Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

17 років 4 місяці 21 день

Автор Тема: Д1ти,виховання,проблеми.  (Прочитано 208034 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Мілана

  • Старожил
  • ****
  • Карма +146/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 455
  • Останні відвідини:
    06 Грудня 2022, 10:49:20

    Звідки: Стуса
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #380 : 15 Січня 2013, 20:16:09 »

Кожна мама чи тато віддаючи дитину в дитячий садок вже планують її майбутнє.
Справді? :o
Ті, що реально любили вчитися - зараз по аспірантурах і т.п.. Короче "живуть на одну зарплату" і голосують за комуністів.
Категорично не погоджуюсь.  Це все одно, що сказати: всі двієчники працюють двірниками. Все залежить від людини.
А табличка множення?
Вона зараз в принципі практично непотрібна
Мені потрібна. Якщо поряд нема компьютера чи калькулятора, то множу стовпчиком.  :unknow
Ми починали від принципу вибору школи. Я писала, що завдання початкової школи - навчити вчитися і не відбити охоту до навчання. Тому що не в тому питання з яким табелем ти закінчив школу і чи маєш червоний диплом, а в тому, як реалізуєшся в житті. Коли моя дитина запитала ким краще стати, щоб мати гарну зарплату, я відповіла: "ти можешь стати ким завгодно, але треба, щоб робота була до душі і щоб ти в своїй спеціальності була набагато вища за середній рівень. І все життя треба буде самостійно вчитись, покращувати свої знання. Тоді  і гроші  будуть."
 Не так давно бачила цікаве дослідження. Знання прирівняли до нематеріальних активів і визначали їх амортизацію. За цим дослідженням ще 30-50 років тому знання застарівали наполовину кожні 20-25 років. Тобто, людина, отримавши ВО могла з тими знаннями спокійно доробити до пенсії. Зараз знання застарівають вдвічі кожні 5-7 років. І через 10-15 років колишній випускник вузу не являє собою ніякої цінності для працедавця. Якщо самостійно не підвищує свою кваліфікацію.
 Тому мета навчання не в тому, щоб вбити в голову дитині якомога більше знань, а в тому, що познайомити дитину з різними галузями знань, дати можливість визначити, що її цікавить і до чого є схильності. І головне: показати, що знання цікаві самі по собі і вчитись  - природньо для людини. Не для оцінки. Відзнаки, медалі, дипломи, енциклопедичні знання, якщо все це є, -  лише побічний продукт.
« Останнє редагування: 15 Січня 2013, 21:08:07 від Мілана »
Записаний

americano

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +158/-41
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 584
  • Останні відвідини:
    11 Серпня 2021, 22:33:01

    Звідки: UKRAINE
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #381 : 17 Січня 2013, 09:10:45 »

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=3ah6CfC6wr8" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=3ah6CfC6wr8</a>
 :good
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 16:30:04

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #382 : 17 Січня 2013, 10:43:52 »

Гарнезно!

Часто і сам потрапяєш у такі ситуації  :(
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


yaro my

  • Гаряча голова
  • *****
  • Карма +244/-109
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1636
  • Останні відвідини:
    03 Лютого 2014, 23:34:40

    Звідки: "АттУда"
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #383 : 03 Лютого 2013, 16:16:40 »

еталон поведінки для дітей
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=FjL2Uv4lwno" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=FjL2Uv4lwno</a>
Записаний
Следи за контекстами!

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #384 : 17 Лютого 2013, 22:53:05 »

Цитувати (вибране)
Непременно балуйте детей!!! Жизнь тяжелая штука… И у вашего выросшего малыша, должно быть место в душе, пахнущее ванилью, сказками, сбывшимися просьбами к Деду Морозу, родительскими поцелуями и верой в то, что он самый, самый… То место, прикасаясь к которому, он сможет найти в себе силы выжить в самых нелегких испытаниях...
Записаний

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #385 : 13 Березня 2013, 14:10:32 »

Детские заповеди для взрослых.

 • Кроме еды и одежды мне нужно душевное тепло, сердечность и Ваша любовь.

 • Говорите со мной сердцем и Вашими руками, потому что слова не всегда мне понятны.

 • Не применяйте ко мне силу. Это приучит меня к мысли, что с позиции силы можно все решить. Я быстрее откликнусь, если меня просто повести за собой.

 • Не давайте лишних обещаний, потому что Вы не можете их
 выполнить. Я могу утратить доверие к Вам.

 • Не акцентируйте внимание на моих «плохих привычках». Это
 меня будет только побуждать продолжать делать то же самое.

 • Не делайте замечаний в присутствии людей. Я больше и лучше пойму все, если Вы спокойно поговорите со мной с глазу на глаз, наедине.

 • Сделайте так, чтобы я почувствовал свою значимость и потребность, свое место в
 планах нашей семьи.

 • Сделайте так, чтобы я никогда не боялся утратить Вашу любовь.

 • Помогите мне понять разницу между добром и злом.

 • Поддерживайте и поощряйте меня к труду, даже тогда, когда я еще делаю сотни ошибок.

 • Не наказывайте меня за неудачи, сама неудача уже является наказанием для меня. Мягко критикуйте и оценивайте, но не меня, а мои поступки.
 • И Вы никогда не должны забывать,
 что ребенок учиться делать те вещи, которым вы его учите! Если дети живут с враждебностью, они учатся биться.

 • Если дети живут со страхом, они учатся бояться.

 • Если дети живут с насмешкой, они учатся быть боязливыми.

 • Если дети живут с завистью, они учатся разочарованию.

 • Если дети живут с поощрением, они учатся доверию.

 • Если детей учат делиться, они учатся быть щедрыми.

 • Если дети живут в честности, они учатся быть правдивыми.

 • Если дети живут в справедливости, они учатся быть справедливыми.

 • Если дети живут в доброте и вежливости, они учатся уважать.

 • Если дети живут в дружелюбности, они учатся понимать, что мир прекрасен.
Записаний

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3805
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    09 Вересня 2023, 17:33:39

    Звідки: з маминого животика
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #386 : 14 Березня 2013, 01:40:59 »

В принципі, це, що розказано в ролику ми чудово знаємо давно. Але, думаю, не лишнє нагадати ще раз:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=IRbwDdLg_a0" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=IRbwDdLg_a0</a>.
Записаний

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #387 : 19 Березня 2013, 13:45:29 »

25 ВАЖНЫХ ВЕЩЕЙ, КОТОРЫМ МЫ МОЖЕМ НАУЧИТЬ ДЕТЕЙ

 Прямо сейчас на наших глазах привычки приобретают наши дети. В зарождении каких-то из них мы не будем участвовать, их продиктует природа и среда, окружающая ребенка. Но есть вещи, которым мы можем научить детей в раннем возрасте, чтобы эти полезные навыки в будущем помогали им взаимодействовать с другими людьми и облегчали жизнь.

 ►Быть вежливым. Еще никогда употребление слов «спасибо», «пожалуйста», и умение пожелать доброго вечера не приносило вреда. Напротив, хорошие манеры и доброжелательное поведение упрощают отношения между незнакомыми людьми, украшают любой разговор, открывают не поддающиеся на первый взгляд двери.

 ►Уметь говорить «нет». Незнакомцу по дороге из школы, который предлагает пройти вместе с ним в неизвестном направлении. Однокласснику, что постоянно одалживает вещи и не отдает их без напоминания. Ровеснику, предлагающему выпить коктейль на школьной дискотеке. Ребенок должен понимать, что вежливость – прекрасное качество, но им нужно уметь жертвовать в целях собственной безопасности, самоуважения и уважения к своему личному времени.

 ►Соблюдать гигиену. Если с юных лет приучить ребенка заботиться о чистоте своего тела: мыть руки после улицы, чистить зубы два раза в день, регулярно стричь ногти, принимать душ и пользоваться средствами гигиены, в будущем эта привычка сослужит хорошую службу. Все любят иметь дело с опрятными людьми.

 ►Не опаздывать. Непунктуальность – один из самых больших раздражителей. Она может подводить и ученика в школе, и офисного работника, поэтому с медлительными детьми стоит с раннего возраста взять за правило выходить из дома на десять минут раньше, готовить одежду и учебники с вечера, чтобы избежать утренней суматохи, а также самим родителям показывать пример прихода к назначенному времени на дни рождения, дружеские встречи или к врачу.

 ►Соблюдать правила безопасности. Жизненно важные правила необходимо выработать до автоматизма, пока дети еще маленькие и, если нужно, повторять их сотни раз, пока не впечатаются в памяти: не перебегать дорогу на красный свет, не играть на проезжей части, пользоваться электроприборами согласно инструкции, аккуратно обращаться с огнем.

 ►Уметь слушать. Это одно из важнейших умений, которое пригодится и в школе (воспринимать информацию), и в работе (проходить собеседования, вести переговоры), и в межличностных отношениях. Поэтому родителям важно самим внимательно слушать детей. А также учить их ждать очереди, чтобы высказаться, не перебивать старших и быть внимательными.

 ►Сосредотачиваться. Сейчас о неумении , говорят с некоторым вызовом и бравадой. А меж тем и современные дети, и взрослые утрачивают способность быть усидчивым, концентрироваться на одной задаче и доходить до сути. Мы можем научить детей отсекать лишнее, не отвлекаться на мелочи, сосредоточиваться на одном деле, а по его завершении приниматься за другое.

 ►Класть вещи на место. Приучая ребенка убирать за собой игрушки и вешать на место одежду, в которой он пришел из школы, можно уменьшить энтропию разбросанных вещей сейчас и в будущем.

 ►Извиняться. Важно не относиться к ошибкам как к чему-то постыдному, не вырабатывать у ребенка чувство стыда за любую оплошность. Но ввести в лексикон простое слово «извините», когда наступил кому-то на ногу, нечаянно толкнул или обидел, необходимо. Это слово ребенок должен слышать и от родителей. Способность попросить прощения у того, кому сделал больно, поможет не только наладить отношения, но и снять тяжелый груз с души, когда чувствуешь свою неправоту.

 ►Читать. Читающему человеку никогда не будет скучно, литература поможет и с кругозором, и с грамотностью. Поэтому, чем раньше в руках ребенка появятся книги, тем интереснее и богаче будет его жизнь.

 ►Питаться правильно. Дети перенимают пищевые привычки от родителей, поэтому если хочется, чтобы малыши ели здоровую пищу, начинать стоит с себя и с того, что мы ставим на стол. Привередливые дети и из правильного продуктового набора составят список исключений, но все-таки, если в родительском рационе присутствуют только полуфабрикаты и сладости, сложно представить, чтобы ребенку захотелось съесть овощной салат или кусок рыбы.

 ►Знакомиться. Начиная с детского сада можно учить ребенка подходить к другим детям и спрашивать, можно ли поиграть вместе. В первое время родитель может брать на себя функцию лидера и сам интересоваться у ребенка, играющего рядом на площадке, как его зовут, чтобы дети слышали и запоминали, как заводить новые знакомства и дружбу.

 ►Уважать личное пространство. Некоторым тактильным детям ничего не стоит познакомиться с человеком и через пять минут сидеть на его коленках. Но совсем не многие люди готовы радостно принять столь доверительное к себе отношение. Поэтому и открытых, тактильных детей нужно мягко учить понятию личного пространства, подсказывать, как близко можно подходить во время разговора с незнакомым человеком, кого можно смело обнимать и трогать, а кого это может поначалу испугать.

 ►Выражать свои чувства. В стрессовых ситуациях и родителям, и детям важно обозначать, что с ними происходит. И когда случаются ссоры, нужно обязательно рассказывать о своих чувствах и учить детей говорить, что им больно, обидно, неприятно или страшно. Умение выражать чувства поможет не закрываться и не держать переживания внутри.

 ►Задавать вопросы. В возрасте почемучек необходимо поощрять детские вопросы и обязательно удовлетворять любознательность. Тогда в дальнейшем дети не побоятся задавать вопросы учителю, захотят узнавать природу тысяч важных вещей и тем самым будут проявлять свое неравнодушие к окружающему миру.

 ►Уметь сострадать и сочувствовать. Помощь больному котенку, покупка продуктов для одинокого соседа, благотворительный взнос позволят ребенку понять, что он в этом мире не один. Честный разговор о сложных жизненных ситуациях и чужой боли помогут научиться ставить себя на место других людей и понимать, как по-разному могут складываться обстоятельства.

 ►Содержать вещи в порядке. Умение организовать школьные принадлежности, аккуратно раскладывать одежду в шкафу, рассортировать свои творческие материалы здорово упрощает быт. Родители сами могут решить, с какого возраста доверить детям уборку своей территории, но до того, как этот вопрос окончательно положить под детскую ответственность, помощь по дому должна войти в привычку.

 ►Готовить еду. Дети, которые умеют сделать бутерброд и простой салат, легко осваиваются в походах, могут помочь на семейных пикниках да и просто не чувствуют себя беспомощными, если родитель занят или неважно себя чувствует.

 ►Делать зарядку. Здорово, когда спорт с детства – часть жизни. Но если ваш ребенок больше тянется не к секциям и бассейну, а к книгам и моделированию, то даже простая привычка делать по утрам зарядку поможет проснуться, привести мышцы в тонус и быть со спортом если не на дружеской, то хотя бы на приятельской ноге.

 ►Выступать на публике. Как бы ни противились некоторые родители муштре на детсадовских утренниках, наивные четверостишия про зайчиков и елочку пушистую – это первый опыт публичных выступлений, которые будут практиковаться в школе и институте, а во многих случаях и на работе. Умению справиться со страхом выступлений психологи посвящают тома книг, мы же можем подбадривать и радоваться сначала стишкам для Деда Мороза, а в школьные годы – помогать продумывать концепцию выступлений и настраивать детей на успех.

 ►Понимать природу денег. Первое представление о деньгах ребенок получит, играя в магазин, но настоящую цену заработанному он узнает не скоро. Родительская задача – до вступления детей в самостоятельную жизнь обучить их финансовой грамотности. Каждый сам решит, что именно нужно знать: как вести бюджет, оплачивать счета, экономить, откладывать часть дохода или инвестировать его. Важно, чтобы, начав зарабатывать деньги, дети понимали, как умело ими распоряжаться.

 ►Верить в лучшее. Оптимистам все-таки легче живется, в конце их тоннеля всегда есть свет. Мы не можем повлиять на то, какой темперамент достанется нашим детям, но можем вселять уверенность в загрустивших меланхоликов, настраивать их на лучшее, верить в своих детей и собственным примером демонстрировать позитивное отношение к жизни.

 ►Доводить дело до конца. Упорство и нежелание бросать на полпути то, что не получается – не самое распространенное детское качество. Но его все-таки стоит развивать, ведь в будущем предстоит встретиться с задачами, которые нельзя будет бросить, как недостроенную башню. Чтобы ребенок учился добиваться поставленной цели, нужно давать ему простые задания и постепенно повышать их сложность. А при возникновении трудностей показывать, как можно просить о помощи, как искать способ решения проблем и доводить начатое до конца. И обязательно дать прочувствовать удовлетворение от хорошо проделанной и завершенной работы.

 ►Делиться. Сейчас нередко говорят о том, что не стоит заставлять ребенка делиться вещами, если он этого не хочет. И, в общем, с этим сложно не согласиться, достаточно лишь спроецировать на себя ситуацию, когда нас, взрослых, попросят отдать кому-то вещь, которая нужна самим. Но все-таки есть большой человеческий смысл в том, чтобы уметь разделить то, что у тебя есть, с другим человеком. Еще Джек Лондон писал, что милосердие – это кость, поделенная с собакой, когда ты голоден не меньше ее.

 ►Заботиться о близких. Видеть, что кому-то необходима забота и участие (живущей одной бабушке, заболевшей тете, другу, сломавшему руку), и просто так предложить свою помощь – очень важно и для дружбы, и для будущей семейной жизни, и для того, чтобы, став родителем самому, уметь безусловно отдавать свою любовь, время и силы детям, не задумываясь о том, что получишь взамен.
Записаний

Alexander

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +670/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3342
  • Останні відвідини:
    24 Травня 2023, 20:00:52

    Звідки: kalush
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #388 : 19 Березня 2013, 14:03:26 »

25 ВАЖНЫХ ВЕЩЕЙ, КОТОРЫМ МЫ МОЖЕМ НАУЧИТЬ ДЕТЕЙ
це не вчити дітей тому треба, а самім такими бути.
діти копіюють батьків :)
Записаний
поверь малыш, не в пирогах счастье..

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30351
  • Останні відвідини:
    Вчора в 16:30:04

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #389 : 19 Березня 2013, 18:31:53 »

Ага  :)
особливо
говорить «нет». Незнакомцу, который предлагает пройти вместе с ним в неизвестном направлении
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


Yana

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +971/-6
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1946
  • Останні відвідини:
    06 Травня 2018, 21:38:53

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #390 : 24 Березня 2013, 16:33:25 »

Говорите своему ребенку:  1. Я люблю тебя. 2. Люблю тебя, не смотря ни на что. 3. Я люблю тебя, даже когда ты злишься на меня. 4. Я люблю тебя, даже когда я злюсь на тебя. 5. Я люблю тебя, даже когда ты далеко от меня. Моя любовь всегда с тобой. 6. Если бы я могла выбрать любого ребенка на Земле, я бы все равно выбрала тебя. 7. Люблю тебя как до луны, вокруг звезд и обратно. 8. Спасибо. 9. Мне понравилось сегодня с тобой играть. 10. Моё любимое воспоминание за день, когда мы с тобой что-то делали вместе.  Рассказывайте:  11. Историю их рождения или усыновления. 12. О том как вы *нежничали* с ними, когда они были маленькие. 13. Историю о том, как вы выбирали им имена. 14 О себе в их возрасте. 15. О том, как встретились их бабушки и дедушки. 16. Какие ваши любимые цвета. 17. Что иногда вам тоже сложно. 18. Что когда вы держите их за руку и сжимаете ее 3 раза, это секретный код, который означает - *люблю тебя*. 19. Какой у вас план. 20. Чем вы сейчас занимаетесь.  Слушайте:  21. Вашего ребенка в машине. 22. Что ваш ребенок рассказывает про свои игрушки, и подумайте, насколько это для него важно. 23. Вопрос, в котором ваш ребенок действительно нуждается вашей помощи. 24. На одну секунду дольше, чем позволяет ваше терпение. 25. Чувства, которые стоят за словами вашего ребенка.  Спрашивайте:  26. Почему ты думаешь это случилось? 27. Как думаешь, что будет если .....? 28. Как нам это выяснить? 29. О чем ты думаешь? 30. Какое у тебя самое приятное воспоминание за день? 31. Как думаешь, какое "оно" на вкус?  Показывайте:  32. Как сделать что-то, вместо того, чтобы запрещать это делать. 33. Как свистеть в травинки. 34. Как тасовать карты, сделать веер/домик. 35. Как резать еду. 36. Как складывать белье. 37. Как искать информацию, когда вы не знаете ответа. 38. Привязанность к вашему супругу. 38. Что заботиться о себе, ухаживать за собой очень важно.  Выделите время:  39. Чтобы понаблюдать за строительными площадками. 40. Чтобы посмотреть на птиц. 41. Чтобы ваш ребенок помог вам готовить. 42. Ходить в какие-то места вместе. 43. Копаться вместе в грязи. 44. Чтобы выполнять задания в темпе вашего ребенка. 45. Чтобы просто посидеть с вашим ребенком, пока он играет.  Порадуйте своего ребенка:  46. Сделайте сюрприз и уберите в его комнате. 47. Положите шоколад в блины. 48. Выложите еду или закуску в форме смайлика. 49. Сделайте какие-то звуковые эффекты, когда помогаете им что-то делать. 50. Играйте с ними на полу.  Отпускайте:  51. Чувство вины. 52. Ваши мысли о том, как должно было быть. 53. Вашу потребность быть правым.  Отдавайте:  54. Смотрите на вашего ребенка добрыми глазами. 55. Улыбайтесь, когда ваш ребенок заходит в комнату. 56. Отвечайте взаимностью, когда ваш ребенок вас касается. 57. Настройте контакт, прежде чем что-то говорить (исправлять), чтобы ваш ребенок действительно вас услышал. 58. Давайте вашему ребенку возможность справится со своим недовольством (гневом, злостью), прежде чем оказать ему помощь. 59. Делайте ванну в конце длинного дня. 60. Выберите сами ваш любимый способ быть добрым к вашему ребенку.
Записаний

TRITONOS

  • Вісник благих новин
  • *
  • Карма +600/-8
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 944
  • Останні відвідини:
    14 Жовтня 2023, 16:46:45

Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #391 : 28 Березня 2013, 20:33:48 »

  ;)
Записаний

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3805
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    09 Вересня 2023, 17:33:39

    Звідки: з маминого животика
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #392 : 28 Березня 2013, 20:43:55 »

Віршик миленький, а фото - жахливе.
Записаний

Alexander

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +670/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3342
  • Останні відвідини:
    24 Травня 2023, 20:00:52

    Звідки: kalush
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #393 : 28 Березня 2013, 20:53:43 »

а фото - жахливе.
то  Елєн Ріплі вроді :=)
Записаний
поверь малыш, не в пирогах счастье..

Lyolik

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +268/-4
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1098
  • Останні відвідини:
    04 Жовтня 2016, 14:32:28

    Звідки: Проспект
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #394 : 28 Березня 2013, 21:13:57 »



Львівський варіянт:

Собі  жию у пузі мами
і мамов я харчуюсь теж
Та й дихаю я такой  - мамов
І з мною мама на прогулочкі іде
Сі шкіру я такой із мамов
А більше я сі шкіру як сі виджу з татом
Ми з мамов дружні дуже-дуже
В любови ми й теплі жиєм
Та й так, жию я тут у пузі мами
Нєопісуємо це все словами....  :=)
Записаний
Найбільша проблема Культури - це її відсутність

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3805
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    09 Вересня 2023, 17:33:39

    Звідки: з маминого животика
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #395 : 28 Березня 2013, 21:19:52 »

то  Елєн Ріплі вроді
я про те, що у неї у животі - там якийсь пістолет, а не дитина
Записаний

Yana

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +971/-6
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1946
  • Останні відвідини:
    06 Травня 2018, 21:38:53

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #396 : 28 Березня 2013, 21:34:37 »

я про те, що у неї у животі - там якийсь пістолет, а не дитина
гидке фото
Записаний

Yana

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +971/-6
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1946
  • Останні відвідини:
    06 Травня 2018, 21:38:53

    Звідки: Калуш
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #397 : 31 Березня 2013, 11:56:12 »

Роль іграшки в розвитку дитини важко переоцінити. Іграшки важливі як для дітей дитячого віку, так і для дітей дошкільного та раннього шкільного віку. Сьогодні ж ми поговоримо про іграшки для розвитку дрібної моторики у дітей. Що таке дрібна моторика? Дрібна моторика — це сукупність скоординованих дій м’язової, кісткової і нервової систем людини, часто в поєднанні із зоровою системою у виконанні дрібних, точних рухів кистями і пальцями рук і ніг. Часто для поняття «дрібна моторика» використовується такий термін як «спритність». Роль іграшки для розвитку дрібної моторики у дітей полягає в тому, щоб прискорити, а також удосконалити даний навик у розвитку дитини. Вчені прийшли до висновку, що приблизно третину всієї поверхні рухової проекції головного мозку займає саме проекція кисті рук, яка розташовується поруч з мовною зоною. З цього випливає наступний висновок: розвиток мовлення дитини і розвиток дрібної моторики — два взаємопов’язаний і нерозривний процес. Зазначим також, що до сфери дрібної моторики відноситься величезна різноманітність всіляких рухів. Це і примітивні жести, такі як захоплення різних об’єктів, це і дуже дрібні рухи, від якості яких залежить почерк людини. В’язання — це один з яскравих прикладів дій дрібної моторики. Яким чином відбувається розвиток дрібної моторики? Процес розвитку дрібної моторики відбувається природним шляхом на базі розвитку загальної моторики людини. Розвиток моторики проходить складний шлях, починаючи з хапання предмета долонькою цілком, потім удосконалюється в процесі перекладання предмета з руки в руку, а вже до двох років дитина може не тільки правильно тримати ложку і пензлик, а й малювати. Процес вдосконалення моторних навичок активно відбувається в дошкільному та ранньому шкільному віці. Дитина все частіше виконує більш складні дії, що вимагають узгоджених дій обох рук. Що сприяє процесу прискорення розвитку дрібної моторики? Психологи і педагоги рекомендують починати займатися розвитком дрібної моторики малюка вже з восьмимісячного віку шляхом активного тренування пальців дитини. Що ж сприяє розвитку дрібної моторики малюка? Існує декілька ефективних способів розвитку дрібної моторики: ігри з дрібними предметами (мозаїка, пазли, намисто, конструктори і т.д.); пальчикові ігри; ліплення; масаж пальців і кистей. Важливо відзначити, що хорошим помічником для розвитку дрібної моторики у дітей стануть різноманітні розвиваючі іграшки, багато з яких батьки в змозі виготовити самостійно. Аналіз іграшок для розвитку дрібної моторики у дітей Проаналізуємо різні розвиваючі ігри, пропоновані сучасним ринком дитячих іграшок, мета яких — розвиток дрібної моторики у дітей раннього дитячого віку. Слінгобуси Слінгобуси, або мамабуси, кормітельне намисто — це не тільки стильний аксесуар для годуючої мами, але і у всіх відносинах важлива розвиваюча іграшка для малюка, починаючи з самого народження. Всім годуючим мамам відомо, що малюки дуже люблять щось «крутити» в своїх крихітних ручках. Так чому б маленькому карапузові не «покрутити» такий собі модний аксесуар сучасної мами — і пальчикам корисно, і мамі легше. Мами, які годують або годували, зрозуміють, що я маю на увазі. Іграшки-шнурівки Найпростіші шнурівки призначені для дітей у віці одного-півтора років. В ігровій формі здійснюється розвиток дрібної моторики рук, а, отже — поетапна підготовка дитини до письма. Шнуровка дає можливість придумати безліч ігор. Це і безпосередньо шнурування, і можливість використовувати елементи «шнурівки» в сюжетно-рольових іграх або вивчати основні кольори. Ігри-шнурівки створені з метою розвитку дрібної моторики рук, посидючості і окоміру. В процесі гри удосконалюється координація рухів і гнучкість кистей рук. «Шнурування» сприяє розвитку дрібної моторики, логічного мислення, мовлення, і як результат — стимулюють розвиток органів артикуляції (мовного апарату). Різні дерев’яні пірамідки Пірамідки ці не прості, це — іграшки-розвивалки, як для розвитку дрібної моторики, так і логічного мислення дитини. Що ж являють собою сучасні пірамідки? Пірамідка — це одна з базових розвиваючих іграшок для дитини кінця першого, всього другого і третього року життя. Ця іграшка допомагає розвивати дрібну моторику, логічне мислення, освоювати нові форми, різні форми і розміри, а також кольорів. Пірамідка також цікавий універсальний конструктор. Пірамідка, виготовлена ​​з дерева, несе в собі позитивну енергію дерев’яної іграшки. Елементи такої пірамідки приємно тримати в руках, оскільки вони завжди теплі на дотик, а шершава поверхня відмінно розвиває тактильну чутливість малюка. Існують різні пірамідки з різним ступенем складності. Для самих маленьких потрібно купувати пірамідку з мінімальною кількістю кілець. Після півтора років дитина поступово починає освоювати поняття розміру, завдяки чому збирає пірамідку в правильній послідовності кілець. Для дітей старше трирічного віку створені складні види пірамід, так звані пірамідки-головоломки. Вони являють собою підставки з декількома стержнями різних геометричних форм, на які необхідно правильно нанизувати відповідні фігури. Кубики Дана іграшка з’являється в житті малюка з самого раннього дитинства. За допомогою дерев’яних або пластмасових кубиків можна конструювати вежі, будувати фортеці і будинки. Крім того, продаються дерев’яні кубики з нанесеними на них картинками (наприклад, овочі, домашні тварини, герої казок), завдяки яким гра в кубики переходить в збирання картинки. Це вже не тільки розвиток дрібної моторики та просторового мислення, а й розвиток уваги і логіки. Конструктори Вільне конструювання — найпростіший спосіб розвитку у дитини просторового мислення, моторики, творчих потреб та довільних дій. Тому, перший конструктор, з яким познайомиться ваша дитина, повинен бути обов’язково дерев’яним. Дерев’яні деталі конструктора дуже приємно тримати і вертіти в маленьких ручках. Такий масаж рук благотворно впливає на розвиток дотику і дрібної моторики рук, а також корисний для здоров’я. І як би швидко не розвивалася сучасна індустрія виготовлення конструкторів із сучасних матеріалів, конструктор, виготовлений з дерева, завжди буде займати серед них своє гідне місце. Саме такі іграшки рекомендуються дитячими психологами та педагогами в якості першого дитячого конструктора. Рамки і вкладиші Дерев’яні пазли, або рамки-вкладиші, сприяють розвитку дрібної моторики рук, самостійності, уваги, колірного сприйняття, цілісного сприйняття предмета, логічного і асоціативного мислення дитини. Вперше такі рамки були використані Марією Монтессорі. Гра будується на порівнянні отворів в рамці і вкладиша. Загальним результатом можуть бути як просто зібрані в рамку фігури, так і більш складні композиції. Існують як прості рамки-вкладиші для самих маленьких, так і більш складні для діток постарше. Фігурки на магнітах Поверхня холодильника — це чудове «поле дій» для маленького дослідника. Купивши магнітну мозаїку своїй дитині, ви не тільки займете його корисним заняттям, встигнете приготувати обід, а й будете сприяти, таким чином, розвитку у малюка дрібної моторики, координації рухів і просторового мислення. А фантазії малюка допоможуть розкритися різні фігурки у вигляді різнокольорових літер, цифр та геометричних фігур. Пластилін або тісто для ліплення За допомогою пластиліну дитина самовиражається не тільки творчо, а й розвиває гнучкість і рухливість своїх пальців, що, в свою чергу, сприяє поліпшенню мови. Природно, що маленьким діткам не рекомендується давати звичайний пластилін. Тому для самих маленьких, починаючи з півтора-двох років, продається спеціальний пластилін в баночках, так зване «тісто для ліплення». Добре зарекомендував себе пластилін Play-Doh фірми Hasbro. Він приємно ліпиться, не забарвлює ручки малюка, не липне до рук і доставляє масу задоволення не тільки маленьким карапузам, а й дорослим. А якщо раптом ваш малюк вирішить спробувати «веселий пластилін» на смак, то його солонуватий смак навряд чи йому доведеться до душі. Так що все передбачено! Куби-сортери Куб-сортер — чудова іграшка для раннього розвитку вашого малюка. Ваша дитина вчиться підбирати фігурки за формою і вставляти їх у відповідні отвори. Завдяки таким заняттям малюк розвиває дрібну моторику пальців рук, а також знайомиться з різними геометричними фігурами і різними кольорами. Ну чим не захоплююче заняття! Дошки Сегена Дошки Сегена представляють собою розбірні картинки, це дерев’яні дошки з вкладишами, на яких зображені різні живі чи неживі предмети. Малюк повинен закрити дошку складовими елементами, підібравши потрібну по малюнку і розміром частину. Дана гра сприяє розвитку мови, логіки, координації рухів, дрібної моторики рук, а також просторового сприйняття малюка. Пазли Збираючи барвисті картинки, малюк розвиває не тільки дрібну моторику, але і уважність, кмітливість, логічне мислення, координування роботи очей і кистей рук. Мозаїка Ігри з різними мозаїками сприяють розвитку дрібної моторики, кмітливості та творчих здібностей дитини. Таку розвиваючу іграшку можна купувати малюкові, як тільки йому виповниться один рік. Головне — зверніть увагу на фішки і на вік дитини, для якого призначена мозаїка. Для самих маленьких створені мозаїки з великими яскравими фішками і дощечкою великих розмірів. Пальчикові ігри, пальчикові ляльки та ляльки-рукавички Пальчикові ігри народна мудрість принесла до нас з глибини століть. Всім нам добре відомі ігри «Сорока-ворона», «Ладушки», «Коза-рогата» та багато іншого. Ігри і гімнастика для пальчиків допомагають у загальному всебічному розвитку малюка. Пальчикові ляльки можуть бути як дерев’яними, так і м’якими тканинними. Завдяки такому нехитрому театральному реквізиту, можна не тільки влаштувати ляльковий спектакль в домашніх умовах за участю вашого малюка, але і відмінно потренувати маленькі пальчики. Пам’ятайте, що чим «розумніші» руки, тим розумніша ваша дитина. Цілеспрямовано купуючи іграшки для розвитку дрібної моторики у дітей, ви робите значний внесок у розвиток вашого малюка. Важливо тільки пам’ятати, що будь-яка іграшка принесе мало користі, якщо малюк буде грати з нею на самоті. Лише завдяки спільним «спільній справі» батьків та дитини вийде хороший позитивний результат. Джерело: http://lvivmama.com.ua/rozvivayuchi-igri-dlya-dribno%D1%97-motoriki.html
Записаний

Alexander

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +670/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3342
  • Останні відвідини:
    24 Травня 2023, 20:00:52

    Звідки: kalush
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #398 : 31 Березня 2013, 12:02:06 »

там якийсь пістолет, а не дитина
 :o у Ріплі було гірше
Записаний
поверь малыш, не в пирогах счастье..

victorial

  • Новачoк
  • Карма +8/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4
  • Останні відвідини:
    01 Липня 2014, 01:58:53

    Звідки: Центр
Д1ти,виховання,проблеми.
« Прочитано #399 : 31 Березня 2013, 12:07:51 »

Стаття не дуже. Але мало батьків взагалі таке можуть до кінця дочитати
Записаний