працевлаштувались і стали державними службовцями, залежними від Нас.алика. А крім того, це формальна зневага волевиявлення громади.
От і виходить, що проблема не в міській раді, а в правоохоронних органах, яким вкладають вікна, виділяють земельку та квартири і т.п.
І тому вектор зневаги треба трішки перенаправити... У Калуші не існує правоохоронних органів, а є купка зажерливих чиновників, які заглядають під хвіст Нас.алику.
Я відокремлюю, правда, від них військову частину внутрішніх військ, які дійсно, незважаючи ні на що (особливо умови перебування в комунальних приміщеннях), чесно виконують свої обов'язки.
От вам і відносини КМТ і міської ради.