Я завжди поповняю 31 числа. Бо я працюю через інтернет. І 1 числа на 8 ранку у мене уже всі програми мають бути завантажені і в робочому стані. Якщо проплатити 1 то немає гарантії, що на 7:30 ранку інтернет уже буде. Підтвердження оплати є і від самого КС. Але їх система не бачить, що мій тариф по 150 грн. їм видає система по 200 грн. Хоча в смс чи в голосовому меню пропонують поповнити до 150 грн. Що робила двічі. Аж на 15-ий день звернень в порожнечу відгукнулись і запропонували оплатити 200 грн, або чекати поки систему полагодять. Сьогодні уже 21 а віз і нині там. Уже не ризикую після 2 оплат\доплат робити ще й третю на 200 грн. Переплачувати ще 200 грн не хочеться, тим більше уже за менше ніж пів-місяця - за 9 днів. Але найпаскудніше, що з мого номеру мені не дать зв'язатись з оператором. Заявку приймають лише з номера де проблема. Дуже дивно, що з 3 різних номерів я водночас дозвонюсь до КС, а з номера де вкрадено 150 грн в любий час дня і ночі немає вільних операторів. На подані заявки зворотнього зв'язку від КС немає. Ні дзвінка, хоча його щодня замовляю, ні листа - подавала уже і письмове звернення через СЦ. Тариф все ще не надано і уже, як я розумію, і не нададуть у цьому місяці. Тому оплачені і отримані КС кошти пропали, а значить - просто вкрадені, бо при бажанні проблему могли б вирішити чи хоча б дати зворотній зв'язок. Я реально хочу просто поговорити з оператором чи менеджером КС зі СВОГО номеру. Хоча - ні - зворотній зв'язок у виді смс дали - "проблема вирішена, вам надано 1000 мб інтернету в компенсацію". Але сам тариф не дали. СМС просто відправлена наобум. Ні тариф не дали, ні кошти не повертають. Ні не передзвонюють. Не приємна з ними "співпраця" вийшла.