Так, але вони відстоюють інтерес не тільки свій. Вимога зняти розмитнення не тільки на раніше ввезені авто а й на майбутнє. Буваю в Литві. Там нашого брата купа приїхало. На роботу. в основному утеплення фасадів. Замовлення величезні. Розцінки, правда, не дуже, але обєми колосальні. Євросоюз виділив. Раз їхав з знайомим литовцем. Раймондас звати. Спілкуємся російською. Каже мені, киваючи за вікно головою, - ось, ваше національне українське авто їде. Кручу головою шукаючи поглядом Запорожець чи Ланос, таврію. не бачу. Питаю, - де воно? Той відповідає , - он же Ауді 80, в народі "бочка". Побачивши мій здивований погляд пояснює, що багато українців в Литві купляють собі, щоб їздити з гуртожитка на роботу. Тому, що ціна, увага, ДО 200 ЄВРО. Уявляєте? Поїхало два кума в Литву на заробітки. Знайшли кімнатку чи хостел на околиці Вільнюса, і щоб мати чим добиратись скинулись по 100 євро. Литва маленька, ресурсів немає, їй до Польші (хто бував в Польші), як нам до Європи. І немає жигулів-москвичів-таврій-лайносів на дорогах і заторів немає. І після ДТП простіше не бігати по судах, а здати авто на металобрухт і купити друге. І без космічних податків країна живе. Пасат Б3 в районі 350 євро. Мерседес (210 узов) "Очкарик" можна за 1200 євро взяти в доброму стані. Старих машин там не дуже видно, нових багато. Як на мене краще той же Очкарик 20-літній ніж новий Лайнос-Чиряк Амулет.