А програма насичена, купу тем, які а мою думку могли б не вивчатись Краще б більше часу на меншу кількість тем, але щоб вивчити досконало.
Це точно. А ще б це враховували при вступі у ВНЗ. А то в нас виходить так, що поступив абітурієнт так-сяк, прийшов на перший курс, а там така програма, що ого-го, а йому й кажуть, що той пробіл у знаннях від школи до ВНЗ самому треба заповнювати, бо у ВНЗ цього пояснювати не зобов"язані, це мали ще в школі вивчити. А в школі то, вчили, але так "біг пес через овес", бо то був карантин, чи ще якісь причини, а матеріал то треба вичитати. Я з таким стикаюсь кожного року, коли приходить перший курс. Ну, ж не всім у ліцеях і гімназіях вчитись. А в мене, як у викладача вже своя програма, в якій не передбачені теми за 9-11 клас і отаке виходить. Тому, цілком погоджуюсь з
Лалією, краще менше, але ефективніше, з засвоєнням матеріалу, практичним опрацюванням, повторенням, причому, як у школі так і у ВНЗ. Бо, хоч студент і вважається вже самостійною особистістю, але по своєму досвіду знаю, що їх теж потрібно заставляти вчитись (особливо на перших курсах) і домашнє перевіряти і 2 ставити, бо, якщо цього не робити, більшість і вчитись не буде, якщо буде знати, що в того викладача, чи вчителя можна схалявити, мовляв, ітак не перевіряє. І не потрібно тестів таких складних при вступі, що шкільній програмі мало відповідають, ну, хіба, тій, що на папері (в міністерстві). Тоді б і прогалини такої між школою і ВНЗ не було. Нехай було б і менше матеріалу, але він би запам"ятовувався, а в процесі роботи по своїй спеціальності ми всі вдосконалюємся, завжди дізнаємось і вчимо щось нове.
Ну, це, приблизно, мій погляд на освіту