Я якось їздив часто через рівнозначне перехрестя
То було в селі, я був на тракторі.
Раз зі мною поляк їхав збоку (у нього значно більший водійський стаж був і все таке).
І він мені каже:
- А чо ти летиш?
Я кажу:
-Тут я маю пропускати тих хто від мене з права, а з правого боку мені на 100м видно чи хтось є.
А з лівого боку паркан і кущі, то той хто звідти їде має мене пропускати і має там ставати і дивитися чи нікого нема.
І тут поляк каже мудру річ:
- Так. Правильно. А як не стане? Тобі буде від того сильно легше, як треба буде трактор ремонтувати?
І вони там поголовною більшістю так їздять.
Акуратно і пропускаючи по правилу 3Д
Тому там водії навіть на головній зменшують швидкість на перехресті де не зовсім добра видимість чи є якісь перешкоди.
Їздив з одним французом.
Він в молодості навіть в гонках участь брав.
Одного ми його бусом (таким як Опель Віваро за розміром) їхали в Меммінген, і там він заїздить на стоянку
Ну і короче стоянка, і місця на ній обгороджені дерев'яним парканом типу "перелаз" - дерев'яні стовпки зі зрізаного дерева без кори і на стовпках, зверху, на висоті 1м горизонтальні дерева без кори. Такі в діаметрі як рука.
В Німеччині на півдні часто такі огорожі бувають.
Так от він собі влітає на стоянку тим бусом, то ранок і там ще мало машин. Повертає з дороги ліворуч і потім ще раз різко ліворуч і зупиняється на стояночному місці. Я відкриваю легенько двері, вилажу і бачу, що з боку водія і спереду до паркана сантиметрів по 20.
Кажу, Рудольф, як то ви так з закиданням заду так чітко помістилися і не боялися, що в паркан заїдете?
А він так спокійно, ніби то було повільне паралельне паркування відповідає:
- Та я тут часто бус лишаю...
Так от до чого я то кажу.
Раз ми легковою з ним їхали по селах. Дороги там вузенькі, в селі з поворотами і є горбиста місцевість.
Їдемо ми так собі, а Рудольф перед горбком світлом блимає.
Це при тому, що то неділя, ще навіть не вечір і нікого майже на дорозі нема.
Питаю - нащо блимає?
- А то я ще замолоду собі таку звичку виробив. Там за горбком хтось може їхати. Йому мене не видно. А може він розслабився і трохи на середину виїхав. А так я світлом блимну і він його помітить, пригальмує і їхатиме обережніше.
Розумієте рівень, різницю?!
У нас лінуються поворот включити. Водії автобусів їздять постійно тримаючи телефон коло вуха, та і половина всіх решта так само балакають.
Як не дай бог десь на світлофорі заглохнеш чи на стрілку не поїдеш на червоне - то тебе ТАК зафафакають, що можеш інфаркт заробити.
А на тому ж підйомі Європейської, як хтось зупиняється на переході, то пішоходи впадають в ступор від несподіванки...