Люди -- не миші.
Люди- не миші, не дерево, не поле, не виноградна лоза. Тому притчі з Євангелія треба повидаляти. Бо "Це надзвичайно недоречно."
Я не спец по вірі.
то може менше писати, а більше читати?
bornslippy , коли навчишся читати, то легше буде зрозуміти написане. Я писав: "
Вашу віру".
кто нє с намі тот протів нас. хіба цьому вас вчить біблія?
А може все-таки відкрити Біблію і прочитати цей євангельський вірш?
newroman , будьте простішим: від вина під час причастя
християни пьяніють чи ні? наскільки я знаю- пьяніють. Про спокусу я не питав.
"жити треба в мирі з оточуючим світом". І як же треба було це зрозуміти, якщо частина цього світу (частина людей) заперечує Істину? Як жити з ними в мирі, чи що означає "мир"? "Ворогів Бога ненавидь"- це про який мир?
"Своїх особистих ворогів треба прощати" теж ніби правильно, але "є ситуації коли наглюка треба ставити на місце."
Ви можете собі уявити, що вівця простила вовка? чи точніше, Ви
повірите, що вівця простила вовка? А що вовк простив вівцю? Правда ж, скоріше в друге? Бо це не прощення коли людина безсильна, прощати може сильний.
Не знаю як у вас, а у нас молитва людини, яка гнівається на брата (не по крові) більше тьох днів, не приймається. три дні на примирення.
У Іси (мир йому) щось не пригадую нічого про захист Батьківщини-территорії, братів-українців ( навіть братів-християн), а от визачення братів, сімї є:
[От Матфея 12:49] И, указав рукою Своею на учеников Своих, сказал: вот матерь Моя и братья Мои;
[От Матфея 12:50] ибо,
кто будет исполнять волю Отца Моего Небесного, тот Мне брат, и сестра, и матерь.цікаво, яка це нормальна віра ? розкажи, покажи, де вона, яка вона?
Іслам.
А як заповідь «Не убий»? Хто буде вирішувати, де та тонка межа
не убий. І на такій заповіді можна спекулювати. якщо зам
овчати інші заповіді. Межа тонка не завжди. Є закон і є беззаконня. порушення закону повинно каратись щоб не збільшувалось беззаконня. підтасовка доказів вини і т.п.- інша тема і не розглядається.
І розділяйте все-таки "ближніх" і "дальніх", щоб не заплутатись. не може ворог
бути ближнім. він може ним
стати. різні речі.
можу критикувати багатьох: священників, арихєпископів, патрарха, їхні дії, поступки, мені може не подобатись - і я можу про все це висловити в голос.
Багатьох, але не релігію. І сектанти поступають правильніше.