Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

16 років 10 місяців

Голосування

Як часто Ви дивитесь Калуське міське телебачення?

Кілька разів на тиждень
- 26 (24.3%)
Кілька разів на місяць
- 13 (12.1%)
Дуже рідко
- 36 (33.6%)
Зовсім не дивлюсь
- 32 (29.9%)

Всього голосів: 107


Автор Тема: Калуське міське телебачення  (Прочитано 301944 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Gorec

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +232/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 656
  • Трусость это чрезмерное раздумие.
  • Останні відвідини:
    02 Лютого 2014, 18:55:14

    Звідки: Урочише Кам'янка
Калуське міське телебачення
« Прочитано #420 : 09 Березня 2010, 15:37:35 »

Далі депутати заслухали звіт про виконання бюджету міста за минулий рік. Як правило при розгляді бюджету, піднімають і питання фінансування Калуського міського телебачення. Цього разу за відсутності міського голови і головного лобіста телевізійників, голови бюджетної комісії Богдана Романюка, про КМТ навіть не згадали.
  ЯЯ, ви як активна громадянка, справедливо переживаєте деякі сегменти життя нашої громади. Чи не хотіли б ви виготовити відповідний транспорант, на якому б коротко змалювали вашу позицію, підійти до нашого Мінералу під час проведення сесії і вчинити так званий громадянський тиск на місцевих депутатів, щоб вони прискорили розрулення ситуаціації, щодо КМТ. :drink :bouquet:
Записаний
«Погано дуже, страх погано
В оцiй пустинi пропадать!
 А ще поганше на Украйнi
Дивитись, плакать i мовчать!»

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #421 : 09 Березня 2010, 20:02:28 »

Горцю, ти розмішив зодразу дві мої Я
Як , кажу тобі - коли чоловіки мають бажання мене бачити, то зазвичай запрошують на каву.
Як , тибі відповім - ЩО? Тільки не кажи, що то чимось допоможе у роз"язанні тієї проблеми! Бо, по перше - у вас під "Мінералом", вже стояли - http://narodna.pravda.com.ua/life/469c6ae87a573/ - і що, як результати? А по друге - це ж ваш улюблений інструмент проти Насалика - і ви його немаєте жодного наміру позбавлятися - то навіщо ЯЯ має вас його поздавляти?
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #422 : 28 Квітня 2010, 19:44:20 »

Мер грає — депутати танцюють
http://www.vikna.if.ua/news/article/mer_gra_deputati_tancyuyut/
Горцю, дарма я тобі так відповіла раніше - знала б про таку сесію - то навіть купила би квитка у сьомий ряд на ту виставу.

подальший коментар трохи пізніше ;)
Записаний

Gorec

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +232/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 656
  • Трусость это чрезмерное раздумие.
  • Останні відвідини:
    02 Лютого 2014, 18:55:14

    Звідки: Урочише Кам'янка
Калуське міське телебачення
« Прочитано #423 : 28 Квітня 2010, 23:01:33 »

Горцю, дарма я тобі так відповіла раніше - знала б про таку сесію - то навіть купила би квитка у сьомий ряд на ту виставу.
 ЯЯ, ви не повірите! Я на сесії постійно даю пропозицію, щодо організації платного входу. І подивитись є на що, і настрій підняти і бюджет міста в такий спосіб поповнити. КВН ховаються у нас чудовий юморний капітан команди.
 Так що як і в майже більшості випадків я з вами згідний.

Записаний
«Погано дуже, страх погано
В оцiй пустинi пропадать!
 А ще поганше на Украйнi
Дивитись, плакать i мовчать!»

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #424 : 28 Квітня 2010, 23:52:36 »

Горцю, ваш капітан команди - ще той, та у вас там і команда - дає жару й без кпітана
Записаний

Gorec

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +232/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 656
  • Трусость это чрезмерное раздумие.
  • Останні відвідини:
    02 Лютого 2014, 18:55:14

    Звідки: Урочише Кам'янка
Калуське міське телебачення
« Прочитано #425 : 29 Квітня 2010, 00:04:11 »

  Ця гармонія досягається довгою, наполегливою працею. І все для того щоб глядач був задоволений.
Записаний
«Погано дуже, страх погано
В оцiй пустинi пропадать!
 А ще поганше на Украйнi
Дивитись, плакать i мовчать!»

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #426 : 29 Квітня 2010, 00:44:15 »

отже, щодо статті й ситуації в цілому, то моя думка не буде популярна на форумі - я навіть приготувалася до та тим не менше

на мою думку міській раді необхідно змінити деректора КМТ
як відомо тут на форумі, я особисто знайома з Крохтою (знайомство відбулося з його ініціативи після моїх дописів у цій темі) - й можу сказати від себе, що Крохта є хорошою людиною, проте...

На мою думку місцеве ТБ не може очолювати людина,що вважає неможливим зробити оте ТБ популярним серед населення - таке говорить про те, що Крохта не знає, як зробити КМТ комунальне інформаційне телебачення цікавим - й ніяк не про те, що КМТ не може бути популярним. Від цього стараждає перш за все само КМТ як організація (тобто наразі про працівників тут не ведеться).
Я особисто в особистій бесіді говорила працівникам КМТ й самому Крохті, про те, які вбачаю вади в роботі КМТ, наводила конкретні приклади (і які аж ніяк не залежать від наявності чи відсутності фінансування).
В останнє мене "потішило" інтерв"ю з паном, що говорив про проблеми діабетиків у нашому місті (власне то останнє, що я дивилася на КМТ). Панове журналісти - нас оте інтерв"ю дивилося п"ятеро - і лише я одна зрозуміла про що в ньому ведеться - перепрошую - та це говорить про неякісну подачу інформації. Я розумію, що той пан не є журналістом та хвилювався говорячи "на камеру" - та з того, що він сказав й мені не було все зрозуміло  :unknow - а матеріал то - хороший - погана "подача" отого матеріалу, а це вже є безпосередньою роботою КМТ. Наголошую - МАТЕРІАЛ - СУПЕРОВИЙ, а ви його просто "завалили" - і хіба те залежить від фінансування?

Віталій Крохта позиціонує себе, як опозиціонера Насалику - то є  :good . Та в чому полягає його опозиція -  :unknow . Єдине, що зроблено ним як опозиціонером (то виключно на мою думку) - то виграні суди за зарплати працівникам КМТ - та кому те є ЦІКАВИМ??? мені - вже аж не надто. Саме тому, що продукт тих працівників мені не є цікавим. Усі інші прояви його "опозиціювання" - взагалі вважаю ..., як би оте назвати? - та як оте назовеш? - розмови про колір светрика (добре, що не шкарпеток), мішки під очима та банальне пльоткарство - хіба то є опозиція?

Щодо озвученої думки, що наче Крохта мав йти до Насалика "вибивати" фінансування для КМТ - тут панове депутати аж ніяк не праві - немав він туди йти, якої радості - відвідини розпорядника коштів не входять в обов"язки очільника комунального підприємства (сподіваюся я вірно назвала КМТ - комунальним підприємством). В цьому випадку Крохта 100 відсотково правий - пішовши до суду.

Саме смішне, що Насалик правий говорячи, що  
Цитувати (вибране)
як керівник ви повністю провалили інформаційне забезпечення і не виправдали надій, які на вас покладали.
а саме, щодо - НЕ ВИПРАВДАЛИ НАДІЙ - справді, на мою думку Крохта не виправдав надій, щодо опозиції Насалику.

Пану Козловському - двійка за 12-ти бальною шкалою - якщо він мав на меті "завалити" Крохту - то питання йому ставив явно не ті. На те, щоб довести, що Крохті не варто очолювати КМТ достатньо послухати його відповіді всього на ДВА питання - й ніякого "перехресного допиту" тут не потрібно.

поки завершую, бо боюся знов "вирубеться" комп  :-[

лише невеличке зауваження журналісту Тетяні Кіндюх - КМТ виходить у ефір НЕ щодня

Відповідь від: 29 Квітня 2010, 00:43:08
Ця гармонія досягається довгою, наполегливою працею. І все для того щоб глядач був задоволений.
то попрошу робити анонс сесій міської ради та питань, що на них підніматимуться
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #427 : 26 Травня 2010, 12:12:55 »

щойно дивилася "Депутатську трибуну" - ну, взагалом не зле - не зле.
Володимир разок "загаворив" був - та гадаю те мало хто помітив.

І за що то Олександир Смаль ногою Віктора Андрійовича так...
Записаний

KATRIN

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +353/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 932
  • Працюю...
  • Останні відвідини:
    10 Квітня 2017, 19:45:33

    Звідки: Калуш
Калуське міське телебачення
« Прочитано #428 : 26 Травня 2010, 12:36:24 »


 Спершу ніхто й не знав,що Вітька заникався...А коли обранці почали балакати,то й Вітьок себе й показав.Почав над ними знущатися  =)) Потім вчепився за Сашків піджак  :D От Сашко його і гнав.Ні Вітя,ні Саша,ні обранці ,не знали що все видно в камері.Бачили тільки режисери,які за склом давилися зо сміху... :D Мене Вітька теж смішить інколи.Коли читаю з суфлера,підбігає,і гризе мої останні мешти... :D :D ;)
Записаний
Я - вітер шалений і вільний, з душею самотньої пташки...Нестримний і часом всесильний- із подихом болю і ласки...Я - сонце чарівне і ніжне.З промінням сумним, та прекрасним.Я - сонце, нехай може грішне.Та вічно п'янке і незгасне...

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #429 : 29 Травня 2010, 00:21:41 »

Міській раді пропонують змінити директора міського телебачення
http://www.dzvony.if.ua/index.php?news=1443

Відверто, ЯЯ від тієї "саги" вже втомилася.

Тут у статті пишуть , що у Насалика чергова (поправка від ЯЯ) пропозиція до ради стосовно керівника ТБ - на сьогодні то є Роман Матвіїв.
і ще пишуть
Цитувати (вибране)
Також міський голова повідомив, що наклав вето на рішення міськради про бюджет міста на 2010 рік у частині виділення міському телебаченню додаткових 212 тис. гривень дотації (вона була не виплачена у минулому році). Але не виключено, що додаткове фінансування для КМТ у бюджеті міста таки доведеться передбачити: у випадку прийняття рішення щодо керівника телебачення міський голова зобов’язується впродовж трьох днів погасити заборгованість із заробітної плати перед трудовим колективом телебачення. На цей рік дотація телевізійникам становить 275 тис. гривень, водночас заборгованість по зарплаті складає близько 300 тис. гривень.
та я трохи бачила ту сесію по ТБ і там говорилося про якусь "витяжку"  :D з закону, де йдеться мова про неможливість фінансувати ЗМІ
та бачила як пан Питлик (здається  :-[ ) говорив про те, що наче рада є власником КМТ  :=)

йду шукати закон про місцеве самоврядування та про місцеві ТБ...
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #430 : 29 Травня 2010, 07:34:37 »

читаю закони


Відповідь від: 29 Травня 2010, 07:24:16
???
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #431 : 29 Травня 2010, 10:28:27 »

читала я оте читала - та знайшла хорошу (як на мене) статтю http://media-yuryst.com/finansuvannya_komunalnykh_zmi.aspx
Фінансування комунальних ЗМІ
отже там прописано -
Цитувати (вибране)
Комунальний засіб масової інформації – це аудіовізуальний чи друкований засіб масової інформації, створений органом місцевого самоврядування або органом місцевого самоврядування спільно з місцевою державною адміністрацією як засновником (співзасновником) на базі чи за участю комунальної власності та відповідного фінансування з місцевого бюджету і статутом (програмними цілями, програмною концепцією) редакції (юридичної особи) якого передбачається, зокрема, інформування громадян про діяльність цього органу та вищих органів державної влади.

Приховано: Показати
З А К О Н  У К Р А Ї Н И
Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів
Розділ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Поняття і терміни

     комунальний засіб масової  інформації  -  аудіовізуальний  чи
друкований  засіб масової інформації,  створений органом місцевого
самоврядування або  органом  місцевого  самоврядування  спільно  з
місцевою державною адміністрацією як засновником (співзасновником)
на  базі  чи  за  участю  комунальної  власності  та  відповідного
фінансування  з  місцевого бюджету і статутом (програмними цілями,
програмною   концепцією)   редакції   (юридичної   особи)    якого
передбачається,  зокрема,  інформування  громадян  про  діяльність
цього органу та вищих органів державної влади;

     районне, міське,  міськрайонне  телерадіомовлення  -  теле- і
радіомовлення,  здійснюване комунальними районними,  міськими  або
міськрайонними (спільними для району і міста) теле- і радіомовними
організаціями;

що мене переконало в тому, що це стосується нашого КМТ
ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ КОМУНАЛЬНОГО ЗАСОБУ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Цитувати (вибране)
І. Власні кошти

В першу чергу, фінансовими засобами, які забезпечують функціонування комунального ЗМІ, є його власні прибутки, які такий ЗМІ отримує від здійснення інформаційної діяльності.

ІІ. Фінансування комунальних ЗМІ по висвітленню діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Правовою основою фінансування ЗМІ по висвітленню діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що є засновниками вказаних ЗМІ, є ст. 5 Закону України “Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації”
Суб’єкти, що мають право на даний вид фінансування:
• друковані комунальні ЗМІ;
• аудіовізуальні комунальні ЗМІ.
Суб’єкти, що надають фінансування:
• органи місцевого самоврядування, що є засновниками (співзасновниками) комунальних ЗМІ;
• місцеві державні адміністрації, що є засновниками (співзасновниками) комунальних ЗМІ.
Правова підстава здійснення фінансування:
• фінансування по висвітленню діяльності може передбачатися у договорі між органом місцевого самоврядування та (або) органом державної влади і редакцією засобу масової інформації;
• фінансування по висвітленню діяльності може передбачатися в статуті редакцій засобів масової інформації.
Кошти на фінансування висвітлення діяльності:
• видатки на фінансування засобів масової інформації щодо висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування передбачаються у Державному бюджеті України та в місцевих бюджетах окремо.
• Органи державної влади та органи місцевого самоврядування у своїх кошторисах зобов’язані передбачати витрати на висвітлення своєї діяльності засобами масової інформації.
Порядок фінансування:
• Органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах коштів, передбачених у державному або місцевих бюджетах на висвітлення їх діяльності, формують замовлення засобам масової інформації на:
• створення спеціальних звітів і репортажів про важливі події, що відбуваються в державі, про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
• проведення прямих теле- і радіотрансляцій про їх діяльність;
• організацію систематичних (проблемних, тематичних) теле- і радіопередач та сторінок (рубрик) у друкованих засобах масової інформації;
• створення та поширення інформації, авторських матеріалів про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування роз’ яснювального характеру;
• запис і зберігання відео- і аудіо матеріалів про висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Приховано: Показати

Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади
  та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової
                            інформації
                          Р о з д і л I

                        ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
     Стаття 5. Порядок фінансування засобів масової інформації по
               висвітленню діяльності органів державної влади та
               органів місцевого самоврядування

     Порядок фінансування    засобів    масової    інформації   по
висвітленню  діяльності  органів  державної   влади   та   органів
місцевого самоврядування,  засновниками чи співзасновниками яких є
ці органи,  визначається в договорах між органами державної  влади
та  органами місцевого самоврядування і редакціями засобів масової
інформації,  а також  у  статутах  редакцій  цих  засобів  масової
інформації.
     Недержавні засоби масової інформації  висвітлюють  діяльність
органів  державної  влади  та  органів місцевого самоврядування на
умовах,  передбачених в укладеній між цими органами  і  редакціями
засобів масової інформації угоді.  Якщо така угода не укладена, то
редакція  недержавного  засобу  масової   інформації   має   право
самостійно,  відповідно  до  законодавства  України,  висвітлювати
діяльність  органів   державної   влади   та   органів   місцевого
самоврядування,  визначаючи  у своєму статуті джерела фінансування
витрат на це висвітлення.
     Органи державної  влади  та органи місцевого самоврядування в
межах коштів,  передбачених у державному або місцевих бюджетах  на
висвітлення  їх  діяльності,  формують  замовлення засобам масової
інформації на:
     створення спеціальних  звітів і репортажів про важливі події,
що відбуваються в державі,  про діяльність органів державної влади
та  органів  місцевого  самоврядування;
     проведення прямих теле- і радіотрансляцій про їх діяльність;
     організацію систематичних  (проблемних,  тематичних)  теле- і
радіопередач та сторінок (рубрик)  у  друкованих  засобах  масової
інформації;
     створення та поширення інформації,  авторських матеріалів про
діяльність   органів   державної   влади   та   органів  місцевого
самоврядування  роз'яснювального  характеру;
     запис і  зберігання  відео- і аудіоматеріалів про висвітлення
діяльності  органів   державної   влади   та   органів   місцевого
самоврядування.
     Видатки на  фінансування  засобів  масової  інформації   щодо
висвітлення   діяльності   органів   державної  влади  та  органів
місцевого  самоврядування  передбачаються  у  Державному   бюджеті
України та в місцевих бюджетах окремо.
     Органи державної влади та органи місцевого  самоврядування  у
своїх  кошторисах  зобов'язані  передбачати витрати на висвітлення
своєї діяльності засобами масової інформації.



Відповідь від: 29 Травня 2010, 09:29:31
В мене висновок -
перше - що КМТ будучи КОМУНАЛЬНИМ телебаченням є створений на те, щоб висвітлювати роботу органів місцевого самоврядування та влади.
друге -  що джерелами фінансування КМТ повинні бути ПРИБУТКИ ВІД ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ та ПРИБУТКИ ВІД ВИСВІТЛЕННЯ РОБОТИ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ САМОВРЯДУВАННЯ, що в свою чергу повинні укласти відповідну угоду із ЗМІ, або оговорити таке у статуті.
Я не знаю чи влада уклала угоду з КМТ про висвітлення роботи влади. Так само не знаю, що там прописано в статуті КМТ - та гадаю, що статут не може суперечити законам України.

Тому, в мене перше питання до влади - чи закладені у цьогорічний бюджет кошти на висвітлення діяльності органів самоврядування засобами місцевого комунального телебачення КМТ??? ЧИ передбачені у бюджеті кошти, що призначені на оплату роботи КМТ у висвітленні ними діяльності міської влади???
тобто, зараз я не говорю (і не питаю) про дотацію - я говорю про кошти, якими влада розраховуватиметься з КМТ за надані послуги - висвітлення їх роботи у новинах, програмах чи телепередачах, трансляції сесій, таке інше.
Відповідь від: 29 Травня 2010, 09:50:36
Ще разок наголошу - я, наразі, не обговорюю питання ДОТАЦІЇ - бо дотація за своїм визначенням є додатковим фінансуванням.

Я цікавлюся - чи є у бюджеті рядок у котрому визначена сума розрахунку з КМТ за висвітлення роботи органів місцевої влади - роботи, задля котрої оте КМТ було створенно впринципі, тобто сума передбачена за виконання замовлення місцевої влади.

Другим же питанням - буде - чи були такі кошти передбачені у бюджеті 2009??? І чи здійснювався розрахунок з КМТ за надані послуги???
Як я пам"ятаю, саме КМТ готувало відеоряд для доповіді перед Ющенком під час його візиту - тобто розумію, що замовлення влади КМТ виконувало. То чи розраховувалися за такі замовлення владні структури?
Відповідь від: 29 Травня 2010, 10:23:29
Чи, можливо, працівники ігнорували власні трудові обов"язки - а я саме наголошую на слові - ОБОВ"ЯЗОК - адже само комунальне телебачення цілеспрямовано створене органами місцевого самоврядування за для висвітлення їх роботи на місцевому ТБ - і тому не заробляли кошти, що мають бути одним із основних джерел їх фінансування.
« Останнє редагування: 29 Травня 2010, 10:38:50 від ЯЯ »
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #432 : 29 Травня 2010, 13:56:30 »

АГОВ!!! - Мені тут хтось відповість???

ще одне - для загального розвитку - http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F
там є визначення поняття ДОТАЦІЇ - та, щодо дотацій ЗМІ - то вони прописані набагато конкретніше у тій же статті - а саме
Цитувати (вибране)
ІV. Додаткова державна економічна підтримка (дотація)

Названий вид фінансування та порядок його надання передбачено у ст. 7 Закону України “Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів”.

Суб’єкти, що мають право на її отримання:
• районні, міські та міськрайонні газети;
• районне, міське, міськрайонне телерадіомовлення.

Суб’єкти, що надають державну економічну підтримку (дотацію):
• органи місцевого самоврядування;
• місцеві державні адміністрації.

Правова підстава надання підтримки (дотації):
• надання додаткової державної економічної підтримки передбачається або в установчих договорах, або в конкретних угодах відповідно до чинного законодавства (наприклад, договорі про надання фінансової підтримки, що укладається між ЗМІ та органом місцевого самоврядування або місцевою державною адміністрацією).

Порядок надання дотації:
• дотація щорічно поширюється на місцеві газети в кожному районі і місті та на комунальні районні, міські і міськрайонні телерадіоорганізації.

• Дотація виділяється залежно від фінансових можливостей органів місцевого самоврядування та місцевих державних адміністрацій.
• Кошти на дотацію направляються Державним казначейством України республіканському в Автономній Республіці Крим та обласним державним органам у справах преси та інформації для розподілу відповідно до кількості засобів масової інформації, яким призначається дотація.

Відповідальність ЗМІ за нецільове використання дотації:
• Використання дотації редакціями газет та телерадіоорганізаціями не за цільовим призначенням тягне за собою скорочення фінансування на відповідну суму в поточному фінансовому році або позбавлення права на додаткову економічну допомогу в наступному фінансовому році.
Приховано: Показати
     Стаття 7.  Додаткова державна економічна підтримка
                районних, міських та міськрайонних газет,
                районного, міського, міськрайонного
                телерадіомовлення

     Додаткова державна  економічна  підтримка (дотація) районних,
міських  та  міськрайонних  газет   і   районного,   міського   та
міськрайонного телерадіомовлення здійснюється відповідно до статті
4 цього Закону та за рахунок коштів і  протекціоністських  заходів
органів    місцевого    самоврядування    і   місцевих   державних
адміністрацій на підставі установчих договорів або конкретних угод
відповідно до законодавства.

     Кошти на   дотацію   направляються   Державним  казначейством
України республіканському в Автономній Республіці Крим і  обласним
державним  органам  у  справах  преси  та інформації для розподілу
відповідно до  кількості  засобів  масової  інформації,  яким   ця
дотація призначається.

     Дотація щорічно  поширюється  на  місцеві  газети  в  кожному
районі і місті та на комунальні  районні,  міські  і  міськрайонні
телерадіоорганізації.

     Дотація виділяється   залежно   від   фінансових  можливостей
держави,  органів місцевого самоврядування та  місцевих  державних
адміністрацій.

     Використання дотації        редакціями        газет        та
телерадіоорганізаціями не за цільовим призначенням тягне за  собою
скорочення фінансування на відповідну суму в поточному фінансовому
році або позбавлення права  на  додаткову  економічну  допомогу  в
наступному фінансовому році.

Відповідь від: 29 Травня 2010, 13:45:23
и ще, щодо фінансування, що обумовлено у законі "про телебачення і радіомовлення"
Розділ II

СТРУКТУРА НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ.
ЗАСНУВАННЯ, ФІНАНСУВАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА
ТЕЛЕРАДІООРГАНІЗАЦІЙ

Стаття 16. Комунальні телерадіоорганізації
1. Комунальні телерадіоорганізації створюються територіальними громадами.
2. Рішення про створення та фінансування комунальної телерадіоорганізації приймається відповідним органом місцевого самоврядування.

і тут же

Стаття 19. Фінансування телерадіоорганізацій
1. Джерелами фінансування телерадіоорганізацій є бюджетні асигнування на виконання державного замовлення, абонентна плата, кошти, отримані від виробництва і трансляції реклами, створення телерадіопрограм на замовлення, іншої передбаченої законодавством і статутними документами комерційної діяльності, кредити, інвестиції, внески засновників, спонсорів, благодійних організацій.
2. Забороняється будь-яке пряме бюджетне утримання телерадіоорганізацій органами державної влади. Допускається оплата за рахунок бюджетних коштів інформаційних послуг, наданих телерадіоорганізаціями органам влади та управління згідно із законодавством України. (моя примітка - згідно з законами Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації - а саме, що там є цікавим - то
Цитувати (вибране)
     Стаття 5. Порядок фінансування засобів масової інформації по
               висвітленню діяльності органів державної влади та
               органів місцевого самоврядування

     Порядок фінансування    засобів    масової    інформації   по
висвітленню  діяльності  органів  державної   влади   та   органів
місцевого самоврядування,  засновниками чи співзасновниками яких є
ці органи,  визначається в договорах між органами державної  влади
та  органами місцевого самоврядування і редакціями засобів масової
інформації,  а також  у  статутах  редакцій  цих  засобів  масової
інформації.
     Недержавні засоби масової інформації  висвітлюють  діяльність
органів  державної  влади  та  органів місцевого самоврядування на
умовах,  передбачених в укладеній між цими органами  і  редакціями
засобів масової інформації угоді.  Якщо така угода не укладена, то
редакція  недержавного  засобу  масової   інформації   має   право
самостійно,  відповідно  до  законодавства  України,  висвітлювати
діяльність  органів   державної   влади   та   органів   місцевого
самоврядування,  визначаючи  у своєму статуті джерела фінансування
витрат на це висвітлення.
     Органи державної  влади  та органи місцевого самоврядування в
межах коштів,  передбачених у державному або місцевих бюджетах  на
висвітлення  їх  діяльності,  формують  замовлення засобам масової
інформації на:
     створення спеціальних  звітів і репортажів про важливі події,
що відбуваються в державі,  про діяльність органів державної влади
та  органів  місцевого  самоврядування;
     проведення прямих теле- і радіотрансляцій про їх діяльність;
     організацію систематичних  (проблемних,  тематичних)  теле- і
радіопередач та сторінок (рубрик)  у  друкованих  засобах  масової
інформації;
     створення та поширення інформації,  авторських матеріалів про
діяльність   органів   державної   влади   та   органів  місцевого
самоврядування  роз'яснювального  характеру;
     запис і  зберігання  відео- і аудіоматеріалів про висвітлення
діяльності  органів   державної   влади   та   органів   місцевого
самоврядування.
     Видатки на  фінансування  засобів  масової  інформації   щодо
висвітлення   діяльності   органів   державної  влади  та  органів
місцевого  самоврядування  передбачаються  у  Державному   бюджеті
України та в місцевих бюджетах окремо.
     Органи державної влади та органи місцевого  самоврядування  у
своїх  кошторисах  зобов'язані  передбачати витрати на висвітлення
своєї діяльності засобами масової інформації.
)
3. Забороняється будь-яке пряме або опосередковане фінансування телерадіоорганізацій політичними партіями, професійними спілками, релігійними організаціями.
4. Іноземні інвестиції як джерело фінансування телерадіоорганізацій допускаються в порядку, встановленому законодавством України та частиною третьою статті 12 цього Закону.
5. Фінансування Суспільного телебачення і радіомовлення України здійснюється відповідно до Закону України ``Про систему Суспільного телебачення і радіомовлення України``.
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #433 : 29 Травня 2010, 15:15:07 »

А-а-а-а, дійшло, ось то яку "витяжку" не годен був Насалик на сесії прочитати без "очків" - гине в раді солов"їна

"про телебачення і радіомовлення"
Розділ II

СТРУКТУРА НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ.
ЗАСНУВАННЯ, ФІНАНСУВАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА
ТЕЛЕРАДІООРГАНІЗАЦІЙ

Стаття 16. Комунальні телерадіоорганізації
1. Комунальні телерадіоорганізації створюються територіальними громадами.
2. Рішення про створення та фінансування комунальної телерадіоорганізації приймається відповідним органом місцевого самоврядування.

і тут же

Стаття 19. Фінансування телерадіоорганізацій
1. Джерелами фінансування телерадіоорганізацій є бюджетні асигнування на виконання державного замовлення, абонентна плата, кошти, отримані від виробництва і трансляції реклами, створення телерадіопрограм на замовлення, іншої передбаченої законодавством і статутними документами комерційної діяльності, кредити, інвестиції, внески засновників, спонсорів, благодійних організацій.
2. Забороняється будь-яке пряме бюджетне утримання телерадіоорганізацій органами державної влади. Допускається оплата за рахунок бюджетних коштів інформаційних послуг, наданих телерадіоорганізаціями органам влади та управління згідно із законодавством України.
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #434 : 30 Травня 2010, 15:27:47 »

Нє, ну хоть би хтось щось та й відповів...
Може є ще якісь закони, що регулюють питання фінансування комунальні ЗМІ, а саме комунальне ТБ???

Бо я так старалася знайти й розібратися в усьому, що є на цю тему... справді.
Записаний

gaar

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +179/-52
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3244
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 01:31:45

    Звідки: korotka
Калуське міське телебачення
« Прочитано #435 : 30 Травня 2010, 16:38:17 »

Нє, ну хоть би хтось щось та й відповів.
Ніхто нехоче виглядати дураком на фоні твоіх розумних постів. :)
Записаний
ІНТЕРНЕТ створює ІЛЮЗІЮ,неможливості одержати в МОРДУ

Ne-TA

  • Старожил
  • ****
  • Карма +218/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 359
  • Життя-не ті дні,що пройшли,а ті,що запам'ятались
  • Останні відвідини:
    24 Грудня 2012, 18:18:30

    Звідки: Лесі Українки
Калуське міське телебачення
« Прочитано #436 : 30 Травня 2010, 18:04:27 »

ЯЯ-шечка, ось що я познаходила.

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів "
Приховано: Показати
Закон України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів "

Цей Закон визначає правові, економічні, організаційні засади державної підтримки засобів масової інформації та соціального захисту журналістів.

Як складова частина законодавства України про свободу слова та інформаційну діяльність цей Закон посилює систему правового регулювання в інформаційній сфері.

Р о з д і л I


ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


Стаття 1. Поняття і терміни

Основні поняття і терміни, що вживаються в цьому Законі, мають таке значення:

державна підтримка засобів масової інформації - сукупність правових, економічних, соціальних, організаційних та інших заходів державного сприяння зміцненню і розвитку інформаційної галузі, її інфраструктури;

державний засіб масової інформації:

а) державна теле- і радіомовна організація (стаття 12 Закону України "Про телебачення і радіомовлення");

б) державне інформаційне агентство (статті 7 і 8 Закону України "Про інформаційні агентства");

в) друкований засіб масової інформації, засновником (співзасновником) якого є орган державної влади, а видання здійснюється на базі або за участю державної власності та відповідного фінансування з Державного бюджету України чи бюджету Автономної Республіки Крим і статутом (програмними цілями) редакції якого передбачається, зокрема, інформування громадян про діяльність цього органу та вищих органів державної влади;

комунальний засіб масової інформації - аудіовізуальний чи друкований засіб масової інформації, створений органом місцевого самоврядування або органом місцевого самоврядування спільно з місцевою державною адміністрацією як засновником (співзасновником) на базі чи за участю комунальної власності та відповідного фінансування з місцевого бюджету і статутом (програмними цілями, програмною концепцією) редакції (юридичної особи) якого передбачається, зокрема, інформування громадян про діяльність цього органу та вищих органів державної влади;

районна, міська газета - комунальна або інша місцева газета, яка видається та розповсюджується відповідно на території району (крім району в місті) або міста; спільна для району та міста, де розміщується районний центр, - міськрайонна;

районне, міське, міськрайонне телерадіомовлення - теле- і радіомовлення, здійснюване комунальними районними, міськими або міськрайонними (спільними для району і міста) теле- і радіомовними організаціями;

журналіст - творчий працівник, який професійно збирає, одержує, створює і займається підготовкою інформації для засобів масової інформації, виконує редакційно-посадові службові обов'язки в засобі масової інформації (в штаті або на позаштатних засадах) відповідно до професійних назв посад (роботи) журналіста, які зазначаються в державному класифікаторі професій України ( v0257217-95, va257217-95, vb257217-95 );

засіб масової інформації рекламного характеру - засіб масової інформації, в якому реклама перевищує: 40 відсотків обсягу одного номера друкованого видання, 15 відсотків - загального обсягу мовлення теле- і радіоорганізації;

засіб масової інформації еротичного характеру - засіб масової інформації, в якому систематично експлуатується інтерес до сексу, а сексуальна тематика є провідною;

собівартість виготовлення одного примірника передплатного видання - будь-які прямі матеріальні і загальновиробничі витрати, пов'язані із створенням друкованих періодичних засобів масової інформації (видань), без урахування колірності друку видання та витрат на оформлення передплати, доставку передплатникам друкованих періодичних видань чи будь-яких інших витрат розповсюджувача.
Інші поняття і терміни вживаються в цьому Законі в значеннях, визначених законодавством України.

Стаття 2. Сфера дії Закону

Визначені цим Законом норми державної підтримки застосовуються до всіх засобів масової інформації, які діють відповідно до Конституції України , незалежно від їх ідеологічного і політичного спрямування та від форм власності, крім засобів масової інформації, зазначених у частині третій цієї статті.

Норми цього Закону поширюються також на телерадіоцентри та підприємства поліграфії і зв'язку тією мірою, наскільки вони забезпечують діяльність цих засобів масової інформації.( Частина друга статті 2 в редакції Закону N 2680-III )

Не застосовуються норми державної підтримки до засобів масової інформації:

рекламного характеру;

еротичного характеру;

заснованих за участю юридичних або фізичних осіб, до сфери діяльності яких входять виробництво та постачання паперу, поліграфічного обладнання, технічних засобів мовлення;

заснованих в Україні міжнародними організаціями або за участю юридичних чи фізичних осіб інших держав, осіб без громадянства;

у яких понад 50 відсотків загального обсягу випуску становлять матеріали зарубіжних засобів масової інформації.

Норми соціального захисту відповідно до цього Закону застосовуються до журналістів і, в межах, визначених його окремими статтями, прирівняних до них інших творчих працівників зазначених засобів масової інформації.

Забезпечення реалізації норм цього Закону, включаючи визначення порядку регулювання та надання державної підтримки засобам масової інформації, запровадження з цією метою відповідних тарифів і створення сприятливих умов розвитку, методики і порядку регулювання заробітної плати, охорони праці і соціального захисту журналістів, здійснення інших заходів покладається на Кабінет Міністрів України.


Р о з д і л II


ОСНОВНІ НАПРЯМИ І ФОРМИ ДЕРЖАВНОЇ
ПІДТРИМКИ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ


Стаття 3. Підстави та умови надання державної адресної підтримки засобам масової інформації

Державна адресна підтримка надається виключно засобам масової інформації для дітей та юнацтва, для інвалідів, спеціалізованим науковим виданням, що видаються науковими установами та навчальними закладами не нижче третього рівня акредитації, і засобам масової інформації, які цілеспрямовано сприяють розвитку мов та культур національних меншин України, а також періодичним виданням літературно-художнього напряму.

Державна підтримка засобу масової інформації припиняється у разі встановлення судом порушень засобом масової інформації вимог Конституції України фактів зловживання свободою діяльності засобів масової інформації, що завдає матеріальної і моральної шкоди юридичним і фізичним особам. Відновлення державної підтримки можливе лише після виконання судового рішення у повному обсязі та не раніше ніж через рік після її припинення.

Стаття 4. Організація фінансово-економічної та іншої державної підтримки засобів масової інформації

Державна підтримка засобів масової інформації здійснюється шляхом протекціоністської політики зниження споживчої вартості інформаційної продукції, включаючи податкове, тарифне, митне, валютне та господарське регулювання, відшкодування збитків, подання фінансової допомоги.

Необхідні для фінансової допомоги кошти визначаються в Державному бюджеті України окремим рядком і обслуговуються Державним казначейством України.

Визначені для фінансової допомоги кошти використовуються насамперед для відшкодування різниці між розрахунковим (за собівартістю) та фіксованим (стаття 9 цього Закону) тарифом на доставку друкованих засобів масової інформації передплатникам. Кошти, що залишаються після цього, використовуються для надання:

додаткової економічної підтримки (дотації) районним, міським та міськрайонним газетам, районному, міському та міськрайонному телерадіомовленню;

фінансової допомоги засобам масової інформації для дітей та юнацтва і спеціалізованим науковим виданням, що видаються науковими установами та навчальними закладами не нижче третього рівня акредитації, а також періодичним виданням літературно-художнього напряму.

економічної підтримки телерадіоцентрам та поліграфічним підприємствам і підприємствам зв'язку відповідно до вимог статті 2 цього Закону.

Розподіл коштів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, здійснюється Кабінетом Міністрів України.

Стаття 5. Податкове, митне, валютне, тарифне регулювання

Від податку на додану вартість звільняються відповідно до Закону України "Про податок на додану вартість"
операції з продажу (передплати) і доставки (на всіх її етапах - від редакції до передплатника) періодичних видань друкованих засобів масової інформації вітчизняного виробництва.

Пільгове оподаткування редакцій (юридичних осіб) засобів масової інформації застосовується відповідно до податкового законодавства України.

Редакції (юридичні особи) засобів масової інформації звільняються від:

обов'язкового продажу валютної виручки, одержаної від експорту інформаційної продукції, у разі використання цієї виручки на придбання обладнання та матеріалів, необхідних для подальшого виробництва нової інформаційної продукції;

сплати мита за експорт інформаційної продукції.

Не підлягають обкладанню ввізним митом обладнання та матеріали, призначені для власної інформаційної діяльності засобів масової інформації, виробництва і розповсюдження їхньої інформаційної продукції, якщо таке обладнання і матеріали не виробляються в Україні. У разі неможливості встановити призначення товару при його переміщенні через митний кордон України стягнене за нього мито відшкодовується засобам масової інформації,
телерадіоцентрам та підприємствам поліграфії після документального підтвердження у спеціально визначеному порядку використання його для власної інформаційної діяльності, розповсюдження телевізійних і радіопрограм.

Розмір плати за землю державними підприємствами зв'язку, які займаються розповсюдженням друкованої продукції, теле- і радіопрограм, не може перевищувати розміру плати за землю закладами культури.

Редакції (юридичні особи) засобів масової інформації, відповідно до статей 2 і 3 цього Закону, мають право на пільгові кредити для розвитку цих засобів масової інформації та розв'язання соціальних проблем їх трудових колективів.

Стаття 6. Регулювання фінансово-господарської діяльності

Засобам масової інформації у встановленому порядку передаються у безстрокову оренду приміщення загальнодержавної і комунальної власності, якими вони користуються для здійснення виробничої діяльності.

За несплату редакцією державного або комунального друкованого засобу масової інформації орендної плати та плати за комунальні послуги відповідальність бере на себе орган державної влади або місцевого самоврядування - засновник (співзасновник) цього засобу масової інформації, який може:

сплатити заборгованість самостійно чи спільно з іншими співзасновниками та редакцією;

передати відповідно до визначеного законодавством порядку приватизації у власність трудового колективу редакції за його згодою займані нею приміщення, наявне обладнання і технічні засоби.

Державні та комунальні телерадіоорганізації, редакції державних і комунальних періодичних видань та періодичних видань, заснованих об'єднаннями громадян, державними науково-дослідними установами, навчальними закладами, трудовими і журналістськими колективами, підприємства зв'язку, що їх розповсюджують, користуються орендою та послугами поштового, телеграфного і телефонного зв'язку в порядку та за тарифами, встановленими для бюджетних організацій.

Стаття 7. Додаткова державна економічна підтримка районних, міських та міськрайонних газет, районного, міського, міськрайонного телерадіомовлення

Додаткова державна економічна підтримка (дотація) районних, міських та міськрайонних газет і районного, міського та міськрайонного телерадіомовлення здійснюється відповідно до статті 4 цього Закону та за рахунок коштів і протекціоністських заходів органів місцевого самоврядування і місцевих державних адміністрацій на підставі установчих договорів або конкретних угод відповідно до законодавства.

Кошти на дотацію направляються Державним казначейством України республіканському в Автономній Республіці Крим і обласним державним органам у справах преси та інформації для розподілу відповідно до кількості засобів масової інформації, яким ця дотація призначається.

Дотація щорічно поширюється на місцеві газети в кожному районі і місті та на комунальні районні, міські і міськрайонні телерадіоорганізації.

Дотація виділяється залежно від фінансових можливостей держави, органів місцевого самоврядування та місцевих державних адміністрацій.

Використання дотації редакціями газет та телерадіоорганізаціями не за цільовим призначенням тягне за собою скорочення фінансування на відповідну суму в поточному фінансовому році або позбавлення права на додаткову економічну допомогу в наступному фінансовому році.

Стаття 8. Інші форми підтримки районних, міських та міськрайонних газет, районного, міського, міськрайонного телерадіомовлення

Органи місцевого самоврядування та місцеві державні адміністрації відповідно до законодавства забезпечують:

повне виконання власних фінансових зобов'язань як засновників (співзасновників) засобів масової інформації перед їх редакціями (юридичними особами);

проведення заходів, спрямованих на повне виконання фінансових зобов'язань іншими засновниками (співзасновниками) районних, міських та міськрайонних засобів масової інформації.

Невиконання фінансових зобов'язань будь-ким із засновників (співзасновників) є підставою для судового розгляду.

За будь-яких умов структурної перебудови економіки та в процесі приватизації приміщення і майно друкарень, телерадіообладнання, інша матеріально-технічна база районних, міських та міськрайонних газет і телерадіоорганізацій, діючих інформаційно-виробничих комплексів (центрів) використовуються виключно за прямим призначенням. Перепрофілювання цих об'єктів інформаційної діяльності забороняється.

Стаття 9. Розповсюдження інформаційної продукції

Розповсюдженням друкованої та аудіовізуальної інформаційної продукції займаються державні, комунальні, приватні та інших форм власності організації, які мають для цього належну матеріально-технічну базу та інші можливості і зареєстровані відповідно до законодавства.

Відповідальність за неякісне та несвоєчасне доведення до споживачів аудіовізуальної інформації, неякісну і несвоєчасну доставку передплатних видань, їх пошкодження та ненадходження за передплатною адресою, інші недоліки в процесі розповсюдження інформаційної продукції несуть організації-розповсюджувачі.


Р о з д і л III

ВІДНОСИНИ ВЛАСНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ
ПРИВАТИЗАЦІЇ У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


Стаття 10. Державна і недержавна власність у сфері інформаційної діяльності

В Україні в інформаційній сфері функціонують суб'єкти всіх форм власності.

Економічною основою та гарантом спрямування інформаційної діяльності на сприяння розвитку суспільства і держави, захисту національних інтересів України, розв'язанню соціально-економічних проблем, духовно-культурному збагаченню народу є державна і комунальна власність.

Засоби масової інформації та підприємства різних форм власності, які забезпечують інформаційну діяльність, є рівноправними.

Монополізація ринків у сфері інформаційної діяльності не допускається.

Недержавна власність у сфері інформаційної діяльності утворюється і розвивається шляхом заснування нових організацій, будівництва нової матеріально-технічної бази та придбання необхідного устаткування і обладнання за рахунок недержавного фінансування, а також шляхом приватизації окремих об'єктів.

Допускається пайова участь, фінансова підтримка недержавних організацій, фізичних осіб у створенні нових об'єктів за участю державного фінансування на підставі угод, укладених з державними органами, при збереженні цих об'єктів під державним управлінням і гарантуванні майнових та організаційно-творчих прав пайовиків.

Стаття 11. Особливості приватизації у сфері інформаційної діяльності

Не підлягають приватизації засоби масової інформації та підприємства, які забезпечують інформаційну діяльність, якщо вони визнаються Верховною Радою України провідними в сфері інформаційної діяльності.

Не можуть бути приватизовані майно редакцій друкованих періодичних видань органів державної влади, теле- і радіоорганізацій, інформаційних агентств, об'єкти матеріально-технічного забезпечення зв'язку, передачі електронної інформації та поліграфічні підприємства загальнодержавного значення.

Органам місцевого самоврядування (власникам) дозволяється в процесі приватизації з урахуванням конкретних обставин та позиції трудових колективів комунальних засобів масової інформації і поліграфічних підприємств, їх спільних інтересів і фактичного внеску в створення об'єктів, які приватизуються, застосовувати норми як Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)", так і Закону України "Про приватизацію майна державних підприємств" з допущенням продажу трудовим колективам майна підприємств за їх
балансовою вартістю, продажу акцій та створення відкритих акціонерних товариств, інших сприятливих для інформаційної сфери форм і умов приватизації.


Р о з д і л IV

ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
ЖУРНАЛІСТІВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН


Стаття 12. Особливості соціального захисту журналістів урахуванням специфіки журналістської діяльності

Підставами застосування окремих і особливих норм соціального захисту журналістів є такі специфічні риси та умови журналістської діяльності:

творчий характер, інтенсивність інтелектуальної праці, її нерегульована тривалість за умов жорсткої регламентації редакційного і технологічного циклу підготовки та випуску видань і програм;

суспільно впливове за наслідками значення роботи, висока соціальна відповідальність за свою працю та її результати;

постійно значне морально-психологічне навантаження і напруженість, виконання службових обов'язків і реалізація творчих планів у стресових ситуаціях;

систематичне перебування у відрядженнях та роз'їздах, включаючи відрядження до місць надзвичайних подій, професійна творча діяльність в екстремальних умовах, виконання спеціальних завдань з ризиком для здоров'я і життя;

необхідність здійснювати власний творчий пошук нової потрібної інформації та її джерел, наявність об'єктивних і суб'єктивних труднощів та перешкод у добуванні інформації;

прояви морально-психологічного тиску, погрози та безпосередні загрозливі дії проти журналіста у зв'язку з виконанням ним службових обов'язків.

Професійні назви службових посад (роботи) журналістів включаються до державного класифікатора професій України, тарифно-кваліфікаційні характеристики цих посад (роботи) - до нормативного акта, який призначається для державного регулювання оплати та охорони праці.

Стаж роботи журналіста в державних та комунальних засобах масової інформації зараховується до стажу державної служби, а стаж державної служби зараховується до стажу роботи журналіста в державному або комунальному засобі масової інформації. ( Статтю 12 доповнено частиною третьою згідно із Законом N 3056-III )

Стаття 13. Охорона праці

Охорона праці журналістів здійснюється за визначеними законодавством України правовими, соціально-економічними, організаційно-технічними, санітарно-гігієнічними та лікувально-профілактичними нормами.

Журналістам гарантуються права на охорону праці, пільги та компенсації за роботу із важкими та шкідливими умовами праці, на медичні огляди, соціальне страхування, на всебічне розслідування нещасних випадків, смерті і шкоди, завданої здоров'ю при виконанні службових обов'язків, та права на відповідні відшкодування на підставі і за нормами Закону України "Про охорону праці" при обов'язковому врахуванні в колективних договорах особливих і специфічних рис журналістської діяльності та запровадженні відповідних заходів.

Журналісти мають право на щорічну відпустку тривалістю 36 календарних днів та санаторно-курортне лікування за рахунок власників (засновників, співзасновників) засобів масової інформації.

Відшкодування, заохочення і пільги журналістам, які виконують (виконували) службові обов'язки в небезпечних для життя та здоров'я умовах, забезпечуються власниками (засновниками, співзасновниками) засобу масової інформації.

Стаття 14. Заробітна плата

Заробітна плата журналістів регулюється законодавством України з урахуванням специфічних рис та умов журналістської діяльності, визначених статтею 12 цього Закону.

До заробітної плати журналіста включаються посадовий оклад, встановлені нормативними актами надбавки, доплати, авторський гонорар, премії.

Розмір заробітної плати журналіста визначається галузевими та регіональними угодами з профспілками, колективними договорами з урахуванням джерел фінансування на підставі законів, інших нормативно-правових актів України.

Журналісти державних та комунальних засобів масової інформації отримують надбавки, користуються пільгами, передбаченими для державних службовців відповідних категорій посад.

Заробітна плата керівника редакції друкованого засобу масової інформації, керівника телерадіоорганізації не може бути нижчою від заробітної плати заступника керівника органу державної влади, який є засновником (співзасновником) цього засобу масової інформації. У випадках, коли засновником (співзасновником) засобу масової інформації є орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування, заробітна плата керівника редакції друкованого засобу масової інформації, керівника телерадіоорганізації не може бути нижчою від заробітної плати заступника керівника секретаріату
(апарату) відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування. В разі відсутності посади заступника керівника секретаріату (апарату) відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування заробітна плата керівника редакції друкованого засобу масової інформації, керівника телерадіоорганізації не може бути нижчою від заробітної плати керівника секретаріату (апарату) органу державної влади, який є засновником (співзасновником) засобу масової інформації.

Прирівняння розміру заробітної плати журналіста державного або комунального засобу масової інформації до середньої заробітної плати працівника відповідної кваліфікації та посадового рівня органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, який є засновником (співзасновником) засобу масової інформації, здійснюється за методикою та в порядку, які визначаються Кабінетом Міністрів України.

Стаття 15. Порядок відрядження журналістів у місця надзвичайних подій та умови їх діяльності в цих відрядженнях

Редакції (юридичні особи) засобів масової інформації можуть відряджати журналістів для виконання професійних завдань у місця надзвичайних подій за умов гарантування відшкодувань, обов'язкових виплат і пільг, передбачених статтею 13 цього Закону, інших відшкодувань і виплат відповідно до законодавства про охорону праці та соціальний захист громадян.

До журналістів за умовами і нормами цієї статті, статей 12 і 13 цього Закону прирівнюються кіно- і телеоператори, режисери та інші працівники засобів масової інформації, якщо вони за необхідності входять до складу відряджених творчих груп.

У разі неможливості забезпечення визначених на такі випадки гарантій засоби масової інформації не мають права відряджати працівників у місця надзвичайних подій без їхньої згоди.

Засоби масової інформації зобов'язані забезпечувати відряджених журналістів та інших працівників належними документами, знаковими, сигнальними та іншими засобами позначення особи представника преси.

Працюючи в місцях збройних конфліктів, вчинення терористичних актів, при ліквідації небезпечних злочинних груп, журналіст (учасник творчої групи) зобов'язаний дотримувати вимог щодо нерозголошення планів спеціальних підрозділів, відомостей, що є таємницею слідства, не допускати фактичної пропаганди дій терористів та інших злочинних груп, їхніх вчинків і заяв, спеціально інспірованих для засобів масової інформації, не виступати в ролі арбітра, не втручатися в інцидент, не створювати штучної психологічної напруги в суспільстві.

За порушення цих вимог журналіст (учасник творчої групи) несе відповідальність відповідно до законодавства України.

Стаття 16. Пенсійне забезпечення

{ Установити, що у 2007 році працюючим пенсіонерам, на яких поширюється дія цього Закону, достроково призначена пенсія за віком (з урахуванням підпункту "г" пункту 1 статті 26 Закону України "Про зайнятість населення" ), пункту "в" частини другої статті 12 Закону України "Про загальні засади подальшої
експлуатації і зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення зруйнованого четвертого енергоблока цієї АЕС на екологічно безпечну систему" та статті 21 Закону України, "Про основні засади соціального захисту
ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні") у період до досягнення пенсійного віку, передбаченого законодавством для відповідної категорії осіб, не виплачується згідно із Законом N 489-V; додатково див. Рішення
Конституційного Суду N 6-рп/2007 } { Установити, що у 2007 році пенсія за віком відповідно до цього
Закону призначається лише при досягненні пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"згідно із Законом N 489-V }
{ Установити, що з 1 січня 2007 року максимальний розмір пенсії або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги та пенсій за особливі заслуги перед Україною та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством), призначених (перерахованих) у 2006-2007 роках відповідно до цього Закону не може перевищувати 12 мінімальних розмірів пенсії за віком, встановленої абзацом
першим частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", а по інших категоріях пенсіонерів розмір пенсії або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги та пенсій за особливі заслуги перед Україною та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством), призначених (перерахованих) у 2007 році, не може перевищувати 10 тисяч гривень на місяць згідно із Законом N 489-V ( Установити, що розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень,
додаткових пенсій, цільової грошової допомоги та пенсій за особливі заслуги перед Україною та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством), призначених у 2006 році відповідно до цього Закону, не може перевищувати 12 мінімальних пенсій за віком, встановленої абзацом першим частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ), згідно із Законом N 3235-IV )
( Установити, що у 2006 році достроково призначена пенсія за віком з урахуванням підпункту "г" пункту 1 статті 26 Закону України "Про зайнятість населення" ) у період до досягнення пенсійного віку, передбаченого законодавством для відповідної категорії осіб, працюючим пенсіонерам, на яких поширюється дія цього Закону, не виплачується згідно із Законом N 3235-IV

Пенсійне забезпечення працівників засобів масової інформації здійснюється відповідно до принципів та норм, встановлених пенсійним законодавством України.

При нарахуванні пенсії журналісту державного або комунального засобу масової інформації застосовуються норми, методика та порядок нарахування пенсії державному службовцю.

У разі поранення, контузії, каліцтва, одержаних під час виконання службових обов'язків у місцях надзвичайних подій, журналіст або прирівняний до нього працівник має право на призначення дострокової пенсії за віком відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", але не раніше ніж за 5 років до досягнення пенсійного віку (для чоловіків - 60 років, для жінок - 55 років), за наявності страхового стажу не менше 25 років - для чоловіків і не менше 20 років - для жінок.

Стаття 17. Відповідальність за посягання на життя здоров'я журналіста, інші дії проти нього та відповідальність журналіста за завдану ним моральну (немайнову) шкоду

Відповідальність за скоєння злочину проти журналіста у зв'язку з виконанням ним професійних обов'язків або перешкоджання його службовій діяльності прирівнюється до відповідальності за скоєння таких же дій проти працівника правоохоронного органу.

Службова діяльність журналіста не може бути підставою для його арешту, затримання, а також вилучення зібраних, опрацьованих, підготовлених ним матеріалів та технічних засобів, якими він користується у своїй роботі.

У разі відшкодування, відповідно до Цивільного кодексу України журналістом і засобом масової інформації
заподіяної ними моральної (немайнової) шкоди на них покладається солідарна відповідальність з урахуванням міри вини кожного.

У разі розгляду судом спору щодо завданої моральної (немайнової) шкоди між журналістом або засобом масової інформації як відповідачем та політичною партією, виборчим блоком, посадовою особою (посадовими особами) як позивачем суд вправі призначити компенсацію моральної (немайнової) шкоди лише за наявності умислу журналіста чи службових осіб засобу масової інформації. Суд враховує наслідки використання позивачем можливостей позасудового,
зокрема досудового, спростування неправдивих відомостей, відстоювання його честі і гідності, ділової репутації та врегулювання спору в цілому. З урахуванням зазначених обставин суд вправі відмовити у відшкодуванні моральної шкоди.

Умислом журналіста та/або службової особи засобу масової інформації є таке їх/її ставлення до поширення інформації, коли журналіст та/або службова особа засобу масової інформації усвідомлювали недостовірність інформації та передбачали її суспільно небезпечні наслідки.

Журналіст та/або засіб масової інформації звільняються від відповідальності за поширення інформації, що не відповідає дійсності, якщо суд встановить, що журналіст діяв добросовісно та здійснював її перевірку.

Стаття 18. Інші норми соціальної підтримки за захисту журналістів

З метою створення сприятливих умов для плідної творчої діяльності членам всеукраїнських професійних творчих об'єднань журналістів надається право на додаткову жилу площу у вигляді окремої кімнати або в розмірі десяти квадратних метрів понад норму жилої площі в державному та комунальному житловому фонді.

Засновники (співзасновники) державних та комунальних засобів масової інформації для виконання журналістами службових обов'язків забезпечують за свій рахунок їх безплатний проїзд міським та приміським транспортом (крім таксі).

Журналісти, які живуть і працюють у сільській місцевості, селищах міського типу, безплатно користуються житлом, опаленням і освітленням відповідно до законодавства - через систему державних субсидій на утримання цього житла та оплату зазначених комунальних послуг.

Власником (засновником, співзасновниками) засобу масової інформації у разі смерті журналіста його сім'ї подається матеріальна допомога та допомога в організації похорону. Витрати на похорон журналіста, який загинув при виконанні службових обов'язків, ритуальні послуги, спорудження надгробка повністю здійснюються за рахунок власника (засновника, співзасновників) засобу масової інформації.


Р о з д і л V

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ
ЦЬОГО ЗАКОНУ

Стаття 19. Підстави відповідальності

Підставами відповідальності за порушення цього Закону є безпосереднє невиконання та порушення його норм, створення перешкод для їх реалізації, а також невиконання і порушення норм, передбачених іншими законодавчими актами, зазначеними в цьому Законі.

Підставами відповідальності посадових осіб органів державної влади та місцевого самоврядування є також їх втручання в професійну організаційно-творчу діяльність засобів масової інформації та в індивідуальну професійну творчу діяльність журналістів, інші посягання на свободу інформаційної діяльності, однобічні рішення щодо засобів масової інформації та їх працівників за наявності інших співзасновників.

Стаття 20. Оскарження неправомірних дій

Неправомірні дії посадових осіб органів державної влади і місцевого самоврядування, керівників недержавних організацій - засновників (співзасновників) засобів масової інформації та керівників самих засобів масової інформації, порушення ними норм цього Закону можуть бути оскаржені відповідно до Цивільного, Цивільного процесуального кодексів України, та Кодексу України про адміністративні правопорушення) з метою захисту порушеного або оспорюваного права чи охоронюваного законом інтересу, а також розв'язання спорів між організаціями і трудових
спорів.

Стаття 21. Відповідальність за порушення законодавства про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів

Невиконання посадовими особами та іншими працівниками державної влади і органів місцевого самоврядування норм цього Закону, інших законодавчих актів, зазначених у ньому, тягне за собою кримінальну, адміністративну, дисциплінарну або іншу відповідальність відповідно до законодавства України.
Записаний
Не статками багатими, а в сльозах каяття,
Ми все частіше втратами вимірюєм життя.
       

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #437 : 30 Травня 2010, 18:14:48 »

Не-Ташко, виділи будьласка - що ти цим хочеш сказати.
Я той закон читала й перечитувала кілька разів, тому його зміст знаю не зле. І більше того - я цей закон цитувала у своїх постах.

Виділи те - що привернуло твою увагу.
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #438 : 31 Травня 2010, 09:49:25 »

Спробую таки написати свій аналіз ситуації  :-[

Отже повторюсь, мені не відомо про те, що наразі діється на КМТ (і якої радості вони нещодавно почали транслювати "Депутатську трибуну"  :o та ще й показувати Насалика у повний зріст  :o ), та як на мене - для врегулювання питання із КМТ необхідні наступні кроки:

1)   укласти угоду між міською владою та КМТ про висвітлення діяльності влади на місцевому ТБ.

Підставою для такої дії є -
Приховано: Показати

З А К О Н  У К Р А Ї Н И
 Про державну підтримку засобів масової інформації
                 та соціальний захист журналістів
 Р о з д і л I    ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 Стаття 1. Поняття і терміни

     комунальний засіб масової  інформації  -  аудіовізуальний  чи
друкований  засіб масової інформації,  створений органом місцевого
самоврядування або  органом  місцевого  самоврядування  спільно  з
місцевою державною адміністрацією як засновником (співзасновником)
на  базі  чи  за  участю  комунальної  власності  та  відповідного
фінансування  з  місцевого бюджету і статутом (програмними цілями,
програмною   концепцією)   редакції   (юридичної   особи)    якого
передбачається,  зокрема,  інформування  громадян  про  діяльність
цього органу та вищих органів державної влади;
     районне, міське,  міськрайонне  телерадіомовлення  -  теле- і
радіомовлення,  здійснюване комунальними районними,  міськими  або
міськрайонними (спільними для району і міста) теле- і радіомовними
організаціями;

З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади
  та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової
                            інформації
Р о з д і л І     ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
     Стаття 5. Порядок фінансування засобів масової інформації по
               висвітленню діяльності органів державної влади та
               органів місцевого самоврядування

     Порядок фінансування    засобів    масової    інформації   по
висвітленню  діяльності  органів  державної   влади   та   органів
місцевого самоврядування,  засновниками чи співзасновниками яких є
ці органи,  визначається в договорах між органами державної  влади
та  органами місцевого самоврядування і редакціями засобів масової
інформації,  а також  у  статутах  редакцій  цих  засобів  масової
інформації.
     Недержавні засоби масової інформації  висвітлюють  діяльність
органів  державної  влади  та  органів місцевого самоврядування на
умовах,  передбачених в укладеній між цими органами  і  редакціями
засобів масової інформації угоді.  Якщо така угода не укладена, то
редакція  недержавного  засобу  масової   інформації   має   право
самостійно,  відповідно  до  законодавства  України,  висвітлювати
діяльність  органів   державної   влади   та   органів   місцевого
самоврядування,  визначаючи  у своєму статуті джерела фінансування
витрат на це висвітлення.
     Органи державної  влади  та органи місцевого самоврядування в
межах коштів,  передбачених у державному або місцевих бюджетах  на
висвітлення  їх  діяльності,  формують  замовлення засобам масової
інформації на:
     створення спеціальних  звітів і репортажів про важливі події,
що відбуваються в державі,  про діяльність органів державної влади
та  органів  місцевого  самоврядування;
     проведення прямих теле- і радіотрансляцій про їх діяльність;
     організацію систематичних  (проблемних,  тематичних)  теле- і
радіопередач та сторінок (рубрик)  у  друкованих  засобах  масової
інформації;
     створення та поширення інформації,  авторських матеріалів про
діяльність   органів   державної   влади   та   органів  місцевого
самоврядування  роз'яснювального  характеру;
     запис і  зберігання  відео- і аудіоматеріалів про висвітлення
діяльності  органів   державної   влади   та   органів   місцевого
самоврядування.
     Видатки на  фінансування  засобів  масової  інформації   щодо
висвітлення   діяльності   органів   державної  влади  та  органів
місцевого  самоврядування  передбачаються  у  Державному   бюджеті
України та в місцевих бюджетах окремо.
     Органи державної влади та органи місцевого  самоврядування  у
своїх  кошторисах  зобов'язані  передбачати витрати на висвітлення
своєї діяльності засобами масової інформації.


Де будуть прописані обов"язки обох сторін - по наданню ефірного часу та підготовці програм та про оплату тих послуг.
Бо саме оплата таких послуг безпосередньо підпадає під дію закону
Приховано: Показати

З А К О Н  У К Р А Ї Н И
Про державну підтримку засобів масової інформації
                 та соціальний захист журналістів
Р о з д і л II  ОСНОВНІ НАПРЯМИ І ФОРМИ ДЕРЖАВНОЇ
               ПІДТРИМКИ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Стаття 8. Інші форми підтримки районних,
               міських та міськрайонних газет, районного,
               міського, міськрайонного телерадіомовлення

     Органи місцевого    самоврядування    та   місцеві   державні
адміністрації відповідно до законодавства забезпечують:
     повне виконання власних фінансових зобов'язань як засновників
(співзасновників)  засобів  масової інформації перед їх редакціями
(юридичними особами);
     проведення заходів, спрямованих на повне виконання фінансових
зобов'язань   іншими   засновниками  (співзасновниками)  районних,
міських та міськрайонних засобів масової інформації.
     Невиконання фінансових зобов'язань  будь-ким  із  засновників
(співзасновників) є підставою для судового розгляду.
     За будь-яких  умов  структурної  перебудови  економіки  та  в
процесі    приватизації    приміщення    і    майно     друкарень,
телерадіообладнання,   інша  матеріально-технічна  база  районних,
міських та  міськрайонних  газет  і  телерадіоорганізацій,  діючих
інформаційно-виробничих комплексів    (центрів)   використовуються
виключно за прямим  призначенням.  Перепрофілювання  цих  об'єктів
інформаційної діяльності забороняється.


2)   Виділення коштів на витрати оплати послуг КМТ у бюджеті міста на рік окремим рядком.

Підставою для такої дії є –
Приховано: Показати

З А К О Н  У К Р А Ї Н И
Про телебачення і радіомовлення
Р о з д і л II
СТРУКТУРА НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ.
ЗАСНУВАННЯ, ФІНАНСУВАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА
ТЕЛЕРАДІООРГАНІЗАЦІЙ

Стаття 16. Комунальні телерадіоорганізації
1. Комунальні телерадіоорганізації створюються територіальними громадами.
2. Рішення про створення та фінансування комунальної телерадіоорганізації приймається відповідним органом місцевого самоврядування.
Контроль за виконанням підпадає під дію ст. 19 Закону України “Про прокуратуру”. Та однин із видів прокурорського реагування може бути направлення доручення контрольно-ревізійній службі щодо проведення позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності засновника (співзасновника) комунального ЗМІ – органу місцевого самоврядування та (або) місцевої державної адміністрації в порядку, визначеному ст. 11 Закону України “Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні”.
(за матеріалами http://media-yuryst.com/finansuvannya_komunalnykh_zmi.aspx )


3)   Міська влада та органи місцевого самоврядування повинні сформувати замовлення КМТ у межах виділених бюджетом коштів на висвітлення їх діяльності на КМТ, конкретніше -
 
Приховано: Показати

• створення спеціальних звітів і репортажів про важливі події, що відбуваються в державі, про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
• проведення прямих телетрансляцій про їх діяльність;
• організацію систематичних (проблемних, тематичних) телепередач;
• створення та поширення інформації, авторських матеріалів про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування роз’яснювального характеру;
• запис і зберігання відео- і аудіо матеріалів про висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
(за матеріалами http://media-yuryst.com/finansuvannya_komunalnykh_zmi.aspx )


Що буде відповідати закону
Приховано: Показати

"про телебачення і радіомовлення"
Розділ II
СТРУКТУРА НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ.
ЗАСНУВАННЯ, ФІНАНСУВАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА
ТЕЛЕРАДІООРГАНІЗАЦІЙ
Стаття 19. Фінансування телерадіоорганізацій
1. Джерелами фінансування телерадіоорганізацій є бюджетні асигнування на виконання державного замовлення, абонентна плата, кошти, отримані від виробництва і трансляції реклами, створення телепрограм на замовлення, іншої передбаченої законодавством і статутними документами комерційної діяльності, кредити, інвестиції, внески засновників, спонсорів, благодійних організацій.
2. Забороняється будь-яке пряме бюджетне утримання телерадіоорганізацій органами державної влади. Допускається оплата за рахунок бюджетних коштів інформаційних послуг, наданих телерадіоорганізаціями органам влади та управління згідно із законодавством України.


4)   Дотація - і те, що з нею пов"язане
Перш за все - хотілося б розглянути саме поняття, що таке - дотація.
За визначенням - то є ДОДАТКОВОЮ державною економічною підтримкою,
Приховано: Показати

такий вид фінансування передбачено у Закону України “Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів”.
     Стаття 7.  Додаткова державна економічна підтримка
                районних, міських та міськрайонних газет,
                районного, міського, міськрайонного
                телерадіомовлення
     Додаткова державна  економічна  підтримка (дотація) районних,
міських  та  міськрайонних  газет   і   районного,   міського   та
міськрайонного телерадіомовлення здійснюється відповідно до статті
4 цього Закону та за рахунок коштів і  протекціоністських  заходів
органів    місцевого    самоврядування    і   місцевих   державних
адміністрацій на підставі установчих договорів або конкретних угод
відповідно до законодавства.
     Кошти на   дотацію   направляються   Державним  казначейством
України республіканському в Автономній Республіці Крим і  обласним
державним  органам  у  справах  преси  та інформації для розподілу
відповідно до  кількості  засобів  масової  інформації,  яким   ця
дотація призначається.
     Дотація щорічно  поширюється  на  місцеві  газети  в  кожному
районі і місті та на комунальні  районні,  міські  і  міськрайонні
телерадіоорганізації.
     Дотація виділяється   залежно   від   фінансових  можливостей
держави,  органів місцевого самоврядування та  місцевих  державних
адміністрацій.

     Використання дотації        редакціями        газет        та
телерадіоорганізаціями не за цільовим призначенням тягне за  собою
скорочення фінансування на відповідну суму в поточному фінансовому
році або позбавлення права  на  додаткову  економічну  допомогу  в
наступному фінансовому році.


І згідно з визначенням у законі – ДОТАЦІЯ Є ЛИШЕ ДОДАТКОВИМ ВИДОМ ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ ЗМІ ТА ВИДІЛЯЄТЬСЯ ЗАЛЕЖНО ВІД ФІНАНСОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ держави,  органів місцевого самоврядування та  місцевих  державних адміністрацій.
Надання дотації повинно бути передбаченим в установчих договорах або в угоді між ЗМІ та органом місцевого самоврядування
Приховано: Показати

За визначенням з Вікіпедії – дотацією називають - Грошові кошти, що виділяються з державного і місцевих бюджетів для надання фінансової підтримки збитковим підприємствам, у яких грошова виручка від продажу виробленого продукту менше витрат на виробництво і продаж продукту, нижчим за рівнем бюджетам для покриття розриву між їх доходами і витратами. Дотація компенсує підвищені витрати, покриває збитки.


Тому дотувати майже сто відсотково - то вже не є дотуванням, а бюджетним утриманням КМТ. Що, в свою чергу є НЕЗАКОННИМ, забороненим законом у Статті 19 закону Про телебачення і радіомовлення, яку я цитувала вище.

Закінчу ввечері... мушу тікати.
Записаний

ЯЯ

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +522/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1249
  • Останні відвідини:
    05 Лютого 2015, 01:57:43

    Звідки: Независимости
Калуське міське телебачення
« Прочитано #439 : 02 Червня 2010, 18:55:11 »

Весте, ну це нормально - ти не залишив жодного коментаря після стількох моїх постів -  :hot
Записаний