А це для WikTorа.Не спорю есть такие машинки, ноо Володь это же ОГОГО ну и 250 км не так уже и много! В отпуск на такой машинке не поедешь, нужно дополнительно солнечные батареи лепить на крышу! :D :)
Електромобілі також можуть бути швидкісними
Красный Fornasari RR 600 Z.E.V. на самом деле “зеленый”
Найбільша проблема, зарядка акумуляторів. ДЕ і ЯК?За кордоном найбільш популярні зарядні пристрої ZIVAN. Ціни правда кусаються.Наприклад Zivan NG3 з наступними характеристиками : 96-144 В , ток заряду 18А, мікропроцесорне управління , повністю автомат - коштує порядка 800-900у.о. Повний час заряду наприклад батареї на 120в і 100Аh свинцевих дешевих акумуляторів буде приблизно 6-8 годин.Є дорогі гелеві аккумулятори Оптіма, які допускають глибокий розряд.Пробіг на них звичайно більший.
Машина быстро не будет ехать, тупая при разгонеТут можна поспорити. Найкращим доказом будуть ці лінки.
проте однозначної думки там немає.
Якщо там не має педалі щеплення, то мені такий автомобіль цілком підійдеЯ думаю що всі бренди будуть виготовляти електромобілі з коробкою автомат. Бо електромобіль відрізняється від звичайного тільки двигуном і має так само коробку передач. Японці правда робили електромобіль без коробки , де електродвигун(мотор-колесо) мав дуже великий діапазон обертів. Контроллер в такому авто також на порядок дорожчий.А це вже відповідно удорожчує віртість автомобіля. Їхало це чудо зі швидкістю 300 км/год , що феноменально для електромобіля. Правда в серію він не піде через ціну - 400 000 $.
Аккумулятор изобрели заново
Джербранд Сидер и Канг Бьёнву сумели так изменить обычные литий-железофосфатные аккумуляторы, что скорость перемещения катионов лития в них стала почти в 100 раз выше. Иначе говоря, если такой аккумулятор подсоединить к сети, то электроны почти моментально становятся на отведенные им места в кристаллической решетке - раз, и батарея уже заряжена. Соответственно резко уменьшилась продолжительность полной зарядки такого аккумулятора, которая теперь составляет 20-30 секунд, в худшем случае 4-5 минут, т.е. меньше, чем даже заправка бензином на АЗС.
СЕНСАЦИОННОЕ ИЗОБРЕТЕНИЕ АМЕРИКАНСКИХ УЧЕНЫХ, КОТОРОЕ ПЕРЕВЕРНЕТ МИРОВУЮ ЭКОНОМИКУ
http://www.inauka.ru/technology/article90670.htmlЦитувати (вибране)Аккумулятор изобрели заново
Джербранд Сидер и Канг Бьёнву сумели так изменить обычные литий-железофосфатные аккумуляторы, что скорость перемещения катионов лития в них стала почти в 100 раз выше. Иначе говоря, если такой аккумулятор подсоединить к сети, то электроны почти моментально становятся на отведенные им места в кристаллической решетке - раз, и батарея уже заряжена. Соответственно резко уменьшилась продолжительность полной зарядки такого аккумулятора, которая теперь составляет 20-30 секунд, в худшем случае 4-5 минут, т.е. меньше, чем даже заправка бензином на АЗС.
педалі щеплення
заходив на форум, що у тебе в підписі, проте однозначної думки там немає.Це точно, поки в нас зроблять зарядки для акумуляторів то пройде мінімум 10 років)))
Найбільша проблема, зарядка акумуляторів. ДЕ і ЯК?
Я такий офігівшийя на свому дизелі з заправкою 50 літрів проїжджаю 940 км по автобані за 9 годин з перекурами скільки раз мусить стати той електроящик на заправки і втратить часу :P
Стали на світлофорі поряд. Ну думаю зара я його провчу.Вчителювання на дорогах може обернутись хирово для вчителя ;)
Їду собі по проспекту, бачу в дзеркалі, що якийсь лунь мене доганяє. Стали на світлофорі поряд. Ну думаю зара я його провчу. Зелене. Тапка в пол. Мотор гуде, а той чувавк так легко мене робить шо ППЦ.Щось тут не те... у Ліфа під капотом всього нічого, а якщо вже трохи проїхав, то ще й динаміка падає - плавно він рушає.
Я такий офігівший, дивлюся на його шильдик - Nissan Leaf
Ромку, збирай гроші.Прошу пана ті пройдисвіти не кажут кілько кілометрів буде їхати та фіра за морозу.
Прошу пана ті пройдисвіти не кажут кілько кілометрів буде їхати та фіра за морозу.можеш сміливо ділити на 2)) а 300км це певно в ідеальних умавах без кондішина і по трасі не газуючи)) а так як то китайці то ше можна ділити і ділити))
можеш сміливо ділити на 2))То я знаю, ділити треба і в "преміум " классі і середньому.Клімат у санта-барбарі, і лос анжелосі троха від войнилова і жидачева відрізняється.
Вони звісно продовжуватимуть клепати дешеві бляшанки, але навчаться робити і дорожчі нормально зроблені машини.виробникам не вигідно робити якісні довговикористовувані речі, ти шо не бачиш автоіндустрія зійшла на пси, поцікався яка Tовщина фарби і лаку була у golf 2, і теперішню Mercedes a,b c e классу
Ви звісно експерти і краще знаєте, але то з боку троха смішно виглядає.Я говору лиш за то що знаю, хліб їм з автоіндустрії
автоіндустрія зійшла на псиСтоп-стоп.
Ми про китайський хлам говорили, а ти вже пишеш, що то загальна тенденціяА там не люди жиют?
А для міста ця підійдеУ Калуші як конкретно для тебе підійде електромопед, ну і до львова чи у черкаси доприміру з Рибков і малим Golf 7 Variant імхо.
У нас не Сибір.У вас таке "позднее зажигание" :facepalm: :unknow
типу як Вовер. (Спортедж)в мене не спортедж ;)
У негосам на яій фірі їздиш?
У него Порш КашкайТочно!
сам на яій фірі їздиш?Файна у нього фіра.
Файна у нього фіра.
Може не файна, але велика, якісна, дорога і японська
у мене фiра кольору алюмiнiевоi кастрюлi:=) Ну і яка, писати будете 47 постів а марки не упишете, у мене попередня також японська була toyota, теперішня vw, В принципі не важливо яка, лиш аби не підводила, економна, і не була марки fiat i alfa-romeo. :P
хоча так як ти патріот рашкиЯ патрiот краiни в якiй живуть моi дiти i внуки . Дивно бажати поганого краiнi в якiй живуть твоi близькi :unknow
ну та я знаю що ти бажаєш добраВи свое добро вже продали за малий кошт :facepalm: Нiчо , внуки пiдростуть заплатять
шось колеса замалі як для такої машинито ж рекламне фото, а не реально фото його машини.
Honda вывела на внутренний японский рынок обновленную Inspire (в США – Acura TL), оснащенную V-образной 3,0-литровой 250-сильной «шестеркой» с системой Variable Cylinder Managemen. Работает она следующим образом: при низкой нагрузке управляющий процессор отключает три из шести цилиндров (задний ряд); их клапаны остаются закрытыми, цилиндры не работают. 24-клапанная «шестерка» оснащена двумя распредвалами – по одному в каждой головке блока. Клапаны приводятся в движение коромыслами, в которые теперь встроены (в головке заднего ряда цилиндров) фирменные «хондовские» механизмы гидроблокировки. В зависимости от положения поршеньков коромысла либо жестко блокированы (клапаны работают), либо «ломаются» (клапаны отключены). По сути – то же, что и у Mercedes, только газораспределение у немецких моторов не четырех, а трехклапанное.
Для поглощения повышенных вибраций конструкторы Honda предусмотрели «активную» гидроопору силового агрегата, которая управляется центральным процессором и меняет жесткость в такт вспышкам в цилиндрах. Мало того, имеется система active noise control (активное гашение шума), которая управляет отдельным динамиком, издающим звуковые импульсы «в противофазе». Как утверждает производитель, водитель не замечает момента отключения или подключения цилиндров.
а якості в нічому не відчутно.тому що все бабло йде на батареї, і щоб ще не було дорожче бо і так дорого, економлять на всьому що можуть
Ага. Приїдеш з Льондона - будеш мати де приткнутися
ти дивись - німаки теж на тротуарах паркуютьсязнак там стоїть, шо сліпий? :=)
Електромобілі мають шуміти так само, як звичайні авто - нові правила ЄС :dopovid
Узбек узбеку рознь , так само як й украинцiтільки кацапи усі :russin
Сказав адмiн , якого клятi совiти , пiд руководящей сiлой камунiстiческой партii , вiвчили альфабетцi i фiзицi , тому- то вiн i став таким серемудрим :=)Узбек узбеку рознь , так само як й украинцiтільки кацапи усі :russin
Але то вже все. Ми його втратили однозначно.То для вас не велика бiда , ви б себе знайшли , а то суваетесь як в ополонцi вiд одного пана до другого . :prapor:
Але то вже все. Ми його втратили однозначно.То для вас не велика бiда , ви б себе знайшли , а то суваетесь як в ополонцi вiд одного пана до другого . :prapor:
клятi совiти , пiд руководящей сiлой камунiстiческой партiiто вже стара методичка - викидай.
а зачилося все від узбеківА що кому пояснювати , що коли наші пращури ходили по горах в подертих постолах у узбеків вже була обсерваторія в Самарканді , а японців ніколи не було на Камчатці . Але ваш довбушівський націоналізм вам заслинив очі , тому ви й не хочете щось знати більше . :unknow
японців ніколи не було на Камчатцікурва то си на Сахалін поміняй як на Камчатці не було!
для калуша, якщо чесно, машини не треба взагалі.
До школи-зі школи, в музичну- з музичної, на карате- з карате, на легку атлетику- з легкої атлетики...до школи машиною :o, то хіба з Височанки, Хотіня, Підгірок. але і там автобуси є.
Яким автобусом на роботу з хати поїдеш?так трохи проблема. але як моя машина не їхала, то після роботи долинськими автобусами добирався.
а не стояти під плотом півроку, бо сніг випав.Якщо сніг випав , треба дороги чистити , а не купувати джипа :P
газди на заробітках.
машина має їхати щодня. а не стояти під плотом півроку
перед від'їздом на заробітки машину продає, а приїздить і іншу купляє.Ну у вас , у багатих , своi причуди :unknow
Ну є і таке, але он мій знайомий, перед від'їздом на заробітки машину продає, а приїздить і іншу купляє.
я не хочу нічого сказати про сусіда , але ж гєморой з купівлєю і продажем - воно того варто
Який ще геморой. Зараз в Україні то справа на 6 сек. Віддав техпаспорт і хлоп собі їздит...
Ну і я колись при нагоді запрошую тебе зранку пройтися з малим до школи
Але візьми валідол, бо попереджую, що отой під'йом на 15-20 метрів по вертикалі при поході на 600 м ти відчуєш
там перепад висоти - 32 метри. Так що Ромку - приходь завтра з Валідолом.
Смерть кацапським окупантам!!!
Вам лиш би обiсрати , таке враження що ви з Майбаха не вилазитеконкурс самих жахливих по дизайну авто :D