Знову ви маніпулюєте Святим Письмом для свого виправдання.
А чому ви не почали цитувати з 15-го вірша?15.Берегитесь лжепророков, которые приходят к вам в овечей одежде, а внутри суть волки хищные
16.по плодам узнаете их... (Мф.7.15-16)тут йдеться про плоди эретичних вчень, лжепророків і т.д.
Св. Ієронім тлумачив тут слово "плоди" так: вы узнаете лжепророков по их учениях.
І якщо говорити про плоди, то тут йдеться про людські чесноти окремої людини,а не організації.
Думаю що у вашій організації є і добрі, просто обмануті, люди. Та не треба приписувати чесноти людської душі до всієї організації. Яка маніпулює своїми вірними як хоче, а добрі справи це тільки прикриття, овеча шкура. Саме так і тлумачиться наприклад 16-й вірш із цих цитат: "
что касается самих растеній, которыя взяты здесь для примера, то под терновником здесь разумеются вообще колючие растения, но приимущественно терновник, который растет во множестве в Палестине. Он по внешнему виду несколько походит на виноград и, может быть по этому сказано: собирают ли с терновника виноград? Под репейником разумеется колючие растение под название чортополоха, или репейника. С этого растения смокв никогда не собираеться . Последнее, хотя и полезно к лекарственном отношении, однако всегда считаеться плевелом, вредним для хлебных растений."Дальше також йде цікаве тлумачення. Та у вас і так своє, викривлене тлумачення.
Які плоди ви приносите в православ`ї на честь Імені Ісуса Христа?
Ви, що, мене тут отак, відкрито, при усіх провокуєте на гріх, чи що. Відповідальності за те, що я зараз згрішу, хвалячись собою, і ви розділите зі мною мою провину не боїтесь.
Я грішний раб Божий Роман. Розумієте, не прийнято в православї хвалитися, це відноситься до гріха гордості. Все, що в людині є добре, не є надбанням самої людини, а дією благодаті Божої в людині. Тому негоже взагалі чимось хвалитися, і хвалити когось. Апостол казав, що не можу нічим хвалитися, тільки Хрестом Христовим.
І чому ви так,хочете щоб я перед вами оправдувався ?
Хитро так переходите від захисту до пресингу. Знову ці психологічні штучки.
Хочете щоб я трубив про нібито свою праведність, як і ви?
Знаєте, гарно охарактеризували святі отці людину, котра думає, що вона чогось досягнула у духовному плані, і думає, що вона вже є Хтось, перед людьми і Богом. Така людина схожа на купку лайна. Хто з села знає, як худоба на полі залишає за собою купки відходів, і як така купка присихає зверху і покривається твердою, на перший погляд скоринкою. Воно ніби іззовні і сухе і не смердить, а коли чуть прикладеш зусилля і "копнеш сильніше" , то проявляється справжня суть його - лайна. Так і людина. Коли у нас все добре, кльово, всі тобі усміхаються, чиниш добро, бєш поклони, ведеш християнський спосіб життя - починаєш себе ввжати праведним, подумуєш, що ти вже доброго зробив. Ти врівноважений, спокійний, всі тебе вважають за людину добру, спокійну, стриману. Та насправді ти вже, впав, і знаходишся на дні гріха. Гордість - початок усякого гріха. Лукавий вже давно не бере людину напролом, а обходить і обкручує тебе так, що і не зчуєшся як опинишся на краю пропасті.