Скажіть чи можна відсудити повернення коштів за зламаний мобільний телефон під час його ремонту у майстерні?
Є такий магазин компютерної техніки "Містер комп" при якому працює якоби майстерня по ремонту мобільних телефонів.
Ще рік назад я принесла їм в ремонт мобільний телефон - він погано ловив мережу, часто пропадав звязок. Під час ремонту Коля "прогрів мікросхеми, щоб переконатись, що в них також є проблема"(з його пояснень) і мікросхема, що відповідає за пуск телефона розплавилась. Ремонував кілька місяців, бо не було запчастин.Забрати не могла, бо здала телефон працюючим, а став він купкою металу.Домовились, що поміняємось з ним телефонами: мою новеньку жабку йому, а він мені свою покоцану, але клавіатуру зобов"язався за кілька днів поміняти. Пройшов майже рік - та ж причина - все ще немає ніяких запчастин, а клавіатури китайські і розсипаються в руках.
Місяць назад принесла йому на огляд Нокію Н82. Так як екран глючив - то включався не відразу, то букви були не чіткі, то найчастіше - по екрану йшли коричневі полоси - то наслідки купання мобільного в не порожньому горшку. Думала, раз він мій "боржник", то уже не поступить так як вперше і дешевше обійдеться. Повторилась таж історія. Взявся ремонтувати - сказав проблеми з дисплеєм. Уже місяць не можу забрати (вірніше сьогодні забрала, але ПОЛАМАНИМ ЗОВСІМ), бо "під час тестування телефон багато споживав і ... полетіла флешка і ще може щось". І знов "немає запчпстин і їх постачання від мене не залежить" і т.д і т.п. Я забрала телефон, але тепер він уже ВЗАГАЛІ не включається. Для мене це задорога втрата ( так як я непрацююча і з малою дитиною). Чи можу я якось через суд добитись повернення збитків?
Я вже прокручую в голові докази, але чи будуть вони мати якусь силу, бо довести правдивість чи не правдивість слів важко в такій ситуації. Хоча є кілька моментів.