Сьогодні я як споживач потрапив у досить неприємну ситуацію, яка просто таки вивела мене з себе.
Зайшов я в магазин дитячих товарів "
НЕМО", що у Франику по вул. Чорновола навпроти Перенатального центру, бо цікавлюсь покупкою прогулочного візочка для малого. Таких візочків там був з десяток, але
цінників на них не було. За кожен візочок я розпитувався окремо і замітив, що ціна наклеїна на інструкції до кожного візочка, а ті в свою чергу лежали в кошиках. Коли продавці відійшли від мене, я дістав комунікатор і почав занотовувати собі для порівняння фірми, моделі і ціни тих візочків, що мене зацікавили. Тут до мене підскочила одна з продавців і заявили, що у них не мож записувати ціни. Я запив чому? На що почув, що можливо я являюсь представником конкуруючої фірми і хочу використати цю інформацію з метою недобросовісної конкуренції (звичайно вона висловлювалась не такими розумними словами). Я показав їй своє службове посвідчення і розяснив, що згідно чинного законодавства я не маю права займатись будь-якою підприємницькою дільністю і ніякий я їм не конкурент. Але та недальока продавчиня покликала власницю магазину, а та в свою чергу заявила те саме, обгрунтувавши це тим що магазин є її приватною власністю і вона сама встановлює правила в ньому.
І тут мені просто забракло слів, щоб відповісти їм щось розумне і відночас доступне до для їхнього обмеженого розуму.
Під кінець я їм заявив, що міг би всі свої зауваження записати в "Книгу скарг і пропозицій", але не маю то часу.
Для себ вирішив, що більше ніколи в той магазин не піду. Тепер от думаю, що може все таки варто було пожертвувати часом і таки щось записати у "Книзі скарг і пропозицій", адже видимим порушенням у них є відсутність цінників на товарі, не говорячи вже про хамське відношення до покупців.