Сьогодні третій раз ходив у офіс "Оптіма Телеком", щоб переоформити телефод з себе на бабцю (у неї є пільги і то в кінці кінців її телефон). Мусів був його оформити на себе, бо не хотіли на неї оформляти, хоча я мав всі її необхідні документи. Я пояснював, що зараз зима, слизько і 80 річна бабуля не може прийти сама. Не подіяло.
Нині ми прийшли разом. Я мав десь 40 хв. перед роботою. Заходимо, питаю можна переоформити, а секретарка відповідає:
-Можна, але треба десь годину чекати, бо я ось маю двох інших клієнтів.
Прикиньте, а я не можу бабулю саму лишити бо вб'ється по дорозі додому і не можу так довго чекати.
Ті двоє інших клієнтів, молоді люди, молодші за мене, навіть не заікнулися, що згідні мовляв почекати і пропустити нас на перед.
Короче я послав їх у дупу, заплатив за телефон наперед на місяць і урайбали ми додому.
А перед самою хатою бабця так полетіла на льоді, що аж мене перевернула разом із собою. А якби сама йшла і не трималася за мене?
Можна ж було запропонувати написати заяву і вона би оформила коли мала б час, а я би забрав у інший день. Нє. Оптіма працює за правилами, і в сраці має чужі проблеми. І не радує, що в Укртелекомі ще гірше