чого ж депутатський корпус не запропонував ними підготовлений проект бюджету,
Хоча питання не до мене, але мушу зреагувати.
ЯЯ, ми десь колись приймали положення про помічників депутатів. Не хотіли Ви б стати, як і депутати місцевих рад, на громадських засадах, у вільний від основної роботи час, помічником депутата калуської міської ради? Допоможете своєю енергію та цікавими ідеями у формуванні альтернативного бюджету? Як що є бажання, я готовий Вас взяти своїм помічником.
А так, на даний час, інша трішка практика, алгоритм щодо формування бюджетів.
Засідають відповідні працівники, які на службі у органах самоврядування, отримують відповідну ( повірте не малу, і криза там не дістає) заробітню плату з бюджету громади і враховуючи відповідні минулорічні еконофічні та фінансові показники формують проект бюджету.
Сформувавши, тобто підготовивши, виносять на розгляд та затвердження проету бюжету на виконком.
Затверджений виконкомом проект бюджету обговорюється на профільній постійній депутатській комісії та з певними (якщо такі є) пропозиціями та зауваженнями вноситься на чергову сесію для затверження його радою.
Далі, після прийняття позитивного рішення, щодо бюджету , голова має пять днів на підписання його.
А далі пішов процес виконання бюджету.
Наприкінці бюджетного року, депутати заслуховують звіт, щодо виконання, або не довиконання існуючого бюжету і приймають рішення, щодо звіту. (затверджують, беруть до відома, не погоджуються з звітом і не затверджують його і т.д.) Не затверджений звіт, щодо виконання бюджету може світчити про не справляння з своїми обовязками виконавчої гілки влади і несе за це все відповідальність - голова міста, тобто головний його менеджер, якого громада через вибори найняла для газдування у свому місті.