Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

16 років 8 місяців 27 днів

Автор Тема: Проблеми освіти у нашому місті і не тільки  (Прочитано 117133 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Люся

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +408/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1149
  • Останні відвідини:
    01 Березня 2019, 15:47:14

    Звідки: Хотінь

А я хочу про вчителів сказати. Тут говорилося, що вони занижують оцінки, щоб їм доплачували за вищий бал....... Ну, вибачте, це дитячий садок. Мамочки, впевнені, що їхнє чадо геній, тільки вчителі його недооцінюють з меркантильних міркувань!  Можу сказати - заспокойтеся. Оскільки тепер головним критерієм визначення геніальності Вашого чада є незалежне оцінювання, до якого Ваш вчитель не має відношення, а скоріше навпаки, зацікавлений, аби його учні гарно його пройшли, бо це показує якість його роботи,-  не треба "доплачувати за вищий бал". Довести, що Ваше чадо недооцінили - простіше простого. Нема у вчителів "резону" занижувати оцінки. Повірте, до більшості вони ставляться поблажливо. Не завжди Ваша дитина знає так, як того вимагає критерій оцінювання. Почитайте, і ви зрозумієте, що оцінка 11, 12 взагалі майже ніколи не мала б виставлятися. Тільки ВИКЛЮЧНО БЛИСКУЧІ, додаткові, непербачені програмою, з елементами креативу знання можуть оцінюватися таким балом. І тим не менше, для заохочення учнів, таку оцінку дуже часто виставляють. Повірте, до дітей іноді треба ставитися з вимогливістю, інакше вони виростають з чіткою установкою, що вони "пуп землі". А дитна, якій дома внушили, що її вчителі недооцінюють - взагалі перестає вчитися. А навіщо? Мама і так знає, що вона геній. Значить погані оцінки будуть списані на поганих вчителів, а дитина ніяк в моральному і тим більше матеріальному плані не постраждає. То навіщо вчитися? І таких дітей - половина класу. Як можна навчити дитину, яка ставиться до вчителя зневажливо? Якщо мама їй постійно торочить, що вчителька погана, вона просто вимагає взятки?  Як можна взагалі вчити чогось цілий клас, якщо півуроку треба потратити не те, аби переконати їх, що їм це треба? Картина - ти викликаєш учня до дошки, а він відмовляється . Ти йому кажеш - "я ж не маю за що тобі оцінку поставити - буде негативна оцінка" . А воно тобі - ""Ставте. Хоч в кожній клітинці."  Або - дівчинка відверто списує на контрольній. Підійшла - забрала шпаргалку, попередила., Хоч за таке мала б уже забрати роботу. Так ні, вона витягує книжку і починає списувати з книжки. Забираю роботу. На другий день мамаша в школі. "Ви придираєтесь до моєї дитини" Вона знає предмет, а ви не хочете їй поставити гарну оцінку. Ну як поснити такій мамі, що дитина вивчила вьогодні параграф і хоче, щоб її спитали. Після цього, вона не вчить кілька тижнів, бо знає що її нее питатимуть. Як вам якість таких знань? Але ви всі переконані, що ваша дитина - недооцінений геній. Вчителька винна, що динина не вчить. Трохи не по темі, але і по темі. Тобто про взятки чителям за "кращий бал" це иіф. Звичайно, як ви принесете вчительці щось і вона не відмовиться і візьме, то це не значить, що ваша дитина буде знати краще. Вчителька просто із вдячності Вам, "натягне" дитині оцінкуц. Не думаю, що Вам від того буде легше в майбутньому . Повірте, визнавати у ВУЗах медалі відмовилися саме тому, що ці медалі в більшості випадків видають батькам, а не дітям. Бо справді медалі заслуговують одиниці. В першій школі колись висів список медалістів по роках. У 60-х роках були один - двоє, в 90-х стало по 15. Невже порозумнішали? От і доплачуйте "за кращий бал", щоб задовільнити власні амбіції. Не розумієте, що цим ви шкодите тільки своїй дитині.
Записаний
"Готовность индивидуума в любой момент превратиться в вооруженную оппозицию определяет степень его социальной полноценности. Чего можно ожидать от нации, когда в мужчинах воспитывают комплекс вины за естественное желание потрогать парабеллум? Ничего, кроме покорности тупого стада." Г.Водичка

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #1 : 15 Лютого 2010, 10:55:36 »

 :good :good :good
Люся все дуже правильно розписала як на мене.  :bouquet:
Записаний

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +731/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 8367
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2024, 10:48:00

    Звідки: пр. Л.Українки
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #2 : 15 Лютого 2010, 11:28:45 »

навіщо брати гроші за оцінки, якщо можна роблячи ніби благородну справу заробити ще більше.  ;)
хто раніше чув про якесь репетитерство? репетиторів наймали тільки під час вступу у ВУЗи.
А тепер переважна більшість батьків, які хочуть щоб дитина щось знала, наймають репетиторів.
Для учителів це додатковий і суттєвий дохід до сімейного бюджету. ;) невже тепер діти тупіші стали. Можна припустити, що програми стали складнішими, але все ж проблема певна є. І кому вигідний такий стан очевидно.  ;)
Записаний
Дилетанту складні речі здаються дуже простими, і тільки професіонал розуміє наскільки складна найпростіша річ.)

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #3 : 15 Лютого 2010, 11:38:13 »

Чула, що водять дітей на додаткові уроки англійської в 2-3класі.  :unknow
Ми починали вивчати іноземну в 5класі. І нам вистачало.  ;)
Записаний

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +731/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 8367
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2024, 10:48:00

    Звідки: пр. Л.Українки
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #4 : 15 Лютого 2010, 11:53:51 »

взагалі шкільне питання для мене актуальне. збираюсь наступного навчального року в школу (тобто вже цього року). 8)
цікаво прочитати відгуки батьків-ветеранів про враження від шкільної атмосфери, де вчаться їхні діти.
Записаний
Дилетанту складні речі здаються дуже простими, і тільки професіонал розуміє наскільки складна найпростіша річ.)

Люся

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +408/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1149
  • Останні відвідини:
    01 Березня 2019, 15:47:14

    Звідки: Хотінь
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #5 : 15 Лютого 2010, 11:58:13 »

Це знову ж таки батьки роблять більше для задоволення власних амбіцій. Ніхто не скаже, що вчитель на уроці нічого не робить, що не подає матеріал дітям. Те, що діти цей матеріал на уроці не беруть, то до уваги не приймається. Дітям батьки втовкмачили, що вчитель поганий, що він грошей хоче. І все. Є такі, що навіть зошита на урок не носять. Нащо? Я не знаю. такого вчителя, який на уроці насіння лузгає. Якщо маєте сумніви в якості викладання вчителя - ви завжди можете спитати. Завуч регулярно відвідує уроки. Врешті решт - в журналі також є результат роботи. Якби вчитель нічого на уроці не робив, то і журналі б не було ніяких оцінок. Вчителі так само як і 10-20 років тому приходять на урок і пояснюють матеріал. Правда 20 років тому ніхто не знав, що є інший шлях одержання знань крім як на уроці. тепер всі про це знають, тому, урок як джерело якісних знань не розглядають. Не всі діти ідуть до репетитора і не по всіх предметах. І Ідуть вони, не тому, що вчитель не хоче на уроці пояснити, а тому, що їхні батьки так задовільняють свої амбіції - " я своїй дитині НАЙМАЮ репетитора" І знову ж таки страждає дитина. Вона впевнена, що це не їй вчитись треба,- це її вчити мають. А якщо ви такі впевнені в геніальності своєї дитини, віддавайте в гімназію - там політика чітка - НІХТО НЕ ЗОБОВУЯЗАНИЙ ВАШУ ДИТИНУ ВЧИТИ. ВОНА ПРИЙШЛА СЮДИ ЗА ЗНАННЯМИ І САМА ПОВИННА ЇХ ШУКАТИ. ВЧИТЕЛІ ІСНУЮТЬ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ СПРЯМУВАТИ ЇЇ ПОШУКИ В ПРАВИЛЬНОМУ НАПРЯМІ. Хто з якоїсь причини не хоче, чи не може вчитися, вчитель на має право витрачати на окремо час на уроці, бо це забере його час від інших дітей, які прагнуть знань. І якщо Вашій дитині замало того, що їй вчитель пояснив на уроці, то їй тоді треба додатково пояснити. Звісно, що ніхто не зобовязаний це робити задурно. Або самі пояснюйте своїй дитині, або платіть, щоб це робив хтось інший. Програма школи розрахована на середньостатисничного учня. Вчитель пояснює в класі однаково для 28 чоловік. Якщо з якоїсь причини Ваша дитина не почула, або не зрозуміла пояснення не значить, що вчитель має зупинитися і пояснити ще раз для однієї дитини. Якщо могли зрозуміти інші, значить, вчитель пояснив. Програма вимагає іти далі. Є інші діти, які також мають право отримувати знання. І вони не винні, що хтось не встигає.
Записаний
"Готовность индивидуума в любой момент превратиться в вооруженную оппозицию определяет степень его социальной полноценности. Чего можно ожидать от нации, когда в мужчинах воспитывают комплекс вины за естественное желание потрогать парабеллум? Ничего, кроме покорности тупого стада." Г.Водичка

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +731/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 8367
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2024, 10:48:00

    Звідки: пр. Л.Українки
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #6 : 15 Лютого 2010, 12:11:44 »

ВЧИТЕЛІ ІСНУЮТЬ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ СПРЯМУВАТИ ЇЇ ПОШУКИ В ПРАВИЛЬНОМУ НАПРЯМІ.
золоті слова. але наші вчителі мабуть не знають про це.  ;)
маю надію, що все краще ніж я думаю. але я наслухався дуже багато негативу і, повірте, не від батьків-двійочників.
Записаний
Дилетанту складні речі здаються дуже простими, і тільки професіонал розуміє наскільки складна найпростіша річ.)

ulgur

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +60/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 542
  • Останні відвідини:
    18 Липня 2021, 13:24:19

    Звідки: калуш, drug.street
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #7 : 15 Лютого 2010, 12:13:04 »

Ви, ЛЮСЯ,  все дуже гарно розписуєте. Але на жаль це було б так, якби би наші вчителі були ідеальні деальні, на жаль вони зовсім неідеальні, крім того ще й українці  :) і ще й з маленькою зарплатою. Неммає однакового відношення до всіх учнів завжди є упереджене відношення - одні подобаються більше, інші менше, в одних батьки круті чи знайомі в інших прості люди, що нічого не можуть дати.
Записаний

Люся

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +408/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1149
  • Останні відвідини:
    01 Березня 2019, 15:47:14

    Звідки: Хотінь
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #8 : 15 Лютого 2010, 12:23:37 »

Звичайно, є вчителі - фанати своєї справи, які на урок тягнуть купу додаткових засобів, які прагнуть, щоб їхні діти зацікавились предметом, і є ті, які просто читають предмет. Але у Вас є завжди вибір. І не треба доплачувати за вищий бал, а треба шукати, хто краще подасть матеріал, хто краще зацікавить. Самим треба стимулювати дитину вчитися. Придумати динині мотивацію. Навіть, як у вас виникли сумніви в якості роботи вчителя, то не треба про це розказувати дитині. А треба зібратися з іншими батьками. Піти до завуча, вимагати зробити експертизу роботи вчителя. Вибір педагогічних кадрів у нас, Слава Богу, є. Але якщо ви смаі своїй дитині будете рлозказувати, що її кругом недооцінюють, то ви цим тільки дасте їй привід думати, що не треба докладати ніяких зусиль. Все одно мама все "порішає" за гроші. Ви не дивіться, яка оцінгка у Вашої дитини. Бо оцінка, як правило відображає справжні знання. Бо, наприклад, якщо Ваша дитина може Вам переказати параграф з історії, це не означає, що вона може аналізувати історичні події, давати їм оцінку, розуміти причинно-наслідковий звязок. Тому ви не можете казати - "моя дитина мені вчора все мало не нап"ямять розказала, а та погана вчителька поставила сьогодні погану оцінку. Напевно грошей хоче." Просто дитина ж вам ніколи не скаже, що вона просто не змогла відповісти на запитання. Визубрити параграф, не значить зуміти відповісти на запитання  з того ж параграфа.  Вчитель не має можливості всім все жувати і в ротик вкладати. Він має подати матеріал. А дитина має його взяти. А батьки мають створити для динини для цього чітку і зрозумілу мотивацію.
Записаний
"Готовность индивидуума в любой момент превратиться в вооруженную оппозицию определяет степень его социальной полноценности. Чего можно ожидать от нации, когда в мужчинах воспитывают комплекс вины за естественное желание потрогать парабеллум? Ничего, кроме покорности тупого стада." Г.Водичка

KATRIN

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +353/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 932
  • Працюю...
  • Останні відвідини:
    10 Квітня 2017, 19:45:33

    Звідки: Калуш
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #9 : 15 Лютого 2010, 12:24:29 »

 Люся,от я хочу таке запитати.Моя молодша дочка зараз навчається у п"ятому класі.На минулих попередніх зборах,батьки із керівником,обговорювали поведінку дітей.Мене особисто здивував той факт,що класний керівник нам розказувала,що чи не щодня окремі вчителі жаліються на клас.Мовляв,діти не дають на уроці працювати,вчителі не можуть пояснити матеріал і таке інше.Інші вчителі,навпаки хвалять клас,і задоволені поведінкою.Так що то за вчитель,що не годен собі ради дати з 11 річними дітьми? Ну по-перше,діти із початкових класів пішли "в дорослі класи",є й такі,що не можуть адаптуватися,важливу роль відіграє і підлітковий період.Самі згадайте,що і унас були такі вчителі,які "піддавалися нашим вибрикам",були такі,яких ми не любили.За словами колишнього психолога школи,то вона згідна з тим,що є вчителі в школі,які навіть не намагаються щось змінити,а тільки пишуть записки класному кервнику,якого потім викликають на "килимок".Так в чому тут проблема-в дітях,батьках чи у вчителях? :unknow
Записаний
Я - вітер шалений і вільний, з душею самотньої пташки...Нестримний і часом всесильний- із подихом болю і ласки...Я - сонце чарівне і ніжне.З промінням сумним, та прекрасним.Я - сонце, нехай може грішне.Та вічно п'янке і незгасне...

Люся

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +408/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1149
  • Останні відвідини:
    01 Березня 2019, 15:47:14

    Звідки: Хотінь
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #10 : 15 Лютого 2010, 13:06:22 »

і, повірте, не від батьків-двійочників.
Просто батькам двійочникам, як правило байдуже. Бо діти двійочники, це як правило діти батьків, які зовсім своїми дітьми не цікавляться. А є батьки, які цікавляться тільки оцінками, а не справжнім станом знань своєї дитини. Саме вони якраз і розповідають той весь "негатив" як Ви кажете. У мене синуля як пішов у перший клас у тій школді, де я працювала, був такий випадок. Він щось дуже поггано написав контрольну з математики. І у нього не виходило за семестр гарної, такої як би я хотіла оцінки. Вчителька мені каже - "дивись - погано написав. Неуважний. Ти не ображаєшся, бо мушу йому поставити гіршу оцінку?". я сказала - "а чому я маю ображатися. Я ж  не мамаша, яка тільки хоче ходити і вихвалятися табелем свої дитини." (Хоч його грамоти я і вбрала в рамочку і повісила на стінку, але це більше для нього. Це стимулює його, бо він знає, що мама ним гордиться) Але ту погану оцінку ми використали, щоб дати йому зрозуміти, що не треба ніколи розслаблятися. Не треба думати, що ти вже всього досягнув, як тебе одного разу похвалили. І це не значить, що за одне досягнення до тебе вже мають бути завжди поблажки. Нажаль, майже всі батьки чомусь так думають. Як дитина одного разу знала щось добре, то вже має бути автоматично відмінником. завжди.  Ну вона ж була відмінником у молодших класах! Ну і що? Мій син був переможцем міської олімпіади з математики. А в цьому семестрі отримав з геометрії "5".  Бо не допрацював. А я недоконтролювала. Розслабились. Вчитель тут абсолютно ні при чому. Вчитель свою роботу виконав бездоганно.
Відповідь від: 15 Лютого 2010, 12:40:17
KATRIN
За словами колишнього психолога школи,то вона згідна з тим,що є вчителі в школі,які навіть не намагаються щось змінити,а тільки пишуть записки класному кервнику,якого потім викликають на "килимок".Так в чому тут проблема-в дітях,батьках чи у вчителях?
КАТРІН, ти сама собі відповіла. Є ще вчитель, який зайшов у клас і з порга гримнув палицею по столі. (У мене такий колись був - носив з собою здоровенну палицю замість указки) Всі і затихли. А от уяви собі мене. Я заходжу в 11 клас. Там добра половина на 2 голови вища мене. Вони і не помітили відразу, що я вже зайшла. Мені треба кілька разів крикнути, щоб вони мене помітили. Правда, з 11 класом легше. У них є мотивація у всіх. Всі вже знають, кому, чого треба. А от з 5 .... Там може бути одне .... най не кажу що. Його батьки в Іспанії. Його виховує бабуся. У нього телефон дорожчий, ніж моя зарплата в 5 разів і батьки йому вже розказали, що він геній, що всі вчителі тільки грошей хочуть, що вчись - не вчись - все одно буде погано. Все одно треба їхати на заробітки і т.д. І от ти йому починаєш щось говорити, а він тобі у відповідь - 10 слів на твоє одне. Що ти йому скажеш? Виставиш за двері, щоб не заважав? Не можеш, бо колись один вчитель вистава одного за двері, той заліз в трансформаторну будку. І вчитель сів в тюрму і дитини не стало. Відведеш до директора? Він не боїться. І директору то саме скаже. Викличеш батьків? Або не прийдуть, бо і так знають, що вчителька дурна і з їх чадом справитись не годна, або прийде бабуся і пожаліється, що і сама йому ради дати не може. Ну які засоби впливу у вчителя? Вчитель попросив батьків повпливати якось, поговорити з дітьми, так батьки самі - "що то за вчитель, що з дітьми справитись не може?" А хіба нема таких батьків, які самі зі своїми дітьми раду не можуть дати? Хіба нема у нас наркоманів, хуліганів у дуже навіть порядних сімях? То вчителі винні? А у батьків така дитина одна. А у вчителя цілий клас. Йому і хулігана треба невідомо якими засобами на місце поставити і урок провести. Не треба багто. Досить одного такого в класі. Він себе героєм почуває, його клас підтримає, бо він зірвав урок. А дома батьки підтримають. "Що то за вчителька така?" А порадьте які методи та вчителька має до такого не побоюсь цього слова , виродка застосувати? Стукне його чимось - в суд подадуть. Що на нього подіє? Оцінка? Йому до задниція твоя оцінка. Його мама дома до пори до часу підтримає. Вчителька ж погана. Поки він колотись не почне. Тоді: - "Звідки таке взялося?" Які дисциплінарні засоби має вчитель на сьгогодні? Не може ж він кожного разу як клоун у клас заскакувати, щоб привернути їх увагу і зацікавити навчанням. Діти вийшли з початкової школи. Вони ще не дорослі, але вже не діти. І самі не знають, що робити зі своєю свободою. В цьому їм мають допомогти перш за все батьки. Бо мають дати, я повторююсь, МОТИВАЦІЮ. Без мотивації - ні один вчитель хоч би він щодня колоуном наряжався не допоможєе.
Записаний
"Готовность индивидуума в любой момент превратиться в вооруженную оппозицию определяет степень его социальной полноценности. Чего можно ожидать от нации, когда в мужчинах воспитывают комплекс вины за естественное желание потрогать парабеллум? Ничего, кроме покорности тупого стада." Г.Водичка

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +731/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 8367
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2024, 10:48:00

    Звідки: пр. Л.Українки
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #11 : 15 Лютого 2010, 13:28:49 »

я завжди дивувався. у нас вдома має відкриватись ще одна школа. дитина в школу ходить отримувати оцінки, а не вчитись?
Я сам був колись учнем і знаю, що від вчителя залежить 80 відсотків, як мінімум, успіху дитини. Я розумію, що ідеальними батьками у розумінні вчителя є батьки, що сидять над дітьми з ременем, розжовують їм домашні завдання.  :duvno

А є батьки, які цікавляться тільки оцінками, а не справжнім станом знань своєї дитини.
оцінки відображають справжній стан знань, чи я не правий?
Але у вас виходить, що погану оцінку отримує дитина і батьки, а вчитель просто статист.
Записаний
Дилетанту складні речі здаються дуже простими, і тільки професіонал розуміє наскільки складна найпростіша річ.)

Люся

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +408/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1149
  • Останні відвідини:
    01 Березня 2019, 15:47:14

    Звідки: Хотінь
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #12 : 15 Лютого 2010, 13:49:35 »

Ви собі можете думати, як хочете. Я так не казала. Ви просто переконані в тому що вчитель повинен НАВЧИТИ вашу дитину. А я кажу, що це неможливо, коли йому не допомагають в тому ні батьки ні дитина. Вчитель свою роботу виконужє не тільки в плані виставлення оцінок. А якщо ви мусите сидіти над своєю дитиною кожного дня, то порадьтеся з іншими батьками з вашого класу, можливо і справді ваш вчитель на уроці каву п"є, а не пояснює. Тоді слід робити висновки. Але я, наприклад, над своєю дитиною з ременем ніколи не сиділа. І до репетитра він зараз ходить тільки на німецьку, бо я хочу, щоб він знав мови краще. Шкільна програма не може того дати. Годин не вистачає. А англійською я і сама з ним займаюся, коли бачу, що він не встигає. І в школу ходжу не тільки коли батьківські збори. Намагаюся "контролювати процес". Я не сказала, що вчителі тільки статисти. І не сказала, що вони всі однакові. Але я сказала, що коли вчителю не допомагають, то він не навчить вашу дитину нічого . Не правда, що 80% якості навчакння залежить від вчителя. 50% на 50% від вчителя і учня. Вчитель повинен ДАТИ а учень повинен ВЗЯТИ. Тоді буде якість знань.  А щодо оцінок, то ви ж стверджуєте, що їх учителі "занижуть, бо хочуть щоб їм доплачували за вищий бал" . Тому по-моєму виходить, що оцінка має відображати реальний стан знань, а по-вашому так не є. Тому вас цікавить оцінка і чому вона "занижена", тобто чому вчитель з якоїсь причини "упереджено ставиться" до вашої дитини, а не те знає ваше чадо матеріал чи ні. Це питання взагалі відсувається на другий план.
Можливо, як ви мусите сидіти над своєю дитиною весь час, свідчить про те, що ви завеликі планки ставите перед своєю дитиною? А те, що не всі батьки сидять над своїми дітьми - про те, що їм "повезло" з учителями? В багатьох випадках - учитель один і то й же. І він не говорить на вушко одній дитині, оминаючи іншу. Батьки часто- густо собі думають, що, як вони відправили дитину до школи, то вже всю відповідальність з себе зняли. 80% відповідальності - поклали на школу, 20% на дитину, а на себе нічого. Школа має і навчити і виховати. А те, що дитина в школі тільки 7 годин із 24, то це нічого. Але чомусь одні діти встигають і музичну і школу і інші заняття. А других "недооцінюють" І, як правило, вчителі. А, може то навпаки - батьки переоцінюють? А вчителі потім винні, що дитина не виправдала батьківських амбіцій.
« Останнє редагування: 15 Лютого 2010, 13:59:13 від Люся »
Записаний
"Готовность индивидуума в любой момент превратиться в вооруженную оппозицию определяет степень его социальной полноценности. Чего можно ожидать от нации, когда в мужчинах воспитывают комплекс вины за естественное желание потрогать парабеллум? Ничего, кроме покорности тупого стада." Г.Водичка

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #13 : 15 Лютого 2010, 13:50:15 »

Від вчителя залежить багато коли з ним співпрацюють батьки.  ;) Тобто вчитель подає, пояснює, а не займається виховним процесом під час уроку. :P Бо ті ж бунтівники крадуть час в інших діток.

Дуже гарно розказувати, що вчитель має дати раду собі з 30учнями.  :=)

Не можна ж вважати, що всім подобається хімія чи історія і.т.д. От дитині скучно і нецікаво, бо то не її.
А коли накладається недостаток виховання дитина починає шуміти.    :=)

І присутній той факт, що з одним класом ти встигаєш за програмою, контрольні і письмові вчасно. А інший клас не встигає, довго здає модулі і т.д. А вчитель то один.  ;)
« Останнє редагування: 15 Лютого 2010, 14:00:51 від Лалія »
Записаний

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +731/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 8367
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2024, 10:48:00

    Звідки: пр. Л.Українки
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #14 : 15 Лютого 2010, 14:08:17 »

А щодо оцінок, то ви ж стверджуєте, що їх учителі "занижуть, бо хочуть щоб їм доплачували за вищий бал"
я такого не говорив. ;) або у мене амнезія. і не чув такого від своїх знайомих.  
проблема не у заниженні оцінок, а у небажанні вчителів робити свою роботу з тих чи інших причин. Думаю вчителю немає змісту занижувати оцінки. На його гаманець стане і справжніх двієчників.
Не хочеться, щоб освіта ставала магазином, де продають оцінки, а не дають знання.
Наприклад, випадково чув розмову дітей у нашому КПК, типу колледжі. Трійка коштує 50 грн, чотири - 80 грн. не знаю, що продавали конкретно, але факт є.
 
Відповідь від: 15 Лютого 2010, 14:03:20
І присутній той факт, що з одним класом ти встигаєш за програмою, контрольні і письмові вчасно. А інший клас не встигає, довго здає модулі і т.д. А вчитель то один.
але ж і є вчитель, у якого діти сидять нормально, а у іншого, як у нашій ВР.  ;)
Записаний
Дилетанту складні речі здаються дуже простими, і тільки професіонал розуміє наскільки складна найпростіша річ.)

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #15 : 15 Лютого 2010, 14:14:23 »

 
а у іншого, як у нашій ВР.
 :D :D


Записаний

Люся

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +408/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1149
  • Останні відвідини:
    01 Березня 2019, 15:47:14

    Звідки: Хотінь
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #16 : 15 Лютого 2010, 14:21:18 »

проблема не у заниженні оцінок, а у небажанні вчителів робити свою роботу з тих чи інших причин. Думаю вчителю немає змісту занижувати оцінки. На його гаманець стане і справжніх двієчників.
От! Тому батькам треба не переживати, що хтось там "упереджений" до дитини. А ЦІКАВИТИСЬ. В тому числі і якістю роботи вчителя. Тому ходити до шкодли треба не тільки на батьківські збори, але і в проміжку. Треба цікавитись поведінко., оцінками. Цікавитись ЗА ЩО така оцінка.  Розмовляти з іншими батьками, вчителями, дітьми. Повірте, вчителя, який не працює, легко "вирахувати". Тоді вже вам вирішувати, що з цим робити.
А в "магазин" оцінок навчальні заклади перетворили ті батьки, які не ходять навіть на батьківські збори і впевнені, що треба "доплачувати" за високий бал. А Також ті, які вважають, що вчись-не вчись - все одно результат один - все за гроші. Добре, як би вони вважали так самі. Але вони це дітям втовкмачують. Тоді, звісно, бажання отримувати знання нема. А результат маємо такий - одні діти вчаться, пишуть наукові роботи, перемагають на олімпіадах, і не платять нічого. А інші ходять і розказують всюди, що вчитись не треба, все одно все стільки-то коштує. Всім не догодиш. :=)
Відповідь від: 15 Лютого 2010, 14:14:43
але ж і є вчитель, у якого діти сидять нормально, а у іншого, як у нашій ВР.
Так вчитель же один. Але один клас встигає, а інший н, бо там сидить один виродок, який кожного разу в тебе по півуроку забирає, а мамі то до одного місця, бо вона вважає, що вона дитину віддала до школи і її там мають і вчити і виховувати. І інші батьки з класу також не можуть зрозуміти, що та дитина забирає у вчителя час, який може бути посвячений їх дітям і замість того, щзоб поцікавитись, що і хто заважає вчителю нормально працювати знову ж таки звинувачують вчителя.
Записаний
"Готовность индивидуума в любой момент превратиться в вооруженную оппозицию определяет степень его социальной полноценности. Чего можно ожидать от нации, когда в мужчинах воспитывают комплекс вины за естественное желание потрогать парабеллум? Ничего, кроме покорности тупого стада." Г.Водичка

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +731/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 8367
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2024, 10:48:00

    Звідки: пр. Л.Українки
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #17 : 15 Лютого 2010, 14:30:58 »

тоді вже вам вирішувати, що з цим робити.
І що робити? питаю на майбутнє, дай Бог, щоб непотрібно було
у мене версія - переходити в іншу школу, а у Вас?
Записаний
Дилетанту складні речі здаються дуже простими, і тільки професіонал розуміє наскільки складна найпростіша річ.)

Люся

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +408/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1149
  • Останні відвідини:
    01 Березня 2019, 15:47:14

    Звідки: Хотінь
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #18 : 15 Лютого 2010, 15:17:45 »

Важко дати конкретний рецепт на неконкретну проблему. Іноді і справді треба міняти школу. Я колись у свій час міняла. Була ситуація з вчителькою, яка дозволяла собі на уроці зайві коментарі з приводу як правило учениць. Чогось дівчатка її особливо дратували. Хто памятає в 1 школі фізичку багато зі мною згодяться. Негоже, правда, говорити про покйіних недобре, та й з відстані років я можу оцінити тверезіше тепер, ніж тод,і з дитячим максималізмом. Так от Марія Дмитрівна вчила у нас фізику. предмет досить складний. Не всім дається з першого разу. А кому не давався - Марія Дмитрівна могла півуроку перед цілим класом аналізувати причини такої "тупості". Іноді могла так принизити дитину, що та аж плакала. Це їй задоволення якесь приносило. У всьому іншому - вчитель дуже хороший. Успіхи дітей добрі, матеріал подає непогано. Особисто мені то нічого не загрожувало. Я фізику знала. "Ішла на медаль". Але в 10 кл до нас прийшли діти із сіл. Вони не знали ні Марії Дмитрівни, ні її методів стимулювання. Ми отримували "задоволення" від уроків цілу першу чверть. Ну скажіть, хіба не приємно - цілий урок не фізика - а "ржачка". Марія дмитрівна когось викличе до дошки і до кінця уроку ми маємо цирк. Не смішно тільки "жертві" і, як правило дівчинці. Це в 16 років! З неї "рже" цілий клас! Потім. ще й іншим розказують. Повторюю - мене це не стосувалося. Але з властивим мені ще тоді загостреним почуттям справедливості - я дозволила собі обуритися. Хоча б тим, що замість того, щоб нам пояснювати досить складний матеріал - нас розважають, а потім вимагають знань. Тому я зібрала весь клас і повела до себе додому, замість фізхики. а сама, як представник класу і староста - до директорки. Мовляв - цій вчительці оголошуємо "бойкот" і хочемо другу. Довго розказувати, але результат був такий - мій коас, після того, як їх "притиснули" мене "зрадив" Всі підтвердили, що ідея була моя. І насправді ніхто ідею не хотів підтримати. Це я всіх "заставила " піти з уроку. Вчителі в більшості мені співчували але підтримали свою колегу. Після того, як я почала кричати ночами від неймовірного психологічного тиску, який нга мене обрушився ,мені довелося міняти школу. а вони так і залишилися з улюбленою вчителькою. Але я не перестала вірити в те, що справедливість є і за неї варто боротися.
Записаний
"Готовность индивидуума в любой момент превратиться в вооруженную оппозицию определяет степень его социальной полноценности. Чего можно ожидать от нации, когда в мужчинах воспитывают комплекс вины за естественное желание потрогать парабеллум? Ничего, кроме покорности тупого стада." Г.Водичка

Софія

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +13/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 133
  • Останні відвідини:
    24 Липня 2016, 12:45:16

    Звідки: вул. Пушкіна
Проблеми освіти у нашому місті і не тільки
« Прочитано #19 : 15 Лютого 2010, 20:45:37 »

Маю двох випускників-сьогодні вже студентів.Зі свого досвіду можу сказати-якщо хочете щоб діти одержали хороші знання-в гімназію.Там і уроків не зривають,і мотивацій їм не бракує,і з поступленням в ВУЗ ніяких проблем.І чим швидше вони туди поступлять,тим краще для них,і для вас.Зразу прийдеться попотіти,помагати,але дуже швидко дитина сама навчиться працювати.І ще на відміну від інших шкіл там існує національно-патріотичне виховання.Та що там говорити-на гімназистів приємно подивитись!
Записаний