Не дуже дорожче ніж у нас в стосунку до їх ЗП.
Скажімо у нас 2 грн - у них 2 злоті.
Я скажу точніше - одноразовий проїзд у Варшаві коштує 1.5 злотих, 5.45 грн.
Із врахуванням того, що харчі у нас навіть в перерахунку часто дорожчі ніж у них виходять та їзда не така вже і дорога буде.
Поки наші ЗП не стануть такими як у них - автобусів як у них теж не буде.
Співвідношення зарплат у Польщі і Україні практично не має відношення до цього питання. І ціни на харчі теж. Міські автобуси їздять не на ковбасі і сметані...
А тепер давайте рахувати економіку: ціни на пальне (солярку) в Україні нижчі вже не набагато, ніж в Польщі. Приблизно з коефіцієнтом 0.85 можна рахувати. А це найбільша стаття видатків перевізника, до 80% всіх. Зарплата водіям, звичайно, нижча, раза в 2 мінімум, але вона займає у витратах перевізника до 5%. Зато самі буси (автобуси), запчастини до них, масла-колеса і інші "рохідні" - дорожчі. Ще одна стаття видатків більша у наших перевізників - оплата відсотків банків за кредитний транспорт. Зато податків вони сплачують менше за поляків...
От якщо тепер це все порахувати - вийде, що
один і той же бізнес з надання певної послуги, скажімо, перевезення одного пасажира на один кілометр шляху в Україні і Польщі
практично однаково затратний в грошовому виразі. Ну добре, дешевше трохи в Україні, припустимо з тим же кефом 0.8. Але не менше. В той же час поляк отримує дохід у 5.45/2=2.73 рази більший. Ось звідки білі сорочки, чорні кашкети і новенькі МАНи. І рівень життя не рівняйте, порівнюйте рівнозначні бізнеси для оцінки.
не люблю таких сильно умных панов
А я люблю розумних. Не люблю тупуватих і хамовитих. Але то справа смаку.
Відповідь від: 27 Січня 2013, 23:31:26
Ну так ТзОВ "Автотранспортна асоціація" це ж зборище приватників
Так. Це приватна структура, не державна і не комунальна.
На якомусь тендері львівські нулячі тролейбуси відпукали по мільйон двісті наших деревяних а щоб замінити весь рух.склад тільки на маршруті шестірки можна собі уявити як то прийдеться потратитись міській раді на покупку
Ви знаєте, як людина, яка свого часу займалась впритул цією проблемою (було таке, що тепер ховати
) можу запевнити, що рухомий склад це лише 20% всіх затрат на організацію тролейбусного сполучення. Все значно складніше насправді.