Як немало тут сказано, та після бешкетного поливаного понеділка згадалося дитинство й школярські роки, коли ЯЯ була звичайнісіньким складним підлітком - з характером. Школа - то було хороше місце, де збиралася своя тусовка, саме тому навіть прогулювати школу чи навіть просто хворіти було вкрай нецікаво. Тобто, тут я пишу про роки власного навчання у школі.
Щодо викладачів - то були
ХОРОШІ (котрі доступно пояснювали й не перевантажували нас домашнім завданням - та то не означає, що його не задавали взагалі. просто об"єм того завдання був таким, що його письмову частину можна було виконати за перерву між уроками - все інше можна було згадати з того, що тобі пояснювали на попередньому уроці тижнем раніше)
- приклади: Ірина Вікторівна викладач фізики

, Анна Петрівна викладач російської мови та літератури 5-6 клас

, Ганна Йосипівна викладач української мови та літератури у 8 класі - то був чи не єдиний промінь світла у викладанні мені української

),
були НІЯКІ викладачі, що... чи то не знали свого предмету, чи то просто його не любили, чи то не любили своєї роботи

приклад - викладач хімії
зроблю таке порівняння предмети фізики та хімії є однаковими за складністю, та якщо у викладача фізики наш клас важких підлітків мав середній бал 4, то за третю чверть 9-го класу у викладача хімії 15 з 27 моїх однокласників мали 2 бали (у табелі!). Проблема полягала у тому, що вона не пояснювала, а читала конспект, а більш детально пропонувала дізнаватися з відповідної теми у підручнику.

Я не говорю, що в нашому класі всі були такими великими фізиками, та викладачка пояснювала дуже доступно й на контрольних роботах я особисто встигала виконати обидва варіанти з завданнями, перше виконувала свій - і передавала його іншим, потім виконувала для однокласниці у котрої був інший варіант. Таких нас в класі було кілька, тому не щастило тим, хто не знав та надто пізно одержував примірника для списання.

А от хімію нерозумів ніхто, особисто я написала контрольну на 4 лише раз - і те, то була вкрай кумедна історія,

як я з трьома однокласницями було напилися лікеру перед тією контрольною - так і написали, я на 4, мої однокласниці ті з котрими споживалася та пляжчина напою на 3 та ще двоє з класу - усі інші ту контрольну написали на 2. Нам коли роздавали перевірені роботи об"являючи оцінки - МИ НЕ ВІРИЛИ

, бо навіть 3 з хімії - то була мана небесна та Божим благословенням.
ще одна НІЯКА вчителька - то Амёба - вже зрозуміло, що то викладач з біології. Ще на початку навчання під її орудою нам було, м"яко кажучи - не цікаво. Та до 9-го класу ми навчилися на її уроках грати в карти (заборонялося хіба що на пари) , слухати музику у навушниках плеєра, писати домашні завдання з інших предметів (чи просто списувати ті домашні роботи у однокласників), та займатися багатьма іншими цікавими справами на уроках біології на який, з огляду на його розміщення у розкладі (п"ятниця, остання пара) ми дуже часто просто таки "не попадали" і надто часто - усім класом. Та на кілька останніх пар біології у 9-му ми таки приходили "у повному складі" - пам"ятаю, як Амёба вийшла з підсобки й побачила НАС - отой натовп НАС у класі - у неї був

. Та вона продовжувала нам оповідати про ДНК. Ми вже не витримували власної присутності на тому уроці вже котру п"ятницю поспіль, і , один з моїх однокласників не витримавши тієї лихої долі наприкінці уроку спитав - Коли ми вивчатимемо 41-46 параграфи? На що Амёба відповіла, що то є на самостійне вивчення - то було сильним потрясінням та розчаруванням для мого класу в шкільному курсі предмету біологія. Та суть полягала не в тому, що нам викладачка розповіла щось нове, як в тім, що нам було цікаво ЯК вона буде про оте все говорити. Звісно, що то був останній урок на котрому Амёба нас бачила у ТАКІЙ кількості.
Продовження, сподіваюся (то ЯЯ до себе) буде…
Відповідь від: 16 Квітня 2010, 21:06:07
отакою,в себе ЯЯ була
