Отже не пройшло і місяця. Я 20 березня так гнівно тут висловлювався в адресу Київстара, що мене тут запідозрили в заангажованості. За цей час сталися такі події:
1. До мене теж приходили агітатори. Десь тижнів два-три тому. Досить навязливі вони були, на мій погляд, але може бути.
2. Народ почав підключатися. Відгуки позитивні в цілому.
3. Я мав словесні перепалки з менеджерами Київстару, в лиці оператора мобільного звязку.
Щось на зразок того, що в МТС твориться, то і в них. Ситуація детальніше:
Відсилаю офіційний лист з підписом директора і круглою печаткою підприємства.
Його заносить наш водій в офіс на Грушевського. В листі "Просимо перевести неправильно зараховані кошти з одного особового рахунку на інший." На другий день звоню: "Чи виконано". "Ні, лише у Львів пішло" - відповідають. На наступний день починаю активніше тиснути. Дають телефон супорту координаторів. Там якийсь ідіот після 9.5хв розпиувань мені заявив, що лист з підписом і печаткою недійсний, бо його бачте водій завіз і не я, координатор. І тоді взагалі трубку кинув. Кошти перекинули ч-з 3 доби після вручення офіційного листа. До того часу людина сиділа без звязку.
А почалося все з того, що менеджер просто не вказав номер угоди на бланку.
Далі зіграли такі фактори. На сайті самомобслуговування нема можливості перекидки кожтів між особовими рахунками. Це можна зробити тільки USSD-запитами з самої мобіли. А як я це можу зробити, коли я в дорозі, а мобіла у співробітника за 100 км. від мене? Були ще цікавенькі факти, про які ніде не пишуть, але треба чомусь самому догадатися.
А відповідь їхнього сапорта дуже часто в стилі "Ви самі винні, бо ви на стільчик сіли. От він і поламався".
На противагу третьому факту привожу факт:
4. Я мав не менше десяти випадків заміни материнок у людей вдома, у вечірній час. Звоню, кажу "Так і так. Треба міняти MAC клієнта". Результат отримую в межах 10хв, в основному. Це завдяки особитим контактам з адмінами. Щось схоже я бачив у Оптіми, але не в такій мірі.
А з цього всього кілька думок накльовуються.
Ви можете не вірити мені з приводу Київстару чи МТС. Це просто все треба попробувати на своїй шкурі. Які вони всі там круті сидять, сертифікатами, дипльомами обклалися. Говорять на своїй, мур-мур-нявській. А копнеш: маєта така, просто жах. Крок вправо-вліво від стандартної послуги - розстріл на місці. Ще привести факти, як появиться час.
Відповідь від: 26 Квітня 2011, 00:29:18
Те, що Київстар заворушився і згоду щось пристойне в Калуші видав, то за це їм честь і хвала. Я тільки "за" двома руками. Чи на довго, то потім буде видно. Мож навіть тоталізатор з цього приводу організувати. А за пару років подивитися, хто просоприв. Тільки я в ньому точно не буду участі брати.
Питання дуже одне напрошується. Якщо все так добре в них, і то, і се, то все таки де ж тоді вони на
бують? Ви хіба забули, що безплатний сир в мишоловці?
І тут логіка приводить до того, з чого починали. Основна мета цього всього "шороху" - підім'яти все під себе, аби потім робити правильні ціни. На протязі останніх двадцяти років це вже стало класикою в нашій неньці Україні. Проти цього я так палко протестую.
Бо вже маємо яйця і масло дорожчі, ніж у поляків чи словаків. Дай боже, аби лише це. За яйця можете на сміх підняти. Але то тільки так здається, що зв'язку нема. Наприклад, зараз на черзі нафтопереробні заводи. Це вже серйозніше. І т.д. Але тоді пряма дорога цій вітці в інший розділ форуму.
P.S. "Да не придерутся уважаемые Форумчане к очепяткам и апострофам".
Відповідь від: 26 Квітня 2011, 00:49:31
А-а-а, ще новини були. 11 березня Укртелеком продали. Не Київстарові. А міг КС "відтяпати" для себе здоровенний ринок клієнтів. На "ОГО" продавати 1Мбіт/сек за 100грв/міс. Це ж в їхньому стилі. Най буде, мережа застаріла, але робоча.
А за прокладку 500м телефонного дроту в селі до локальної АТС укртелекомівці взяли 700грв. (початок квітня 2011).
Не купив Київстар Укртелекома, бо це не для них. Там нема швидких грошей, купа рутинної роботи. "Не срубить капустки никак".
Не співпадають інтереси капіталіста з інтересами споживача, хоч ти вбий. А мали би.