Ми в 11 нам поки добре, і вчителька гарна.
Рада за вас!
Порівнювати школи можна на своєму досвіді, бо у всіх батьків свої заморочки, свої вимоги.
Так. Але для мене головний показник - щоб дитина хотіла вчитись, хотіла ходити до школи. Коли давала до школи старшу, то розуміла, що в найближчих школах надзвичайно гарних вчителів того року не було, тільки міцні середняки. Тому вибирала сильну школу, сильну програму, сильний клас. І то, моя дитина походивши тиждень сказала, що у школі нічого цікавого нема і більше туди не піде. І наступні 2 роки ми відправляли дитину до школи з тяжкою бідою:криками і істериками. Програма була для неї залегка. Вона швидко все робила і просто нудьгувала. Зате зацікавилась додатковими завданнями, які я шукала в інтернеті. Рівень знань дитини я змогла оцінити, коли вона виграла міські олімпіади. Особливо мене здивувала математика, бо дитина - гуманітарій. І великий плюс - дитина вміє вчитись самостійно. Це теж дала школа.
Тепер в гімназії навчання настільки цікаве, що для моєї дитини найбільша погроза - перевести в іншу школу.
З меншим ми попали до чудової вчительки. І я бачу контраст. Коли дитина хворіє, то зраненька встає з ліжка і самостійно робить те, що діти мають робити в школі. Мені приносить на перевірку. У нього добре йде математика і вчителька на самостійні роботи приносить йому 2-3 варіанти, або дає окреме завдання з іншої книжки. Дитині цікаво. Найбільше не любить "розвантажувальний" день. "Бо нема математики, мови, читання і приходять інші вчителі".
Знаю, що з англійською в загалі переважно проблеми, бо важка програма. І репетиторів наймають не залежно від школи (і в 2 і в 10 школі теж)
Вчителі (і не тільки калуські) вважають програму не важкою, а нелогічною і непослідовною. Тому гарні вчителі англійської багато вводять додаткових матеріалів. А англійська в 11 школі мене дивує тим, що програма легка, домашні завдання прості, діти мають гарні оцінки протягом 4 класів, а знань нема. Хотілося думати, що то поодинокі випадки, але чула від різних батьків, де діти різні за віком. Хіба що мова про одну й ту саму вчительку.
Сусідка, ровесниця моєї доньки, мала в 11 школі з англійської 10-11, але в 4 класі не вміла добре читати, не знала елементарних слів (наприклад, займенників), плутала літери. Вона часто приходила до моєї, щоб їй допомогли зробити домашнє завдання. Завдання примітивні - обвести літеру, вставити слово (яке надруковане поряд). Дитина часто вгадувала, що підставити, але отримане речення перекласти не могла. Я пояснювала мамі, що дитина погано знає англійську, треба наздоганяти, але мама вважала, що при гарних оцінках репетитор не потрібен, що в гімназії все одно англійську вчать практично з 0. В гімназії у дитини з англійської 6 - найгірша оцінка в табелі.
Відповідь від: 15 Січня 2013, 09:43:46
Для поступлення в гімназію батьки наймають репетиторів.
Я не мала на увазі репетиторів з англійської. А репетиторів для підготовки до вступних іспитів з мови і математики. Звичайно, не всі. Але знаю, що відмінниця 11 школи з репетитором не пройшла до гімназії за першим разом. Пройшла, коли дозволили добрати ще один клас.