Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

16 років 8 місяців 28 днів

Автор Тема: ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!  (Прочитано 211003 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01


Давайте в даній темі, в першу чергу обговорювати дії працівників Державтоінспекції України (правомірні і неправомірні), ділитись інформацією (хто що знає) про зміни в ПДР та інших нормативно правових актах, що стосуються автотранспорту, розмірковувати над причинами та наслідками порушення учасниками дорожнього руху Правил дорожнього руху, прослідковувати за адмінсправами: від скаладання протоколу до винесення рішення судом. ;)
« Останнє редагування: 19 Травня 2008, 23:47:19 від tywkanchuk »
Записаний
Перше повідомлення / Продовження теми 

юрист

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +47/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 110
  • Останні відвідини:
    19 Грудня 2015, 18:02:07

    Звідки: Калуш
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #180 : 17 Грудня 2008, 16:34:12 »

Думаю, що не загальна. :butcher
Записаний

Hawaets

  • Старожил
  • ****
  • Карма +72/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 344
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2020, 01:11:36

    Звідки: Хотінь
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #181 : 17 Грудня 2008, 23:01:12 »

Ви цікаві люди. ДАЙці весь час ремонтують службові авто за свої гроші. Вірніше не свої а наші. За бензин тільки розписуються що ніби получили. Такса є і в Калуші. Знайомий здава Лесіву по 100 грн за зміну. Коли ввели нові штрафи була вказівка поки хабарі не брати. Тепер вже беруть далі. Такса - 100 за перевищення швидкості, парковку і т.д.
Відповідь від: 17 Грудня 2008, 22:57:30
Може хто знає де живе пан Лесів. Той несправедливо склав вірніше наказав скласти протокол і винести постанову з штрафом на серйозну суму. Знайомий хоче почекати Лесіва в підїзді, "поспілкуватись". :evil
Записаний

WikTor

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +161/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 931
  • Останні відвідини:
    27 Лютого 2016, 15:01:32

    Звідки: Одеса - Калуш, Калуш - Одеса
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #182 : 18 Грудня 2008, 09:40:34 »

Може хто знає де живе пан Лесів. Той несправедливо склав вірніше наказав скласти протокол і винести постанову з штрафом на серйозну суму. Знайомий хоче почекати Лесіва в підїзді, "поспілкуватись".
Я би не радив таким чином спілкуватись!
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30256
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 08:33:39

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #183 : 18 Грудня 2008, 12:46:10 »

Однозначно не раджу. То так як скунса страшити. Завжди собі ж гірше.
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


bornslippy

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +561/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4418
  • Самса Тандирная
  • Останні відвідини:
    30 Липня 2017, 19:43:46

    Звідки: Kalush Acid City
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #184 : 18 Грудня 2008, 15:47:16 »

ггг але колеса попробивати  в ауді можна!!!! :=) :=)
Записаний
Прохання коли звертаєтесь до мене "ви", "вас" ,тощо не пишіть з великої букви. Вважаю це дрібним підлабузництвом. і поганим тоном.

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30256
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 08:33:39

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #185 : 18 Грудня 2008, 16:03:49 »

Уже нє. Хіба я швиденькко витру, а то хто зна чи не можна ту писанині потім до справи пришити. :(
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


bornslippy

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +561/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4418
  • Самса Тандирная
  • Останні відвідини:
    30 Липня 2017, 19:43:46

    Звідки: Kalush Acid City
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #186 : 18 Грудня 2008, 16:08:23 »

та я не переживаю!!! хай притягне мене!!!!
Відповідь від: 18 Грудня 2008, 16:08:04
якщо зможе!!!???
Записаний
Прохання коли звертаєтесь до мене "ви", "вас" ,тощо не пишіть з великої букви. Вважаю це дрібним підлабузництвом. і поганим тоном.

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +731/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 8367
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2024, 10:48:00

    Звідки: пр. Л.Українки
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #187 : 19 Грудня 2008, 19:26:35 »

Уряд ухвалив Порядок вилучення документів у водіїв в разі вчинення ними правопорушень
Приховано: Показати
Уряд ухвалив постанову про затвердження Порядку тимчасового вилучення посвідчення водія, талона про проходження державного технічного огляду і ліцензійної картки на транспортний засіб та їх повернення.

Згідно з Порядком, посвідчення водія тимчасово вилучаються уповноваженою особою підрозділу ДАІ у разі вчинення правопорушень, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення. До винесення судом постанови у справі про адміністративне правопорушення та набрання нею законної сили уповноважена особа видає водієві тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом строком не більше ніж на три місяці з дати вилучення посвідчення. Повертається посвідчення за заявою водія у разі не прийняття судом у тримісячний строк рішення про позбавлення права керування транспортним засобом або не розгляду у встановлений термін справи про адміністративне правопорушення.

Талон про проходження державного технічного огляду може бути тимчасово вилучений з одночасною забороною експлуатації транспортного засобу за наявності несправностей у гальмівній системі, рульовому управлінні, тягово-зчіпному пристрої, зовнішніх світлових приладах.

Ліцензійна картка тимчасово вилучається у разі експлуатації транспортного засобу, який використовується для надання послуг з перевезення пасажирів або вантажів, водієм, у дорожньому листі якого відсутні відмітки про проходження щозмінного передрейсового медичного огляду та перевірку технічного стану транспортного засобу, без посвідчення водія відповідної категорії, а також у разі направлення в рейс одного водія під час здійснення пасажирських перевезень на автобусному маршруті протяжністю понад 500 км.

Отже, реалізація положень урядового акта сприятиме підвищенню рівня безпеки дорожнього руху, зокрема, дисциплінованості водіїв та зменшення кількості порушень Правил дорожнього руху.
Записаний
Дилетанту складні речі здаються дуже простими, і тільки професіонал розуміє наскільки складна найпростіша річ.)

Zubik

  • Старожил
  • ****
  • Карма +54/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 318
  • Останні відвідини:
    22 Грудня 2015, 22:58:17

    Звідки: Kalush, IF, UA , "посьолок"
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #188 : 03 Січня 2009, 21:30:30 »

Пару корисних порад водіям, в кінці - показове відео розмови з працівниками ДАІ  :D
http://go2load.com/2008/12/19/pamjatka_voditelju.html
Записаний
Чим більше пізнаю людей, тим більше мені подобаються собаки...

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #189 : 09 Січня 2009, 16:24:16 »

Как общаться с сотрудником ГАИ?
Хоч і застаріла, але сама по собі статейка цікава. ;)
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30256
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 08:33:39

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #190 : 28 Січня 2009, 11:02:17 »

Про те, як почали боротися з неправильним паркуванням
http://pravda.if.ua/news-6383.html
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


WikTor

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +161/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 931
  • Останні відвідини:
    27 Лютого 2016, 15:01:32

    Звідки: Одеса - Калуш, Калуш - Одеса
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #191 : 28 Січня 2009, 12:05:08 »

Про те, як почали боротися з неправильним паркуванням
http://pravda.if.ua/news-6383.html
В інеті є цілий сайт посвячений саме блокуванню коліс оскільки це незаконно! Вигадали вще спеціальні ключи а саме шестигранникі які відкравають блокіратор! Ну і ще вихід існує, якщо ввечері ви залишили авто, блокувальники працюють то вевного часу тобто до 18.00-20.00 і повинні після закінчення робочого дня здати блокуючий пристрій, тобто зорієнтувавшись в часі якщо таке трапилось підіть погуляйте, вони самі знімуть!
Відповідь від: 28 Січня 2009, 11:21:32
http://uazakon.com/document/spart00/inx00318.htm

5.7. Оплата   за   блокування  та  розблокування  приймається
паркувальним автоматом у безготівковій формі за  допомогою  смарт-
чи чіп-картки або,  в разі його відсутності, працівником мобільної
групи через касовий апарат у готівковій формі.
 
5.8. У разі відмови водія від оплати зазначених  вище  коштів
працівник  служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс" в присутності
двох понятих складає акт згідно з додатком 6 про  виконані  роботи
по  блокуванню  та   розблокуванню  транспортного засобу,  в якому
зазначається розмір збору та послуг  за  паркування,  після  цього
проводиться розблокування коліс.  На підставі акта виконання робіт
оформляються та направляються до суду матеріали  для  стягнення  з
порушника зазначених коштів в установленому законом порядку.
Відповідь від: 28 Січня 2009, 11:27:57
ЗУ "Про захист прав споживачів" п.11 ст.10:

Якщо під час виконання робіт (надання послуг) виникає необхідність у додаткових роботах (послугах), що не були передбачені умовами договору, виконавець зобов'язаний одержати від споживача дозвіл на виконання таких робіт (надання послуг).
Будь-які додаткові роботи (послуги), виконані (надані) виконавцем без згоди споживача, не створюють для споживача будь-яких зобов'язань щодо їх оплати.
 
 

Відповідь від: 28 Січня 2009, 11:28:41
тобто при оскарженні таких дій можна пояснити наступне:
Шановний Суд.
По суті справи поясною, що такого числа о такій годині,я поставив автомобіль на паркувальний майданчик там-то. Тобто своїми діями виявив згоду на укладення договору надання послуг між мною і ДКП "Київпарксервіс". З тарифами на послуги паркування був ознайомлений і з ними погоджуюсь. Додаткових робіт у вигляді блокування колес мого автомобіля я не замовляв. Я погоджувався сплатити послуги з паркування на місці, що можуть підтвердити свідки такі-то.
Відповідь від: 28 Січня 2009, 11:29:34
Тут ви найдете всю інформацію з цього приводу як з юридичної точки зору так і з практичної! Удачі  ;) http://blokiratora.net/tools.php
Відповідь від: 28 Січня 2009, 11:56:20
Ну і ще трошки проскасування такого нормативного акту, до речі я вже довший час не помічав блокування коліс в Києві!
Приховано: Показати
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ПОГОДЖУЮ
Заступник директора Департаменту
Н. А. Железняк
11 березня 2008 року 
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник Міністра
Л. В. Єфіменко
11 березня 2008 року


ВИСНОВОК N 1/89
про скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правового акта

Головне управління транспорту Київської міської державної адміністрації,
Головне управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві
_________________________________________________________
(найменування міністерства, іншого органу, який прийняв нормативно-правовий акт)

Наказ від 18 грудня 2007 року N 83/167
"Про порядок застосування заходів впливу до водіїв, що порушили Правила дорожнього руху та встановлені у м. Києві Правила благоустрою території, паркування транспортних засобів, тиші в громадських місцях, торгівлі на ринках у м. Києві, затверджені рішенням Київради від 26.09.2002 N 47/207"

(вид, дата, номер та заголовок нормативно-правового акта)

_________________________________________________________

19 грудня 2007 року N 30/765
_________________________________________________________
(дата і номер державної реєстрації)

Виявлення порушень (підпункт "г" пункту 17 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року N 731).
______________________________________________________________________________________
                                                  (правові підстави скасування рішення про державну реєстрацію)

ВИСНОВОК:

Наказом Головного управління транспорту Київської міської державної адміністрації та Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві від 18 грудня 2007 року N 83/167, зареєстрованим у Головному управлінні юстиції у місті Києві 19 грудня 2007 року за N 30/765, встановлено порядок застосування передбачених рішенням Київської міської ради від 26 вересня 2002 року N 47/207 заходів впливу: примусове переміщення та блокування (розблокування) транспортних засобів водіїв, що порушили Правила дорожнього руху, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року N 1306, та Правила благоустрою території, паркування транспортних засобів, тиші в громадських місцях, торгівлі на ринках у м. Києві, затверджені зазначеним рішенням Київради.

Такі заходи обмежують можливість власників транспортних засобів користування ними. Проте відповідно до статті 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, і ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

При цьому згідно зі статтею 319 Цивільного кодексу України власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд і має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону. Діяльність власника може бути обмежена чи припинена або власника може бути зобов'язано допустити до користування його майном інших осіб лише у випадках і в порядку, встановлених законом.

Крім того, зазначені заходи впливу фактично встановлюють відповідальність водіїв за порушення правил зупинки і стоянки транспортних засобів. Проте засади цивільно-правової відповідальності; діяння, які є злочинами, адміністративними або дисциплінарними правопорушеннями, та відповідальність за них визначаються виключно законами (стаття 92 Конституції України), і на сьогодні Кодексом України про адміністративні правопорушення встановлена відповідальність водіїв за порушення правил зупинки і стоянки, що відповідно до частини другої статті 122 цього Кодексу являє собою попередження або накладення штрафу.

Вилучення транспортного засобу передбачено частиною четвертою статті 265 Кодексу України про адміністративні правопорушення при вчиненні порушень, передбачених частиною другою статті 2061 цього Кодексу (обладнання власниками або водіями транспортних засобів спеціально прихованими або замаскованими місцями, які використовуються для перевезення нелегальних мігрантів).

Таким чином, зазначеним суб'єктам нормотворення не надано повноважень на врегулювання вищезазначених питань.

На підставі викладеного та відповідно до підпункту "г" пункту 17 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року N 731, підпункту 4.5 пункту 4 Порядку скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів, занесених до державного реєстру, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 31 липня 2000 року N 32/5, зареєстрованого 31 липня 2000 року за N 458/4679, та керуючись абзацом другим пункту 5 цього Порядку, рішення про державну реєстрацію наказу Головного управління транспорту Київської міської державної адміністрації та Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві від 18 грудня 2007 року N 83/167 "Про порядок застосування заходів впливу до водіїв, що порушили Правила дорожнього руху та встановлені у м. Києві Правила благоустрою території, паркування транспортних засобів, тиші в громадських місцях, торгівлі на ринках у м. Києві, затверджені рішенням Київради від 26.09.2002 N 47/207", скасувати.

Виключено з державного реєстру нормативно-правових актів 27.03.2008.

 

Заступник директора
Департаменту державної
реєстрації нормативних актів
 
 
О. В. Радіоненко
Заступник начальника відділу
з питань банківського, фінансового
та зовнішньоекономічного
законодавства
 
 
 
С. М. Мягченко
Редактор
М. Д. Клопова
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #192 : 28 Січня 2009, 12:52:44 »

Про те, як почали боротися з неправильним паркуванням
http://pravda.if.ua/news-6383.html
  Хоч бери тай ставай стопроцентним пішоходом. :'(
  Якраз на тому місці, що зображено на фото, я люблю часто залишати своє авто, коли їду на "пяний" базар купляти шось до машини. З однієї сторони я розумію жителів того будинку, бо цілий день прямісінько під їхніми вікнами гуркають і стоять машини, ну але ж куди діватись, коли треба купити на базарі щось важке і поставити його в машину. Тих пару дозволених і платних місць для стоянки невистачає в обріз. Я готовий заплатити 2 грн. за годину паркування, лиш би було місце у тій частині міста, що мені потрібно.
  Кажуть тут знаючі люди, що Франківська міська влада ще колись поплатиться за те, що прийняла рішення про блокування коліс, адже такий захід не передбачений законодавством. Просто ще ніхто не звернувся із відпвідним позовом до суду. ;)
  Друге питання це штраф за порушення ПДР...
Записаний

WikTor

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +161/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 931
  • Останні відвідини:
    27 Лютого 2016, 15:01:32

    Звідки: Одеса - Калуш, Калуш - Одеса
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #193 : 28 Січня 2009, 13:06:13 »

Записаний

WikTor

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +161/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 931
  • Останні відвідини:
    27 Лютого 2016, 15:01:32

    Звідки: Одеса - Калуш, Калуш - Одеса
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #194 : 03 Лютого 2009, 16:32:55 »

ШТРАФИ МОЖНО НЕ ПЛАТИТИ УРАААААААА  :-D :-D :-D

Приховано: Показати
.. вступил в действие широко распиаренный журналистами, депутатами и ГАИшникамы высшего уровня Закон Украины «О внесении изменения в некоторые законодательные акты Украины относительно усовершенствования регулирования отношений в сфере обеспечения безопасности дорожного движения» (для целей нашей публикации будем называть его более емким названием: «Закон об усилении ответственности»).
С тех пор не проходило и дня, чтобы то или иное СМИ не демонстрировало восторженные отзывы того или иного чиновника, с восторгом рассказывающего, как резко уменьшилась аварийность на дорогах, как водители все враз стали дисциплинированными и как возросли доходы бюджета…

Однако, на самом деле, изменения законодательства в отношении ужесточения ответственности (если хотя бы поверхностно в них вникнуть) при всем их благородном стремлении принесут обратный результат желаемому.

В современном мире все решают технологии, под которыми можно понимать предполагаемую прогнозированную последовательность и слаженность тех или иных действий, направленных на достижении желаемого результата. Достаточно было бы заранее просто спрогнозировать механизм действия Закона об усилении ответственности (а для этого хотя бы отдаленно ориентироваться в правовой системе Украины и технологиях правоприменительной практики), дабы понять, что Закон об усилении ответственности является мертворожденным, а отдельные пропиаренные успехи от его применения имеют либо же психологическое происхождение, либо же такие «результаты» являются следствием представления желаемого за действительное.

Попробуем проиллюстрировать нашу позицию несколькими примерами применения самых распространенных норм Закона об усилении ответственности.

Например, каждый водитель уже успел наслышаться, что штраф провинившемуся водителю на месте выписывает инспектор ГАИ, вручая на месте копию постановления, и этот штраф следует оплатить в течении 15 дней, иначе он будет взыскан в двойном размере и кроме того, водитель не пройдет очередной техосмотр транспортного средства. По словам ГАИшных чинов, водители так шуганулись грозящих неприятностей в виде «двухкратки» и ступора техосмотра, что только за первый день успели заплатить свыше миллиона гривен штрафов и стали ездить исключительно осторожно.

Ни одна из указанных «страшилок», к сожалению (или к счастью) не является правдой, оставаясь плодом больного воображения инициаторов и вдохновителей Закона об усилении ответственности.

Прежде всего, все почему-то скромно умалчивают, что норма о «двойном» размере штрафа набирает законную силу не ранее 01-го января 2009 года (окончательные положения Закона) и сейчас неактуальна вообще. Ею можно лишь пугать, и при чем не только до Нового года, но и после него.

Нерадивого водителя останавливает ГАИшник, и выписывает постановление о необходимости уплаты штрафа, копию которого дает на руки нарушителю. Уже на этом этапе возник некий ступор, потому что в погоне за высокими материями просто забыли установить и опубликовать конкретные реквизиты, по которым следует платить штраф. Некоторые телеканалы даже показали интервью со взволнованными водителями, которые жаждали погасить свой долг перед государством, но приходя в сберкассу не могли даже получить реквизитов, по которым следует платить… Какой уж тут оптимизм…

Кстати, кто знает технологию платежей денег в бюджет (штрафы, госпошлины, пени и пр.) и хотя бы отдаленно ориентируется в бюджетном законодательстве, также знает, что получателем денег является Госказначейство, при чем реквизиты получателя разняться в каждом районе. В Печерском районе Киева реквизиты получателя денег будут одни а, скажем, в городе Кролевец Сумской области – иные. Закон об усилении ответственности не установил, в каком районе следует платить штраф нарушителю, да и мало ли где он захочет его заплатить за предоставленные Законом 15 дней на добровольное исполнение. Водителя штрафанули на трассе, а заплатить он захочет дома, по месту проживания – дело житейское…

Уже это сыграло (и еще сыграет) з применением Закона злую шутку, превратив всю затею в фарс. Закон об усилении ответственности формально внес изменения в несколько базовых Законов и Кодексов Украины, изменив ранее существующий механизм взыскания штрафов. В Кодексе Украины об административных правонарушениях (КоАП) были внесены изменения в ст. 307 и 308.

Последняя гласит следующее: если нарушитель не заплатил штраф в 15-дневный срок, постановление отправляется для взыскания в органы Государственной исполнительной службы Украины для принудительного взыскания. В порядке принудительного исполнения постановления, в частности, взыскивается двойной размер штрафа (вот именно так и регулируется «двухкратка»).

Здесь знающему человеку становится просто смешно, при чем безудержно. Ибо ответ на вопрос «а как узнать, заплатил ли нарушитель штраф, чтобы знать, отправлять ли постановление для принудительного исполнения?» не имеет ответа, становясь риторическим…

Получателем штрафов является казначейство, к которому ГАИ имеет примерно столько же отношения и возможностей получить информацию, как, например, к таможенной полиции Никарагуа… Казначейство традиционно является государством в государстве, независимым, гордым и сверхзанятым. Достучаться до казначейства даже с целью получить информацию для ГАИ столь же немыслимо, как, к примеру, простому работяге крупного машиностроительного завода даже попасться на глаза главбуху этого же завода…

Это все лирика, но вопрос остается прежним: как органу ГАИ, наложившему штраф, узнать о том заветном моменте: заплатил ли нарушитель штраф в срок и можно ли передавать постановление в исполнительную службу? Воспеватели Закона об усилении ответственности сразу возмутятся – а запрос послать, ведь же должны так сделать!

В том то и дело, что ГАИ этого делать не должно и не имеет права (не предусмотрено ни одним из законов). А казначейство даже отвечать не будет (с кем угодно можем спорить уже прямо сейчас).

Во первых, не предусмотрено законом казначейству информировать ГАИ, а во вторых – физически невозможно. Для того, чтобы даже теоретически проверить (охватить запросами), заплатили ли хотя бы один водитель штраф, в штат органа ГАИ необходимо вводить такое же количество вспомогательной рабочей силы, как и количество инспекторов.

Инспектора на трассе «продают полосатые палочки», а девочки-деловоды по числу инспекторов разгребают их каракули в постановлениях (в дорожных условиях почерк почему-то не отличается красотой и разборчивостью, а написанное - грамотностью), ведут информационную базу (которую еще не составили) следят за тем, окончился ли 15-дневный срок по тому или иному постановлению, устанавливают, заплатил ли водитель штраф, отправляют по строптивым штрафы в исполнительную службу… каждой необходимо обеспечить рабочее место, довольствие, зарплату… А канцтовары?.. А компьютеры, мебель?...

Немножко усложним задачу: водителя оштрафовали в том же упомянутом нами Кролевце, и местное казначейство еще можно напрячь требованием предоставить информацию по водителю, скажем, Алексею Святогору (согласен быть образцом для изучения), заплатил ли он штраф?

А вдруг этот же водитель заплатил штраф не в Кролевце (где он был в гостях у бабушки), а в родном Киеве или будучи проездом, скажем, в Виннице, маясь от скуки и внезапно возникшего приступа альтруизма заплатить государству (и его недалеким чиновникам) стоимость заправки минимум двух баков топлива?.. Как проверить это обстоятельство работникам ГАИ?

Разве что писать запросы во все районные казначейства по Украине (а их около тысячи будет, не меньше)… Да и штат казначейств в таком случае необходимо будет увеличить многократно, целые отделы создавая на проверку фактов уплаты штрафов. Опять же: рабочие места, мебель, зарплата, помещения, канцтовары, почтовые расходы, наконец…

Не стоит забывать, что сейчас кризис, как никак, а на создание и апробирование новых отношений даже в обычных условиях (когда все гладко) надо не один год…

Напомним – сам водитель не обязан ничего никуда сообщать о своей уплате, так гласит Закон, а его надо исполнять…

Без установления достоверных сведений, что водитель штраф не заплатил – ГАИ не имеет права отправлять постановления для принудительного исполнения. Если какой начальник ГАИ и попытается это сделать на свой страх – сильно рискует как минимум своей должностью, ибо это обычная халатность и злоупотребления служебным положением. Нельзя человека безосновательно обвинять в неисполнении своих обязательств и обращать для принудительного исполнения постановление об взыскании штрафа на основании своих нелепых подозрений и домыслов, не удостоверившись…

Да и неправильно будет стратегически – рубить направо и налево, отправляя постановления для принудительного исполнения «пачками»: ведь законодатели объявили о своем стремлении «приручить» водителей, сделать их по-немецки законопослушными. А какая может быть законопослушность, ежели человек добровольно заплатил штраф (даже в тот же день) и на тебе – постановление все равно к исполнению отправлено? Будет ли такой гражданин благоговеть перед государством и добровольно платить, чтобы потом его же извините за выражения «драли» так же, как и неплательщика? Вопрос опять же риторический…

Законодатель по скудости своего ума сделал все возможное для полного нивелирования воспитательной роли государства, в советские времена лица, желающие достичь такого результата назывались вредителями и пособниками провокаторов-капиталистов и расстреливались на месте. Широкая публика в нашем случае очень быстро поймет, что никакого учета плательщиков и неплательщиков не существует и быть не может, и вообще «положит с пробором» на все благие начинания, а ситуация с дисциплиной на дороге вернется в старое доброе русло, при чем в течении одного-двух месяцев (на первых порах ГАИ будет скрывать отсутствие действенного механизма воздействия на нарушителей мухлеванием со статистикой и показателями, но в целом ситуация не изменится).

Нарушено общее правило для законодателя, которое озвучивали еще все древнейшие и средневековые теоретики государства и права (от Конфуция до Макиавелли): не создавай правового механизма, который не сможешь реализовать и которым не можешь управлять и не ставь задач, исполнение которых не сможешь контролировать: подчиненные не простят…

Уже по причине отсутствия слаженности между ГАИ и казначейством воспитательно-профилактическая схема добровольности штрафов просто умрет.

Посмотрим дальше: допустим, ГАИ города Кролевец, потратив несколько месяцев работы, сумасшедшее количество почтовых марок, бумаги, конвертов, достоверно установило, что водитель (опять же, для простоты иллюстрации Святогор Алексей) штраф не заплатил (тем более, что так оно и будет). В силу ст. 308 КОАП (цитированной выше) постановление отправляется в исполнительную службу для двойного взыскания. Опять же неувязка, и тоже вызванная отсутствием механизма «двухкратки».

Государственная исполнительная служба – орган, подчиненный Министерству юстиции, созданный специально для принудительного взыскания подобного рода документов (решений, постановлений и пр.). Государственная исполнительная служба (как и ГАИ и казначейство) действует по специально принятому еще в 1999 году Закону «Об исполнительном производстве». А вот в этот закон «двухкратку» тоже не внесли, типа как забыли (или не посчитали нужным).

Депутаты, принимавшие Закон об усилении ответственности почему-то посчитали, что взыскание двойного размера штрафа будет происходить как бы автоматически, само собой, «от фонаря», просто так… Но ведь постановление о взыскании штрафа – целостный правовой документ, принимаемый в момент задержания нарушителя, устойчивая форма принятия решения.

В нем черным по белому будет написано следующую суть «Святогора Алексея за превышение скоростного режима подвергнуть штрафу в сумме пятьсот гривен». И это постановление никем не может и не будет меняться, уточняться, дополняться. Государственный исполнитель, получив его будет взыскивать точно ту сумму, которая обозначена в постановлении, и ни копейкой больше (даже если в сопроводительном письме будет написано взыскать ее в стократном размере). Постановление не может само по себе «расти» в суммах, это нигде детально не прописано и не регламентировано и государственного исполнителя не обязывает. Даже если он очень захочет взыскать больше, чем это написано в постановлении – ничего не получится, нету механизма… Иного развития событий быть не может…

Отсюда вывод: с какой стати мне, как потенциальному нарушителю добровольно платить быстро в пятнадцатидневный срок, если сумма не увеличится и не сможет увеличится и я ее смогу заплатить в течении года-двух (и то, если захочу)… При этом держим в уме, что я уже не уважаю государство, которое обещав контролировать факт неуплаты в срок и отправлять для принудительного исполнения только те постановления, которые не оплачены, уже расписалось в своей беспомощности?

Да еще если учесть, что постановления о принудительном взыскании штрафов действительны к предъявлению к государственному исполнителю в срок три месяца (ст. 21 Закона Украины «Об исполнительном производстве») с момента вынесения (а вложиться в этот срок редкое ГАИ ухитряется, тем более с учетом проверок факта уплаты/неуплаты), а кроме того – оно по своей форме не соответствует (и не может соответствовать) ст. 19 Закона Украины «Об исполнительном производстве» - вообще об их принудительном исполнении можно забыть навсегда и не вспоминать даже как страшный сон. Это нелепости и фантазии, не более… Ни один государственный исполнитель (это тоже несомненно) не примет к принудительному исполнению ни единого постановления органов ГАИ (хоть двукратного, хоть однократного), уж поверьте моему опыту… Формальный момент победит все остальные, так всегда было и будет… Вся затея с повышением штрафов и их добровольно-принудительной оплатой под страхом увеличения – большой очередной пшик малограмотных писак-законопроектировщиков, в очередной раз потешающих публику ничем не хуже Жванецкого…

Еще высшие чины ГАИ по телевизору многократно грозились, что, дескать, тем, кто не будет платить штрафы – будут ограничиваться возможности прохождения техосмотра транспортных средств («пока все не заплатят»).

Это вызывает еще больший смех, нежели все остальные затеи и «страшилки». Во первых, Законом об усилении ответственности подобные санкции и ограничения не предусмотрены, и сия угроза – очередной плод воспаленной фантазии высших чиновников ГАИ. Техосмотр касается исправности и комплектности автомобиля, не более, и никаких иных вопросов касаться не может. Закон формально предусматривает совсем иной механизм обеспечения уплаты и взыскания штрафов. Этот механизм описан нами выше с указанием его же несостоятельности по причине внутренней противоречивости и несогласованности законодательства. Иных механизмов быть не может. Административная ответственности индивидуальна и касается лица, но не его автомобиля в части ограничения пользования последним или прохождения техосмотра.

Но даже если хотим пофантазировать – как эта угроза будет действовать на практике: пожалуйста, спрогнозируем. Но даже для того, чтобы знать, что водитель Алексей Святогор, проходящий техосмотр в Киеве, что-то должен заплатить по штрафу, выписанному в Кролевце пару лет назад и на этом основании попытаться «зарубить» ему техосмотр – необходимо иметь соответствующую информационную базу, это как минимум.

Она вроде бы предусмотрена Законом об усилении ответственности, но одно дело – предусмотреть, а второе – создать…

База - это тысячи компьютеров, соединенных в одну сеть, имеющие степени защиты информации, необходимые лицензии, обслуживающий персонал (тысячи наученных работников), опять же, не забываем о помещениях, зарплате, канцтоварах и пр., умножая это на кризис… Подобную титаническую работу можно проделать не за один год в нормальных условиях, а уж в наших реалиях – о результатах можно забыть, равно как и о попытках…

Тем более, что для чистоты эксперимента и для полной лирической картины я могу спокойно обозначить, что водитель Алексей Святогор пользуется не своим автомобилем, по доверенности, автомобиль принадлежит третьему лицу… Потому, даже сотни возложенных на меня (как обнаглевшего водителя) штрафов никоим образом не влияют и никогда не смогут влиять на право хозяина автомобиля пройти техосмотр (то же самое, если автомобиль принадлежит предприятию). Ответственность индивидуальная и неудобство должно нести лицо, нарушившее закон индивидуально, безо всякой привязки к автомобилю и прочим фантазиям ГАИшников с большими звездами на погонах…

Наше повествование об глупости принятого Закона и его вредительской сущности мы еще продолжим, при чем неоднократно. Он дает массу лазеек и возможностей для умных водителей и дальше ездить комфортно, нарушая правила без особого риска навлечь для себя ответственность или даже неудобства. С чем и поздравляем наших читателей…

Кстати, тем, кто захочет упрекнуть нас в саботаже полезнейших начинаний и провокациям правонарушений – заметим следующее.

Господа, если в качестве закона принята полная «лапша» и бред, несопоставимый со здравым смыслом – то она такой останется независимо от нашей оценки. Что же касается Закона об усилении ответственности, то он саботируется прежде всего сами же высшими чинами ГАИ и в самом же Киеве (а уж кто-кто, но эти достойные лица должны показать здоровый пример законопослушности).

Алексей Святогор, адвокат, специально для УК
Записаний

sawog

  • Новачoк
  • Карма +14/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 24
  • Ёж птица гордая... Не пнешь, не полетит...
  • Останні відвідини:
    26 Жовтня 2015, 18:46:36

    Звідки: Пiдвальна
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #195 : 03 Лютого 2009, 19:50:04 »

Авдвокатові Олексію Святогору респект +1 :)
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #196 : 10 Лютого 2009, 17:07:10 »

Четыре шага, чтобы оспорить штраф ГАИ

На мого родака наклали штраф у розмыры 170 грн. за те, що не працювало освітлення на номерах, от я зараз парюсь як би то оскаржити таке рішення. :evil
Записаний

sawog

  • Новачoк
  • Карма +14/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 24
  • Ёж птица гордая... Не пнешь, не полетит...
  • Останні відвідини:
    26 Жовтня 2015, 18:46:36

    Звідки: Пiдвальна
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #197 : 10 Лютого 2009, 21:34:38 »

я ще ні разу не чув щоб за таке штрафували,це напевно в нових штрафах щось понавигадували засранці!!! :evil :evil
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #198 : 11 Лютого 2009, 09:34:21 »

я ще ні разу не чув щоб за таке штрафували,це напевно в нових штрафах щось понавигадували засранці!!!
  Справді у старій редакції ст. 121 КУпАП передбачалась відповідальність за умисно прихований номерний знак, тепер же нема такого розмитого визначення, а відповідальність настає за керування транспортним засобом із номерним знаком закріпленим у невстановленому для цього місці, закритим іншими предметами чи забрудненим, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів, перевернутим чи неосвітленим. І таке порушення тагне за собою накладення штрафу від 10 до 15 неоподатковуваних мінмумів доходів громадян.
  Але от яка несправедливість, якщо у вас перегоріли лампочк десь по дорозі незадовго до того як це замітили дайці, а ви про це навіть не здогадувались, бо перед виїздом з гаражу перевірили справність освітлювальних засобів свого авто... :evil
Записаний

bornslippy

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +561/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4418
  • Самса Тандирная
  • Останні відвідини:
    30 Липня 2017, 19:43:46

    Звідки: Kalush Acid City
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #199 : 11 Лютого 2009, 15:17:53 »

На мого родака наклали штраф у розмыры 170 грн. за те, що не працювало освітлення на номерах, от я зараз парюсь як би то оскаржити таке рішення.
нуну мене це теж цікавить!!!! також впаяли !!!
Записаний
Прохання коли звертаєтесь до мене "ви", "вас" ,тощо не пишіть з великої букви. Вважаю це дрібним підлабузництвом. і поганим тоном.