Припиняйте взаємні образи!
що до Панди (а саме так треба називати форумця, а ніяк не Максим, Катрін
) то він на відміну від багатьох базік робить свою справу. А то вже само по собі добре. Можливо він навіть вже навчився прислухатися до думки форумців.
Можливо добре подумає і знайде спосіб і можливість заасфальтувати кусочок неіснуючої дороги
А ми йому скажемо ДЯКУЮ!
Можливо.
Щодо банкомата. То власність банку. Питання його іміджу і прибутку. Якщо банку не заважає - то проблема банку. Якщо то дійсно проблема
Вважаєте, що так - пишіть скаргу у банк.
Що ж до Катрін, то так само як вона заробляють гроші всі працівники бюджетної сфери. Тикати носом типу "забула на кого гаруєш?" це вже не просто некультурно, але і справді образливо. Вважаєте, що конкретно вона чи інші працівники КМТ даремно витрачають гроші платників податків - пишіть скаргу у МР.
З приводу звертання на "ти" чи на "ви". Правилами форуму це не регламентується, але сама ідея форуму у тому, щоб спілкування було комфортним для всіх. Тобто більшість тут завжди права. Навіть якщо формально неправа.
Сподіваюся, що форумець Vitalij зрозуміє написане мною правильно і на цьому образи закінчаться. Прошу надалі дотримуватися правил форуму! Причому не лише Vitalijя