Єдіноначаліє є символ благоустрою
Такого як зараз то точно не булохто знає? ніхто ж не думав що помаранчева революція так безславно закінчиться.
Чинна влада таки віртуозно навчилась дозувати капості, зупиняючись або швидко даючи задній хід щоразу, коли чергове "покращення" загрожує їй негайними негативними наслідками.
Чуйка на ці наслідки в неї видатна. Зате щодо всього, що стосується довготермінової перспективи, – цілковита сліпоглухота. Можливо, це тому, що ця влада не має довготермінової перспективи?
Нарікати на те, що щось там скасувалося, пасажири не мають морального права, адже, як нам мільйон разів було повторено, пасажирські перевезення в Україні нерентабельні.З таким підходом УСІ потяги можуть замінити на сидячі експреси :ganba. А не подумали, що хтось не може сидіти?! довго. Чи те, що просто не в змозі платити 1500грн замість 700грн і при цьому із комфортом(бо маєш змогу лежати, а не йорзати по сидінню)?! І зрештою просто зручніше ввечері, коли уже так не парить, лягти наполичку, а вранці - уже гуляти у потрібному місті. Тим більше, що потяг, наприклад, Чернівці-Івано-Франківськ-Москва завжди переповнений. Який же він "не рентабельний"? А на 141-142 "Київ-Івано-Франківськ" так і не завжди квитки можеш дістати - все бронюється ще попередньо. Що ж тоді рентабельно?! Те, що йде на Донецьк і Луганськ?
Цитувати (вибране)Єдіноначаліє є символ благоустрою
Покращення вже сьогодні...
Знаєш, Макс, коли була Тимошенко, найбільше зло, яке кидалося у очі, то було те, що вона вчилася на своїх помилках. Тобто виникала ситуація, вона (уряд) кидалися героїчно ту ситуацію виправляти, а тоді бачили, шо "нє туда" і виправляли вже ту ситуацію, яку самі створили.
Тоді багато хто (у тому числі і на форумі) казали, що уряд Азарова на багато професійніший.
Звісно можна сказати, що залізниця то окремий суб'єкт, але цей уряд впевнено йде по тих самих граблях.
Плюс до всього, на відміну від попереднього, впроваджує "реформи" - будь він неладний!
Відповідь від: 17 Травня 2012, 09:24:00
А Азаров у блогах і соцмережах, після інтернет-протестів постійно лиш то і робить, що робить собі гарне лице.
Мовляв, а я ж казав, що то недобре...
ФЕ!!! :ganba
Єдіноначаліє є символ благоустроюЦе вислів (а також мій підпис) із одного православного трактату
"На обличчях пасажирів "Хюндая", що припали до шибки в той момент, коли поїзд українського виробництва невимушено обганяв імпортного побратима, можна було побачити всі почуття. Від подиву до захоплення, від гордості за свою країну до образи, що купуємо імпортну техніку в той час, коли маємо свою більш високого класу", - відзначили в прес-службі.
А судьи кто?
На Украине пассажирский поезд, следовавший по маршруту Львов—Запорожье, свернул не в ту сторону. В результате, как сообщает «В городе», он приехал в Днепропетровск, которого в маршруте не было.
Hyundai вже учетверте зламався у дорозі. Застряг у лісосмузіНагадаємо, за минулу зиму поїзди Hyundai ламалися більше 10 разів.
20:53 в Франківську зі Львова,хто знає коли остання маршрутка на Калуш?вроді в 21,00 колись була
не дуже хочу, щоб воно аж так широко виходило в масияк би ти не кидала в нет, воно може розійтися в маси, такщо кидай на ютуб ;)
:moskaliТак.
Дідо розказував, шо за Польщі такого пияцтва і близько не було.
Алекс Букко Гробовщики. Быстро, качественно! По всей Украине! транспорт свой.):D :D :D
НравитсяЕще реакции · Ответить · 1 ч
Вересень 1939 року. Червона армія переходить Збруч і стрімко пересувається в напрямку Львова. Польський орел на символіці залізниць заміняється радянською символікою - на Галичині створюється Львівська залізниця. Першим кроком нової влади стала перешивка колії на радянський стандарт - 1520 мм. До цих робіт широко залучалось на обов`язкоій основі місцеве населення.
з середини XIX століття стандартом на залізницях Російської імперії (пізніше - СРСР), Фінляндії і Монголії була ширина колії 1524 мм. З травня 1970 року до початку 1990-х залізниці СРСР були переведені на колію 1520 мм.
Будівництво колії біля Воловецького перевалу для поєднання Львова та Пешту
було розпочато 1872 р. З галицького боку слід було побудувати лінію Львів – Стрий –
Бескид з гілкою від Стрия на Болехів – Долину – Калуш – Станиславів. 16 вересня 1873 р.
Львів поєднався зі Стриєм, 1 травня 1875 р. – Стрий зі Станиславовом. Відкриття лінії
Львів – Стрий і Стрий – Станиславів відбулося з піврічним запізненням через недотри-
мання контракту підрядником. Колія Хирів – Стрий стала частиною Галицької транс-
версальної лінії й у 1876 р. стала першою державною колією в Австрії
ПОГАНО ШУКАЄШ!Чесно кажучи я й не шукав . Просто така подiя мала б бути вiдомою , а я про це не чув , ну тобто менi нiхто не розказував . :-[
Через Львів, Івано-Франківськ і Чернівці проляже колія українського сегменту Пан’європейських сполучень від польського до румунського кордону в обхід Карпат.
А враховуючи пробки -Залежно від швидкості поїзда. Як заїде до Львова за1:30-40хв а да Станіслава за 30-40 хв то буде люкс.
Залежно від швидкості поїзда. Як заїде до Львова за1:30-40хв а да Станіслава за 30-40 хв то буде люкс.ненадійтесь :D До Франика 50хв, до Львова майже 3 год :=)
50 хв в час пік спокійно можна і на власній машині чи маршрутці потратити.
дизель-поїзд ДПКр-3тоді гуд :good
тоді гуд