На адресу електронної скриньки надійшов ПЕРШИЙ ЛИСТ від ЧИТАЧА Газети СІЛЬ!!!
тож публікую його тут , а також він буде опублікований на шпальтах газети.
Даний лист був відправлений на вказану в бюлетені електронну адресу
geo2@ukr.net 11 березня 2013 року в 10:22 з моєї електронки
fazik@bigmir.net. Сьогодні придбав перший ви-пуск газети «Сіль», прочитав наступну інформацію про те що в середу в 16:00 будуть проводитись слухання питання підняття тарифної плати на комунальні послуги в Калу-ші, доповідач Ю. Рекунов(ПК « Мінерал»), така подія як громадські слухання проводяться в той час коли більшість мешканців Калуша заробляє собі на хліб насушний і на оплату ко-мунальних послуг, які ще й збираються підвищити, чому б їх не провести в інший більш зручний час для громади, а не для пана доповідача, який проводить їх в свій робочий час, а люди повинні відпрошуватись з роботи, втрачаючи при цьому свої прибутки. Чому все це робиться тишком-нишком, щоб в кінцевому випадку підвищити ком.послуги і відзвітува-тись про їх підвищення з дотриманням бюрократичних процедур. Адже це питання, важ-ливе, я вважаю для більшості громадян міста, підвищити простіш за все, а платити ж громаді, яка знову буде в ролі цапа-відбувайла, який за все це неподобство має платити. Ну як тут не згадати вже майже історичні слова регіонала Чечетова, після прийняття мовного закону: «Оцєнітє красоту ігри. Ми іх развєлі, как котят».
Шановна адміністрація КП ЖЕО-1, Я мешканець будинку №8 по вул. Винниченка, Журов Андрій. У відповідь на Ваш інформаційний бюлетень, який був розміщений нещодавно на початку березня біля входу в під’їзд, де я мешкаю, на інформаційній дошці, хочу звернути Вашу увагу і наголосити інформаційній дошці, яка і це вважайте першим моїм зауважен¬ням була встановлена не Вашим КП, а самостійно мешканцем під’їзду, щоб в тому числі і Ваше КП не обклейувало двері(вхідні двері під’їзду) своїми інформ. бюлетенями, цим самим псуючи загальний вигляд під’їзду. На жаль облаштуванням і окультурення під’їздів будинку Ви не займаєтесь, зате в Вашому переліку послуг, існує приховане здирництво, адже пос¬луга існує тільки фактично на папері, окрім того даний перелік не узгоджений з замовни¬ком, який оплачує задекларовані Вами послуги. КП ЖЕО-1 фактично бере плату тільки за те, що вони такі, як КП ЖЕО-1 існують і за це їм потрібно платити данину, а не оплату за надані їхнім КП послуги.
Звертаюсь до Вас з наступними зауваженнями і пропозиціями, в переважній більшості з зауваженнями, наступного змісту. Хочу детально зупинитись на кожній послузі окремо в даному переліку.
Ну що ж №1, прибирання прибудинкової території, щоденно(літнє прибирання). В чому полягає прибирання території? Літом зранку виходиш на вулицю і пані з мітлою моно¬тонно мете пил(до пані жодних претензій, адже вона виконавець), хочеш вдихнути вра¬нішньою свіжістю і одразу починаєш…(далі по-сценарію реакція кожного окремого індиві-дуума індивідуальна). Це було зауваженням, особисто мені метіння пилу ще й влітку, біля під’їзду не потрібне. Пропозиція, за ті кошти, краще купити урни для сміття і встано¬вити їх біля кожного під’їзду без винятку. І час від часу ці урни прибирати від сміття і те¬перішнього тарифу буде цілком достатньо. Адже чисто не там де прибирають, а там де не смітять.
№2(згідно переліку послуг в інформ. бюлетені) Ну а ця друга пос-лу-га в списку послуг, прос¬то верхня межа нахабства: прибирання сходових кліток(1-ий поверх) 2 рази в тиждень, ціна питання 0.035 грн/м.кв. Шановна і нахабна адміністрація КП, ця послуга не вико¬ну¬ється, не виконувалась і не потрібна для виконання, так як ці прибирання здійснюються мешканцями під’їзду самостійно. «Дякуємо за турботу, але ми якось самі!» Ви б ще напи¬сали винесення сміття з квартир мешканців під’їзду, те що Ви пишете, це одне, але є ін-ше, чи за дану послугу мешканці хочуть платити і чи вона їм взагалі потрібна. Пропозиція полягає в тому, що існують не відкладні і постійні послуги, які необхідні для забезпечення життєдіяльності будинку і їх виконання необхідне. А є т. звані додаткові послуги і саме ця послуга повинна відноситись до таких, а не входити в загальний примусовий до сплати перелік, а пропонуватись мешканцям, як додаткова, якщо вони цього забажають.
№3(згідно переліку послуг в інформ. бюлетені). Пропозиція, ознайомити мешканців з тек¬стом договору на вивезення побут. відходів. Площадку на якій встановлені контейнери для збору сміття, буд.№6,8,10 Винниченка, підсипати щебенем, відсівом чи гравієм то-що(тільки не піском), адже після дощу, снігу, до контейнерів не можливо підійти без «гу-маків» і за це КП ЖЕО-1 були б дійсно вдячні сотні ваших клієнтів.
№4(згідно переліку послуг в інформ. бюлетені). Прибирання підвалу, тех. поверхів та по-крів¬лі, 2 рази на рік. В нашому будинку і під’їзді зокрема відсутній підвал та тех.поверхі. І це повинно бути враховано і скоректовано в бік зменшення(діючого тарифу на даний час) або виключено з калькуляції.
№5(згідно переліку послуг в інформ. бюлетені). Пропозиція, потребує уточнення: «з лікві-да¬ції аварій у внутрішньо квартирних мережах». Що в себе включає, ліквідація у внутрі-шньо квартирних мережах, ремонт крана, унітаза, ванни тощо? І хочеться в решті-решт знати за що сплачуємо? А роботи з тех. обслуговування пропонується оплачувати не пос¬тійно, а згідно акту виконаних робіт, який підписує більшість мешканців під’їзду, в якому виконуються перелічені роботи(скласти перелік робіт з тех. обслуговування внут-рішньо - будинкових систем і ознайомити мешканців з цим переліком).
№6(згідно переліку послуг в інформ. бюлетені). Пропозиція, уточнити, що включає в себе обслуговування димовентиляційних каналів, якщо перевірка тяги сірником чи куснем під¬паленого паперу, то це не припустимо(п.4.5.19 абзац №3 Правил безпеки сист. Газопос¬тачання України), т. я перевірка тяги в димовентиляційних систем повинна проводитись за допомогою спец. пристроїв.
Чи наявний у Вас дозвіл, тех. оснащення та підготовлений персонал на проведення робіт з обслуговування та перевірки димовентиляційних каналів? Якщо ні, то питання про спла-ту за дану послугу, очевидно потрібно виключити з переліку обов’язкових і не врахов¬увати її в калькуляції.
№7(згідно переліку послуг в інформ. бюлетені). Що в себе включає поточний ремонт і коли виконувався в останній раз і в якому обсязі, доведіть будь-ласка до відома грома¬дян(відзвітуйтеся перед споживачами, вашими клієнтами). Пропозиція, як і по-послузі №5, повинна оплачуватись по акту виконаних робіт, який підписує більшість мешканців під’їзду в якому проводяться дані роботи.
№8(згідно переліку послуг в інформ. бюлетені). Без запитань і зауважень. Єдине виконуй-те якісно, сумлінно і в повному обсязі, адже від цього напряму залежить здоров’я мешкан-ців будинку. В гіпсах ходити не хочеться!
№9(згідно переліку послуг в інформ. бюлетені). Не вимикачі, не патрони, не інше ел. облад. не ремонтується електриками ЖЕО(не занадто багато «не», щоб підвищувати тариф за дану «послугу»), а в формуванні витрат на даний вид послуг входить з/п електриків. Кі¬лькіс¬ть ламп в під’їзді та їхня потужність, не відповідають вартості за спожиту ел. ене-р¬гію, яка заявлена і стягується з мешканців під’їзду, пропозиція полягає в встановленні дій¬сного споживання на освітлення під’їздів, шляхом отримання даних по спожитій ел. енергії в РЕМі, я вважаю, що за наявної інформації можна вирахувати, реальні витрати на освіт¬лення під’їздів і на основі цього сформувати справедливий тариф, а не розраховане фіктив¬не число по-формулі, яка не відображає реальний стан речей. За даним тарифом, до якого планується підвищення 0.084 грн./м.кв, можна ще й теплові завіси встановити в під’їздах!!!
В КП ЖЕО-1 є широкі можливості по зароблянню коштів, шляхом надавання додаткових послуг фізичним і юридичним особам. Зокрема, надання послуг з клінингу(прибирання офісів магазинів, кафе тощо, принцип охоронного агентства, тільки в сфері клірингу(прибирання), встановлення дверей вікон, ремонт дверних замків та їх заміна, демонтаж балконних рам(столярні роботи), надання послуг електрика на дому(заміна ламп, розеток, вилок, патронів тощо в квартирах, підключення пральних машин, тощо), встановлення інформаційних дощок біля під’їздів, та отримання коштів за розміщення реклами на них, це тільки приклад, на яких ЖЕО може дійсно заробляти кошти, окрім того, замовник матиме можливість оплачувати за надані послуги з пільговим періодом(свого роду безвідсотковий кредит), тобто платитиме в період коли всі отримують квитанції за квартплату, скориставшись послугою в другій половині місяця, фактично буде платити в першій половині наступного.
А щодо намірів підійняти тарифи на ЖКП, для мешканців, які виконуються не в повному об’ємі їхнього переліку і не належної якості, пропоную провести громадські слухання та обговорення по даному інформ. бюлетеню і висвітлити дані наміри, щодо підвищення данини за ЖКП в місцевих ЗМІ. А також врахувати пропозиції, які є слушними, адже сформовані на реальних фактах, а не постановою КМУ №869 від 01.06.2011 року, яка не відображає реального стану речей на місцях.
З повагою і сподіваннями на розуміння!
Даний лист був відправлений на вказану в бюлетені електронну адресу
geo2@ukr.net 11 березня 2013 року в 10:22 з моєї електронки
fazik@bigmir.net. Сьогодні придбав перший випуск газети «Сіль», прочитав наступну інформацію про те що в середу в 16:00 будуть проводитись слухання питання тарифної плати на комунальні послуги в Калуші, доповідач Ю. Рекунов(ПК « Мінерал»), така подія як громадські слухання проводяться в той час коли більшість мешканців Калуша заробляє собі на хліб насушний і на оплату комунальних послуг, які ще й збираються підвищити, чому б їх не провести в інший більш зручний час для громади, а не для пана доповідача, який проводить їх в свій робочий час, а люди повинні відпрошуватись з роботи, втрачаючи при цьому свої прибутки. Чому все це робиться тишком-нишком, щоб в кінцевому випадку підвищити ком.послуги і відзвітуватись про їх підвищення з дотриманням бюрократичних процедур. Адже це питання, важливе, я вважаю для більшості громади міста, підвищити простіш за все, а платити ж громаді, яка знову буде в ролі цапа-відбувайла, який за все це неподобство має платити. Ну як тут не згадати вже майже історичні слова регіонала Чечетова, після прийняття мовного закону: «Оцєнітє красоту ігри. Ми іх развєлі, как котят».