Скажіть яким чином можна роздати мільйон пляшок пива, і не втрати в грошах? Напрошується єдиний висновок. Економія на виробництві. На чому найпростіше зекономити ?
Акції з роздачею пива включаються в рекламний бюджет компанії, тому економити на виробництві в принципі немає потреби. Колись читала, що маркетинговий бюджет деяких торгових марок доходить до 10% обороту. Це вже включено у собівартість пива.
А на виробництві не економиться. "Зайві" гроші можна заробити на необлікованій продукції. Так було і за радянських часів і зараз існує. Просто якісні показники сировини при прийомці свідомо занижують. Це так, ніби спирт приймають як 90%-ний, а насправді там є 96%. Правда, в пиві все набагато складніше робиться. Крім того, можна на кожній стадії виробництва завищувати втрати. Вони ніби лімітуються, але на папері вони завжди вищі, ніж насправді.
Ну накрайняк ше розливне з палаток канає, хоча воно тоже розбавлене
Розбавляти кегове пиво водою - дуже клопітка справа і мало хто так робить. Просто пиво часто буває "пусте" на смак і воно здається розбавленим.
Специфіка технології пивоваріння така, що помилившись на будь-якій стадії виробництва усунути наслідки неможливо. Можна тільки змішати "кращу" партію з "гіршою" перед розливом.