Ну для чого так одразу - Гравіцапа. Хоча можна так назвати офіційно. Це ж не якийсь там ГАЗ -51. Це наша модель. Ви не дивіться на кутасто-ребристий зовнішній вигляд. В деталі загляніте -
1. Надміцний передній бампер виготовлено з швелера- вроді 80-ка немала товщина металу забезпечить відсутність пошкоджень при малому середньому ДТП. Тобто взагалі відсутні пошкодження. Таким досягненням не може похвалитись ЖОДЕН авто виробник. Ну, крім виробників танків, БРДМ, і т.д. Ніяке мурло на джипі не ризикне підрізати нашу Гравіцапу.
2. Тюнінгований капот. Зверніть увагу рідко в котрого авто капот відкривається вперед. Причому отримуємо повний доступ до двигуна і всіх його складових
3. Легкозамінні бризговики складаються з декількох частин, що полегшує монтаж-демонтаж, та здешевлює заміну - не треба замінювати весь, можна частину.
4 Вертикальне лобове шкло трішки погіршує аеродинаміку автомобіля, зате сонце практично ніколи не світитиме водію в очі. Безпека важливіше за все. не те, що там якісь спортивні авто..
5. Відсутність видимого зєднання даху та рамки лобового шкла підказує нам що дах знімний.... Тобто наша Гравіцапа легко перетворюється в кабріолет..... Оце ще такого жоден автовиробник не створював. Вантажівка - кабріолет.. Ми перші.
6. Великі бокові вікна покращують оглядовість. Знову ж - безпека.
7. Саме цікаве наша Гравіцапа обладнана спальниками для двох водіїв В вікні, що позаду дверок чітко видно верхнє спальне місце, логічно , що під ни знаходиться нижній ярус спальника. Не гірше будь-якої фури, Більше того в фурах в основному один спальник, а тут два......
Шкода, що на фото не видно інших частин тіла Гравіцапи. То ж про інші переваги Гравіцапи над світовими брендами ми можемо тільки здогадуватись....