Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

16 років 9 місяців 27 днів

Голосування

Яку інтернет компанію Ви підтримуєте?

NetGroup
- 27 (12.5%)
WestNET
- 15 (6.9%)
B-NET
- 18 (8.3%)
Xaker
- 14 (6.5%)
PowerNET
- 28 (13%)
Lan&Net
- 43 (19.9%)
Мандарин
- 25 (11.6%)
Укртелеком
- 11 (5.1%)
Оптіма
- 5 (2.3%)
Бітар
- 3 (1.4%)
Київстар
- 27 (12.5%)

Всього голосів: 206


Автор Тема: Провайдери нашого міста  (Прочитано 545652 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Володимиp

  • Користувач
  • **
  • Карма +8/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 92
  • Герой есть в каждом!
  • Останні відвідини:
    07 Листопада 2012, 10:26:55

    Звідки: PowerNet
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1200 : 22 Квітня 2011, 10:10:41 »

пєчальна статистика
Зате правда!)
Записаний
0681045111- особистий телефон, 0681438866 - Адміністратор, 7-88-22 - Офіс, e-mail: office@power-net.com.ua, admin@power-net.com.ua, skype: vovan52022, icq: 214972918, м. Калуш, вул. Б.Хмельницького 14 офіс PowerNet - Краще всіх!

Отаман

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +435/-41
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2464
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2020, 20:51:10

    Звідки: Бандерівська
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1201 : 22 Квітня 2011, 11:59:31 »

якщо підняти статистику по підключення
-Ви ж всі між собою знаєте в кого 400 чол клієнтів а в кого і 700 і більше.
І українська жаба давить шо в колеги більше,але шо поробиш.. КС звісно як і віс провайдери веде рахунок..адже там працюють на результат..їх "якось буде" не влаштовує,людям за то гроші платять. І кожен провайдер рахує і своїх і чужих.То на той момент був озвучений показник,дізнаний внутрішнім шляхом,не якась офіційна статистика на сайті.Є ще норма кількості підключень на місяць.
Записаний
кращий курс.знай ресурс.стабільно тут купую вмз
https://obmen.cc/user/ref/3225

ARNI

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +71/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 675
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 10:11:23

    Звідки: Ukraine
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1202 : 22 Квітня 2011, 12:09:50 »

Питання до Володимиpа - а скільки людей пішло з Мандарина за період приходу КС?
Записаний

Володимиp

  • Користувач
  • **
  • Карма +8/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 92
  • Герой есть в каждом!
  • Останні відвідини:
    07 Листопада 2012, 10:26:55

    Звідки: PowerNet
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1203 : 22 Квітня 2011, 12:12:29 »

Ви ж всі між собою знаєте в кого 400 чол клієнтів а в кого і 700 і більше.
І українська жаба давить шо в колеги більше,але шо поробиш.. КС звісно як і віс провайдери веде рахунок..адже там працюють на результат..їх "якось буде" не влаштовує,людям за то гроші платять. І кожен провайдер рахує і своїх і чужих.То на той момент був озвучений показник,дізнаний внутрішнім шляхом,не якась офіційна статистика на сайті.Є ще норма кількості підключень на місяць.
Давайте врахуєм ще те,що спочатку БУМ, тобто на 300-400 клієнтів в них все і закінчиться.
Відповідь від: 22 Квітня 2011, 12:10:23
Питання до Володимиpа - а скільки людей пішло з Мандарина за період приходу КС?
Такої інформації немаю, но думаю 20% від усіх хто зараз в КС, через 3 місяця 15% повернуться назад.
Відповідь від: 22 Квітня 2011, 12:11:46
ARNI
Як Вам, працює?
Записаний
0681045111- особистий телефон, 0681438866 - Адміністратор, 7-88-22 - Офіс, e-mail: office@power-net.com.ua, admin@power-net.com.ua, skype: vovan52022, icq: 214972918, м. Калуш, вул. Б.Хмельницького 14 офіс PowerNet - Краще всіх!

Отаман

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +435/-41
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2464
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2020, 20:51:10

    Звідки: Бандерівська
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1204 : 22 Квітня 2011, 12:14:23 »

кожен преться шо від нього не пішов ніхто
(так якби знали хто перестав платити)
Я нікого не захищаю,є й позитивні й негативні відгуки.але я б перевірив айпішки з яких писались відгуки на сайті.
 підключити 30мбіт і казати шо нема інтернету-треба бути оленем
 і в кожному місті своя компетентність монтерів обслуговування
а на рахунок шо їх буде чоловік 300...-не згоден.Думаю що все тільки починається й цифра буде повільно зростати
Записаний
кращий курс.знай ресурс.стабільно тут купую вмз
https://obmen.cc/user/ref/3225

ARNI

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +71/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 675
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 10:11:23

    Звідки: Ukraine
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1205 : 22 Квітня 2011, 12:41:08 »

ARNI
Як Вам, працює?
Я не на КС. Але друзі та колеги по роботі - задоволені.

P.S.: ліньки кидати ще кабель, і так хата вся в кабелях.  :)
Записаний

Забута мелодія

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +62/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 228
  • не забувай
  • Останні відвідини:
    03 Лютого 2014, 15:11:16

    Звідки: z
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1206 : 22 Квітня 2011, 14:04:50 »

Бачу, найбільше користувачів сидить на трьох провайдерах:     
Lan&Net
NetGroup
PowerNET
виписала по рейтингу. От і з них, я так розумію, і варто обирати собі для підключення. А з КС поспішати не варто. Завжди спершу 3-4 місяці новачок старається "тримати марку" а потім клієнти уже починають дратувати - то у них інтернет пропадає, то їх не влаштовує перевірити комп на віруси і перезавантажитись - подавай їм майстрів. До яких ще треба дозвонитися і як по спорченому телефону передати заявку. А у них, бідненьких, і так багато роботи. Їм треба набирати нових клієнтів, а не панькатись з уже існуючими, які уже мало цікалять, так як підписали контракт на 1,5 року і нікуди і так не дінуться.
Записаний

qwer

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +23/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 159
  • Останні відвідини:
    15 Серпня 2013, 23:20:42

    Звідки: Калуш
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1207 : 22 Квітня 2011, 14:43:59 »

А у них, бідненьких, і так багато роботи. Їм треба набирати нових клієнтів, а не панькатись з уже існуючими, які уже мало цікалять, так як підписали контракт на 1,5 року і нікуди і так не дінуться.
:o-це Ви про що??? :o :o :o :unknow


8. Порядок припинення дії договору
????????? :unknow
Записаний

Володимиp

  • Користувач
  • **
  • Карма +8/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 92
  • Герой есть в каждом!
  • Останні відвідини:
    07 Листопада 2012, 10:26:55

    Звідки: PowerNet
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1208 : 22 Квітня 2011, 15:36:21 »

8. Порядок припинення дії договору
?????????
А як Ви думали, що Вам хтось подарує шмат кабеля вартістю в 150 грн. + 4 норма годин???? Не на тих попали, 2-3 місяця, і прийде попередження :davay :ignor, потім дзвінки колекторських компані! :moskali
Записаний
0681045111- особистий телефон, 0681438866 - Адміністратор, 7-88-22 - Офіс, e-mail: office@power-net.com.ua, admin@power-net.com.ua, skype: vovan52022, icq: 214972918, м. Калуш, вул. Б.Хмельницького 14 офіс PowerNet - Краще всіх!

drollkoko

  • Початківець
  • *
  • Карма +4/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 42
  • Останні відвідини:
    06 Листопада 2011, 22:23:51

    Звідки: kl
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1209 : 22 Квітня 2011, 15:46:58 »

кожен преться шо від нього не пішов ніхто
(так якби знали хто перестав платити)
Я нікого не захищаю,є й позитивні й негативні відгуки.але я б перевірив айпішки з яких писались відгуки на сайті.
 підключити 30мбіт і казати шо нема інтернету-треба бути оленем
 і в кожному місті своя компетентність монтерів обслуговування
а на рахунок шо їх буде чоловік 300...-не згоден.Думаю що все тільки починається й цифра буде повільно зростати

Сумніваюсь, людям потрібен сервіс на місцях а не дзвонити в київ з києва у франик а ті вже виїжають да клієнта якщо серйозна поломка, то як думаєш скільки днів треба чекати ....
+ нетак все гладко з бонусом подвійна швидкість нідочого (читай вище пости з розрахунком), зміна тарифу аж 50 грн ....
« Останнє редагування: 22 Квітня 2011, 15:54:09 від drollkoko »
Записаний

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +731/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 8368
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 04:22:42

    Звідки: пр. Л.Українки
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1210 : 22 Квітня 2011, 15:56:26 »

навіщо лякаєте людей. Якщо щось пишете, підтверджуйте фактами чи документами.
от пункт восьмий
Цитувати (вибране)
8. Порядок припинення дії договору

8.1. Договір може бути розірвано будь-якою зі сторін в односторонньому порядку лише у випадках, передбачених цим розділом Правил.

8.2. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Абонента у наступних випадках:

8.2.1. Незгоди зі зміною Оператором тарифів. Дане право Абонент може реалізувати протягом 7 календарних днів з моменту, коли він дізнався або міг дізнатися про зміну тарифів;

8.2.2. Відсутності потреби у подальшому користуванні Послугами Оператора за умови, що кошти на особовому рахунку відсутні. Про розірвання Договору Абонент повинен повідомити Оператора письмово. У письмовому повідомленні Абонент може вказати бажану дату розірвання Договору.

8.3. Якщо Абонент попередньо оплатив Оператору Послуги і при цьому відмовився від таких попередньо оплачених ним Послуг та/або розірвав Договір, внаслідок чого ці Послуги не були надані Абоненту, Оператор повертає Абоненту таку невикористану частину коштів за письмовою заявою Абонента протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання письмової заяви від Абонента. При цьому Сторони Договору обумовили та розуміють, що сума Первинного платежу, в жодному разі не повертається Абоненту.

8.4. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Оператора у будь-якому з наступних випадків:

8.4.1. У разі якщо Абонент протягом 3 місяців з моменту тимчасового припинення чи обмеження надання Послуг не поповнив свій особовий рахунок. У такому випадку Оператор може не здійснювати окремого попередження Абонента про розірвання Договору, оскільки Договір вважатиметься припиненим у перший день після спливу вказаного 3-місячного строку, а кінцеве обладнання Абонента з цієї дати може бути відключене. У разі наявності на рахунку Абонента залишку коштів, Оператор повертає Абоненту таку невикористану частину коштів за письмовою заявою Абонента протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання письмової заяви від Абонента.

8.4.2. У разі якщо Оператор виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при укладенні Договору, є неправдивими або якщо виявиться, що власники приміщення, у якому здійснене підключення Послуги не надавали своєї згоди на підключення Послуги. У такому випадку Оператор має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це щонайменше за 7 календарних днів до дати розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку.

8.4.3. У разі порушення Абонентом обмежень у користуванні Послугами, що передбачені п.5.3. Правил. При цьому Оператор має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це щонайменше за 1 календарний день до розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку. За своїм розсудом Оператор може зазначити у попередженні про розірвання Договору строк усунення порушень. У такому випадку при не усуненні Абонентом вчинених порушень, Договір вважатиметься припиненим у вказаний у попередженні строк.

8.4.4. При припиненні діяльності Оператора з надання Послуг взагалі або у певному регіоні. У такому випадку Оператор попереджає Абонента про припинення дії Договору щонайменше за 3 місяці до дати припинення.

8.4.5. З інших підстав, передбачених у Договорі або у чинному законодавстві України.

8.5. Про розірвання Договору з підстав, передбачених п.8.4. Правил, Оператор повідомляє Абонента будь-яким доступним засобом зв’язку на власний вибір, зокрема, письмово, засобами електронної пошти, шляхом повідомлення у системі «Мій Київстар» тощо.

8.6. Після розірвання Договору Оператор може здійснити демонтаж абонентської лінії.

Відповідь від: 22 Квітня 2011, 15:51:47
поки я не прочитав жодного обєктивного повідомлення про неякісну роботу нового оператора Київстар.
одні страшилки і підозрілі  коментарі від конкурентів. тому прошу поводитись стриманіше.  :!!
Не можна перетворювати обговорення у недобросовісну травлю конкурента.
Записаний
Дилетанту складні речі здаються дуже простими, і тільки професіонал розуміє наскільки складна найпростіша річ.)

Richi

  • Старожил
  • ****
  • Карма +121/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 490
  • Борітеся й поборете....
  • Останні відвідини:
    06 Січня 2017, 15:49:42

    Звідки: Там де всі молоді))
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1211 : 22 Квітня 2011, 17:12:59 »

поки я не прочитав жодного обєктивного повідомлення про неякісну роботу нового оператора Київстар.
Зі всією повагою до шановного п. romashkin але змушений ткнути носом в свій же пост http://forum.kalush.info/index.php?topic=20.msg104188#msg104188 а трошечки нижче уже з ІРшки КС http://forum.kalush.info/index.php?topic=20.msg104258#msg104258. Чи це є необ'єктивною точкою зору?
 

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30265
  • Останні відвідини:
    26 Квітня 2024, 09:03:54

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1212 : 22 Квітня 2011, 19:25:10 »

Тобто маємо один факт відсутності нету 2 дні.
На тому поки всі "жахи" закінчуються.
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


prostouser

  • Користувач
  • **
  • Карма +12/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 56
  • Останні відвідини:
    09 Квітня 2015, 22:39:34

    Звідки: Ніяка
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1213 : 22 Квітня 2011, 19:49:16 »

Кожен має свою голову і свою точку зору Я вже писав http://forum.kalush.info/index.php?topic=6032.20 про халатне ставлення підрядчиків КС до своїх обов'язків тому і не буду підключатись до КС мій провайдер мене поки що задовільняє хоча теж не пухнастий. У мене  є знайомі котрі теж сиділи без інтернету і не 1 чи два а цілих 4 дні з суботи. просто не всі люди  відвідують форум. Тому є що писати про КС і про наших місцевих....
Записаний

gaar

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +179/-52
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3244
  • Останні відвідини:
    Вчора в 16:15:18

    Звідки: korotka
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1214 : 22 Квітня 2011, 20:04:26 »

Уточніть для мене:-Усі ті сварки ідуть за потенційних клієнтів які проживають компактно в багатоповерхових будинках?Потенційні клієнти проживаючі в Підгірках,Войнилові,Тужилові,Голині,Брошневі,Підмихайлі,Вістові наприклад іх нецікавлять? :unknowЯкщо нецікавлять то бажаю Укртелекому вас усіх якнайскоріше розорити  :dopovidотак.
Записаний
ІНТЕРНЕТ створює ІЛЮЗІЮ,неможливості одержати в МОРДУ

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30265
  • Останні відвідини:
    26 Квітня 2024, 09:03:54

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1215 : 22 Квітня 2011, 20:06:13 »

Якби не швидкісні обмеження DSL технологіїі - так би і було  ;)
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


Отаман

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +435/-41
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2464
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2020, 20:51:10

    Звідки: Бандерівська
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1216 : 23 Квітня 2011, 03:31:43 »

а не дзвонити в київ з києва у франик
в Калуші набрано штат працівників які займаються підключеннями та усуненням неполадок.  я був там і чув як люди ставляться до поломок. цікавляться. так.дзвоните на 460.вони мейлом заявку кидають на пошту і можливо шо на 2й день люди вже у вас. не з Франківська чи деінде,а місцеві,калуські.
 в мене склалось враження шо приїжджий працівник якийсь мало не сектант ,по результатам бесіди"по душам" з бібліоманом..казав же шо свідки Єгови :happy:
 друге враження шо вони приїхали нас просвітити,оленів несусвітніх бо ми живем в дірі і нічого не бачили і ведемся на їхній завчений базар про 40 міст кс,тоді як їх настправді кілька лише.
 то лише моя думка
Записаний
кращий курс.знай ресурс.стабільно тут купую вмз
https://obmen.cc/user/ref/3225

Отаман

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +435/-41
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2464
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2020, 20:51:10

    Звідки: Бандерівська
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1217 : 23 Квітня 2011, 17:09:10 »

вчора мене в 11й ранку хотіла розбудити Дарья з оооооооо "полігон",через 20 днів резюме прочитала :unknow
 в Кс ще є вакансія свідка Єгови-обдзвонювача,хто бажає працевлаштуватись. поясню в чому полягає й дам контакти
Записаний
кращий курс.знай ресурс.стабільно тут купую вмз
https://obmen.cc/user/ref/3225

Richi

  • Старожил
  • ****
  • Карма +121/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 490
  • Борітеся й поборете....
  • Останні відвідини:
    06 Січня 2017, 15:49:42

    Звідки: Там де всі молоді))
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1218 : 23 Квітня 2011, 17:59:47 »

Ця Дарья теж до мене дзвонила  :=) Хоча поняття не маю звідки вона взяла мій №телефона так як ніякі резюме не подавав і пропонувала роботу в службі підтримки користувачів. Хоча з\п яку запропонували дуже смішну.

Отаман

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +435/-41
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2464
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2020, 20:51:10

    Звідки: Бандерівська
Провайдери нашого міста
« Прочитано #1219 : 23 Квітня 2011, 18:35:58 »

вона трошки шокована чути"Как? Вы не хотите работать в киевстаре? :)
 якась су дала твій номер
Записаний
кращий курс.знай ресурс.стабільно тут купую вмз
https://obmen.cc/user/ref/3225