Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

17 років 4 місяці 20 днів

Автор Тема: Д1ти,виховання,проблеми.  (Прочитано 207993 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3805
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    09 Вересня 2023, 17:33:39

    Звідки: з маминого животика
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #440 : 03 Лютого 2014, 00:55:55 »

не бачив раніше:
рідко заходив на сайт :) - уже 2 рази виставлялось тут. Чудовий сюжет :good
Записаний

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #441 : 15 Лютого 2014, 22:38:29 »

                                                                    Шановні     батьки !                                                                                                                                                                   
               Щиро запрошуємо Вас відвідати  тренінг – семінар     « Основні мови емоційної любові для наших дітей».

                                                                                                                Найкращий спосіб зробити дітей хорошими –
                                                                                                                                          це зробити їх щасливими.
                                                                                                                                                                  О.Уальд

          Ми постійно чуємо з екрана телевізора, читаємо в книжках , радять нам викладачі, що основа щасливого життя людини закладається  батьківською любов´ю від народження дитини. Якщо дитина зростала в атмосфері любові,  в дорослому житті вона має  можливість повноцінно реалізувати себе в усіх сферах життєдіяльності та самостійно знаходити в собі ресурси для подолання життєвих негаразд. Якщо така атмосфера відсутня, то в дорослому житті виникає безліч проблем: низька самооцінка, залежності від алкоголю, їжі; невміння реалізувати себе в професійній діяльності, знайти собі гідну пару для подружжя і т.д.
        Дитячі психологи вважають, щоб дитина виросла емоційно стабільною, потрібно задовольняти її основні емоційні потреби. Серед них найголовніша - потреба в любові і прихильності. Діти мають відчувати, що вони потрібні та бажані.

♥  Що Ми розуміємо  під батьківською любов´ю ?
♥  Крім фізичних потреб ( житло, одяг, харчування..), як ще проявляється любов до дитини ?
♥  Чи відчуває Ваша  дитина , що Ви її любите?
♥  Чи вмієте Ви  проявляти  любов до своєї дитини ?
♥ Як  і яким чином можна задовольняти емоційну потребу в любові ?

     
На всі ці та безліч інших запитань Ви отримаєте відповіді на семінарі з елементами тренінгу
 « Основні мови емоційної любові для наших дітей».
 Під час тренінгу ми поговоримо про концепцію "П'ять мов любові ", яку розробив Гаррі Чепмен , і Ви :
● Дізнаєтеся, які існують мови любові і їх діалекти;
● Визначите свою мову любові;
● Навчитеся розпізнавати , якою мовою любові говорять Ваша дитина (Ваш партнер);
● Дізнаєтесь деякі з причин складнощів у своїх відносинах з дітьми ( з партнером);
● Почнете говорити мовою любові Вашої дитини, виробляючи нові способи побудови люблячих відносин ;
● Дізнаєтеся, які є застереження для покарання дитини.


Тренер : Ольга Зуєнко.
Практикуючий психолог, АРТ-терапевт,  тренер, консультант в  методі позитивної психотерапії, психотерапевт, член Української Спілки психотерапевтів (УСП), член Асоціації практикуючих психологів Івано-Франківської області, Всесвітньої Асоціації Позитивної Психотерапії (WAPP), співорганізатор проектів «Літня Арт-школа», « Палітра» м. Івано-Франківськ.

Методи роботи: позитивна психотерапія,сімейна, тілесно орієнтована-, АРТ- терапія.
Форми роботи: міні-лекції, робота в парах., письмові вправи, обмін досвідом.

Для кого? Для батьків і для тих хто готується стати батьками.)

Тренінг відбудеться в  м. Калуш, по мірі набору групи.
Тривалість тренінгу -  2,5 години
Для того щоб забронювати місце в групі треба телефонувати по т.  066 541 3369 Світлана
Вартість : 100 грн.
Увага!  Якщо Ваша дитина відвідує розвиваючий курс « Сходинки успіху» - знижка 20%.
http://vk.com/club58910132
« Останнє редагування: 15 Лютого 2014, 22:56:25 від Лалія »
Записаний

Yana

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +971/-6
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1946
  • Останні відвідини:
    06 Травня 2018, 21:38:53

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #442 : 06 Квітня 2014, 11:42:08 »

Записаний

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3805
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    09 Вересня 2023, 17:33:39

    Звідки: з маминого животика
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #443 : 06 Квітня 2014, 16:47:32 »

Так і є. Варто дитині відчути, що вона зробила якийсь "подвиг"\подвиг\хорошу справу вона стає позитивнішою і відкритішою. От тільки часто для цього приходиться моделювати таку ситуацію. Якби в поході Ох не рятував Аха - то похід його не "вилікував" би на стільки.
Записаний

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3805
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    09 Вересня 2023, 17:33:39

    Звідки: з маминого животика
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #444 : 19 Квітня 2014, 01:32:30 »

Не виховуйте дітей. Все одно вони будуть подібні на вас. Виховуйте себе :)
Записаний

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3805
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    09 Вересня 2023, 17:33:39

    Звідки: з маминого животика
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #445 : 04 Травня 2014, 16:01:37 »

Сподобалось:

Пример правильной психологии в воспитании ребенка. Совет всем будущим и настоящим родителям

Сын: Я хочу ХВОХ
Мама: Зачем?
Сын: Я буду играть. Это здорово. Там можно двигаться.
Мама: А почему у тебя все еще его нет?
Сын: Потому что ты не покупаешь!
Мама: А почему я не покупаю?
Сын: Потому что у тебя денег нет.
Мама: Совсем-совсем нет?
Сын: Есть, но на ХВОХ ты их не потратишь
Мама: А почему?
Сын: Потому что ты их тратишь на другие вещи.
Мама: На какие?
Сын: Наверное, на более нужные.
Мама: Что может изменить ситуацию?
Сын: Если мы будем меньше тратить?
Мама: От чего ты готов отказаться ради ХВОХ?
Сын: От кино и конфет
Мама: Можешь посчитать, сколько за месяц сэкономишь таким образом?
Сын: Около тысячи
Мама: Сколько месяцев будешь так копить на ХВОХ?
Сын: Полтора года.
Мама: Можешь подождать полтора года? Пожить полтора года без кино и конфет?
Сын: Нет
Мама: Есть еще идеи?
Сын: Я пойду работать?
Мама: Куда тебя возьмут в 11 лет работать? Кто тебе будет платить?
Сын: Никуда. Не знаю.
Мама: Пока ты этого не знаешь, пока не придумал, как зарабатывать деньги, что еще ты можешь предложить для достижения цели?
Сын: Тебе надо больше зарабатывать.
Мама: Прекрасно. Можешь подсказать, как мне больше зарабатывать?
Сын: Больше работать.
Мама: А где мне взять на это время?
Сын: Что-то другое не делать.
Мама: Например? Не спать, не есть, не отдыхать я не могу. Куда еще уходит мое время?
Сын: Ты еще ходишь в магазин, готовишь, моешь посуду.
Мама: Что еще?
Сын: Еще пылесосишь
Мама: Что из этого я могу не делать? Кто будет делать это вместо меня?
Сын: Я могу пылесосить, мыть посуду.
Мама: Супер! Я как раз собиралась покупать посудомойку. Она стоит столько же, как ХВОХ. Но если посуду будешь мыть ты, то посудомойка мне не нужна. Ты готов мыть посуду каждый день, если мы купим ХВОХ?
Сын: Конечно!
Мама: Ты готов мыть полгода посуду, пока снова не накопим на посудомойку?
Сын: Готов.
Мама: А если ты не выполнишь договоренность? Если я куплю ХВОХ, а ты откажешься мыть посуду? Как мне тогда поступить?
Сын: Ну, будет честно, если ты заберешь у меня ХВОХ
Мама: А если ты наиграешься за два дня, ХВОХ тебе надоест и ты перестанешь мыть посуду? У меня тогда не будет ни денег на посудомойку, ни чистой посуды. Что я буду чувствовать? Что бы ты почувствовал на моем месте?
Сын: Что меня обманули.
Мама: Ты будешь дальше продолжать верить человеку, который тебя обманул?
Сын: Нет.
Мама: Будешь дальше с ним о чем-то договариваться, что-то для него делать?
Сын: Нет.
Мама: У тебя будут еще какие-то желания, после того, как ХВОХ получишь?
Сын: Конечно.
Мама: То есть, ты понимаешь, что если ты, получив ХВОХ, нарушишь условия нашей договоренности, то дальнейшие твои желания я не буду стараться выполнить? Ты понимаешь, что в твоих интересах выполнять условия договора?
Сын: Конечно.
Мама: Что может помешать тебе выполнить условия?
Сын: Я могу устать.
Мама: Как предлагаешь решать проблему?
Сын: Давай у меня будет выходной от посуды в воскресенье
Мама: Хорошо. Договорились?
Сын: Договорились.

Сравните с другим диалогом:

Сын: Я хочу ХВОХ
Мама: Давай я куплю, но за это ты всегда будешь мыть посуду в течение года, кроме выходного дня. А если не будешь, то я тебе больше никогда ничего не куплю.

Вроде бы договоренность по факту та же самая. Но результат – разный. Во втором случае условия ребенку навязаны взрослым. В первом случае — ребенок сам (с помощью наводящих вопросов) пришел к договоренности, а значит уровень осознанности и ответственности за соблюдение условий договора будет выше. И еще ребенок получил опыт решения жизненной задачи.
Записаний

Lyolik

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +268/-4
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1098
  • Останні відвідини:
    04 Жовтня 2016, 14:32:28

    Звідки: Проспект
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #446 : 12 Травня 2014, 14:20:52 »

Чому ми не любимо наших дітей? Маю на увазі наших дітей ближніх, сусідів, з нашого міста, наших знайомих і незнайомих, малюків, школяриків, підлітків….
Ми – я маю на увазі всіх нас, дорослих, заклопотаних, втомлених і невтомлених працею, з великою чи надто малою зарплатою, з турботами, проблемами, політичними негараздами в країні, вдачами та невдачами в особистому житті і т.д.
Приховано: Показати
Доволі часто, нажаль, доводиться бачити, як наприклад в крамничках, особливо біля шкіл, дітям продавці відверто кажучи, хамлять, грубо та роздратовано відповідають, ніби з примусу відпускають їм продукти, ніби то не їх робота і обов`язок, майже ніколи не посміхаються. Чи ми вміємо посміхатися тільки немовлятам? Натомість, продавці можуть мовчки продати цигарки чи алкоголь неповнолітнім. Чому гарно та привітно обслуговуються покупці тільки вибірково? зрештою, і дорослих не завжди чемно і привітно зустрічають та обслуговують продавці, але наразі говоримо про дітей.
А міський транспорт? Там картина взагалі вибухонебезпечна. Якщо хтось користується міським транспортом, зверніть увагу на післяурочний час, коли діти поспішають після школи на гуртки, в музичні школи, спортзали, басейни і т.д. Водії маршруток (слава Богу не всі) чомусь палають лютою ненавистю на школярів мабуть за те, що ті не платять за проїзд? Водії завчасно зачиняють двері, їх дратує дитяча непоквапливість і неспритність при посадці в автобус. Рушають з відчиненими дверима, коли діти ще на сходинках, можуть і притиснути дитину дверима, що буває доволі часто, зі злістю натякаючи дітям та всім пасажирам, мовляв, у нього є графік, а це мабуть щось важливіше від безпеки і здоров`я дітей! Буває і обзивають наших дітей, а буває, що діти після таких поїздок навіть плачуть…. Особливо дивує, що дорослі пасажири це спостерігають, ніхто навіть не зробить водію зауваження, мовчки погоджуючись з тезою, що наша молодь є поганою, що колись було не так. Дорослих чомусь дратує їхня безпосередність, їхні незрозумілі жарти, штурханина і т.д. Я жодного разу не бачив, щоби водії маршруток посміхалися дітям!
Можна наводити безліч прикладів, де і в яких сферах нашого життя ми не любимо наших дітей. І це зовсім не значить, що не треба їм робити певні зауваження на вулиці, коли вони щось роблять не так. Навпаки, мало хто їм дає зауваження, а якщо й дають, то якось з категоричним осудом, з нервовістю та агресією. Чому ми не звертаємося до них з любовю та ласкою? Діти – наше майбутнє, і вони однакові, з огляду на епоху, на час, обставини… з огляду на наше до них ставлення. Ми мусимо завжди давати їм шанс, навіть в помилках, якби нам правильніше щось виглядало, а ще більше мусимо їх оточувати теплом, тому що вони наші діти. І не квапмо їх бути дорослими і мудрими. Це до них само собою прийде, особливо після нашого доброго прикладу ставлення до дітей, як зрештою і до всіх оточуючих і ближніх. Любімо наших дітей!
Записаний
Найбільша проблема Культури - це її відсутність

Рибка

  • Модератор
  • *
  • Карма +962/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 2922
  • Останні відвідини:
    11 Липня 2020, 23:31:29

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #447 : 01 Червня 2014, 18:35:03 »

Культура спілкування
 
- Не можна залазити в калюжу.

- Не бігай, а то впадеш.

- Не чіпай, а то забруднишся.

- Ти ніколи мене не слухаєш, ось чому в тебе не виходить ...

Якщо заглянути на дитячий майданчик або в дитсадкові групи, ми почуємо подібні слова, що ллються безперервно на голівки наших чад. «Не стукай, не ходи, .. ти, як дурний, .. нічого не розумієш, скільки разів тобі повторювати ... »

І якщо задуматися, дитинство для багатьох - це країна заборон і обмежень. Ми обволікаємо і душимо павутиною турботи своїх дітей.

«Хіба я хочу нашкодити своїй дитині? Хто, як не я, подбає про нього? Він ще маленький, ось чому я намагаюся захистити його від труднощів ».

Так відповість будь-яка мама. І вона має рацію. Але права і дитина, яка прагне пізнати світ на власному досвіді. А отримує лише заборони і деструктивні навіювання.

Тому, можливо, варто задуматися над тим, як і що ми говоримо дітям, і як вони сприймають наші слова.

Часто ми в свою промову вкладаємо один зміст, а наш співрозмовник трактує слова по-своєму.

«Знову ти все зіпсував! За що б ти не взявся, ти все ламаєш, рвеш і розбиваєш. У тебе ніколи нічого не виходить! »

І якщо пригадати, який тісний емоційний зв'язок існує між матір'ю і дитиною, і яким авторитетом вона для неї є, то її повсякденні слова перетворюються на гіпнотизуючі фрази, що формують свідомість дитини.

Тому все сказане мамою сприймається нею, як непорушна істина. Мама, навіть не усвідомлюючи, гіпнотизує свою дитину. Або вкладає в неї впевненість у своїх силах, в тому, що у неї все вийде і в житті вона буде переможцем, або розвиває в ній якості слабовільної, невпевненої в собі людини.

І якщо мама з дня на день з регулярністю рекламних пауз повторює, що у неї «ніколи нічого не виходить», то у неї справді ніколи нічого і не вийде.

Мама дивується недбальство свого малюка. А він просто чесно виконує мамин наказ.

Не забувайте, у якій ситуації вимовляються фрази-заклинання. Малюк перебуває в сильному емоційному стані. Наприклад, він хотів помити посуд і розбив чашку. Він знає, що ламати і бити погано. Він вже переживає з цього приводу. Спрацьовує захисна реакція організму, дитина «йде у себе».

Творець цілого напряму в гіпнозі, великий лікар людських душ, Мілтон Еріксон, стан з обмеженим фокусом уваги, коли увага спрямована всередину, (відхід у себе), називав трансом.

Мама, починаючи кричати, занурює дитину в ще більший транс, після чого дає гіпнотичне навіювання: «Нічого довірити йому не можна і нічого в нього не виходить. Вміє тільки одне - бити, та ламати ». Вона діє так, як гіпнотизер.

Дитина перебуває в стресі, значить, вразливий і вселяє. Він чує текст, зміст якого: «Він поганий, недбайливий і у нього ніколи нічого не виходить». Програма в дитини вже закладена.

Знадобиться час, щоб малюк усвідомив неправильність дитячих навіювань і відчув себе іншим, упевненим і щасливою людиною.

Уже будучи дорослими, ми найчастіше й не усвідомлюємо, звідки в нас ця невпевненість, чому ми про себе думаємо, що багато чого не варті, що це «не про нас». Інші можуть досягти різних висот, а ми ні. Це тягнеться з дитинства ...

З цим все зрозуміло. А що робити з тими висловлюваннями, які викликані нашим занепокоєнням? Ми намагаємося захистити свою дитину: «Не кричи, а то застудишся. Не гладь собаку, вкусить. Не бери голку, уколешься ».

Справа в тому (і про це твердять психологи), що наша підсвідомість сприймає тільки позитивні висловлювання, частка «не» підсвідомістю опускається.

Транс - це не тільки той стан, в яке занурюють гіпнотизери, коли людина нічого не бачить і не чує. Легкий транс - звичайне для людини стан, в яке він занурюється кілька разів на день. Коли ви зосереджені на якому-небудь справі, ви нічого не бачите і не помічаєте. Це може бути перегляд фільму, читання книги, розглядування крапель на склі. І підстроївшись до дихання, до пози людини можна йому вселити що завгодно.

Малюк намірився пройти по тоненькому колоди через струмок. Він стоїть перед ним, зосередившись, приміряючись до нього. Він вже знаходиться в невеликому трансі.

А мама бачить зосереджену дитину і слизьку колоду і злякано кричить: «Не ходи! Впадеш! ». Свідомість малюка сприймає, як команду «Ходи! Впадеш! »

І ось дитина падає, а задоволена мама констатує: «А що я казала!»

Тому давайте бути уважними до того, що говоримо і коли говоримо.

У житті ми не можемо обійтися без негативних висловлювань. Що ж робити? Потрібно замінити їх стверджувальними. Замість «Не ходи! Впадеш! », Варто сказати:« Будь обережний ». Замість фрази «Не шуми», краще сказати «Грай тихіше".

Теж саме відноситься до заборон. Вислів «Не можна чіпати рукою вогонь!» Злітає з нашої мови, перш, ніж ми встигнемо подумати, коли бачимо, як малюк тягне руку до вогню. Так, це нормально. Але на це «не можна» додайте, що можна. «Не можна чіпати вогонь рукою, а паличкою можна». «Не можна сидіти на холодному камені, а на пенечке можна».

Для дитини «не можна», означає «ніколи». Якщо тато каже: «Не можна чіпати мої інструменти». Малюк цю фразу швидше сприйме так, що чіпати це не можна ніколи. Він не може здогадатися, що батьки розуміють, що коли дитина підросте, то йому можна буде чіпати ці речі і тато буде навіть радий, якщо син навчиться працювати інструментами.

Остерігайтеся фраз-переконань. Треба уважно стежити за своєю лексикою. Потрібно виключити слова: «ніколи, завжди, вічно ти, як дурний, у тебе нічого не виходить ...».

Навчіться говорити зі своєю дитиною акуратно, ретельно підбираючи слова, поки це увійде не в звичку.

Уявіть, що ваша дитина - не ваша, ви, всього на всього, гувернантка, а поруч присутня його мама. Наскільки ретельно ви почнете підбирати слова, контролювати свої інтонації! Ви будете не говорити, а вибудовувати фразу, щоб вона звучала грамотно і була насичена тим змістом, якою ви прагнули в нього вкласти.

Спробуємо підбити підсумки. Від чого нам слід відмовитися і як потрібно реконструювати свою промову?

* Жорсткі заборони: «не можна, заборонено ...» потрібно пом'якшити фразами дозволу, що можна робити.

* Позбутися від узагальнень: «ніколи, вічно, особливо, постійно ...»

* Звільнитися від заборон: «не можна, заборонено, неможливо, не вийде ...»

* Прибрати зі своєї мови деструктивні навіювання: «Якщо підеш, то впадеш, якщо з'їси - отруїшся, якщо не навчишся - станеш дурнем».

* Звільнитися від виразів - заперечень: «Не ходи, не бігай, не кричи, не чіпай ...»

* Постаратися обійтися без шкідливих виборів: «Або ти будеш ходити на підготовчі курси для вступу до школи, або виростеш дурнем. Якщо не будеш займатися музикою, то станеш нікчемним, неосвіченим людиною ».

* Ніколи не маніпулюйте з самооцінкою дитини. Позбавтеся від фраз: «Якщо ти не навчишся сам одягатися, то я буду думати, що ти ще маленький. Якщо ти не навчишся читати і рахувати, залишишся дурненький. Якщо ти любиш свою маму, ти не будеш доставляти їй неприємності ».

Спробуйте один день прислухатися до того, що ми говоримо і що чуємо навколо себе. Просто слухайте і запам'ятовуйте. Ви злякаєтеся, наскільки наша повсякденна мова насичена словесним сміттям! Ми говоримо, не вслухаючись, що говоримо, кому говоримо і як говоримо. Наша мова автопілотна. Ми живемо в світі заготовлених фраз і думок. Наприклад, як часто ми викидаємо фрази - повинності, як кулеметну чергу, на безневинне висловлювання свого малюка.

-Ти повинен слухати свою маму ... свою виховательку ...

Або зобов'язань:

-Ти зобов'язаний виконувати заведений в садку порядок. Ти зобов'язаний роздягатися, коли входиш в групу.

Фрази жорсткої мотивації: «Щоб бути здоровим, треба пити риб'ячий жир, а на обід з'їдати тарілку супу».

Сміттєві слова - «як завжди, насправді, так має бути, коротше кажучи, значить, природно ...»

Діти страждають не тільки від неекологічних висловлювань, які ми кидаємо направо і наліво, а й від нашого крику.

Чому дорослі так часто кричать на дітей та як діти сприймають цей крик? Що потрібно зробити, щоб уникнути згубної звички висловлювати свої емоції через крик?

Емоційна нестриманість викликана вихованням. Так, через крик виховували нас, так ми виховуємо своїх дітей.

Це часто викликано нашої досадою, що порушилися наші плани, звичний розпорядок дня або нашої втомою і нездоров'ям. Наші очікування не виправдалися, все пішло не так, як нам хотілося, і ось піднялася хвиля крику.

Крик часто можна почути від сверхопекающіх мам, які моторошно переживають за здоров'я дитини.

Нереалізовані в житті батьки, зайняті нелюбом справою, обмежене коло інтересів, поглинання побутом - все це джерело негативних емоцій і як наслідок, крик. На кого? На слабшого, на дитину.

Якщо ви хоч один день відстежували свою і чужу мову, це вже крок. Крок, щоб змінитися і навчитися усвідомлено ставитися до того, що ми говоримо і робимо.
« Останнє редагування: 01 Червня 2014, 19:46:22 від yurko »
Записаний
І все буде добре, для кожного з нас.  І все буде добре, настане наш час.

Lyolik

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +268/-4
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1098
  • Останні відвідини:
    04 Жовтня 2016, 14:32:28

    Звідки: Проспект
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #448 : 02 Червня 2014, 12:25:24 »

Ми обволікаємо і душимо павутиною турботи своїх дітей.
наш "світ" ще з садочку все вже має бути "як по лінійці".....не крутися на святі, не забудь вірш, не копирсайся в носі..... Бачив відео з італійського садочку, там на святі дитина захотіла лягти на підлогу, і знаєте, ій і слова не сказали, лягла собі, полежала, встала, а чому б ні? вона ж дитина, ще набудеться дорослою, що не лягати на підлогу, бо так не гарно...
Нереалізовані в житті батьки, зайняті нелюбом справою, обмежене коло інтересів, поглинання побутом - все це джерело негативних емоцій і як наслідок, крик. На кого? На слабшого, на дитину.
Золоті слова  :good
Гарне відео чеського дитячого хору :) https://www.youtube.com/watch?v=_4FhRYOeSos&feature=share&list=PLyq0pn28P3C3L8Frv6SzSCDM6HlGTQbzc&index=1
« Останнє редагування: 02 Червня 2014, 12:38:26 від Lyolik »
Записаний
Найбільша проблема Культури - це її відсутність

asin

  • Старожил
  • ****
  • Карма +130/-10
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 489
  • Останні відвідини:
    03 Лютого 2017, 01:07:16

    Звідки: бпм
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #449 : 02 Червня 2014, 14:21:30 »

 :) У нас би сказали шо ніякої дисципліни .А там видно демократія вже від малого.Зразу пригадалися совітські піонери ,де від малого вчили ідолам служити. :moskali :evil
Записаний

Рибка

  • Модератор
  • *
  • Карма +962/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 2922
  • Останні відвідини:
    11 Липня 2020, 23:31:29

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #450 : 05 Липня 2014, 16:52:07 »

Мамо, почитай казку. Усі негаразди людини, особливо маленької, починаються із самотності
Відчуття безнадійності, зневіри і депресії, які неминуче виникають, коли дитина (та й дорослий) відчуває себе нікому не потрібним, безпорадним перед якимсь надзвичайно складним, на перший погляд, завданням. Через це виникають труднощі в спілкуванні з іншими дітлахами, проблеми з інтелектом і пам'яттю. А потрібні лишень дружня підтримка і схвалення близького.
Маленька людинка, яка тільки починає пізнавати величезний, захоплюючий і в чомусь небезпечний для неї світ, такої підтримки, схвалення і просто обміну думками вимагає особливо. А в дорослих часом дійсно немає часу на ґрунтовні і неквапливі бесіди з малям. Проте при бажанні викроїти хоча б 10-15 хвилин на день усе ж таки можна.
Наприклад, по дорозі в дитячий садок і назад. Замість того, щоб мучити малюка питанням: "Що ти їв сьогодні на сніданок?", спробуйте поговорити про те, у яку гру і з ким він грав сьогодні на майданчику або в групі, чому новому навчився, що йому сподобалося.
Звичайно, малюк не завжди здатний пригадати навіть яскраві моменти дня, але якщо в сім'ї склалися нормальні дружні стосунки, розговорити малюка не так уже складно. Кілька початкових запитань, і він із захопленням почне розповідати, як грав зі своїм найкращим другом Вовкою в морських піратів або яку красиву коробочку навчився робити з картону.
Прекрасний час для спілкування з дитиною - приготування вечері. Крім засвоювання на підсвідомому рівні навичок кулінарії і звички допомагати мамі, дитина знайомиться з властивостями предметів і продуктів, їхньою формою і застосуванням. Наприклад, як пояснити різницю між такими схожими, на перший погляд, цукром, сіллю і борошном? Тільки дати спробувати кашу прісну і солону, чай солодкий і без цукру, показати, як з борошна і води виходить справжнє диво - колобок.
Але щоб таке спілкування не перетворилося на справжні тортури (допитливий малюк вічно лізе під руку в невідповідний момент), потрібно чітко визначити для дитини найзручніше і безпечне місце - з якого і видно все добре, і перешкодити вам, навіть при бажанні, вона не зможе. Особливо сподобається дитині, якщо крім споглядання і розпитувань вона зможе надати реальну допомогу: поставити на місце борошно, подати ложку або витерти цукор, що розсипався.
Ще один зручний момент для спілкування - приготування до сну. А краще, уклавши малюка в ліжко і затишно огорнувши його ковдрою, приділити чверть години казці і душевній бесіді. Поговорити, скажімо, про улюблених героїв мультфільмів або книг: чим подобаються або не подобаються, хто добрий, а хто злий і чому так, пофантазувати, що, наприклад, робить зараз хто-небудь із них. З виховною метою можна спробувати з'ясувати, на кого, на думку малюка, схожий він сам, хто з відомих героїв міг би голосно вимагати в магазині цукерку або відмовитися прибирати іграшки.
Але завершувати вечірні посиденьки потрібно обов'язково чимось приємним для малюка: приголубити, сказати, що він найулюбленіший, обговорити майбутній похід до цирку, лялькового театру або зоопарку. Засинати маленька людина має з приємними думками, навіть якщо весь день вона була просто нестерпна.
Записаний
І все буде добре, для кожного з нас.  І все буде добре, настане наш час.

MiD

  • Новачок
  • Карма +6/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 2
  • Останні відвідини:
    19 Лютого 2017, 18:10:42

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #451 : 10 Липня 2014, 01:19:18 »

Запрошуємо дітей 6-8років на розвиваючу програму  "Чарівна стежина"  (Є ще кілька місць)
Заняття відбудеться в п"ятницю.  Запис за телефоном: 066-541-33-69

Мета програми: формування позитивної Я-концепції: підвищення впевненості у власних силах, активізація процесу самопізнання; розвиток уяви та творчого потенціалу дитини в спілкуванні з однолітками, розвиток пам"яті та уваги (ейдетика)

Методи і форми роботи: сюжетно-рольові ігри, елементи групової дискусії, робота в парах та міні-групах, арт-терапія, казкотерапія, пісочна терапія.

Під час занять діти вчаться домовлятися з однолітками і вирішувати складні ситуації при спілкуванні; виконують творчі завдання; тренують вміння промовляти і контролювати свої емоційні переживання; розвивають організаторські та лідерські якості.

 У структуру кожного заняття обов’язково входить творчий блок (малювання, ліплення, аплікація та ін.)

Двічі на тиждень в нас відбуваються майстер-класи.

В четвер, напередодні дня святих Петра і Павла запрошуємо хлопців та дівчат на майстер-клас по розпису дощечки петриківським розписом.


(Не могла створити тему в Надам послуги,  вибачайте, написала тут   :bouquet:)


Маленький фотозвіт з майстер-класу виготовлення ляльки мотанки Подорожниці
Трішки фото завелике, тому так :-[
Приховано: Показати
Записаний

Рибка

  • Модератор
  • *
  • Карма +962/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 2922
  • Останні відвідини:
    11 Липня 2020, 23:31:29

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #452 : 02 Серпня 2014, 16:02:00 »

Вибачайте що на російській

Сколько мама делает для ребенка в день?

Один мужчина поместил в газету заметку о своей жене.

В семье было трое маленьких детей, и он на протяжении одного дня наблюдал и записывал все, что мать делала для детей.

И вот, что получилось:
«В этот день мама:
106 раз мама открывала детям дверь,
16 раз зашнуровывала ботинки,
32 раза переодела,
94 раза сказала «оставь это»,
16 раз гасила ссоры,
11 раз кормила,
19 раз вытирала им носы,
16 раз сажала на горшок,
175 раз задавала им вопросы и давала ответы
и, наконец, только ради нужд детей прошла около 10 километров».

А теперь прибавьте к этому еще все другие обязанности матери по дому, и вы поймете, что такое домашний труд женщины.

Редкий мужчина способен справиться со всеми женскими обязанностями.
Записаний
І все буде добре, для кожного з нас.  І все буде добре, настане наш час.

MiD

  • Новачок
  • Карма +6/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 2
  • Останні відвідини:
    19 Лютого 2017, 18:10:42

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #453 : 09 Вересня 2014, 09:15:07 »

Когда вы смертельно устали от своего ребенка

Приховано: Показати
Как только мы принесли нашу новорожденную дочку домой, ее старшие братья первыми прибегали, чтобы сообщить мне, что она плачет, хнычет или несколько подозрительно пахнет: «Мама, ты кое-кому нужна. Малышка плачет». Или я присаживалась на минутку, прекрасно зная, что ребенок начинает просыпаться… «Мама, ты мне нужна!» Хорошо! Я уже поняла! И это не говоря о том, что нужды новорожденной бледнеют в сравнении с нуждами двух маленьких пацанят.
Кому-то всегда нужно перекусить, кого-то всегда нужно перевязать, дать другой носок, положить кубики льда в воду, выдать НОВЫЙ отряд бойскаутов, вытереть сопли, обнять, рассказать сказку, поцеловать. Бывали дни, когда мне казалось, что день никогда не закончится, и монотонное состояние, когда ты постоянно «кому-то нужна», может действительно сделать свое дело и сказываться негативно. Но вдруг меня как громом поразило: им нужна Я. Не кто-то еще. Не какой-то любой другой человек в мире. Им нужна их МАМА.
Чем скорее я смогла принять тот факт, что материнство означает, что я никогда не успеваю, тем быстрее я смогла найти свое место и обрести покой в этой сумасшедшей гонке на этом этапе своей жизни. Чем скорее я смогла понять, что «мама» – это мой долг, моя привилегия и честь. И я готова быть там, где во мне нуждаются, в любое время дня и ночи.
«Мама» – это значит, что я только что уложила малышку спать после кормления в 4 утра, а тут моему трехлетнему сыну приснился кошмар. «Мама» – это значит, что я выживаю на кофе и на том, что не доели дети. «Мама» – это значит, что мы с мужем не успеваем нормально поговорить неделями. «Мама» – это значит, что я ставлю их нужды прежде своих, даже не задумавшись. «Мама» – это значит, что все мое тело болит, а мое сердце переполнено любовью.
Я уверена, настанет день, когда я никому не буду нужна. Мои дети разбегутся кто куда и будут поглощены своей жизнью. А я буду сидеть одна в каком-нибудь доме престарелых (текст написан американкой, в Америке дома престарелых — очень хорошие и проводить там старость — нормальная практика — прим. ред.) и наблюдать за тем, как увядает мое тело. И тогда я никому не буду нужна. Может быть, я даже стану обузой.
Конечно же, они будут навещать меня, но мои руки уже не будут их домом. А мои поцелуи уже не будут для них исцелением. И больше не будет маленьких ботиночек, с которых нужно вытирать грязь. И не нужно будет пристегивать ремни в машине. Я прочту сама для себя сказку на ночь, семь раз подряд. И я больше не буду стремиться к перерывам. Больше не будет рюкзаков, которые нужно паковать и распаковывать, коробок для обеда, которые нужно наполнять. И я уверена, что мое сердце будет рыдать, лишь бы услышать эти тоненькие голоса, которые зовут меня: «Мама, ты кое-кому нужна!»
И теперь мне кажутся прекрасными эти мирные кормления в 4 утра в нашей маленькой уютной детской. Мы сидим в собственном лавандовом гнезде на могучем дубе. Мы смотрим, как тихо падает снег, и как по ровному белому полотну бежит заяц. Только я и моя малышка, в соседских домах еще темно и тихо. Только мы сидим и смотрим, как встает бледная луна, а по стенам детской танцуют тени. Я и она – лишь мы вдвоем слышим, как вдали ухает сова.
Мы прижимаемся друг к другу под одеялом, и я укачиваю ее, чтобы она снова заснула. Уже 4 утра, я измучена и устала, но все хорошо, я ей нужна. Только я. И может быть, мне она нужна тоже. Потому что она делает меня МАМОЙ. Однажды она будет крепко спать всю ночь. Однажды я буду сидеть на инвалидном кресле, в моих руках никого не будет, и я буду мечтать о тех тихих ночах в детской. О том времени, когда я ей была нужна, и нас было всего двое в целом мире.
Могу ли я наслаждаться тем, что я нужна? Иногда – безусловно, но часто это очень утомляет. Изводит. Но и не нужно наслаждаться каждым мгновением. Это долг. Бог сделал меня их мамой. Это положение, к которому я стремилась задолго до того, как поняла это.
За три дня выходных мой муж не мог поверить своим ушам, как часто наши мальчишки повторяли: «Мама. Мама, мама!» – «Они всегда так?» – спросил он, не скрывая ужаса и сочувствия. – «Да, весь день, каждый день. Это моя работа». И я вынуждена признать, что это самая сложная работа из всех, которые у меня когда-либо были.

В прошлой жизни я была менеджером в ресторане, в очень популярной сети во Флориде. В 19:30, в субботу вечером, я стояла на раздаче бесконечного потока тарелок, и внезапно отключили электричество… но это ничто в сравнение с тем, что творится дома в 17:00. И, поверьте мне, клиентам в Южной Флориде угодить сложнее, чем кому бы то ни было. Но это подарок по сравнению с моими бессонными мальчишками, с низким уровнем сахара в крови.
Когда-то у меня было время. На себя. Сейчас неплохо было бы заняться хоть немного своими ногтями. Мой бюстгальтер на мне уже не сидит. Мой фен, наверное, уже не работает, я даже не в курсе. Я не могу принять душ без зрителей. Я начала использовать крем для век. У меня больше не проверяют удостоверение личности. Это доказательство моего материнства. Доказательство того, что я кому-то нужна. Именно сейчас я кому-то постоянно нужна. Так же, как прошлой ночью…
В 3 часа ночи я слышу топот маленьких ножек – кто-то заходит в мою комнату. Я лежу тихо и едва дышу. Может быть, он вернется к себе в комнату. Да!
«Мама!»
«Мама!» – голос становится чуть громче.
«Да» – я еле-еле шепчу.
Он замолкает, глаза его сверкают в тусклом свете.
«Я люблю тебя».
И все, он ушел. Умчался обратно в свою комнату. Но его слова все еще висят в прохладном ночном воздухе. Если бы я могла дотронуться до них и взять, я бы схватила эти слова и прижала бы их к своей груди. Его тихий голос, который шепчет самые лучшие слова на свете. Я люблю тебя. Улыбка касается моих губ, и я медленно выдыхаю. Я почти боюсь, что воспоминание уйдет. Я возвращаюсь ко сну, а его слова поселяются в моем сердце.
Однажды этот маленький мальчик станет взрослым мужчиной. И он больше не будет шептать мне такие сладкие слова в неурочный час. Я буду слышать только гудки машин и храп мужа. Я буду спокойно спать целую ночь, не буду беспокоиться о заболевшем ребенке или о плачущем младенце. Это просто останется в памяти. В памяти останутся эти годы, когда я была нужна, и это было утомительно, но недолговечно.

Надо прекратить мечтать о том, как «однажды» все станет проще. Потому что правда такова: да, может, станет проще, но лучше, чем сегодняшний день, никогда не будет. Сегодня, когда я вся покрыта соплями и слюнями маленьких мальчишек. Сегодня, когда я наслаждаюсь тем, что маленькие ручки обвивают мою шею. Сегодня совершенно. «Однажды» у меня будет педикюр и я смогу принимать душ в одиночестве. «Однажды» я верну себе себя. Но сегодня я отдаю себя другим, я устаю, я вся перепачканная, но меня ТАК любят, и поэтому я опять должна идти. Я кому-то нужна
Записаний

Рибка

  • Модератор
  • *
  • Карма +962/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 2922
  • Останні відвідини:
    11 Липня 2020, 23:31:29

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #454 : 25 Жовтня 2014, 15:33:53 »

аж тепер прочитла, так гарно :'-( :) :good
Записаний
І все буде добре, для кожного з нас.  І все буде добре, настане наш час.

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #455 : 20 Листопада 2014, 11:59:51 »

Сміялась до сліз. В кого є дітки зрозуміють :)  Про беременность и роды
http://ibigdan.livejournal.com/12372447.html?page=2&cut_expand=1#cutid1
Записаний

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3805
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    09 Вересня 2023, 17:33:39

    Звідки: з маминого животика
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #456 : 20 Листопада 2014, 19:44:06 »

"Не бойся!"
(Лист-поради бабці новонародженій внучці)


"Если бы я могла написать это письмо четверть века назад для твоей мамы, было бы здорово. Но тогда мне исполнилось двадцать пять, и ни о чём таком я не задумывалась. Зато имелась куча других забот: нужно было с утра накормить дочь, отвезти её в ясли, потом бежать на лекции, а вечером ещё убрать дом и приготовить ужин. Твой дед работал в ночь, и некому было меня подменить, когда твоя мама (а она часто болела) плакала до самого утра. Да и не в отсутствии времени дело. В двадцать пять ты можешь поделиться разве что навыками приготовления яичницы. Впрочем, я не уверена, что в мои пятьдесят я знаю о жизни больше, чем тогда. Но, в конце концов, я твоя бабушка, у нас (хочешь ты или нет) много общего, и я мечтаю, чтобы ты была счастлива

Не бойся падать
С велосипеда, с качелей, с коньков и даже на ровном месте. Будет больно (иногда сильно), но зато ты научишься быть ловкой, быстрой и подниматься даже тогда, когда хочется плакать.
Не бойся драться. Даже с мальчишками. Тем более с мальчишками
Тебе будут говорить «девочки не дерутся» и смеяться над твоими синяками, но ты им не верь. Привычка держать удар и умение ответить на него без раздумий не самый плохой из навыков. Кстати, в хорошей драке совершенно не чувствуешь боли, а ссадины проходят через неделю.

Не бойся собак
Потому что у твоих родителей их две, у нас с дедушкой три, и я надеюсь, что ты их всех полюбишь, потому что у тебя нет другого выбора. Прости.

Не бойся говорить то, что думаешь
Ты не обязана быть «воспитанной девочкой» и молчать, если хочешь спорить. Ты не обязана скрывать своё мнение ни ради «дружбы», ни ради «любви». Если тебя не слышат или требуют от тебя «лояльности», то к чёрту такую дружбу и такую любовь.

Не бойся признавать свои ошибки. Не стыдись извиняться
Только очень сильные девочки умеют это. А ты ведь вырастешь именно такой. Невыносимо трудно сказать: «Прости, я была не права. Как я могу это исправить»? Но когда ты этому научишься, никто не сможет тебя победить.

Не бойся получить низкую оценку
Не только в школе. (Хотя, в школе тоже). Пара или кол – это не так уж и плохо. Зато ты узнаешь, где твои слабые места и над чем стоит поработать. И помни, что плохая оценка не значит, что плохая ты. Это всего лишь мотивация к действию.

Не бойся проигрывать
Проигрыш – как падение. Чем больнее, тем полезнее. Если ты проиграла (в олимпиаде по биологии или в борьбе за самого красивого мальчика в классе), это сильно увеличило твои шансы выиграть в следующий раз. Ведь теперь-то ты знаешь, где можешь нажать.

Не бойся непопулярности
Во-первых, это пройдёт. А, во-вторых, твоя «непопулярность» - отличный повод заняться чем-то необычным. Пока все эти «короли и королевы» будут таскаться по вечеринкам, просиживать время в кафешках и торчать в интернете, ты научишься отлично стрелять, ездить верхом, болтать на фарси и дрессировать пингвинов. В двадцать лет «популярные» всё ещё будут торчать в интернете, а ты отправишься в свою первую экспедицию в Антарктиду.

Не бойся влюбиться
Это все равно однажды произойдёт – так мы устроены. Так что перестань сопротивляться и радуйся тому, что наконец-то выросла.

Не бойся сказать ему об этом
Что ты теряешь? Если он к тебе равнодушен, ты перестанешь о нём думать и найдёшь того, кто ответит на твои чувства. А если всё-таки влюблен? Подумай сама. Что если он тоже боится, что ты скажешь «нет»? Ах да. Те, кто талдычит про «женскую гордость», просто тебе завидуют. У тебя-то уже ВСЁ случилось.

Не бойся первого поцелуя
Поверь бабушке, это потрясающе! А если ты вдруг волнуешься, что не умеешь целоваться и будешь выглядеть «как дурочка», то ты и есть дурочка. Все женщины отлично целуются. Поцелуи у нас в генах.

Не бойся первого секса
Только пожалуйста, пусть это произойдёт с тем, кого любишь. И помни о возможных последствиях.

Не бойся не выйти замуж
Даже в моё время отсутствие мужа не считалось чем-то ужасным. Так что, когда ты подрастёшь, никому не будет дела до того, есть ли у тебя на пальце обручальное кольцо или нет. А ещё я заметила, что мои незамужние подружки жили и живут ничуть не хуже, чем я, а иногда даже интереснее и веселее (не вздумай сказать об этом дедушке).

Не бойся выйти замуж
Чужак на твоей территории – ещё тот кошмар. Поэтому постарайся встретить «своего» человека, и тогда всё получится, и даже незакрытый им тюбик зубной пасты не будет раздражать. Зато будет кому по утрам выгуливать собак.

Не бойся свадьбы, даже самой дурацкой
Я, вот, побоялась. Мне показалось глупым наряжаться в платье-торт и краснеть под крики «горько». А теперь я думаю, что было бы здорово посмотреть на свои фотографии в «торте» и показать тебе, какие мы с дедом были молодые и прекрасные идиоты. Пять часов позора, зато потом есть о чём вспомнить.

Не бойся рожать
Врать не буду, это довольно-таки больно. Но медицина не стоит на месте, так что полагаю, у тебя этой проблемы не возникнет. В нашем роду женщины делают это быстро и начинают думать о следующем ребёнке через полчаса после знакомства с предыдущим.

Не бойся развода
Если это произойдёт (всякое случается) просто так, по чьей-то глупости, или по чьей-то вине – не отчаивайся и не расстраивайся. Развод – это не конец, но начало чего-то нового, возможно гораздо более интересного.

Не бойся одиночества
Знаешь, в какой-то момент, одиночество – лучшее, что может случиться. Не каждому выпадает шанс побыть наедине с по-настоящему умным и родным человеком – с собой. Если тебе повезёт, насладись этой возможностью по полной. А долгого одиночества тебе всё равно не светит – я нашу семейку знаю.

Не бойся быть сильной
Возможно тебе будут говорить, что женщина должна быть (или притворяться слабой). По крайней мере, мне так говаривали всякие «доброхоты». Так вот послушай бабку – гони доброхотов взашей. Женщины никому ничего не должны. И только с такими женщинами бывают самые сильные и самые лучшие мужчины.

Не бойся быть странной
Я же не боюсь!

Не бойся плакать
Ты спросишь, а разве можно одновременно быть сильной и плакать. А я отвечу: слёзы - право сильного. Потому что когда я сильная, я что хочу то и делаю. Хочу плачу, хочу смеюсь, хочу тюбик от пасты не закрываю.

Не бойся пробовать новое
И неважно сколько тебе лет и что о тебе скажут люди. Бери от жизни всё, что она предлагает. А если не предлагает, отбирай силой. И неважно насколько безумным выглядит со стороны твое желание. К примеру, если в пятьдесят тебе взбредёт в голову купить себе мотороллер – дерзай. Некоторые бабушки так и сделали.

Не бойся стареть
Это не страшно, хотя немного удивительно. Но зато начинаешь больше ценить жизнь (ну, прости, что я банальна), сильнее любить и жалеть близких и зачем-то писать пространные письма внукам.

Не бойся терять близких
Я долго сомневалась, писать ли это вообще. Но мы же с тобой знаем, что потери и расставания неизбежны. Поэтому люби своих близких, пока они рядом так сильно, как только сможешь. Любовь не исчезает."
Записаний

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3805
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    09 Вересня 2023, 17:33:39

    Звідки: з маминого животика
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #457 : 26 Листопада 2014, 03:10:51 »

Цю розповідь батька, який відучив сина смітити раз і назавжди, я взяла з форуму просто-мама-ру:
Приховано: Показати
Когда моему сыну было лет семь, и мы всей пока еще маленькой семьей ехали куда-то за город, заехали на заправку, купили мороженного и едем, получаем удовольствие: лето, жара, мороженное, жена, сын, благодать...

Тут мой сын открывает окно и выбрасывает обертку. Скорость автомобиля была небольшой и я смог очень быстро сориентироваться и припарковать машину на обочину.

Молча вышел из машины, открыл багажник, освободил от продуктов один из ашановских пакетов, вывел сына из машины и попросил собрать весь мусор с обочины. У сына гордыня, еще и жена попыталась заступиться...

Но женщина была отправлена в машину слушать музыку, а сыну объяснил, что пока он не принесет мне полный пакет мусора, мы дальше не поедем, и соответственно всех "ништячков", обещанных нами, уже не будет.

Сын вначале со слезами, а потом с каким-то азартом на глазах пошел собирать мусор. Я взял второй пакет и пошел рядом.

За неполных полчаса мы очистили маленький участок дороги от следов жизнедеятельности нашего народа и вернулись в машину.
Далее я объяснил сыну, почему он пошел собирать мусор - потому что Россия это его Родина, а Родину надо любить. Говорил много, нудно (как считает моя жена), с примерами, но так, чтоб он понял.

А в конце сын спросил:
– А почему ты пошел собирать за мной?
– То, что ты бросил обертку в окно – это, в первую очередь, моя ошибка. Я упустил что-то в твоем воспитании, и поэтому должен был понести наказание вместе с тобой.

Скоро сыну будет 13 лет, у него две маленькие сестренки, и вчера я с удовольствием наблюдал, как он учит их не мусорить...

Спасибо моему отцу — его жизненная мудрость при нашем воспитании так сильно мне помогает правильно поучать своих поучат))

Записаний

Рибка

  • Модератор
  • *
  • Карма +962/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 2922
  • Останні відвідини:
    11 Липня 2020, 23:31:29

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #458 : 29 Листопада 2014, 16:44:28 »

ЧОМУ ДІТИ НАС НЕ ЧУЮТЬ


«Сто разів треба повторювати», «як об стінку горох», «поки не прікрікнешь - не зробить» - ці фрази впевнено займають перші рядки в хіт-параді батьківських скарг дитячого психолога. Чому? «Найголовніша помилка батьків полягає в тому, що вони намагаються давати вказівки діткам, як маленьким дорослим. Але в «маленькій країні» діють свої закони сприйняття, які необхідно враховувати, якщо ми хочемо бути почутими».

Помилка 1 - Відсутність зорового контакту
Малюкам доступна тільки гнучка одноканальна увага. Це означає, що мозок дитини здатний сконцентруватися тільки на одній задачі (наприклад, на будівництві тунелю зі стільців). Безглуздо дратуватися, що захоплений грою малюк вас «не чує» - він поки просто не здатний на це. Тим більше що мамині слова доносяться звідкись зверху, в той час як «справжня» життя проходить тут, під стільцями!
Робота над помилками. Перш ніж давати вказівки, необхідно переключити увагу карапуза на себе. Сядьте навпочіпки, подивіться дитині в очі (можна доторкнутися або взяти за руку). Зверніться до нього по імені: «Даша, подивися на мене», «Тьома, послухай, що я скажу» і т. П. Малюка старше 3,5 корисно попросити повторити, що він почув. Завдання, які видаєш сам собі, виконувати набагато приємніше.

Помилка 2 - Прохання, що складаються з декількох
«Зніми валянки, вимий руки і за стіл», - на наш погляд, прохання просте, як двічі два. А от для дитини молодше 3,5-4 років це досить складний алгоритм. Спробуй запам'ятати послідовність, нічого не пропустивши! Ось малюк і «застряє» в передпокої.
Робота над помилками. Розбивайте складну задачу на прості. Видавайте дитині тільки одне коротке завдання, наприклад: «Зніми валянки». До наступного переходите, коли вказівка №1 буде виконано.

Помилка 3 - «Непрямі» вказівки
Наприклад: «Ти ще довго будеш сидіти в бруді?», «Тобі що, подобається ходити з липкими руками?». «Малюки розуміють все буквально, - каже психолог. - Здогадатися, що в маминому питанні укладено керівництво до дії, їм поки важкувато».
Робота над помилками. Варто пам'ятати, що дитина ще тільки освоює рідну мову. Тому всі прохання повинні звучати так, щоб їх можна було зрозуміти однозначно.

Помилка 4 - Багатослів'я
«Саша, скільки разів тобі можна говорити, що не стрибай з крісла на диван! Ти вже забув, як розквасив ніс, хочеш звалитися ще раз? .. І т. Д. ». «Зрозуміло, що у батька, який видає «промову», що називається, «накипіло» і він хоче якось припинити небезпечну поведінку дитини, - каже психолог. - Але вислуховуючи довгу нотацію, дитина тільки плутається в словах і забуває, про що, власне, йдеться».
Робота над помилками. Не варто нагадувати дитині «минулі» гріхи. Не потрібно лякати прийдешніми неприємностями. Малюк живе «тут і зараз», тому спроба вплинути на нього довгими поясненнями безглузда. Найкраще в такий момент сказати коротко: «Стрибати з крісла не можна, це небезпечно». Після цього можна перетворити ситуацію в жарт - наприклад, зняти пустуна з крісла і покружляти, пограти в літачки. Або переключити увагу - наприклад, запропонувати позмагатися, хто краще перестрибне через розкладені на килимі листки паперу. Одним словом, знайти більш безпечний вихід для енергії, що переповнює малюка. І найголовніше правило - якщо не можете змінити поведінку дитини, міняйте обставини, які провокують небезпечну поведінку. Наприклад, перенесіть крісло в іншу кімнату.

Помилка 5 - Крик
Дитина попросить вибачення, скаже, що все почув і зрозумів. Насправді він не почув - не до того було. Головною метою було - запобігти покарання. Крім того, крик викликає тривогу, страх. А страх знижує здатність мислити. «Згадайте, як ви самі себе відчуваєте, якщо з вами на підвищених тонах розмовляє хтось значущий, наприклад начальник, - радить психолог. - Напевно буває відчуття, що губитесь? Те ж саме відбувається і з дитиною».
Робота над помилками. Кращий спосіб утримати емоції під контролем - бути послідовними. Якщо дитина зрозуміє, що немає способу випросити годинне сидіння перед телевізором, він перестане ігнорувати прохання вимкнути мультики.

Помилка 6 - Очікування негайної зміни поведінки
Американський педагог Мері Бадд Роу в ході експериментів виявила, що діти сприймають сказане не так швидко, як дорослі, а із затримкою в кілька секунд. У тому числі й тому, що довільна увага (тобто вміння зусиллям волі відволікатися від цікавого на користь необхідного) повністю формується у малюка тільки до 6-7 років. Це означає, що швидко переключатися з того, що цікаво йому (наприклад, возити по підлозі табуретки) на те, що «цікаво» вам (одягнутися і відправитися в поліклініку) дитина молодше шести попросту не може.
Робота над помилками. Давайте малюкові «тимчасовий» запас. Наприклад, вам пора додому, а чадо ніяк не може відірватися від гри. Домовтеся з ним, скільки разів він зможе з'їхати з гірки перед відходом додому, тоді ваше прохання напевно буде почуте. Варіант: якщо карапуз «не чує», що пора залишити машинки і піти обідати, - запропонуйте машинкам позмагатися - хто швидше доїде до кухні і т. п.

Помилка 7 - Метож «заїждженої платівки»
Поганий для дитини, тому що він не звикає до самостійності. «Мама в цей раз не нагадала, що треба вимити руки після туалету, значить, їх мити не обов'язково». Поганий для мами, тому що навіть самий терплячий чоловік, змушений постійно бути «платівкою», виснажується і може одного разу через дрібницю зірватися на малюка - накричати або надавати по попі.
Робота над помилками. «У дітей дуже розвинена зорова пам'ять, - каже Оксана Лисікова, - тому для освоєння режимних моментів дуже ефективно працюють картинки-нагадувалки. Наприклад, у півтора-два роки малюк вже здатний засвоїти, що треба мити руки в трьох випадках: перед їжею, після «походу» на горщик і після прогулянки. Повісьте у ванній і в передпокої яскраві картинки, присвячені цим трьом ситуацій. Кожне миття рук дитина охоче відзначатиме яскравим кружечком або хрестиком ».

Помилка 8 - Прохання = «Заперечення»
«Не лізь в калюжу!», «Не ляскай дверима!». Дитяче сприйняття «пропускає» частку «не», і малюк то й справа сприймає батьківську заборону як привабливу пропозицію.
Робота над помилками. Запропонуйте цікаву альтернативу. Наприклад: «Давай спробуємо обійти калюжу з цього вузького бордюрчик» або «Зможеш закрити двері, щоб ніхто не почув?»

Помилка 9 - Постійне обсмикування
«Як правило, раз у раз обсмикують дитину тривожні мами, які відчувають постійний страх за малюка і справляються з цим страхом за допомогою гіперопіки, - вважає психолог. - "Не наступи в бруд", "Обережно, поріг", "Стій, там собака" - і так цілий день». У якийсь момент, втомлена від тиску дитина, починає сприймати мамину мову просто як «фон».
Робота над помилками. Спробуйте порахувати, скільки разів за годину (наприклад, за прогулянку), ви робите дитині зауваження. Які з цих зауважень цілком можна було б і не робити? Чи не обсмикуйте його з приводу, а намагайтеся бути поруч, коли малюк активний. Залазьте разом з ним на гірку, сходіть за компанію подивитися, що там лежить у кущах, разом подивіться на собаку. Кроха обов'язково «скопіює» ваше безпечне поводження.

Помилка 10 - Невміння чути дитину
«Буває, що мама і дитина проводять удвох цілий день, але складно сказати, що вони довго були разом, - вважає Оксана Лисікова. - Наприклад, малюк хоче розповісти мамі щось, з його точки зору, дуже важливе про знайдений в пісочниці камінчик. Але мама захоплена розмовою з подругою: "Почекай!" Або по дорозі в магазин карапуз щось захоплено розповідає, мама неуважно киває головою, занурена в свої думки ».
Робота над помилками. Дитина вчиться у нас усього, в тому числі і мистецтву комунікації. «Не так важливо, скільки часу ви проводите з малюком, важливіше, як ви його проводите, - вважає психолог. - Спробуйте на годину-дві повністю зануритися в гру, зосередившись лише на спілкуванні з малюком. Він напевно «насититься» увагою і захоче пограти самостійно, залишивши вам час і на розмову з подругою, і на роздуми. А ось дитина, з якою проводять цілий день «поруч, але не разом», звикає «випрошувати» увагу за допомогою пустощів.

Навчити інших!
Як вказати малюкові на помилки, щоб не перетворитись на «мегеру»? Можна делегувати йому повноваження «старшого». Перший етап навчання чому-небудь - наприклад, вмінню правильно переходити дорогу або користуватися виделкою - повинні пройти «дублери» малюка - його улюблені іграшки. Ваше завдання за допомогою дитини дати іграшкам докладні інструкції: «Наколоти шматочки котлети? Опусти вилочку зубцями вниз. А щоб донести до рота пюре, поверни вилку вигином вниз».
Записаний
І все буде добре, для кожного з нас.  І все буде добре, настане наш час.

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #459 : 02 Грудня 2014, 00:01:35 »

Тему про мам не найшла, але й тут гарно :)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=jn3PiLUBp7E" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=jn3PiLUBp7E</a>
Записаний