рагулі вони з Бнету...не допитаєшся..
я не бачив що є відповідь в темі.
перепрошую за грубість,наболіло. я не мав на меті ображати snaker песонально.тому й написав узагальнююче.
не чув про Бнет ні від кого нічого хорошого.та й відгуки тут були від інших користувачів.
до речі чому ніхто не каже погано про ЛаннНет,чому всі їхні клієнти люблять та шанують свого провайдера?
Чому по телефону Вас завжди гарно культурно вислухають та допоможуть?
Відповідь від: 2010-07-26, 19:26:53
я як технічно грамотна людина знайшов вихід для себе з ситуації
я лише мав на увазі що сам можу в багатьох випадках дати собі раду(переконектити кабель,натсроїти маршрутизатор,настройки виконати,заміну по та ремонті т.д.) а не надзвонювати до snaker,як я впевнений це роблять БАГАТО інших користувачів.я турбую лише в крайній ситуації або коли знаходжусь в клієнта Бнету якому потрібна допомога і довг днями немає майстра. Я не плююсь як мій знайомий"Збавиш мені швидкість-ноги з с..ки повитягаю". Я виховано питаю консультації й розумію прекрасно такі слова як відстань-пішов на..р і НЕ МАЮ ЧАСУ.а коли людина морозиться-то це її справа.не вважаю себе чимось кращим за інших
Відповідь від: 2010-07-26, 19:36:02
не раз чув-поки не підеш не висваришся-ніхто тебе там не послухає.Я пропонував свою поміч,адже один працівник на обслуговування одного мікрорайону-напряг. НІ-то ні.
Відповідь від: 2010-07-26, 19:37:11
думаєш що я не поняв що ти купив роутер і хоч нет роздавати????
так.роздаю
)по вай фай(для власних потреб коли є ноут чи тел з віфі). потужність маршрутизатора дозволена частонаглядом.мережа під 10ти значним паролем. якшо фірма не хоче моїх грошей я кості оплати-має право розірвати договір в односторонньому. я зрозумію. 800грн на вай фай нашкребу.
3 провайдери пропонували роздавати інтернет(зробитися міні провайдером)...а воно мені треба??
Відповідь від: 2010-07-26, 19:40:38
єш весь персонал, щось не подобається вклучайся по Wi-Fi і не пар нікому мозок , в тебе нет працює?? а все що ти собі там хочеш то твої проблеми!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-так мені й тре булло відповісти зразу. не буду.бажаю й тобі таких відповідей в якості консультацій
Відповідь від: 2010-07-26, 19:42:10
на тей форум щоб вести обговорення й висловлювати свою думку й почитати спростування колия не правий.
я поважаю провайдерів,знаю їх особисто.
особливо Ярему,людина на яку варто рівнятися,брати приклад,людина яка вислухає,порадить.
а слів-цілком досить сповна
шкода що він не має мережі в нашому мікрорайоні.
Відповідь від: 2010-07-26, 19:44:56
Атаман!
Вважаю, що Snaker в дечому має рацію. Якщо ти вважаєш, що можеш роздавати інтернет, який купляєш як звичайний клієнт, то помиляєшся. Звійсно до тебе як до клієнта , який платить гроші, ставитись не будуть, бо ти клієнт, який обманює свого провайдера, тобто ти обкрадаєш людей, які там працюють. Бажаєш сервісу королівського будь добрий плати відповідні гроші і стався відповідно до людей, що обслуговують твоє життя. Хочеш заробляти гроші, роздаючи інет - заплати як за інет для провайдера і роздавай наздоровя, працюй чесно, і будуть твій провайдер ставитись до тебе як до партнера, який допомагає людям прожити. І що "технічно грамотного": це тивважаєш піднімає твій статус і ти можеш телепатично дізнатись, хто працює в офісі компанії (якщо так, то тобі пряма дорога в "Битву екстрасенсів").
Договір не підтримує роздачу 3м особам.
Королівського сервісу я аж НІЯК не вимагаю. навіть не прошу.
Ви самі там працюєте?я вгадав?
Я знаю хто працює в офісі по рівні відповідей та бажання допомогти...а саме-швидше поставити трубку.
Номер підтримки знає більше тисячі чоловік.можна на це зважати а не відкладати трубку коли набридло відповідати на дзвінки.
Така робота.
хтось поправте мене якщо я не правий й я вибачусь
Відповідь від: 2010-07-26, 19:49:50
хочеш отримати якусь інфу про свій тариф чи інші тарифи, можеш постуати як я, звертатись по сервісному телефону чи звертатись по електронній пошті напряму в офіс, бо твій сусід не зобовязаний за межами роботи працювати , консультуючи тебе.
а за це дякую. мій сусід нічого не зобовязаний. він менінічого не винен й я не набридаю. 3 рази на місяць його бачу,й то похапцем
Відповідь від: 2010-07-26, 19:51:31
Провайдер не винен в тому, що клієнт, порушивши умови договору здійснює підприємницьку діяльність без реєстраії та отримання відповідних дозволів і ліцензій. І це проблеми контролюючих органів.
можу розповісти хто в нас працює без ліцензій,але то будуть вже персоналії.
Відповідь від: 2010-07-26, 19:53:38
А на рахунок доступу по Wi-Fi - заради цікавості зайдіть на сайт Укрчастотнагляду і поцікавтеся там яка ціна на виділення ліцензії провайдеру для встановлення базового передавача і клієнтської точки доступу і думаю що всі питання щодо цін за підключення відпадуть самі по собі.
краще подивіться яка сума штрафу за роботу без ліцензування.може пропаде "бажання піратувати".
Відповідь від: 2010-07-26, 19:55:28
настане час коли з працівниками нагляду не можна буде домовитись через фуршет.я надіюс
ь
Користувач форуму просить вибачення за свої необґрунтовано образливі висловлювання у бік провайдера.