А чи не запізно? Хіба молитва допоможе людині, яка завершила свій земний шлях?А хіба коли молишся за помершого ти не просиш Бога простити покійному його гріхи?
А чи не запізно? Хіба молитва допоможе людині, яка завершила свій земний шлях?
Просити Господа треба за живих, а не практикувати культ мертвихТо не практикується культ мертвих, то відмолюються їхні гріхи, тобто гріхи мертвих.
То не практикується культ мертвих, то відмолюються їхні гріхи, тобто гріхи мертвих.На моє глибоке переконання, гріхи треба спокутувати при житті. Кожна людина буде відповідати сама на Суді перед Господом, як вона пройшла свій земний шлях
Навіщо тоді Церква молиться за упокій померших, панахиди, Дмитрівська помнальна субота і т.д.Ось і я хочу запитати: навіщо?
Кожну суботу відправляються по храмах літургії за померлих з парастасом.
Та чому ж ми тоді так ностальгічно згадуємо про рідних чи дуже близьких людей, які не з нами, дивлячись на їхні фотографії, тримаючи їх на видному місці. Так само і про померлих родичів, дивлячись на фото яких згадуємо їх, думаємо про них, зберігаємо ці фото. Але ж вони також живі, тільки духовно, не в тілі.
Сумую, коли згадую тих, хто впеклі
бо нічого вже змінити не можу
Божу присутність ви можете відчути тільки перед іконою
Нє, ну звідки ти можеш знати де вони є?!
Може та людина зробила за життя один такий вчинок, що переважив всі її погані діла на перед Творцем.
Можна молитися за померлих. І треба за них молитися. Бо цим якраз можна щось зробити!У царя Давида захворів син, а згодом помер.
Божу присутність ви можете відчути тільки перед іконоюЯ не перекручую, я констатую факт. Якщо ви не згідні, то дайте відповідь на моє запитання: хоча б раз ви особисто переживали Божу присутність, страх Божий, благоговіння на роботі або в туалеті, на кухні або в транспорті? чи все ж таки тільки перед іконою? Скажу вам, що більшість з тих, хто поклоняється іконам, будуть солідарні з вами або Ньюроманом.
Не потрібно перекручувати слова, такого ніхто не казав. Говорилося, що для декого так простіше. Слова "тільки" ніде не було.
Якщо для людини не релігійної чи слабкої духом ікона, чи будь-який інший символ стає на перешкоді скоєнню злочину (світського, чи духовного) - то це є добре!
Після смерті, вже нічого не можливо зробити. Заблудженням є думки про те, що після смерті можна відмолити людину і вона піде в рай.Не забувайте, що ще є чистилище! =))
Не забувайте, що ще є чистилище!
Шкода, що Ньюроман не погодиться.Ньюроман мусить погодитись, бо вчення про чистилище - суто католицьке
За православними канонами померлі віруючі (святі) возносяться в Церкву небесну або Торжествуючу. Святі вже торжествують на небесах в той час як Церква земна - церква войовнича. Проти кого воюють? Проти гріха, звісно. В традиції православних молитись святим про клопотання святих за нас перед Богом.Але за смертний гріх католики згідно їхнього вчення ідуть прямісінько до пекла. Тому молитись за них марно ;)
За католицькими канонами в чистилище потрапляють душі людей, яких можна охарактеризувати "ні те ні се". І ніби присвятили своє життя Богу і погрішити трішки при житті були не проти. Дуже зручний ліберальний підхід :) .
Зрозумійте мене правильно, треба вшановувати пам'ять про померлу людину, прибирати і доглядати могилу - то наш обов'язок перед нею.Я вважаю, що варто молитись за померлих. Але я не розумію надмірної пишності надгробних памятників. :unknow Дійсно потрібно вшановувати память про померлих, треба тримати їх могили у належному стані, приходити молитись над ними, але який сесн у дорогих памятника? То хіба так щоб живі родичі могли повипендрюватись перед знайомими. Як на мене то, що тому тілу під землею, що душі на небі всерівно який там задорогий мрамур стоїть.
Але я не розумію надмірної пишності надгробних памятників. Дійсно потрібно вшановувати память про померлих, треба тримати їх могили у належному стані, приходити молитись над ними, але який сесн у дорогих памятника? То хіба так щоб живі родичі могли повипендрюватись перед знайомими. Як на мене то, що тому тілу під землею, що душі на небі всерівно який там задорогий мрамур стоїть.
Ще таке запитаю тих хто знає, а що дає паління свічок біля могил і не тільки?
Я знаю Бога Живого і не плачу за померлими, бо нічого вже змінити не можу, бо усвідомлюю, що вони живіА чому ж тоді Ісус Христос - Сам Господь Всевишній заплакав біля померлого Лазаря, хоча й знав, що зараз його воскресить.
У царя Давида захворів син, а згодом помер.Все дуже просто: ви привели цитату із Старого Завіту. А в Ст. З. дійсно вже нічого не можна було зробити для помершого бо тоді всі ішли до пекла і вибору не було. Та все одно і прості люди, і пророки молилися за померлих, як наприклад Іуда Маккавей , пророк Варух.
22 И сказал Давид: доколе дитя было живо, я постился и плакал, ибо думал: кто знает, не помилует ли меня Господь, и дитя останется живо?
23 А теперь оно умерло; зачем же мне поститься? Разве я могу возвратить его? Я пойду к нему, а оно не возвратится ко мне.
(2Цар.12:22,23) Коли ми читаємо Біблію, то можемо бачити, як потрібно реагувати нам. Після смерті, вже нічого не можливо зробити. Заблудженням є думки про те, що після смерті можна відмолити людину і вона піде в рай. Це омана, в яку диявол вводить людей, щоб вони не боялися гріха. Якби у такий спосіб отримувалося б спасіння, то для чого тоді Христос помер? Виходить тоді Його жертва марна. Це не логічно і суперечить Слову Божому. Спасіння приходить тільки через віру в Христа.
Чи є це справедливим просити Бога помилувати померлу людину, грішника? І взагалі, чи це в нашій владі переконати Бога? Чи не є це безглуздою і марною справою?У Бога немає померлих, у Бога всі живі. Апостол Павло говорить: Ніхто з нас не живе для себе .Чи живемо ми - для Господа живемо, чи помираємо ми - для Господа помираємо; і тому, живемо чи помираємо - завжди Господні. Бо Христос для того і помер, і воскрес, і ожив, щоб панувати і над мертвими, і над живими. (Рим.14,7-9)
Чи є це справедливим просити Бога помилувати померлу людину, грішника? І взагалі, чи це в нашій владі переконати Бога?
хоча б раз ви особисто переживали Божу присутність, страх Божий, благоговіння на роботі або в туалеті, на кухні або в транспорті?
За святими отцями у православї душа проходить не чистилще, а митарства.
Але за смертний гріх католики згідно їхнього вчення ідуть прямісінько до пекла. Тому молитись за них марно
Цікаво було б почути пропозиції можливих ходів для вироблення спільної доктрини щодо Духа Святого (точніше того, від кого все ж таки він ісходить).Відмова католиків від введення у Сивол Віри "філіокве" вчення про те, що Святих Дух ісходить і від Сина. Інакше тут до спільної точки не дійти ніяк. Бо цей догмат затвердили на Семи Вселенських Соборах, коли у Церкві ще не пройшов поділ. Саме і це філіокве і стало однією із причин розколу у Церкві.
А в Ст. З. дійсно вже нічого не можна було зробити для помершого бо тоді всі ішли до пекла і вибору не було.Дійсно всі ішли до пекла? :o
За святими отцями у православї душа проходить не чистилще, а митарства.Бо священники збирають мито на 3-й, 9-й і 40-й день
Бо священники збирають мито на 3-й, 9-й і 40-й день
Приємно, що хитрий підкол Доктора на рахунок відмінності між православними і католиками у питанні чистилища цього разу пройшов повз.Суть питання чистилища або митарства душі:
Поминки - додатковий суттєвий грошовий прибуток для священникаТа добре, що у вас самі люди вносять обовязкові внески у вигляді десятини. Чи ні?
мдяяя.... про туалет джулі трохи перегнула палицю
для чого Богу потрібно то пекло???
16 Ми познали й увірували в ту любов, що Бог її має до нас. Бог є любов, і хто пробуває в любові, пробуває той в Бозі, і в нім Бог пробуває!
(1Iван.4:16) і підкажіть де в Біблії згадується про пекло.
А в Ст. З. дійсно вже нічого не можна було зробити для помершого бо тоді всі ішли до пекла і вибору не було.
Дійсно всі ішли до пекла?
повна нагорода або кара настануть тоді, коли приведеться Правда вічна в день Страшного Суду
У Старому Заповіті є різниця, newroman, між тим, щоб іти до пекла і терпіти вічні муки. Так, до спокутної смерті Христа рай був закритий, але душі праведників відносились ангелами на лоно Авраамове, приємну частину пекла. Читайте притчу про багатія і Лазаря (Луки 16:19-31), яку розповів сам Христос.А в Ст. З. дійсно вже нічого не можна було зробити для помершого бо тоді всі ішли до пекла і вибору не було.Дійсно всі ішли до пекла? :o
підкажіть де в Біблії згадується про пекло.І про пекло і про страждання в пеклі говорить сам Христос у притчі про багатія і Лазаря:
У Старому Заповіті є різниця, newroman, між тим, щоб іти до пекла і терпіти вічні муки. Так, до спокутної смерті Христа рай був закритий, але душі праведників відносились ангелами на лоно Авраамове, приємну частину пекла. Читайте притчу про багатія і Лазаря (Луки 16:19-31), яку розповів сам Христос.Дякую за пораду докторе, постараюся більше читати Святе Письмо. :)
Моя порада: більше звертайтеся до Слова Божого, а менше до праць святих отців Православної Церкви (істина є і там) або контрольних робіт семінаристів
Якщо людина за життя прийняла Христа у своє серце, покаялася в своїх гріхах - вона іде до раю, а якщо не встигла чи не захотіла - до пекла. Все дуже просто, нічого не потрібно ускладнювати: життя людині дано, як час для того, щоб вирішити де вона проведе вічністьЯкщо так все просто джулі то навіщо тоді Страшний Суд, якщо все вже вирішено хто куди попаде ?
Я так розумію, що ви Свідок Єгови.Ви помиляєтесь :)
Якщо так все просто джулі то навіщо тоді Страшний Суд, якщо все вже вирішено хто куди попаде ?Зустрінемося на тому Світі і все стане зрозумілим для всіх нас. Хочете на Суд, то живіть так, щоб туди попасти, а я буду жити так, щоб отримати нагороду від Господа, щоб судити анголів...
Протестанти говорять, що вони не піддадуться Суду,.....
Та добре, що у вас самі люди вносять обовязкові внески у вигляді десятини. Чи ні?
Зустрінемося на тому СвітіТак скрегочачи зубами відповідають Свідки Єгови.
а я буду жити так, щоб отримати нагороду від Господа, щоб судити анголівКруто сказано. Анголів судити будете? Ну-ну
Круто сказано. Анголів судити будете? Ну-нуЯ не сумніваюсь, що ми святі і будемо судити анголів:
Вони може і будуть скреготати, а ми з Вами, newroman, будемо гуляти на весіллі Агнця, їсти-пити і Бога хвалити ;)Цитувати (вибране)Зустрінемося на тому СвітіТак скрегочачи зубами відповідають Свідки Єгови.
Зустрінемося на тому Світі і все стане зрозумілим для всіх насТа вже тоді пізно буде.
Жити так щоб отримати нагороду треба. Святі преподобні праведники вважали себе перед Богом гіршими від скотини і любої людини до кінця днів своїх це називається кротостю або смиренням. А ви демонструєте тут діаметрально протилежні якості. Втім це характерно харизматичним течіям; і говорити про свої "плоди".
Так скрегочачи зубами відповідають Свідки Єгови.
Кажете, що на Страшний Суд не попадете. Нам один ієромонах привів був таку цитату Грибоєдова, приблизно так звучить:
" Нє надо нас обманывать, мы сами обманываться рады".
В мене тут зразу питання по темі. Наприклад, буває так, що людина дуже хвора і родичі знають, що вона скоро помре і кличуть священика, щоб її висповідав. От, якщо людина перед самою смертю щиро покається у своїх гріхах, але жити далі і не грішити вона вже не має коли, бо з дня на день помре, то як тоді, відпускаються їй гріхи, вона піде в рай?А кто такой Священник, и где та граница распознания человека имеещего право зваться "СВЯщенник" это же от слова святой если я не ошибаюсь?
рекламує Його Царство і принципи Його ЦарстваЯкось не гарно звучить слово "рекламує" :unknow
3) Поминки - радість для любителів випити зайвого.Тут я згідний. Недавно була річниця за моїм дідом. По закінченню Служби Божої я висловив своє небажання йти на поминки в кафе, але після корткої розмови з татом прийшлось погодитись на ту обжираловку. :(
Зустрінемося на тому СвітіОрганізовуємо зустріч форуму на "тому світі"? :-D
рекламує Його Царство і принципи Його ЦарстваЯкось не гарно звучить слово "рекламує" :unknow
А взагалі думка зрозуміла! Гарно написано!
Під час клінічної смерті душа перебуває або в пеклі або в раю, точніше на шляху в одне з цих місць.Якщо відновлення роботи мозку неможливе через кисневе голодування (клітини мозку відмирають), то душа назавжди покидає тіло, тобто наступає біологічна смерть
рекламує Його Царство і принципи Його Царства
Якось не гарно звучить слово "рекламує"
А взагалі думка зрозуміла! Гарно написано!
Під час клінічної смерті душа перебуває або в пеклі або в раю, точніше на шляху в одне з цих місць. Люди, які переживали клінічну смерть розповідають про своє спілкування з Богом: в основному, всі вони йшли в пекло, але Бог їх рятував і повертав до життя. Є і ті, які відчували як їх душа йде до Бога, але Бог зупиняв їх і казав, що для них ще не час. Загалом це короткі зустрічі і чують люди якісь короткі фрази, після чого повертаються до життя. Це те, що я чула від декількох таких людей. Для Бога людина завжди жива. Вона має тіло земне або небесне. Смерть - це зміна тіла, зміна "одягу". "Есть тела небесные и тела земные; но иная слава небесных, иная земных."(1Кор.15:40) До приходу Христа люди переживають фізичну смерть, тобто тіло помирає. Коли Христос прийде за Своєю Церквою, то тіла земні зміняться на небесні ("Говорю вам тайну: не все мы умрем, но все изменимся"(1Кор.15:51)) і Церква буде "восхищена" на Небеса - про це написано в Біблії.Мне очень близкий человек перенёс клиническую смерть! Что то типа тонеля, яркого света, разговора с кем то - ничего небыло, просто пустота и темнота! Как сон крепкий уснул и всё, и тут же проснулся! Клиническая смерть длилась от 4-х до 5-ти минут! :pardon
А кто такой Священник, и где та граница распознания человека имеещего право зваться "СВЯщенник" это же от слова святой если я не ошибаюсь
2 Однакове всім випадає: праведному і безбожному, доброму й чистому та нечистому, і тому, хто жертву приносить, і тому, хто жертви не приносить, як доброму, так і грішникові, тому, хто клянеться, як і тому, хто клятви боїться!...
3 Оце зле у всім, що під сонцем тим діється, що однакове всім випадає, і серце людських синів повне зла, і за життя їхнього безумство в їхньому серці, а по тому до мертвих відходять...
4 Хто знаходиться поміж живих, той має надію, бо краще собаці живому, ніж левові мертвому!
5 Бо знають живі, що помруть, а померлі нічого не знають, і заплати немає вже їм, бо забута і пам'ять про них,
6 і їхнє кохання, і їхня ненависть, та заздрощі їхні загинули вже, і нема вже їм частки навіки ні в чому, що під сонцем тим діється!...
7 Тож іди, їж із радістю хліб свій, та з серцем веселим вино своє пий, коли Бог уподобав Собі твої вчинки!
(Екл.9:2-7)
Про що тут йдеться,поясніть.
14 я не ел от нее в печали моей, и не отделял ее в нечистоте, и не давал из нее для мертвого; я повиновался гласу Господа Бога моего, исполнил все, что Ты заповедал мне;Не так. У цьому вірші мається на увазі те, що приносити їду на могили померших не можна було із десятини. Чому? Бо це був звичай язичників і вони справляли тризни на могилах померлих. І якщо логічно подумати, то з цього виходить, що якби тоді не було згадування померлих, молитви, і.т.д. то навіщо про це тут взагалі згадується, що не можна на могили приносити із десятини. Значить не з десятини можна було. А якщо і ні то молитва чи милостиня за померлих все таки була.Так, праведний Товит в передсмертному заповіті говорить свойому синові Товії: "роздавай хліб при гробі праведних..." (4:17).
Тут написано про десятину, як про святиню Господню, до чого тут молитва за померлих? Автор говорить: "Я не давав її для мертвих" - тобто, виконав волю Бога, за що Бог і благословить цю людину. Давати для померлих, згідно даного місця з писання, проти волі Божої.
7 Поминайте наставников ваших, которые проповедывали вам слово Божие, и, взирая на кончину их жизни, подражайте вере их.Поминовение умерших - по російськи це згадування в своїх молитвах померших, приношення жертви за них - парастас, роздавання милостині. Отже, молитися треба і за наставників своїх. І віру їх треба наслідувати, бачачи на прикладі того якою смертю вони померли, як Бог воздає за праведне життя вже при відході з цього світу.
(Евр.13:7) - згадуйте їх і наслідуйте їх віру і вчинки, а не моліться за них і приносьте їм пасочки.
2 ибо все мы много согрешаем. Кто не согрешает в слове, тот человек совершенный, могущий обуздать и все тело.Як же не написано. Тут сам апостол Яків говорить про таких як він, учителів слова, наставників. А раз він визнає, що багато грішить, сам Апостол Господній, то хто є без гріха. Всі помирають в гріхах.
(Иак.3:2) - тут не написано, що ми всі помираємо з гріхами!
9 И когда Он снял пятую печать, я увидел под жертвенником души убиенных за слово Божие и за свидетельство, которое они имели.Тут померлі праведники моляться благають Господа про справедливий Суд Божий до тих, що їх мучили, в основному йдеться за язичників та іудеїв котрі переслідували християн.
10 И возопили они громким голосом, говоря: доколе, Владыка Святый и Истинный, не судишь и не мстишь живущим на земле за кровь нашу?
(Откр.6:9,10) - люди, яких вбили за віру в Христа, запитують, чому Бог не судить живих, які це зробили. Бог відповідає, що суд на них обов`язково прийде. Це не молитва за померлих!
32 если кто скажет слово на Сына Человеческого, простится ему; если же кто скажет на Духа Святаго, не простится ему ни в сем веке, ни в будущем.Не так. Бо хула на Духа Святого не прощається ні в цьому житті ні в іншому. Звідси, значить, що інші гріхи можуть бути відпущені в іншому житті. Бо безпідставно було би казати, що не проститься ні в цьому ні в майбутньому віці, якщо би, в майбутньому не відпускалося ніякого гріха. Це схоже на те якщо би хтось просто так собі сказав : я не буду женитися ні в цьому житті ні в майбутньому, коли ж в майбутньому взагалі не женяться. :) Тут логіка схожа до першого вірша про десятину.
(Матф.12:32) - тут не сказано, що потрібно молитися щоб випросити прощення в майбутньому віці. Чітко сказано НЕ ПРОСТИТЬСЯ! Досить однозначно звучить, що в майбутньому віці неможливо зміти відношення до Бога.
(http://forum.kalush.info/index.php/topic,803.msg14702.html#msg14702) не відповідає змісту Біблії.А я вам кажу, що ваше сектантське тлумачення не відповідає правильному тлумаченню Біблії. Я ще раз впевневся, що протестанти поверхнево і корисливо тлумачать Святе Письмо.
Залізна логіка!!! Скажіть, життя скількох людей змінилося від того, що ви особисто так правильно тлумачите Біблію?То не я тлумачу, а Церква так тлумачить. Ці тлумачення базуються на Православній Тлумачній Біблії.
Якщо ви все правильно розумієте, то чому тоді так мало плодів маєте в своєму житті?Наші плоди постануть перед нами на суді Божому, тоді будете рахувати їх. Ніхто сам собі плодів не рахує, це може привести до гордості та, по рос. прєлєсти.
Та те, що сьогодні роблять протестанти також варте уваги і поваги:
вони провідують в тюрмах, займаються безпризорними дітьми (самі беруть їх на всиновлення або знаходять їм батьків), реабілітують алко та наркозалежних, годують бомжів, піднімають бізнесменів, політиків, які б переживали за країну, цілодобово моляться за народ, за країну, створюють міцні сім`ї. Вони відповідають на потреби суспільстваДобрі діла, чудово. Та на мою думку, що під цими добрими справами криється корисливі цілі. Наприклад, сплата пожертви у вигляді десятини, вербування вірних.
Ну які висновки я з цього можу зробити про протестантів. Ви добрі і лагідні, тільки для тих хто для вас є корисним. А решта вас не цікавить.2newroman
так что, читайте и делайте выводы, господа!!!ггг... попробуем ;)
Можем ли мы, живые, хоть как-то помочь нашим умершим близким обрести спасение и лучшее устройство в загробной жизни? За ответом, в первую очередь, необходимо обратиться к Слову Божьему.Уважаемая джули. Ви ж добре знаєте, що тлумачення цього вірша не відповідає істинному значенню цих слів. Навіщо ж, повторюю, НАВІЩО, ви вводите в оману нашу калуську молодь ???
Иисус Христос рассказывает в Евангелии от Луки историю о богаче и нищем, которые умерли и оказались в разных измерениях загробного мира. Богач попал в ад, а нищий был отнесен ангелами в рай, на «лоно Авраамово». В аду, будучи в муках, богач поднял глаза свои, увидел вдали Авраама и Лазаря на лоне его и возопил: отче Аврааме! Умилосердись надо мною и пошли Лазаря, чтобы омочил конец перста своего в воде и прохладил язык мой, ибо я мучаюсь в пламени. Но Авраам сказал: чадо! Вспомни, что ты получил уже доброе твое в жизни твоей, а Лазарь – злое, ныне же он здесь утешается, а ты страдаешь, и сверх того между нами и вами утверждена великая пропасть, так что хотящие перейти отсюда к вам не могут, так же и оттуда к нам не переходят» (Лук.16:19-26
Умершие родственники находятся в недосягаемом для нас, живых, измерении, и любой контакт с ними порицаем Богом, потому что вводит нас в спиритизм – общение с бесами, выступающими под масками знакомых нам людей. Библия категорична в этом вопросе – место колдунов, чародеев и чревовещателей в «озере огненном» вместе с сатаной.Цілком згідний. Амінь.
Уход за могилой - наш сыновний долг и акт почтения, но душа умерших близких уже не в нашей власти, поэтому даже приветствовать их, приходя на могилу – мерзость перед Богом.А це взагалі брєд якийсь.
Ви що за книжецію на росейськом языке начитались. :)Проблєма русского язика в Украінє ;) =))
Традиционно через неделю после Пасхи православные христиане совершают особые поминальные дни, так называемые родительские субботыТак називаємиє гробкі
Умершие родственники находятся в недосягаемом для нас, живых, измеренииНевже?
любой контакт с ними порицаем Богом, потому что вводит нас в спиритизм – общение с бесами, выступающими под масками знакомых нам людей.Молитва, на Вашу думку, контакт чи медитація?
Это бестселлер «преподобного» Василия Нового - «Мытарства блаженной Феодоры».Ну чьо вы, уважаемая. Этот, как вы, написали, бестселлер, написал вовсе не Василий, а его ученик Григорий.
Любопытство подтолкнуло несчастного монаха на контакт с духом нечистым, который, явившись под видом умершей, поведал доверчивому Григорию новое учение, которое с тех пор известно как “учение о мытарствах”.Если внимательно читали книгу, то вспомните, что Григорий сразу после сна был у Василия и тот подтвердил его рассказ.Поклонившись преподобной Феодоре, Григорий вернулся домой, и в это самое мгновение, проснулся и стал размышлять, где он был и что было всё то, что он слышал и видел. Он боялся, не бесовское ли это наваждение, и пришел к учителю. Тогда преподобный Василий сам рассказал то, что видел Григорий, и просил его записать всё виденное и слышанное на пользу ближних.
Молитва, на Вашу думку, контакт чи медитація?Молитва - це звертання,розмова наша з Богом. Отже це контакт з Богом.
Уход за могилой - наш сыновний долг и акт почтения, но душа умерших близких уже не в нашей властиНа цьому треба було поставити крапку, бо далі
поэтому даже приветствовать их, приходя на могилу – мерзость перед Богомдійсно маячня
9-ый, 20-ый и 40-ой
Смерть - не удел для христиан.Бог не створював смерті. Вона прийшла у світ через гріх людини.
Никогда еще не писала таких длинных постовТо лі єсчо будєт? ;)
Ви що за книжецію на росейськом языке начитались.Макс дав зсилку, даного тексту - я погоджуюсь з автором.
Адже Він жодного слова на просто так не вимовив!прошу пояснити, не конче Юрка.
34Не думайте, що Я прийшов, щоб мир на землю принести, Я не мир принести прийшов, а меча.
35 Я ж прийшов порізнити чоловіка з батьком його, дочку з її матір'ю, і невістку з свекрухою її.
36 І: вороги чоловікові домашні його!
і мертвих...Мається на увазі мертві духовно. Людина, яка не народилася від Духа Божого - мертва духовно.
не можна одночасно служити і богові і мамоніСлужіння мамоні - це гроші заради грошей. Коли гроші стають самоціллю, вони оволодівають серцем людини. Так, багатому важче увійти в Царство Боже, бо він робить своє багатсьво опорою, але Ісус не сказав, що це не можливо. Можливо, але прийдеться себе ламати, змінювати себе, своє відношення. Як часто люди озираються назад, і кажуть: "Як добре було жити при комунізмі..." Ці люди були багаті, тобто, було в їхньому житті щось цінне. А Ісус говорить, що такі люди ненадійні для Царства Божого. Отже, кожен, незалежно від матеріального статку, може мати свій "скарб", щось дуже цінне, що важко лишити, щоб слідувати за Христом. Є велика різниця в тому, як служать Богу ті, кому нічого було втрачати, і ті, хто вважав себе достатньо порядною людиною. Щоб іти за Христом, все має врешті решт втрати цінність, щоб справжнім скарбом став Христос. "Но что для меня было преимуществом, то ради Христа я почел тщетою."(Фил.3:7) От саме цим "преимуществом", "скарбом", яке є в житті кожного знас, і варто знехтувати, щоб слідувати за Христом.
рошу пояснити, не конче Юрка.
http://www.sscn.com/bible/chapter.cgi?2761021+ukrbible
34Не думайте, що Я прийшов, щоб мир на землю принести, Я не мир принести прийшов, а меча.
35 Я ж прийшов порізнити чоловіка з батьком його, дочку з її матір'ю, і невістку з свекрухою її.
36 І: вороги чоловікові домашні його!
Як що здивувало. почнемо по порядку.Найкраще, на мій погляд, пояснення
Не думайте, що Я прийшов, щоб мир на землю принести, Я не мир принести прийшов, а меча.
І до чого тут гоніння? Вчення Христа - це любов, чи не так? Може хтось більш аргументовано пояснить?
Друга книга Маккавейская 12:43-46
Я використовую лише канонічні.Затверджені древньою Цервою на Восьми Вселенських Соборах.
А що Д-Ваня думає про доцільність молитов за померлих?Не можу на жаль дати однозначної відповіді.Думаю...
А от різні ритуали на цвинтарі,типу залишати 100 грам на могилі і таке інше не підтримую і навіть вважаю небезпечним.Дядь Вань, Ви юдей? Ті, хто здалека приїхали, не можуть перекусити на кладовищі?
А чого Вас цікавить чи я не юдей,Ви що своїх шукаєте?:)))Ні не юдей.А якщо серйозно то для того щоб перекусити є більш підходящі місця.А коли залишають стопку горілки накриту хлібом,то напевно мають на увазі що це для покійного.А я в цьому нічого християнського не бачу.А от різні ритуали на цвинтарі,типу залишати 100 грам на могилі і таке інше не підтримую і навіть вважаю небезпечним.Дядь Вань, Ви юдей? Ті, хто здалека приїхали, не можуть перекусити на кладовищі?
Мне всегда жутко думать о том, что миллионы людей, верующих во Христа, не молятся об усопших. Это протестанты.
о нем бы не молились, если бы за свою жизнь он не сделал ничего такого, что могло бы вдохновить такую молитву после его смерти.Класно сказано. Тобто якість і кількість молитви за усобшого прямо пропорційна тим християнським здобуткам усобшого при житті.
Душа после смерти. Иеромонах Серафим (Роуз)
За Сталіном ішли тисячі,і за "ворами в законе"теж сотні,ото вже якість життя,супер християни.,Тема про молитовне заступництво перед Богом, а не про довжину похоронної процесії
Класно сказано. Тобто якість і кількість молитви за усобшого прямо пропорційна тим християнським здобуткам усобшого при житті.
Я ще десь чув такий вислів - якість прожитого життя людини прямо пропорційна довжинні похоронної процесії на її похоронах.
Навіщо тоді Церква молиться за упокій померших, панахиди, Дмитрівська помнальна субота і т.д.
Кожну суботу відправляються по храмах літургії за померлих з парастасом
ніякі молитви за померлих не допоможуть їм у небесах.Можливо ці молитви допоможуть НАМ, від цього МИ станемо кращими...те , що не пошкодять - це точно....
ніякі молитви за померлих не допоможуть їм у небесах.Можливо, хто потрапить на Небеса той сам кому завгодно допоможе.
Можливо, хто потрапить на Небеса той сам кому завгодно допоможе.навряд...А у того , хто на шляху, є найдорожче - є ще час, поки що....щоб щось змінити.
навряд...Чому?
На фото Твоя хатаа в тому вікні , що на фото я 5-6 річний проводив більший час , тому такі події як похорон дуже запамятовувались . В Калуші були і катафалк і коні , і на бортових машинах возили , але завжди було купа людей , всі виходили на вулицю , стояли вздовж вулиці , щоб провести померлого в останній путь , і знайомі і не знайомі , то було така шана до памяті про людину . А зараз що твориться , мало того що про похорон взнаємо через місяць , так ще всілякі писаки пишуть різну нісенітницю .