А ви в принципі те саме написали що і я але іншими словами.
Проблема якраз у тому, що заможні батьки всіма правдами і неправдами сують своє чадо у той клас. А повірте запитати їх в чому саме полягатиме відмінність і як проходитиме процес навчання - навіть половина не відповість.
Згідний з тим, що якщо старатися навчити то з мільйона один геній та й навчиться.
А ще один сам проб'ється і без того навчання.
У мене є сусід. Працює можна сказати вахтово (по 2-3 місяці) у Польщі екскаваторником. Може і не лише в Польщі (бо тепер маючи візу то можна всюди).
Він то любить, вміє. Заробляє так що огого.
Він задоволений життям і ті що його наймають - теж.
Треба йому фізмат? Та в останню чергу.
Проблема лиш одна. Щоб тут, у своїй державі можна було себе отак реалізовувати.
Я вже писав, що в Німщині молодий пацик по сусідству жив, постійно приходив поляляками, бо не мач шо робити. З роботи приходив в обід. Я запитав ґазду, чо він так скоро вертається. Той сказав, що він на катку працює. А дороги переважно ремонтують вночі, коли рух менший.
Чуваку було років 25. Він вже на тому катку накатав собі все, що йому треба було. А за років 10 наступних - ще й доплату до пенсії накатає.
І йому не треба якихось зірок з неба, але і має він не мінімум.
У нас же він би жив від получки до пожички. І або думав би куди втекти на роботу, або як себе вивести в кращий світ легшим способом...
Так шо все відносно. Але знання мають даватися таким чином, щоб і через 30 років вони все ще були в голові, а не так як то було і є зараз. Три "З".