нагадаю питання що чекають на свою відповідь
Я їх нагадаю:
1. Кожне місто намагається берегти ту історичну спадщину, яке йому залишилося у спадок.
Що планується зробити із майже зруйнованими через незавершену реконструкцію історичними будівлями Калуша (
зокрема із Ратушею та будиночком біля "Фуршету")? Просто шкода, вони простояли більше століття, а ми їх власноруч знищили.
2.Приблизний перелік таких пам'яток :
Міська ратуша і
палац культури "Мінерал", що своїм зовнішнім виглядом (особливо з заду, але не тільки) яскраво показує стан тієї нашої культури.
3. Вже трохи призабулося, але я підгадаю.
Велися розмови також про встановлення пам'ятника А. Шептицькому, якраз навпроти церкви. Було б доцільно і логічно, адже майдан носить його ім'я і він таки тут бував з візитом, тобто має загалом чи не більше відношення до Калуша ніж Шухевич. Благо підвернувся Фуршет, який не мав парковки для авто покупців і який по ідеї мав за одно і парковку зробити і все решта на майдані облагородити.
На скільки мені відомо, МР вирішила взяти у Фуршету відповідну суму і сама провести всі роботи (включно з пам'ятником, на який мабуть якась частина грошей вже є назбирана Підморгую ).
Питання такі:
*Де ті сотні тисяч гривень від Фуршету? Може їх використали хоч на іншу площу чи пам'ятник? * Чи є надія, що пам'ятник Шептицького таки колись постане на площі без повторного збирання коштів з громадян?4.
Цікавить питання об'їздної дороги в Калуші.Як відомо, в м. Калуші є Відділ митного оформлення №2 Івано-Франківської митниці. А саме на ст. Кропивник. За моїми оцінками, кожного тижня там оформляєть приблизно 30 вантажівок. Потрапити туди згідно законодавства можна виключно через об'їздну дорогу, оскільки проїзд містом для вантажних автомобілів заборонено (за винятком "обраних").
Стан даної дороги описати словами нереально. Там пройти місцями важко - не то шо проїхати.
Я думаю фактор стану даної дороги має значний вплив на розвиток інвестиційної привабливості міста.
Питання: "Невже зараз так важко визначити хто має ремонтувати цю дорогу: місто чи район ? (та тут впринципі і про ремонт не йдеться - можна хоча б грейдером зрівняти, витрати мінімальні, а результат буде !). А якшо ні - тоді чого б не дозволити пересуватись вантажівкам містом ? (з огляду на те, що більшість так і робить) "