В контексті массового дитячого суїциду в межах однієї школи, питання доцільності одиниці психолога в школі. існувати не може. Так, в умовах сучасної освіти, він потрібен. Робота з папірцями займає надзвичайно багато часу, фізично важко приділити час дітям. Це зрозуміло. Але й не оправдовує саме поняття - психолог. Це, звісно, моральна сторона. Кожен визначає сам для себе ії межі.
Не потрібно керуватися особистими амбіціями. При розгляді данного питання.
Проблема існує. З нею необхідно боротися. Як? Необхідно визначити загальну стратегію, дії кожного окремо. Але, перш за все, необхідно визнати, що вона існує.
А розмови, про доречність, натяки про невідповідність темі, пропозиції в сприянні, що до звернення до платних відповідних спеціалістів - проблеми не вирішують. Це розсіює увагу, яку необхідно спрямувати зовсім в іншому напрямі. Посприяти мені особисто? Проблема суспільна. І вирішувати ії необхідно разом.